شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,405
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,644,993
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 140
کاربران حاضر: 141
مقاله کنفرانس تعداد : 1755
1. بررسی نقش میانجی بخشش برند و ارزش درک شده در رابطه بین اصالت برند و قصد خرید (مطالعه موردی)
بیست و دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
نویسنده (گان): سحر حسینی خواه، مرتضی گلشنی
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 10000
چکیده | متن کامل
2. بررسی تکنیک‌های جنگ شناختی و راه‌های مقابله با آن
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، جواد الله ویسیان، علی عباسی رائی و مصطفی حسین زاده
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 10000
چکیده | متن کامل
3. بررسی نقش هوش مصنوعی و هوشمند سازی تجهیزات در ساخت تونل های دفاعی
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، جواد الله ویسیان، میلاد ابراهیمی و مصطفی حسین زاده
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 5000
چکیده | متن کامل
4. بررسی نقش واقعیت مجازی و فناوری‌های شبیه‌سازی دیجیتال در جنگ شناختی
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، جواد الله ویسیان، علی عباسی رائی و مصطفی حسین زاده
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 20000
چکیده | متن کامل
5. نقش علوم و فناوری‌های سایبر در جنگ‌های آینده با رویکرد شناختی
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، رضا شادابی
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 20000
چکیده | متن کامل
6. امکان سنجی ساز و کارهای بازاریابی خدمات و فناوری اطلاعات (IT) در جذب توریسم
همایش ملی تازه های مدیریت
نویسنده (گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، نرگس آهنگر
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
چکیده | متن کامل
7. نقش و ارزش استراتژی نام و نشان تجاری در مزیت رقابتی سازمان ها
اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز
نویسنده (گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، مریم رنجبران ، عباس محرابی
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
چکیده | متن کامل
8. نقش بازاریابی محصولات کشاورزی در توسعه صادرات
ارسالی نویسنده
نویسنده (گان): نیرالسادات آل احمد
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 8000
چکیده | متن کامل
9. بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان میادین میوه و تره بار و ارزاق مشهد)
ارسالی نویسنده
نویسنده (گان): مهدی زارع پور (فرستنده)، طاهره نبی زاده
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 8000
چکیده | متن کامل
10. بررسی نقش تفاهم با مشتری و خدمات لذت بخش در موفقیت بانک ها
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
نویسنده (گان): رضا شعبانی، ماندانا پناهی وانانی (فرستنده)
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 8000
چکیده | متن کامل
1 2 3 4