ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 11,405
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,644,993
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 140
کاربران حاضر: 141
مقاله کنفرانس
تعداد : 1755
1.
بررسی نقش میانجی بخشش برند و ارزش درک شده در رابطه بین اصالت برند و قصد خرید (مطالعه موردی)
بیست و دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
نویسنده (گان): سحر حسینی خواه، مرتضی گلشنی
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 10000
چکیده
|
متن کامل
2.
بررسی تکنیکهای جنگ شناختی و راههای مقابله با آن
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، جواد الله ویسیان، علی عباسی رائی و مصطفی حسین زاده
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 10000
چکیده
|
متن کامل
3.
بررسی نقش هوش مصنوعی و هوشمند سازی تجهیزات در ساخت تونل های دفاعی
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، جواد الله ویسیان، میلاد ابراهیمی و مصطفی حسین زاده
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 5000
چکیده
|
متن کامل
4.
بررسی نقش واقعیت مجازی و فناوریهای شبیهسازی دیجیتال در جنگ شناختی
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، جواد الله ویسیان، علی عباسی رائی و مصطفی حسین زاده
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 20000
چکیده
|
متن کامل
5.
نقش علوم و فناوریهای سایبر در جنگهای آینده با رویکرد شناختی
دومین همایش ملی فرماندهی و مدیریت در جنگ های آینده با رویکرد شناختی
نویسنده (گان): امیرهوشنگ سبزواری، رضا شادابی
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 20000
چکیده
|
متن کامل
6.
امکان سنجی ساز و کارهای بازاریابی خدمات و فناوری اطلاعات (IT) در جذب توریسم
همایش ملی تازه های مدیریت
نویسنده (گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، نرگس آهنگر
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
چکیده
|
متن کامل
7.
نقش و ارزش استراتژی نام و نشان تجاری در مزیت رقابتی سازمان ها
اولین همایش داخلی مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز
نویسنده (گان): سید مهرداد میرآفتاب زاده (فرستنده)، مریم رنجبران ، عباس محرابی
تعداد صفحات: 7
قیمت (تومان): 6000
چکیده
|
متن کامل
8.
نقش بازاریابی محصولات کشاورزی در توسعه صادرات
ارسالی نویسنده
نویسنده (گان): نیرالسادات آل احمد
تعداد صفحات: 14
قیمت (تومان): 8000
چکیده
|
متن کامل
9.
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع و ترفیع) بر رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان میادین میوه و تره بار و ارزاق مشهد)
ارسالی نویسنده
نویسنده (گان): مهدی زارع پور (فرستنده)، طاهره نبی زاده
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 8000
چکیده
|
متن کامل
10.
بررسی نقش تفاهم با مشتری و خدمات لذت بخش در موفقیت بانک ها
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
نویسنده (گان): رضا شعبانی، ماندانا پناهی وانانی (فرستنده)
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 8000
چکیده
|
متن کامل
1
2
3
4
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved