شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 14,093
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,647,681
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 180
کاربران حاضر: 180
بررسی نقش میانجی بخشش برند و ارزش درک شده در رابطه بین اصالت برند و قصد خرید (مطالعه موردی)
چکیده:

برندهای معتبر در آزمون زمان مقاومت میکنند و به شدت بااعتبار و قابل اعتماد بودن مرتبط هستند. آنهاهمچنین به عنوان مراقب مصرف کنندگان خودارزیابی می شوند. یک بررسی سیستماتیک اخیر نشان می دهد کهاصالت برند، ارزیابی ها و احساسات مطلوب مرتبط با برند را برمی انگیزد و قصد خرید و وفاداری به برند را افزایشمیدهد. هف از این پژوهش نیز بررسی نقش میانجی بخشش برند و ارزش درک شده در رابطه بین اصالت برند وقصد خرید در بین مشتریان در شرکت نوشین فرد (کلوچه نوشین) شهر لاهیجان می باشد. نمونه ای ۳۸۴ نفریانتخاب و با پرسشنامه استاندارد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج ۵ فرضیه مطرح شده در اینپژوهش بدین شرح می باشد که فرضیه اول، اصالت برند بر قصد خرید در شرکت نوشین فرد تاثیر معناداری دارد؛فرضیه دوم، اصالت برند بر ارزش درک شده در شرکت نوشین فرد تاثیر معناداری دارد و فرضیه سوم، اصالت برندبر بخشش برند در شرکت نوشی ن فرد تاثیر معناداری دارد؛ با استفاده از آزمون رگرسیون خطی و با اطمیبنان ۹۵درصد مورد تایید قرار گرفت. فرضیه چهارم، اصالت برند بر قصد خرید بواسطه متغیر ارزش درک شده در شرکتنوشین فرد تاثیر معناداری دارد و فرضیه پنجم، اصالت برند بر قصد خرید بواسطه متغیر بخشش برند در شرکتنوشین فرد تاثیر معناداری دارد؛ با استفاده از آزمون تحلیل مسیر و با اطمینان ۹۵ درصد مورد تایید قرار گرفت.

کلید واژه: بخشش برند ، ارزش درک شده ، اصالت برند و قصد خرید
نویسنده(گان): سحر حسینی خواه، مرتضی گلشنی
منبع: بیست و دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در مدیریت، اقتصاد و توسعه
موضوع: بازرگانی و تجارت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1403
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 10000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.