برندهای معتبر در آزمون زمان مقاومت میکنند و به شدت بااعتبار و قابل اعتماد بودن مرتبط هستند. آنهاهمچنین به عنوان مراقب مصرف کنندگان خودارزیابی می شوند. یک بررسی سیستماتیک اخیر نشان می دهد کهاصالت برند، ارزیابی ها و احساسات مطلوب مرتبط با برند را برمی انگیزد و قصد خرید و وفاداری به برند را افزایشمیدهد. هف از این پژوهش نیز بررسی نقش میانجی بخشش برند و ارزش درک شده در رابطه بین اصالت برند وقصد خرید در بین مشتریان در شرکت نوشین فرد (کلوچه نوشین) شهر لاهیجان می باشد. نمونه ای ۳۸۴ نفریانتخاب و با پرسشنامه استاندارد مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج ۵ فرضیه مطرح شده در اینپژوهش بدین شرح می باشد که فرضیه اول، اصالت برند بر قصد خرید در شرکت نوشین فرد تاثیر معناداری دارد؛فرضیه دوم، اصالت برند بر ارزش درک شده در شرکت نوشین فرد تاثیر معناداری دارد و فرضیه سوم، اصالت برندبر بخشش برند در شرکت نوشی ن فرد تاثیر معناداری دارد؛ با استفاده از آزمون رگرسیون خطی و با اطمیبنان ۹۵درصد مورد تایید قرار گرفت. فرضیه چهارم، اصالت برند بر قصد خرید بواسطه متغیر ارزش درک شده در شرکتنوشین فرد تاثیر معناداری دارد و فرضیه پنجم، اصالت برند بر قصد خرید بواسطه متغیر بخشش برند در شرکتنوشین فرد تاثیر معناداری دارد؛ با استفاده از آزمون تحلیل مسیر و با اطمینان ۹۵ درصد مورد تایید قرار گرفت.