شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,118
بازدید دیروز: 22,189
بازدید کل: 151,847,283
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 50
کاربران حاضر: 51
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ افشا، آری یا خیر؟! فاصله موقعیتی و خود افشایی در محیط های گوناگون
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 24 صفحه و مربوط به سال 2009 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.


ترجمه چکیده: افرادی که از لحاظ جمعیت شناختی متفاوتند در ایجاد روابط با کیفیت در سازمان با چالش های اساسی روبرو هستند. نظریه ارائه شده ما در مورد این است که چگونه تفاوت موقعیتی که اغلب همراه با ویژگی های جمعیت شناختی است می تواند از طریق نفوذ بر خودافشایی اطلاعات شخصی از ایجاد این روابط ممانعت به عمل آورد. ما در مورد ساختار فاصله موقعیت و اینکه چگونه خودافشایی اطلاعات شخصی ممکن است فاصله موقعیت را به جای نزدیک کردن زیاد کند بحث می کنیم. همچنین فراتر از فاصله موقعیت بررسی می کنیم که چگونه هویت و ویژگی های موقعیت با ویژگی های یک فرد، افشای اطلاعات مربوط به موقعیت را تحت تاثیر قرار می دهد.

کلید واژه: خودافشایی ، فاصله موقعیتی
نویسنده(گان): ترجمه نگین زمانی
منبع: Academy of Management Review 2009, Vol. 34, No. 4, 710–732.
موضوع: رفتار سازمانی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2009
تعداد صفحات: 28
قیمت (تومان): 10000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی