شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 31 خرداد 1405
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,736
بازدید دیروز: 18,670
بازدید کل: 175,054,534
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 141
کاربران حاضر: 141
کدخبر: 4996 زمان ارسال: چهار شنبه 28 اردیبهشت 1390 - 17:34 تعداد بازدید: 10821
نظرات کاربران سایت مدیر درباره کنکور کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه آزاد در گرایشهای مختلف رشته مدیریت

کاربرانی که تمایل دارند می توانند نظرات خود را درباره کنکور کارشناسی ارشد سال 1390 دانشگاه آزاد در رشته مدیریت (کلیه گرایشها) در بخش نظرات این مطلب ارسال نمایند و نظرات دیگران را مطالعه کنند

شما می توانید درباره میزان سختی یا آسانی سوالات، تقسیم بندی و زمان بندی دفترچه سوالات، کم آوردن یا مناسب بودن وقت، منابعی که سوالات از آنها استخراج شده بود، مفید بودن مطالب سایت مدیر برای پاسخ دادن به سوالات و ... نظر دهید


توجه نمایید نظرات کاربران الزاما بیان کننده دیدگاه سایت مدیر نمی باشد
منبع : مدیر  
نظرات کاربران
نیما : 1390/02/24

من مالی ثبت نام کرده بودم.واحد علوم تحقیقات. نرفتم سر جلسه ! حسش نبود !

ساروس : 1390/02/24

با سلام... بنده اجرایی شرکت کردم.... به نظر من تئوری های مدیریت و زبان فارسی از بقیه مشکل تر بود... موفق باشید..

کوکو : 1390/02/24

salammmmm.hameghi khaste nabashiiin.man modiriate karafarini sherkat kardam.aslan khoooob nabooood.sooooalaaaat ba sarasari kheilii fargh dasht

mrf : 1390/02/24

صنعتی شرکت کردم زبان وتئوری و آمار وتولید و ریاضی خوب بود به نظر من اقتصاد و پژوهش خیلی سخت بود

الهه : 1390/02/24

من فناوری اطلاعات شرکت کردم . زبان و ریاضی انقدر راحت بود همه شک کرده بودن دارن درست میزنن یا نکته ی نهفته ای داره سوال !! همه زمان اضافه آوردن ، اصلا لزومی به دو نوبتی برگذار کردن نبود ! خیلی خسته کنندست .

Mahsa Ab : 1390/02/24

من رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی شرکت کردم. سوال های نوبت صبح نسبتا آسون بود .ولی سوال های روش تحقیق و بازاریابی در اوج آسونی پیچیده بود. منبع خاصی برای روش تحقیق وجود نداشت چون اولین سال بود انتظار می رفت سوال هاش بهتر باشه. زمان امتحان چون دو نوبت بود واقعا کلافه کننده بود.

امیرحسن : 1390/02/24

من مدیریت شهری انتخاب کرده بودم واقعا افتضاح بود مثله آزمون ورودیه مهد کودک بودش تا کنکور فوق لیسانس فکر نمیکنم فرقی بین کسایی که یک سال خونده بودن با کسی که اصلن نحونده تو این کنکور مشهود باشه چون واقعا ساده بود . احتمال زیاد ترازها امسال خیلی زیاد برن بالا ....

sahar : 1390/02/24

من مدیریت صنعتی بودم؛تئوری مدیریت،اقتصاد خرد و کلان و نصف ریاضی راحت بود،به نظر من تحقیق سخت بود.

فرهاد فرمهینی فراهانی بد اراکی : 1390/02/24

من تکنولوژی علوم تحقیقات کنکور دادم.. سوالات مدیریت تولید و زبان کمی سخت بود..بقیه دروس مشکلی نداشتند. اما متاسفانه تعداد سوالات از 20 به 15 تقلیل یافته بود!

باران : 1390/02/24

واقعا افتضاح بود جدا خجالت نکشیدند که این سوالات رو برای آزمون ارشد طرح کردند آدم از آسون بودنش شرمش میشد حیف اون همه وقت که صرف خوندن کردم من مدیریت بازرگانی _ بازرگانی داخلی مبارکه شرکت کرده بودم. یک مساله دیگه که واقعا همه رو عصبی و خسته کرد دو نوبته بودن آزمون بود 7ماده درسی هر کدوم 15 سوال 2:30 صبح برای 4 درس آمار اقتصاد زبان و تئوری 2 ساعت بعدازظهر برای بازاریابی مالی و روش تحقیق.آزمون صبح ساعت 8 آزمون بعازظهر ساعت 16 . که چی بشه من نمیدونم. واقعا خسته و عصبانی ام

رحمتی : 1390/02/24

من مدیریت اجرایی سنندج شرکت کردم. سوالات مدیریت اجرایی در سال های قبل طوری طرح می شد که بیش از 90 درصدش تکراری از سال های قبل ترش بود که به همین دلیل افرادی که قبول می شدند غالبا درصد بالای 50 و 60 داشتند اما سوالات امسال به طور کل جدید بود و اصلا تکراری نداشت. ضمن اینکه تعداد سوالات هر درس هم 15 تا بود یعنی ضریب خطا و اشتباه و تاثیر نمره منفی خیلی زیاد هست که اصلا استاندارد نست. 150 دقیقه وقت آزمون بود. نوع سوالات هم طوری بود که مشخص بود از یک کتاب خاص طرح شده یعنی یک کتاب رو باز کردند و از بخش های مختلف اون سوال درآوردند. طوری بود که انگار از پاورقی ها هم سوال داده بودند. در کل سخت بود. استاندارد نبود. داوطلب هم بسیار زیاد بود. ظرفیت پذیرش هم کم هست. خیلی خوندن من هم فایده نداشت.

alipishtaz : 1390/02/24

من بین الملل دادم در کل به جز دو درس بازاریابی و روش تحقیق سئوالات به نظرم آسونتر از سال قبل بوده روش تحقیق من تستهای سایت رو خوندم جواب نداد منبع خاکی بود و بازاریابی چرت بود اگه اشتباه نکنم عمده سئوالا از 2 فصل اومده بود و طبق معمول با دهن کجی به کتاب سه استاد که ازش سئوال زیادی نبود و احتمالا سئوالا از کاتلر بود

بهنام : 1390/02/24

وافعا ای ول داره من مدیریت بازرگانی شرکت کردم رفتم سر جلسه 99درصد بازاریابی بودن 1 درصد مدیریت داخلی! سوالات هم ماشاا... بزنم به تخته رو دانشگاه ملی رو تو سخت بودن شکسته بودن

simoun58 : 1390/02/24

با سلام خدمت دوستان و مدیران آینده من از یک رشته دیگه اومدم امتحان مدیریت بدم گرایش صنعتی زبان بی نهایت چرت بود به جای سنجش دانش زبان باید بزنن تئوری مدیریت راحت میتونستی معنی بکنی اما انتخاب گزینه ها مشکل داشت در درسهای دیگه هم مثل مدیریت تولید و کلان و و.... به وضوح چند تا از تستها غلط بود اما اگه کسی واقعا 1یا 2ماه وقت گذاشته بود حتما قبول میشد من فکر کنم میانگین بالای 50%زدم

امیر وفایی : 1390/02/24

من که مدیریت اجرایی شرکت کردم کلا شاهکار بود. 2تا سوال GMAT 100% اشتباه بودش برخلاف سالهای پیش تکراری از سال های پیش خیلی کمتر شده بود در کل بد نبود ;)

محمد : 1390/02/24

با سلام من مدیریت اجرایی اراک بودم. سوالات GMAT خیلی با سالهای پیش فرق میکرد. از بقیه دوستان میخوام نظزشونو در رابطه با این موضوع بگن... ممنون.

faraz : 1390/02/24

خیلی آسون بود واقعا زیادی اسون بود نگران شدم!

محمد : 1390/02/24

سلام پاسخنامه و دفترچه کی منتشر می شود گروه ب بودم درصدها رامیخواهیم پیدا کنیم چه کنیم
پاسخ: دانشگاه آزاد هیچ وقت پاسخنامه منتشر نمی کند

شادمهر : 1390/02/25

من مثل کنکور سراسری کارآفرینی شرکت کردم. فقط در وصف این آزمون همین بس که آزمون صبح رو 1ساعته(120دقیقه ای بود) و آزمون بعدازظهر رو 45دقیقه ای(120 دقیقه ای بود) تموم کردم؛ در حالیکه برای سراسری تا سراغ زبان اومدم وقت تموم شد! در ضمن نمیدونم چرا نصف داوطلبان نیومده بودند.(حوزه تهران جنوب)!!! حداقل رشته ما که اینطور بود. این اوضاع رو که دیدم اصلا ناامید شدم و برام سوال بود که برای چی اینطوری بود. آیا ارشد آزاد به درد بخور نیست؟ آیا خرج شهریش زیاده؟ آیا گرایش انتخابی من درپیت هست؟ آیا...؛؛؛. خدائیش سراسری یه چیز دیگست و اونجا اگر قبول بشی شاهکار کردی. حدود درصدهام هم اینطور: زبان90؛ ریاضیات 85؛ تئوری40؛ اقتصاد100؛ بازاریابی70؛ کارآفرینی40

maryam : 1390/02/25

be nazaram soalaye azad kheili sade bood man ejraei boodam aslan ghabele moghayese ba sarasari nist

shahab : 1390/02/25

man bazaryabi sherkat kardam ..be nazaram sathe soalat besiyar ebtedai va sade bod ..

وحید : 1390/02/25

اجرایی افتضاح بود تعداد سوالات نصف شده بود وبه جای فارسی سوالات تئوری مدیریت روداده بودند GMAT وفارسی حذف شده بودند وریاضی اضافه شده بود خلاصه فکر کنم طراح سئوالات امسال اجرایی،قرص روان گردان مصرف کرده بود،همه چیز قاراشمیش بود،بالاخره اینجا ایرانه سرزمین عجایب وهمچنان مهمترین اصل در همه چیز اصل غافلگیریست و اگر سال دیگر به جای سولات اجرایی با سولات دامپزشکی روبرو شدید تعجب نکنید

سیامک : 1390/02/25

وحید جان روال سوالای آزاد اجرایی با سراسری فرق داره و اصلا هیچ سالی ادبیات نداشته. همه ی سوالا تکراری بودن هم از آزاد سالای قبل و هم سراسری. من 25 دقیقه ی اول تموم شد امتحانم چون زحمت خوندن سوالارو به خودم ندادم.

محسن آذری : 1390/02/25

واقعا سوالات در حد تیم ملی بروکینافاسو بود، معلوم نبود به چه منظوری همچین سوالاتی طرح شده بود. واقعا وقت تلف کردن بود.

سجاد : 1390/02/25

من مدیربت اجرایی سنندج بودم.اصلا انتظاراینجور سوالاتی رو نداشتم.واقعا غیر استاندارد بود و اصلا ربطی به این دوازده سالی که برگزار شده بود نداشت.اصلا فکر میکردی اولین سالیه که رشته مدیریت اجرایی اومده و هیچ اطلاعی راجع به نحوه سوال دادنشون نداری.من که همچنان شوکه شوکم.براشون متاسفم.دلشون خوش بوده که سوالی جدید دادن

حمید : 1390/02/25

با سلام به همگی و عرض خسته نباشید من واقعا برای سیستم مرکز آزمون دانشگاه ازاد متاسفم آخه 15 سئوال برای اقتصاد و یا تئوریهای مدیریت چه معنی داره؟

محمد : 1390/02/25

تکنولوژی علوم و تحقیقات شرکت کردم. قبل از اینکه کامنتها رو بخونم فکر میکردم واسه من راحت بوده اما وقتی همه میگن راحت بوده آدم نگران میشه ! زبان و اقتصاد رو خوب زدم ، تولید رو متوسط ، or کلا 3 تا از 15 تا مطمئن بودم زدم ، ریاضی و آمار هم همینطور تئوری واقعا سئوالاش مزخرف بود. هر کس کتاب جاسبی رو نخونده باشه نمیتونه بزنه. من جزوه ماهان رو از بر بودم اما حیف که اینجوری سئوال داده بودن. و اینکه نمیدونم هر سال تعداد سئوالها رو کم می کنند یعنی چی ؟ 15 تا سئوال برای هر درس اونوقت برای هر سئوال 3 دقیقه وقت. حتما از سالهای دیگه آخرش وقت اضافه واسه گل طلایی و پنالتی هم میزارن.

محمد : 1390/02/25

سلام به تمام دوستان به نظر من اصلا کنکور مهم نیست اگر سخت باشه همه ناله می کنند اگر راحت باشه مسخره می کنند نباید کنکور سد راه باشه به نظر من بهانه خوبی برای ورود بچه های است که استعداد دارند وبچه های که علاقه دارند

امیرحسن : 1390/02/25

سلام دوستان یه سوال دارم ممنون میشم راهنماییم کنید بنده مجازی دانشگاه تهران اجرایی گرایش توسعه صادرات قبول شدم و ثبت نام کردم . دیروز هم شهری علوم تحقیقات شرکت کردم و به احتمال 98 درصد فبول میشم . به نظر شما کدوم بهتره مجازی یا آزاد؟ خواهشن راهنماییم کنید , دست شما درد نکنه

کوروش : 1390/02/25

آقا.کنکور و درس خودندن دبگه فایده نداره.بریم دنبال نون!..هم سراسری هم آزاد عجیب بود.سخت نبود.اماآسونم نبود!!!کاش سخت بود

مهدی : 1390/02/25

با سلام، من مدیریت تکنولوژی علوم و تحقیقات بودم.به نظر من سوالات نسبت به سالهای قبل از روایی و استاندارد بیشتری برخوردار بود. سوالات مبنای منطقی داشتن، البته تعدادی از اونها هم آسون بودکه این هم از خصوصیت هر آزمونی هست.

امید : 1390/02/25

دوستان کسی مدیریت سیستم و بهره وری هم شرکت کرده؟؟ سوالات چطور بوده؟؟؟

managefactory : 1390/02/25

با سلام من اجرایی قزوین شرکت کردم.من نمی دانم این طراح سئوالات چی تو کلشه که اینجوری سئوال طرح می کنه؟مثل اب خوردن بود واسای اونایی که نخونده بودند و بسیار سخت واسه اونایی که خونده بودند.حق کشی محض بو.من دلم واسه خودم سوخت که این همه منبع خونده بودم بعدش که اومدن سئوال دادن در سطح پجم ابتدایی(جی مت)بود.من حالم بهم خورد هم تعداد سئوالا کم بود وهم نوع سئوالات.فقط اینو بگم که سه تا از دوستای من 100 درصد زده بودند با کمترین مطالعه ممکن

sareh : 1390/02/25

من مدیریت اجرایی علوم تحقیقات اهواز امتحان دادم،به جای اینکه بگم مشکل بود ،باید بگم مسخره بود،1سال زحمت بی نتیجه موند،چرا چون دوست داشتن که فرمت سوالارو امسال عوض کنن،یکی نیست بگه هدفتون از طرح اینجور سوالات مسخره بی جواب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا با سرنوشت جوونا بازی می کنید آخه

امینه : 1390/02/25

با سلام من مدیریت دولتی سیستمهای اطلاعاتی بودم سوالات خیلی خوب بود تقریبا تکراری بود و کسی که خونده بود حتی 1ماه قبول میشه اما واقعا انگیزه طراح چی بود 15 سوال با اینهمه وقت!!!!!!!!! بابا یکمی ارزش قائل شید واسه دانشگاهها

امیر : 1390/02/25

درصد های من (تقریبی) : زبان 100 تئوری 50 ریاضی 60 آمار 10 خرد 60 کلان 50 تولید 50 بازاریابی 60 تحقیق 0 به نظر شما همه اینجوری زدن یا من خیلی بلد بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امید : 1390/02/25

با سلام من یک سوال داشتم رشته هایی که تعداد شرکت کنندگان کمتر از تعداد ظرفیت پذیرفته شدگان می باشد نحوه قبول شدن به چه صورتی می باشد

عبداللهی : 1390/02/25

سلام من مدیریت اجرایی سنندج شرکت کردم. آقای جاسبی که خودشون کتاب در مورد مدیریت نوشتن کاش به خودشون زحمت می دادن یه بار سوالات رو می خوندن ببینن همکاراشون چه شاهکاری کردن با اون سوالاتی که طرح کردن. واسه خدم متاسفم که کلی زحمت کشیدم.

سمانه : 1390/02/25

من مدیریت تکنولوژی تحقیقات بودم کم کردن تعداد سوالها بد بود مدیریت و پژوهش خیلی بد سوال داده بودن

محمد : 1390/02/25

من مدیریت اجرایی قزوین شرکت کنم. فقط میخوام بگم خداوند هر چه زودتر این آقای جاسبی را قانع کند که دست از سر این دانشگاه بردارد. این همه امکانات دانشگاه دارد. ساختمانهای مدرن و ... . اما دریغ از علم و دانش و حیف که اسم دانشگاه بر روی آن گذاشت. اینها حتی به خودشان زحمت نمی دهند که پولی به چند نفر از اساتید فن بدهند تا سوالات استانداردی تهیه کند تا این همه جوان سرخورده نشوند. چه معنا دارد که سوالات باید دقیقا تکراری سالهای قبل باشد. یه نگاهی به سوالات دانشگاه های دولتی بیاندازید تا مفهوم طرح سوال را بدانید. ضمن اینکه 90درصد سوالات تئوریهای مدیریت و بینش مدیریت به زبان فارسی از کتاب خود جاسبی و جناب نجف بیگی است.

پدرام : 1390/02/25

من لیسانس مهندسی کامپیوترهستم ومیخوام ارشدمدیریت it شرکت کنم خواهش میکنم یکی بهم بگه آیاسوالهای تئوریهای مدیریت گرایش مدیریت دولتی مباحثش باتئوریهای مدیریت گرایش مدیریتit فرق داره؟

محمد : 1390/02/25

سلام من مدیریت و بهره وری سیستم شرکت کرده بودم , آمار و ریاضی تقریباً سخت بود بقیه اش بد نبود.

hamid : 1390/02/25

سلام من مدیریت گرایش مالی زده بودم راستیتش اعصابم خورد شده بود کنکور نبود بیشتر شبیه کنفرانس بود البته واسه اونا که تو کلاس افتاده بودن . فرقی واسه اونی که خونده بود با اونی که نخونده بود نداشت مراقبا هم که کاری نداشتن

سینا : 1390/02/25

با سلام اصولاً انسان چیزی را که راحت بدست آورد قدر و منزلتش را نمی داند و برایش ارزشی قائل نیست، و بالعکس.من فکر می کنم در مورد کنکور دانشگاه آزاد هم به همین صورت است . یعنی چون تعداد نفرات شرکت کننده به نسبت دانشگاه دولتی کمتر است و قبولی آن به مراتب راحت تر است , افراد قدر قبولی آنرا نمی دانند ، به فرض اگر تعداد شرکت کنندگان دانشگاه آزاد دو برابر دانشگاه دولتی بود ، آنوقت دانشگاه آزاد ارزش بیشتری پیدا می کرد. الآن طرف حاضر است دوره ی شبانه دانشگاه غیر محل سکونتش تحصیل کند ولی دانشگاه آزاد شهر خودش را نرود.

سودابه : 1390/02/25

آقای "فرهاد فرمهینی فراهانی بد اراکی!"که تکنولوژی علوم تحقیقات شرکت کردین میدونیدتعداد شرکت کننده حوزه تون چند نفر بود؟

دریا : 1390/02/25

سلام من مدیریت دولتی شرکت کردم سوالات زبان خیلی تخصصی بود باید بیشتر بگم مدیریتی بود تا زبان ولی ریاضی و امار خیلی ساده بود و اقتصاد خرد و کلان هم تقریبا سخت بود امیدوارم قبول بشوم

احمد کریمی : 1390/02/25

من گرایش مالی شرکت کردم.اقتصاد خرد وکلان ومدیریت مالی آسون بود.آمار نسبتا سخت بود.ریاضی و زبان وپژوهش متوسط بود.

ق : 1390/02/25

سلام دوستان. ناراحتید از اینکه سوالات آسون بوده؟ حتما اگه سخت میدادند راضی میشدید؟ پس اگه قبول شدید ثبت نام نکنید. نگران نباشید سال بعد کنکوری بگیرند که از سراسری هم سخت تر بشه اون وقته که قدر سال 90 را میدونید.

uturn : 1390/02/25

سلام ! من رشته مدیریت اجرایی شرکت کردم .دلم میخواد بدونم با درصدهای تئوری مدیریت 70%، جی مت 75%، دانش مسائل 75% و درک متون 45% وزبان 40% میشه تهران مرکز قبول شد یا نه ؟ لطفا جوابمو بدین

امیر حسین : 1390/02/25

سوالها به نسبت خوب بودن تئوریها مشکل بود اصلا معلوم نبود از کدوم کتاب بودن.مدرک آزاد از خیلی از دانشگاههای درپیتی تازه تاسیس معتبر تره خداییش...

سحر : 1390/02/25

با درود. من مدیریت مالی علوم تحقیقات شرکت کردم. با اینکه بعد از کنکور سراسری هیچ مطالعه ای نداشتم ولی به نظرم سوالات بسیار ساده بود و به جز زبان که اونم گویا ساده بوده ولی چون من به اصطلاحات مدیریت مالی آشنا نبودم نتونستم خوب بزنم، بقیه درسام حدودا درصدام ایناست: زبان 15، ریاضی 75، آمار 65، خرد 75، کلان 78، مالی 68، تحقیق 55. امیدی به قبولیم هست؟

سامان : 1390/02/25

سلام دوستان خسته نباشید ,من مدیریت فناوری اطلاعات علوم تحقیقات شرکت کردم خیلیم راضی بودم از آزمون (زمان عالی,سؤالات عالی........)انصاف نیست اگه کسی بگه زمانش زیاد بوده یا کم..... اگه سخت بوده یا آسان برا همه مساوی بوده........ کنکور دانشگاه دولتی به خاطر دارید با اون زمان کم(180دقیقه) تا یک ماه همه افسرده شده بودن......... درصد درسهای من زبان:70% ریاضی:93.5% آمار:52.5% مدیریت:مشخص نیست اقتصاد خرد وکلان:50% تحقیق در عملیات:70% بازاریابی:40% مدیریت تولید:30% امیدی داشته باشم قبول بشم دوستان؟ آرزوی موفیت برای تمام شما ایام به کام

ali : 1390/02/25

با سلام من کاری به سختی و آسونی آزمون ندارم ولی آیا واقعا 15 سوال برای سنجش سطح علمی کافی بود؟فکر کنم وقتی با نزدن هر سوال تقریبا 7% رو از دست میدی آزمون قابلیت سنجش نداره!!!!!! تازه این 15 سوال هم از 2 یا 3 فصل آمده بود و سوالات در همه ی فصل ها پخش نشده بود.

ترنم : 1390/02/25

سلام، مدیریت دولتی قزوین شرکت کردم. با اینکه رشته لیسانسم چیز دیگه ای بود ولی سوالات جوری بود که کسی که از بعد عید می خوند می تونست خوب بزنه. من هم خوب دادم. تنها اشکال آزمون این بود که زمان آزمون زیاد بود و دو مرحله ای بودن واقعا همه رو کلافه کرده بود! البته من شنیدم که سوالات گره بندی بوده! مثلا سوالای ما با دانشگاه و شهرهای دیگه متفاوت بوده. در کل سوالات از استاندارد امتحانی پایینی برخوردار بود .

نسیم : 1390/02/25

سلام من بازرگانی_مالی تهران شرکت کردم به نظرم فوق العاده مسخره و وقت تلف کردنی بود.

sara : 1390/02/25

سلام من مدیریت دولتی مالی شرکت کردم . به نظر من سوالات در عین حال که پیچیده نبود ولی پاسخ ها مابین 2 گزینه مردد بود . سوالات صبح بهتر بود

نوید : 1390/02/25

سلام من تکنولوژی علوم تحقیقات کنکور دادم..نمیفهمم واقعا که آیا معیار سنجش داوطلبی که 7 8 ماه درس خوانده و زحمت کشیده..برای هر درس 15 سوال است؟؟؟ 2 تا از سوالات اقتصاد اشتباه بود و چه کسی باید بررسی کند من نمیدانم! تولید و تئوری هم تعریفی نداشتند و واقعا غیر استاندارد بودند.

محمد : 1390/02/25

سلام.....من بازرگانی بین الملل تهران شمال شرکت کردم. بجز روش تحقیق بقیه آسون بود.فقط نمیدونم چرا دو مرحله ای بود. با این سوالا 1 مرحله هم زیاد بود. می شد تو 3 ساعت تمومش کرد.

adel : 1390/02/25

با سلام من مدیریت اجرایی شرکت کرده بودم، حوزه امتحانی قزوین رو زده بودم بعد اومدم تا از تهران برم قزوین ولی ازقضا اول رفتم نمایشگاه کتاب هر چی کتاب میخواستم گرفتم کیفم سنگین شد دیگه حسش نبود برم قزوین. برگشتم شهرمون انشاالله سراسرس امسال می ترکونم. امیدوارم همه موفق باشن.

کیان : 1390/02/25

با سلام خدمت دوستان عزیز منم اجرایی اهوازشرکت کردم.اولین بارم بود و حتی قبول هم بشم نمیرم.چون اصلا علاقه ای ندارم اونم دانشگاه آزاد اونم توی ایران آخه هیچ بهایی نمیدن و سطح علمی اون با دانشگاه دولتی زمین تا اسمونه در کل سطح سوالات مسخره بود دانش من 5تا زدم جی مت 4این دوتا سخت بود اما زبان و تئوری راحت بود هردو رو بالای70%به راحتی میزنم اما زبان فارسی متوسط بود در کل کنکوی بود که به خوندن ربط نداشت آخه من از دولتی به این ور یه کلمه هم نخوندم آخه نیتمم آزاد نبود اما اگه هم میخوندم فایده نداشت!به نظر من آزاد همینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

marroli : 1390/02/25

سلام بچه ها خسته نباشید. من مدیریت دولتی شوشتر شرکت کردم .رشتۀ خودم مدیریت نیست .اما واقعاً وقتی سوالها را می خوندم تو این فکر بودم که مدیریتها 4سال چی خوندن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشد با 1ماه خوندن هم رتبه آورد .معلوم نیست طراحها پیش خودشون چی فکر کردن!!!!امتحاتنش زشت بود اصلاً .

leila : 1390/02/25

سلام من اجرایی شرکت کردم خیلی راضیم و مطمئنم قبول میشم عالی بود خوشحالم که زحماتم نتیجه داد

sanaz : 1390/02/25

sharayet vase sherkat dar takmil zarfiyat chejooriye
پاسخ: تکمیل ظرفیت شرایط خاصی نداره. اگر در مرحله اول قبول نشوید، بر اساس تراز در تکمیل ظرفیت برای شما واحدی انتخاب می شود

soha64 : 1390/02/25

سوالات خیلی اسون بود حتما ترازها خیلی بالا رفته و رقابت برای قبولی بیشتر شده خیلی حیف شد اینقدر خوندیم و ..........

mehran : 1390/02/25

من اجرایی اهواز شرکت کردم . دفترچه B سئوالات زبان و تئوری و دانش خیلی سخت بود . درک متون و جی مت راحت تر بود . در کل 3 ماه خوندن من خیلی فایده ای نداشت . سئوالات به طور مشخص از یک منبع و نهایتا از 2 یا سه فصل یک کتاب خاص به نظر میرسید انتخاب شده بود . ای کاش یک گروه بازرسی یا کارشناسی به بررسی موضوع و شکایت داوطلبین می پرداخت تا خیال همه راحت می شد . نمی دانم از مسئولین دانشگاه آزاد کسی این کامنت ها را می خواند یا نه ، آقایان !! لطفا سئوالات اجرایی را بررسی کارشناسی نموده به اطلاع داوطلبین برسانید

الف : 1390/02/25

برای شرکت در تکمیل ظرفیت نباید کاری کنیم؟فرمی پر کنیم یا ثبت نام..؟ نتیجه تکمیل ظرفیت کـِی میاد؟
پاسخ: خیر. نباید کاری کنید. دو مرحله تکمیل ظرفیت دارد که یک مرحله یکماه بعد نتایج اولیه و یک مرحله حدود بهمن و اسفند منتشر می شود

مهران : 1390/02/25

سلام لطفا کامنت ها را برای هر رشته جداگانه بگذارید تا خواندن آنها راحت تر و بررسی هر رشته تخصصی تر شود

احسان : 1390/02/25

سلام من مدیریت صنعتی شرکت کردم سوالها یه جوری بودن که آدم شرم میکرد بپذیره سر آزمون ارشد نشسته!میشه بگید کلید کی منتشر میشه؟
پاسخ: دانشگاه آزاد کلید منتشر نمی کند

aaaa : 1390/02/25

سلام - من مدیریت آموزشی شرکت کردم ولی نتونستم درس بخونم چون مشغله کاری زیادی داشتم خداکنه هرکی که دلش واقعا می خواد که درس بخونه قبول بشه

فاطمه : 1390/02/25

سلام قبل از اینکه نظرمو بگم خواهشی که ازتون دارم به عنوان یک دوستی که می خواد به جووانهایی که با یک امید وبا همه سختیها می شینند و یک سال رو می خونند این حرفهای مارو به گوش مسئولان برسونید من خودم اجرایی شرکت کرده بودم حدود 90 درصد از نمونه سوالات سالهای قبل رو زده بودم و منابع مختلفی هم خونده بودم متاسفانه اینقدر سطح سئوالات افتضاح و بی منطق بود که واقها ادم می مونه بگه در یک درسی مثل تئوریهای مدیریت با اون همه منابع مختلف واقعا 15 تا سئوال استاندارد و منطقی یعنی من خودم سال گذشته نصف امسالم نخونده بودم ولی مطمئنم که خیلی بهتر از امسالی که با برنامه ریزی خوندم امتحان دادم ازمونی که با خوندن مطالب بیشتر و تحقیق بیشتر جواب سئوالات رو کمتر پیدا کنی معلوم که چقدر استاندارد

طباطبایی : 1390/02/25

با سلام من مدیریت دولتی سیستمهای اطلاعاتی بودم سوالات خوب بود کسی که خونده بود قبول میشه. اما واقعا انگیزه چی بود با این 360دقیقه وقت و دونوبتی بودن صبح و عصر یک چیز دیگه که زجرآوربود دادن اب به داوطلبین و آب میوه های آنچنانی به مراقبین

taraneh : 1390/02/25

با سلام و خسته نباشید من مدیریت بازرگانی تحول شرکت کردم همه درسها بد نبود ولی تئوری یه جوری بود انگار واسه اولین بار بود سوال هارو میدیدم 2 سوال آمار و اقتصاد اشتباه بود

علیرضا : 1390/02/25

سلام.سودابه خانم شما کجا و چه رشته ایی شرکت کرده بودین و تعداد نفرات محل امتحان شما چندتا بود؟من تکنولوژی علو تحقیقات زدم.تعداد نفراتش نزدیک به 400 تا بود.

نیلوفر : 1390/02/25

میشه لطفا همه اونایی که از سوالا شرم کردن و دانشگاه اراد در سطحشون نیس همون رو سراسری کار کنند نیان جای مارو بگبرن ؟و کارو به تکمیل ظرفیت نرسونن؟من که هیچ ولی فک کن اگه یه پسری قبول نشه مجبوره بره سربازی!اونایی که نمی خوان آزاد بخونن چرا شرکت می کنند؟

سمیه : 1390/02/25

سلام. من مدیریت اجرایی تهران شرکت کرده بودم. سوالات رو با خودم از جلسه آوردم. کسی هست کلید داشته باشه؟؟؟ به نظرم سخت بود.

احمد رضا : 1390/02/25

من بازاریابی شرکت کردم سوالات بازاریابی و روش تحقیق واقعا مشکل بود

وحید : 1390/02/25

اجرایی اهواز شرکت کرده بودم0 با این طرح سوالات بالاخره باید ثابت کنه که دانشگاه ازاده دیگه

امیر وفایی : 1390/02/25

سمیه خانم امکانش هست که سئولات و SCAN کنین و یه جا UPLOAD کنین که بتونیم بهش دسترسی داشته باشیم؟ ممنون

احسان : 1390/02/25

samira : 1390/02/25

kasaei ke inghadr sange sarasaryo be sine mizanan vase chi azad sherkat mikoonan??? hamchin harf mizanan ke engar rotbe yek shodan. vaghti javaba omad haletono miporsam hamchin mirid azad santenam mikonid ba kaleeeeeeeeeeeeeee

a : 1390/02/25

من مدیریت دولتی-منابع انسانی بودم. بنظرم زبان خیلی راحت بود اما تئوری سازمان و آمار و روش تحقیق بسیار ناشیانه طراحی شده بود سوالات فقط از چند مبحث خاص بود و تقریبا هیچ ربطی به سوالات سالهای قبل نداشت. درسهای بعدظهر مثه منابع انسانی و اقتصادخردوکلان و مدیریت مالی و بهبود هم خیلی آسون بود حیف که من نخونده بودم اگر 2ماه میخوندم حتما همه رو 100 میزدم . با وجود اینکه اهل درسهای حفظی نیستم و لیسانسم حسابداری بوده . در کل من که فقط سوالات سالهای قبل رو نگاه انداخته بودم بنظرم سوالات امسال خیلی متفاوت از سالهای قبل بود .

a : 1390/02/25

کسی هست سوالات مدیریت دولتی رو با خودش برداشته باشه ؟

مجتبی : 1390/02/25

سلام دوستان من بازاریابی -مدیریت بازرگانی تهران مرکز شرکت کردم از همین حالا به همکلاسی هام سلام میگم سوالات نسبت به پارسال اسون بود بازاریابی از کتاب کاتلر نبیومده بود روش تحقیق از کتاب خاکی اومده بوددر کل اگه کسی همشون را 30 بزنه قبول امیدوارم همتون قبول شید وموفق باشید

sara : 1390/02/25

مدیریت دولتی با گرایش مالی دانشگاه مرکزی تهران شرکت کرده بودم واقعا سطح سوالات بد بود و هیچ با سالهای گذشته و حتی دانشگاه سراسری قابل قیاس نبود 6 ماه با شرایط سخت درس بخونی آنوقت سر جلسه با این سوالات روبه رو بشید خیلی ناامید کننده هست دعا می کنم هر کس زحمت کشیده موفق شود .

داود : 1390/02/25

محمد حسن : 1390/02/25

با سلام تجربه کنکورهای قبلی ارشد آزاد رو ندارم اما سوالات عمومی بسیار ساده بود ریاضی و آمار رو اگه کسی می خوند می تونست 100 % بزنه. اغلب سوالات در سطح مفاهیم اولیه بود. سوالات زبان از نظر معنایی ساده بود اما لازمه پاسخگویی اشراف به دانش مدیریت بود. سوالات تخصصی هم ساده بود، برخلاف نظر دوستان، تحقیق در عملیات و مدیریت تولید خیلی ساده بود. سطح سوالات در اندازه آزمون ارشد نبود و فرصت هم خیلی زیاد بود. افرادی که زیاد مطالعه کردند تا حدی ضرر کردند.

امیر : 1390/02/25

من صنعتی قزوین شرکت کردم.حدود 400 نفر شرکت کننده داشت.سوالات کاملا استاندارد بود.اما وقتش بیش از حد زیاد بود.تئوری،زبان،تولید،ریاضی و امار خیلی اسون بود.or و خرد و کلان سخت تر بود.اما با توجه به افزایش ظرفیتها هر کسی که خونده بود قبول میشه.

مهتا : 1390/02/25

بچه ها شما از کجا می دونید چند نفر در گرایشتون شرکت کرده بودند.مثلا آقای علیرضا این 400 رو ازکجا آورده ؟ من مالی شرکت کرده بودم به غیر از آمار بقیه رو خوب زدم ولی امیدوار نیستم چون انگار همه در صد های خیلی خوبی دارن وکنکور برای همه خیلی آسون بوده .من واسه سراسری خودم رو کشته بودم ولی وقت کم آوردم وزبان وریاضی رو خراب کردم به نظر من دست دانشگاه آزاد درد نکنه که وقت زیاد داده بود لا اقل سر جلسه تپش قلب نداشتم وبا آرامش آزمون دادم وتحت فشار نبودم مثل سراسری.

ali pishtaz : 1390/02/25

سلام کسی بین الملل شرکت کرده؟جه جوری زده؟

شاهپور : 1390/02/25

من بازرگانی شاخه نالی شرکت کردم.من فکر می کنم 2 تا از سوالهای این درس در گزینه ها دچار اشکال بود به این معنی که گزینه صحیح در بین پاسخ ها نبود

شاهپور : 1390/02/25

من بازرگانی شاخه نالی شرکت کردم.من فکر می کنم 2 تا از سوالهای این درس در گزینه ها دچار اشکال بود به این معنی که گزینه صحیح در بین پاسخ ها نبود

فاطمه : 1390/02/25

اجرایی اراک شرکت کرده بودم. بنظرم نسبت به آزمون سالای گذشته خیلی سخت تر بود. بخصوص سه درس تئوری، زبان فارسی و دانش مسائلش که از همه بدتر بود. اما زبان و جی متش بد نبود. من زبانمو بالای 70 و جی مت بالای 60 زدم

کنکوری : 1390/02/25

کسی هست که مدیریت بازرگانی گرایش مالی شرکت کرده باشه. نظرش رو بگه بدونیم که به نظرش انتحان چطور بوده و انهایی که تو حوزه ان امتحان دادنند راضی بودند یانه؟ از همه گرایش ها نظر داده بودند به جز بازرگانی گرایش مالی. فکر می کنین چند درصد از انهایی که ثبت نام کردند امده بودن سر جلسه.میشه به قبولی امیدوار بود؟

حبیب نوروزی : 1390/02/25

با سلام من مدیریت اجرائی اهواز شرکت کرده بودم 1ماه بیشتر نخونده بودم ولی واقعا سخت بود و تعداد سوالات هم خیلی کم بود. در کل آزمون معتبری نبود.

مرتضی : 1390/02/25

سلام مدیریت شهری شرکت کردم 74 سوال بود به نظرم ساده و تکراری 150 دقیقه وقت داشت که 1 ساعته بیشتر بچه ها جواب دادن پا شدن 294 نفر شرکت کننده بود . خدارو شاکریم

mj : 1390/02/25

من بازرگانی بین الملل تهران مرکز شرکت کردم بعد آزمون سراسری هم اصلا نخوندم. تو حوزه ما تو اون کلاسی که ما بودیم فک کنم از 30 یا 40نفر فقط 8یا9 نفر واقعا تست میزدن بقیه یا خواب بودن یا در و دیوارو نگاه میکردن.یه نظرم وقتش که عالی بود کاش سراسری هم انقد وقت میدادن!! ولی در کل به نظرم سوالاش استاندارد نبود مخصوصا orکه من برا or تا حالا اونجوری سوال ندیده بودم!!!!!!!!!!!

مهداد : 1390/02/25

سلام کسی می دونه مدیریت فن آوری اطلاعات(الکترونیکی)چند نفر شرکت کرده بودن؟

Elahe : 1390/02/25

سلام.اجرایی تهران بودم سوالات استاندارد نبود جی مت افتضاح ولی بقیه خوب بود آخه من فقط 10سال گذشته رو حفظ کرده بودم اصلا کتابی نخوندم و از این بابت خوشحالم.....

شادمهر : 1390/02/25

*** من کارآفرینی تهران مرکزی شرکت کردم و حوزم هم تهران جنوب(دانشکده فنی) بود. میخوام بدونم از دوستان در این گرایش در مکان دیگری در تهران شرکت کرده یا نه؟ دوستمون مهتا هم که سوال کرده بودند چطور تعداد داوطلبان گرایشمون رو در حوزه حساب کردیم؛ به این صورت که شماره های داوطلبی رو که دم در زده بودند رو مشاهده کردم و انتهای اونو منهای ابتداش کردم. چون کنار کلاسها و سالنهای برگزاری گرایشها رو نوشته بود. که در رشته کارآفرینی در مورد آقایان حدود160نفر شد. خانم ها رو نمیدونم، اگر بودند و اطلاع دارند که چقدر بودند کامنت بدند. *** در مورد سوالات باید بگم که اگر سخت بدهند، میگیم که لعنت بر...؛ اگر ساده بدهند، میگیم دانشگاه آزاد درپیت... و اینجاست خوشی زیر دل ما میزنه!!! انتقادی که به نظر من به این آزمون وارد تعداد کم سوالات و عدم بودجه بندی سوالها بین فصول مختلف بود. مثلا از مبحث ماتریس یه سوالم در ریاضیات کارآفرینی نیمده بود. خوبی این آزمون این بود که وقت زیاد داده بودند و اگر سطح سوالات کمی بالاتر بود اونوقت کسایی که چندماه زحمت کشیده بودند فرقشون با کسایی که میگن ال و بل و جیمبل معلوم میشد. خوبی زمان بالا اینه که هرکس که خونده و وارده قبول میشه، نه کسی که اعتماد به نفس و سرعت عمل زیاد داره. *** در ضمن خود من به سراسری شرکت کردم و نصف موهام در حین و پس از آزمون از خورد شدن اعصابم ریخت. در سراسری میانگین 41-42 زدم و به احتمال زیاد با توجه به نتایج سال گذشته قبول بشم. اما اگرم نشدم خیالی نیست. اونقدر کنکور آزاد خوب دادم که یه سوپاپ اطمینان داشته باشم. ***

شادمهر : 1390/02/25

از مدیریت سایت سوالی دارم و اون اینکه آیا شهریه شبانه با آزاد تفاوت داره یا نه؟ اگر داره چقدر برای مدیریت تفاوت داره؟ اگر شبانه تهران قبول بشیم و آزاد تهران همون رشته رو، کدوم بهتره که بریم؟ البته میدونم که انتخاب بحثی سلیقه ای هست؛ منظورم از لحاظ اعتبار و هزینه هست.
پاسخ: شبانه تهران بهتر است. شهریه آنقدر تفاوت ندارد که بر انتخاب شما تأثیرگذار باشد

شادمهر : 1390/02/25

از دوستان آیا کسی کارآفرینی (برای اولین بار در تهران مرکز) شرکت کرده که حوزه امتحانیش تهران جنوب-دانشکده فنی نبوده باشه؟ (آقایان) *** خانم ها چطور شرکت کردند یا نه؟ اگر بله چه حوزه ای و تقریبا چند نفر بودند؟

مریم : 1390/02/26

من خیلی برای اجرائی خوندم.جیمت و زبان فقط میشه در موردش قضاوت کرد خیلی غصه اون همه درس خوندنمو می خورم.

Iman : 1390/02/26

Salam manam ejrayi olom tahghighat sherkat kardam 3 mah dars khondam akharesh in soalaye maskhare.azaton khahesh mikonam harchi zodtar kilide soalaro to siteton bezanid hadeaghal bebinim che kardim.darzemn age mishe soala ro az somaye khanom begirid to siteton scan konid mamnon misham

مهتا : 1390/02/26

بچه ها شما از کجا می دانید چند نفر در گرایشتان شرکت کننده وجود داشته ؟ آقای مرتضی این 294 را از کجا آورده است ؟

جواب مهتا : 1390/02/26

تعداد شرکت کننده ها رو با توجه به لیست شماره صندلی ها برای ما که مشخص بود بعضی ها هم از مراقبین آزمون سوال کردن . اخه واحد ما فقط مدیریت - 2تا گرایش بود و تعداد رو پای لیست شماره صندلی جمع زده بودن .

شاهپور : 1390/02/26

اگر هر رشته واحد 100 نفر برداره شاید یشه امیدوار به قبولی شد. دوستان نمی دانند بازرگانی گرایش مالی تهران چند نفر بر می داره؟

هادی : 1390/02/26

سلام به همه دوستان کنکوری.خسته نباشید.من خودم پارسال ارشد دانشگاه آزاد رشته مدیریت بازرگانی-بازاریابی قبول شدم هیچی هم نخوندم.درصد هام این بود.زبان33%بازاریابی28%اقتصاد25% تئوری28%مالی5%ریاضی،آماروتحقیق در عملیات هم سفید.مطمئن باشید اگه کسی این درصدها رو تو شهرستان بزنه قبول میشه.منتهی من 3 تا درسی که سفید گذاشتم ضریب 1 داشت در صورتی که درس هایی که بالا زدم به ترتیب ضریب 3و4و2و3 داشتن.خداحافظ همین حالا.

feshfeshe : 1390/02/26

chera? vase chi ye azmoni mese sarasari miad bachaharu be solabe mikeshe ye azmuni mese azad miad ba panbe sare darskhonaru mibore yeki nakhone biad mese oni ke khonde bezane vaghean moteasefam vase in sazman ke faghad pol vasashon melake na savad harki biad farghi nemikone faghat pol bede:mikham az tarhaham tashakor konam nemidonam dishab che jori khabidan ba in delaei ke shekondan"man bekob khondam vali vaghean engar nemikhondam ham farghi nadasht omidvaram mofagh bashin

میلاد : 1390/02/26

خیلی جالبه که دانشگاه آزاد کلید سوالات رو منتشر نمیکنه اونوقت خیلی از دوستان درصدهاشون رو دقیق اینجا نوشتن نکنه کارنامه رو سر جلسه آزمون دادن ما خبر نداریم

میلاد : 1390/02/26

آقا مجتبی حداقل 6 سوال از کتاب کاتلر بود با شماره صفحه بهت میگم اگه خواستی ( شایدم بیشتر از6 تا بوده اما یادم نیست)

amir : 1390/02/26

salam man modoriat sanati shiraz sherkat kardam,benazaram soalaye zabano teory kheili jaleb nabood makhsoosan teory ke az harchi khonde boodam chizi nayomade bood ama baghiyeye darsa khoob bood,eghtesad khord va amar yeki az soala ghalat bood fekr konam

amir : 1390/02/26

khaheshan age kasi hast ke soalat modiriat sanati ro dare bezare roo site ya mail kone,man az negarani daram mimiram

سامان : 1390/02/26

سلام دوستان چرا به دانشگا آزاد انقد توهین می کنید,مهم نیست دانشگاه شریف باشی یا آزاد (هر شهری که شما می گین) مهم باره علمی هستش که شما کسب می کنین و حرفی برا گفتن داشته باشین,(قصد توهین به هیچکس ندارم کوچیک همتون هستم) امروزه ماشالللللللللللللللللا تا دلت بخواد مهندس داریم ولی بلد نیست, مثلاً انتگرال sinx به توان دو چند میشه و خیلی سؤالات دیگه خارج از بحث محاسبات! حالا به نظر شما مدرک فلان دانشگا براتون ملاکه یا سطح دانشی که در اون رشته دارید تحصیل میکنید؟؟؟؟؟ آرزویه بهترینارو از ته دلم برای شما دوستان دارم .

managefactory : 1390/02/26

سلام مجدد بچه ها، من اول خدمت uturn عرض کنم که نمیخوام نا امیدش کنم ولی تهران و حتی ممکنه قزوین قبول نشه.بعد هم خدمت سمیه خانم بگم که اگه ممکنه سئوالات رو اسکن کنه وبعد به این ادرس ایمیل کنه.من فکر میکنم اگه اغراق نباشه 99 درصد جوابو رو میدونمasadi_manager_ba@yahoo.com

مقداد : 1390/02/26

نیلوفر : 1390/02/25 میشه لطفا همه اونایی که از سوالا شرم کردن و دانشگاه اراد در سطحشون نیس همون رو سراسری کار کنند نیان جای مارو بگبرن ؟و کارو به تکمیل ظرفیت نرسونن؟من که هیچ ولی فک کن اگه یه پسری قبول نشه مجبوره بره سربازی!اونایی که نمی خوان آزاد بخونن چرا شرکت می کنند؟ خیلی رک و منطقی گفت آفرین.ضمنا اینایی که درصدشونو میگن چه جوری انقد دقیق میگن؟؟؟؟؟اینم خودش کلی مهمه

جلال : 1390/02/26

سلام من بازاریابی شرکت کرده بودم.از هرکی میپرسیدم بازاریابی بود متاسفانه.بازرگانی داخلی اصلا نبود.درس بازاریابی واقعا سخت بود

علی : 1390/02/26

سلام من رشته مدیریت دولتی منابع انسانی شرکت کرده بودم واقعا عجیب بود : زبان آسون و متفاوت باسالهای قبل بود - تئوری مدیریت قریب باتفاق از مبحث تکنولوژی طرح شده بود - آمار درحد پایه و نظری بود -روش تحقیق بسیار مشکل بودش - اقتصاد بیشتر مباحث از منحنی های is , lm بود - منابع انسانی بیشتر ازمباحث تئوری های فرایندی و محتوائی مدیریت بود - بهبود سازمان 5 تا سوال عینا از تئوری مدیریت بود و بقیه سولات مدیریت تحول آسون بود - کل سولات مالی از مبحث اهرمها بود - مالیه عمومی و بودجه خیلی آسون بود البته چند تا سوال بی ربط هم داشت - حسابداری دولتی افتضاء بودش نصف سوالاتش از بودجه بود و حتی سوال غلط هم داشت. در پایان میشه گفت طراحی سوالات امسال آزاد تفاوت فاحش و بنیادی با سالهای قبل داشت خدا کنه این موضوع بدعتی در سالهای آتی نشه . . .

مقداد : 1390/02/26

سوالات خوب و بسیار باقالی بود.زمان خیلی زیاد بود .من فیروزکوه بازاریابی زدم.در صدامو نمیدونم اقتصاد و آمار نزدم اصلا D;

سودابه : 1390/02/26

سلام علیرضاخان ممنون از پاسخت من تکنولوژی علوم تحقیقات شرکت کردم 102نفر بودیم شما میدونید تکنولوژی علوم تحقیقات کلا چند حوزه داشته وآیا حوزه شما400نفر بودند یا کل تکنولوژی علوم تحقیقات 400نفر بودند.

ماریا : 1390/02/26

من مدیریت آموزشی شرکت کردم. سوال ها خیلی آسون بود. و واقعاً به درد آزمون که به معنای آزماییدن باشد نبود. اصلاً روایی نداشت صفر.

asie : 1390/02/26

سلام بچه ها خسته نباشین. من فناوری اطلاعات علوم تحقیقات انتخاب کرده بودم اینم درصدهای احتمالیم زبان 90 ریاضی 100 امار93 تئوری60 اقتصاد 45 بازار 60 تولید50 تحقیق 14

احمد : 1390/02/26

اگر سوالات اسون بوده برای همه بوده حالا اگر کسی خیلی خوب خونده بوده درصد بالاتری زده وبالطبع رقابت در درصددهای بالا خواهدبود.در رشته مدیرت مالی :ریاضی یک اشتباه داشت.مدیریت مالی در سوال اهرم عملیاتی ومالی بجای هرینه ثابت زده بود هزینه متغیر .در اقتصاد کلان سئوال مربوط به ضریب فزاینده دولت جواب صحیح نداشت.من خودم پارسال در صدام بقرار ذیل بود ولی تهران قبول نشدم ودرتکمیل ظرفیت یزد قبول شدم که نرفتم.ریاضی89 خرد75 کلان 51 امار 51 پژوهش 6 زبان 16

دریا : 1390/02/26

سلام امیدوارم که همه قبول بشیم ولی میخواستم بگم من پارسال درصدهام خیلی بهتر از درصدهای اقا هادی بود ولی قبول نشدم متاسفانه رشته مدیریت متقاضی زیادی داری و درصد قبولی ان نسبت به رشته های دیگه کمتر است

دومان : 1390/02/26

با سلام و آرزوی موفقیت برای همه من مدیریت اجرایی بناب شرکت کرده بودم سوالات واقعا دور از انتظار بود این همه زحمت بکشی آخرش این بشه حیف این همه وقت که گذاشتم فقط زبان منطقی بود gmt که ریاضی در سطح دبیرستان بود میخوندی یا نه تاثیری در کنکور نداشت آنهایی که نخوندن بهتر جواب دادن.دانش مسایل روز اصلا و ابدا که نمی دو نم از کجا سوالاتو پیدا کرده بودن ،نظریه های مدیریت هم بدتر از اون من سوالات 15 سال پیش 3 بار خونده بودم با کلی منابع اما دریغ!!! فقط خدا خودش کمکمون کنه ، هم باید پول بدی هم حرص بخوری بقول یکی از دوستان این سوالات آسان بود برای آنهایی که نخونده بودن و سخت بود برا آنهایی که خونده بودن

سینا : 1390/02/26

با سلام به همه بچه ها خسته نباشید از کنکور من صنعتی اراک امتحان دادم به نظر من زبان ساده بود معنی کردنش اما جواباش مفهومی بود و سخت میشد زد ریاضی و آمار آسون بود واسه کسایی که در حد دبیرستان بلد بودند تئوری هیچ ربطی به کتابایی که خوندیم نداشت اقتصاد کلان که همش تکراری بود و یه سوال غلط داشت خرد هم همینطور تولید آسون بود تحقیق نسبتا سخت اما بچه ها فراموش نکنید خیلی ها فقط واسه خود سنجی اومده بودن سریع بلند میشدن و خیلی ها غایب بودند ژس احتمال قبول شدن هست همگی موفق و موید باشید

سینا : 1390/02/26

با سلام به همه بچه ها خسته نباشید از کنکور من صنعتی اراک امتحان دادم به نظر من زبان ساده بود معنی کردنش اما جواباش مفهومی بود و سخت میشد زد ریاضی و آمار آسون بود واسه کسایی که در حد دبیرستان بلد بودند تئوری هیچ ربطی به کتابایی که خوندیم نداشت اقتصاد کلان که همش تکراری بود و یه سوال غلط داشت خرد هم همینطور تولید آسون بود تحقیق نسبتا سخت اما بچه ها فراموش نکنید خیلی ها فقط واسه خود سنجی اومده بودن سریع بلند میشدن و خیلی ها غایب بودند پس احتمال قبول شدن هست همگی موفق و موید باشید

علی : 1390/02/26

از توی دفترچه مدیریت اجرایی گروه الف، کسی جواب صحیح سوالات طرح شده درس تئوری‌های مدیریت و متون فارسی رو می‌دونه؟ روی‌آوری مربوط به ساختار بیرون و داخل؟؟؟ آگاهی نظام بازخورد نسبت به گذشته؟؟؟ ساختار دیوانسالاری که ....؟؟؟ جوابش مکانیکی صحیح بود یا وظیفه‌ای؟ DSS؟

علیرضا : 1390/02/26

من اجرایی مرکز زده بودم و برای آشنایی امتحان دادم . با این وضع سوالات نمی دونم اگه بخوام برای سال دیگه بخونم چه جوری و بر چه مبنایی باید بخونم ؟!!!

احسان : 1390/02/26

سلام من امسال از مهندسی صنایع تغییر رشته دادم اومدم مدیریت صنعتی و خیلی دوست دارم قبول شم درسته خیلی ها میگن اسون بود به نظر منم اسون بود ولی من بغلیامو میدیدم اصلا از اسون بودن نمیگفتن قزوین زده بودم درصدام هم زبان 26ریلضی 60 امار 30 تئوری 35 خرد 35 کلان 45 تحقیق 40 مدریت تولید 60 زدم خیلی ام دوست دارم قبول شم

محمد : 1390/02/26

سلام من صنعتی قزوین شرکت کردم زبان 30 ریاضی 100 امار 50 تئوری 60 خرد60 کلان 40 تحیق 10 تئلید 60 زدم با این درصد قبول میشم ؟

سین : 1390/02/26

دولتی علوم تحقیقات شرکت کردم 243 خانم و430 آقا شرکت کردن میدونید کل کشور چند تا می گیرن

کیان : 1390/02/26

با سلام مجدد اینایی که دانشگاه آزاد براشون زندگی شده ما حرفی نداریم اما چرا اینقد خودتونم مینالید از نوع سوالات از کیفیت آزمون از این که هیچ چیز این مسولان دانشگاه آزاد براشون مهم نیست جزء اینکه یه آزمونی برگزار بشه و یه چند نفری بیا دانشگاه تازه اونایی هم که پارتی دارن سر جلسه هم نیان قبول میشن بیام قبول کنیم شما که میخواید هزینه کنید صرف دانشگاه آزاد توی ایران نکنید به خدا خیلی از دانشگاه هاش2ریلم نمی ارزه جاهایی هست برا پذیرش به خدا هم از لحاظ علمی خیلی بالاست وهم از لحاظ امکانات و مدرک و.......... بیامم خودمون گول نزنیم با یک مدرک دانشگاه آزاد کلاس بذاریم هر کی خیلی مرد بخونه برا دولتی باور کنیدآزاد اسمش با خودشه آزاد برای عموم همه سطحی و بدون دانش فقط پول. بیام واقع بینانه فکر کنیم نه تعصبی اونم نسبت به چه دانشگاهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آزاد!!!!!!!البته به بعضی ها حق میدم آزاد قبول نشن دیگه جایی برا قبولی ندارن وباید جایی باشه که خودشون نشون بدم اونم جه جای خوبی بهتر از دانشگاه آزد قربونش برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!و در پایان اونا که عشق دانشگاه آزاد توی دلشونه ایشالله که بی نصیب نشن موفق باشید.

a : 1390/02/26

معمولا شهرهای بزرگ 35 نفر اولش میگیرن و بقیه شهرها ظرفیتش حدود 50 نفر هستش . در مرحله تکمیل ظرفیت اول و دوم هم حدودا 50 نفر میگیرن البته نه حتما خود اون مرکز . ممکنه برا واحدهای دیگه کشور قبولی بزنه . اما با توجه به امار و دوستانی که اطلاعات دارن میشه گفت تا 150-200 امیدوار باشید. پارسال مشهد تا 200 مرحله اول+ تکمیل یک + تکمیل دو گرفته بود.

soha64 : 1390/02/26

من صنعتی قزوین شرکت کرده بودم سوالات آسون بود ایا با میانگین تراز 50% قبول میشم یا نه ؟

uturn : 1390/02/26

managefactory از کجا این قدر مطمئنی که من تهران یا حتی قزوین هم قبول نمیشم ! مگه کارنامه های سال پیش رو نمیشه تا حدودی تعمیم داد ؟

reza : 1390/02/26

من بازرگانی-بازرگانی بین الملل رشت زدم.سوالا خوب بود فقط بازاریابی درکمال اسونی پیچیده بود.توکلاسمون همه تقریبا1ساعته زدن رفتن.بازم خدا دانشگاه ازادو نگه داره وگرنه ماکه دولتی با این شرایط قبول نمیشدیم!!!!

mussa : 1390/02/26

کلی نظرات جالب ممنون

behrooz : 1390/02/26

man bazaryabi tehran markaz sherkat kardam.soala bad nabood,vali aslan arzeshe khundan nadasht.vaghan malum nis manbae soala kojast ??????

simoun58 : 1390/02/26

با سلام دوباره خدمت مدیران آینده واقعا قصد توهین به هبچ دانشگاهی نیست من خودم فارغ التحصبل دانشگاه آزاد و شاغل هستم سرکار که میری اونجا دیگه کار بلدی به داشگاه و شهر نیست این توانایی ذاتی و تحلیلی به معدل بالا نیست امیدوارم هر دانشگاهی میرین فقط به فکر یادگیری و مطالعات کاربردی باشین تا با معدل های بالا آبروی افراد مستعد و توانمند نبرین؛آقا محمد با این درصدهایی که زدین صنعتی قزوین قبول میشین انشااله اگه قبول شدین شیرینی من یادت نره

حمداله : 1390/02/26

من مدیریت صنعتی علوم تحقیقات شرکت کردم ایا تو تکمیل ظرفیت بجز واحدهای تهران تو واحدهای شهرستانهای دیگر ما رو شرکت میدن؟

mehdi : 1390/02/26

سلام وخسته نباشید بر همه داوطلبان ارشد آزاد واقعا سوالات تفاوت داشت ومن 4ماه خوندم وآخرش بینتیجه حتی تست سالهای گذشته هم تست زدم ما که پول میخام بدیم مدرک بگیریم چرا سوالات باید سخت باشه

راد : 1390/02/26

درود، من مدیریت دولتی گرایش تشکیلات فیروزکوه بودم.زبان واقتصاد ومالیه سطح خوبی داشت.درضمن به نقل از بقیه شنیدم یکی از مسولین دانشگاه گفته این گرایش زیر 200 نفر داوطلب داره و60نفر هم پذیرش داره(البته اگه درست باشه).پیروز باشید.

محسن : 1390/02/26

سلام تاریخ دقیق اعلام نتایج دانشگاه آزاد کیه؟مرسی ممنون

فرهاد : 1390/02/26

ساختار دیوانسالاری که ....؟؟؟ جوابش میکانیکی بود در کل خیلی اسون بود اجرایی .من قزوین شرکت کرده بودم اما تعداد افراد شرکت کننده زیاد بود فقط مردها 1230 نفر بودن بعنی با خانم ها نزدیک 2000 نفر حداقل .این رو بدونید قزوین سال قبل 38 نفر گرفته ادر صورتی که توی خبرها از هر 100 نفر 8 قبول میشن یعنی 160 نفر بگیره اما من عمران می خونم قزوین بامسولین که صحبت می کردم ظریفت اعلام شده اونها 45 نفر بوده .من درصد هام زبان 30-40 زبان فارسی بالای 70 جی مت 65-75 تئوری 66.66 دانش 60-66.66 زدم اما می دونم برای قبولی توی این ازمون نباید زیر 80 داشته باشی امیدوارم توی تکمیل ظرفیت قبول بشم(تعداد مردها رو از کم کردن اخرین نفر از اولین نفر برای مشخص شدن کلاس ها بدست اوردم)

علیرضا : 1390/02/26

سلام سودابه خانم.تنکنولوزی علوم تحقیقات تا جایی که من میدونم فقط حوزه ما بوده تازه دوست من هم که انتخابش مدیریت تکنولوزی تهران جنوب بود علوم تحقیقات افتاد.یعنی فکر کنم هم حوزه تهران جنوب مدیریت تکنولوزی اونجا حوزش بود و هم علوم تحقیقات که کلا"400 نفر میشدیم.حوزه خانم ها چی؟فقط علوم تحقیقات بود؟اگه علوم تحقیقات بودین چرا من هیچ خانمی اونجا ندیدیم؟راستی درصهاتون چند شده به نظرتون؟

leila : 1390/02/26

in hame teori khonadam malom nabod az koja avordan man r adam dokhtar hame az reshte kamputer chera ITzadan inam az badshansiya ma:(((((((nemidonam 2000naf

کیان : 1390/02/26

سلام من اجرایی علوم تحقیقات تهران امتحان دادم منم مطمئنم 2 تا از gmat کاملا غلط بود. فکر کنم زبان 65 تئوری 90 دانش 93 gmat 80 متون 65 زده باشم.به نظرتون قبولم؟ به نظرم کنکور امسال فقط به ضرر اونای بود که خیلی خوندن!!!!!

samira : 1390/02/26

با سلام و خسته نباشید و خسته نباشید بسیار زیاد به طراحان سوالات ارشد آزاد که انقدر زحمت میکشند و سوالاتی در این سطح بالا طرح می کنند من مالی علوم تحقیقات شرکت کردم به نظرم ریاضی که در سطح دبیرستان هم نبود خرد وکلان که دیگه چه عرض کنم زبان مالی و ORهم بد نبود البته آمار از هرچه نخونده بودم داده بودند که بازم دستشون درد نکنه یه نکته دیگه که من برای آزاد مشکل داشتم نبود منبع برای زبان بود از اونجا که مالی 3سال هست که اومده فقط سوالات سال قبل منبع بود اونم که ازشون هیچی نیومده بود من که رتبه میارم ولی نمیرم به نظرم دانشگاه سراسری حتی شهرستان خیلی بهتر از آزاده حتی علوم تحقیقات

samira : 1390/02/26

راستی یه نکته دیگه ماشالا امسال مثل اینکه در کم کردن سوالات با هم رقابت داشتن سراسری که از هر درس میانگین 10تایی کم کرده بود آزادم 5 تا فکر کنم اگه علمی کاربردی هم بود 5تا سوال سر جلسه میدادند بعد در پاسخ به جناب شاهپور تا اونجایی که من اطلاع دارم مالی 32نفر علوم تحقیقات تهران در این مرحله برمیداره

sina ghaznavi : 1390/02/26

باسلام خدمت همه بچه هایی که این چند وقت درس خوندن . خسته نباشید. من صنعتی اراک امتحان دادم امسال نسبت به پارسال خیلی توی رشته ما کمتر شرکت کننده داشت. سوالا نسبتا خوب بود اما زبان خیلی مفهومی بود راحت میشد معنیش کرد اما گزینه ها توی جواب سخت پیدا میشد اقتصاد کلان خیلی تکراری داشت ریاضی و آمار هم واسه کسایی که خونده بودند آسون بود در کل خیلی ها واسه خود سنجی اومده بودند که زود بلند شدند خیلی ها هم غایب بودند با توجه به اضافه ظرفیت امسال به امید خدا همه کسایی که زحمت کشیدند ترم پاییز امسال سر کلاسای ارشد میشینند بچه ها همگی موفق و پیروز باشید یا علی

mahdi : 1390/02/26

سلام بچه ها دانشگاه آزاد برای فوق تعداد زیادی میگیره ولی شاید از هر ده نفر که هر سال میگیره یک نفر فارغ التحصیل بشه کمتر از سه سال ونیم به کسی مدرک فوق لیسانس نمیده برای پایان نامه خیلی سخت میگیره من خیلی ها را سراغ دارم که نتونستن تمام کنن و انصراف دادن حتی میدونم توی بعضی دانشگاهها اساتید خودشون ناراضی هستند و میگن آزاد بایدنفرات کم بگیره و اینقدر دانشجوها را اذیت نکنن

علی : 1390/02/26

منم اجرایی قزوین شرکت کردم. خوب بود. غایب هم زیاد داشت. راستی جواب سوال بی نظمی در تئوری مدیریت, آنتروپی منفی می شد؟! نظام بازخورد (feedback) جوابش این می شد که نسبت به گذشته اش آگاهی دارد؟! جواب سوالی که خطمشی و اهداف داشت؛ رسیدن به استراتژی بود؟!

سمیرا : 1390/02/26

من با دیدن کلید کنکور سراسری دیگه مطمین شدم که سراسری قبولم اراک مدیریت دولتی بودم ولی افتخار حضور در جلسه را ندادم دوستان به جای ما سمیرا-اصفهان

amin : 1390/02/26

ba salam khetmate modiriat site yek soad dashtam mikhastam bedoonam daneshgahe dolati yazd dar reshte modiriyat sanati dar sale 89 ta che rotbi ra mipazirofte ba tashakor az site khoobetoon

پاسخ: لطفا فارسی بنویسید. در حال حاضر اطلاعاتی در این خصوص نداریم. در حال استخراج اطلاعات جدید هستیم که انشالله طی چند روز آینده در این خصوص اطلاع رسانی انجام می شود

شیما : 1390/02/26

با عرض سلام خدمت همه.به نظر من خیلی ها حقایق رو نگفتند.من تکنولوژی علو تحقیقات شرکت کردم.سوال هاش اونطور که میگن ساده نبود تازه فوق العاده غیر قابل پیش بینی به خصوص مدیریتش و کلان.برای سال های پیش شخصا این درس ها رو بسیار عالی زده بودم.اما نمی دونم چرا خیلی ها می خوان این آزمون رو بکوبن.اتفاقا سوال های سراسری خیلی ساده تر و گزینه های واضح تری داره.دانشگاه آزاد جواب ها همیشه اونی نیست که شما یقین دارید درسته.ما از خدامون همه ی شما دوستان سراسری قبول بشد و آزاد نیاین و ما جاتون بریم.

شادمهر : 1390/02/26

بالای دفترچه ثبت نام اولیه آزاد نوشته بود که ظرفیت کلیه رشته های علوم انسانی 18نفر می باشد. حالا دوستان از کجا 50،30و... میارند، نمیدونم!!!

الهه : 1390/02/26

سلام من مدیریت ورزشی شرکت کردم سوالاش خیلی خوب بود مخصوصا آمار عالی بود.من که کلی حال کردم.

مریم : 1390/02/27

ببینید بحث سختی سوالات اجرائی نیست بحث اینه که این سوالات اصلا از رفرنس های متداول نبودند حتی متون مدیریت که بیشتر در مورد درک مدیریت هستش اصلا استاندارد نبود یا مثلا دانشش هیچ اثری از حسابداری و مبانی اقتصاد نداشت اصلا دانش مسائل روز نبود من جی مت اون قدر خونده بودم که امکان نداشت اگه روال سابق بود کمتر از 100 بزنم تازه به قول بچه ها حدود 2 سوالش اشتباه بود من دفترچه ب اهواز بودم.لطفا شما هم نظرتون رو بگید فقط می دونم زبان و جی مت بالای 70یا 80 زدم بقیش رو هیچ حدسی ندارم.

علی اکبر : 1390/02/27

سلام، خسته نباشید. با درصد های حدودی تئوری 60 و دانش 60 و جی مت 80 و زبان 30 و درک متون 30 به نظر شما تهران مرکز میشه امید داشت؟ اگر ممکنه در مورد مجازی هم اطلاعات بدید. اصلا ارزش خوندن داره؟

سعیده مصرآبادی : 1390/02/27

سلام و خداقوت به تمام جویندگان علم و دانش و معرفت داوطلب کنکور ارشد مهندسی صنایع -گرایش سیستم و بهره وری بودم. سوالات زبان به نسبت پارسال سخت تر بود سوالات تئوری به نسبت پارسال بهتر بود سوالات ریاضی و آمار کمی تا نسبتی سخت و زمان بر بودند آرزوی موفقیت برای تمام هم تیپان در تمام مراحل پیشرفت را دارم

Arman : 1390/02/27

Salam man ejrayi sherkat kardam darmajmo razi nabodam.faghat ye soal dashtam onayi ke az sahmie estefade mikonan masalan basij faal chan darsad beheshon sahmie mikhore.?mikham bedonam jodagane entekhab mishan ya na.akhe vaghean zor dare sahmie onam basij.to daftarche zade 5 darsad vali fek konam bishtare.kheili dos daram bedonam cheghad sahmie manzor mishe barashon age kasi midone javabe mano bede mamnon misham

محمد : 1390/02/27

فقط خواستم بگم این آزمون فرمالیته اس!از خدا شونه که ما بریم!مشکل تقاضای بیش از حد فعلیه!حالا چند سال دیگه ببینید که جمعیت که کم شد بدون آزمون دانشجو می گیرن!من بازرگانی بین الملل شرکت کردم!سوالات تئوری سوالات زبان سال های قبل بود که به فارسی ترجمه کرده بودن!بدترین مشکل دو تایمه بودن آزمون بود.

امین : 1390/02/27

باسلام از مدیریت سایت سوالی دارم و اون اینکه دانشگاه ازاد دو مرحله تکمیل ظرفیت دارد که یک مرحله یکماه بعد نتایج اولیه و یک مرحله حدود بهمن و اسفند منتشر می شوداگر من درمرحله اول تکمیل ظرفیت قبول شوم وثبت نام نکنم میتونم درمرحله بعدی تکمیل ظرفیت شرکت کنم ودر صورت قبولی دردانشگاه ثبت نام کنم
پاسخ: روال سالهای گذشته این بود که اگر در مرحله اول تکمیل ظرفیت قبول شوید و ثبت نام نکنید در تکمیل ظرفیت بعدی شرکت داده نمی شوید. اینکه روال امسال مثل گذشته باشد یا خیر مشخص نیست

میلاد : 1390/02/27

سلام بچه ها . کسی مدیریت سیستم و بهره وری هم شرکت کرده؟ سطح سوالات چطوری بوده ؟ کسی می دونه کلا چند نفر پذیرش داره ؟؟

سحر : 1390/02/27

سلام من صنعتی امتحان دادم کلان یه غلط داشت در کل اسون بوداز مدیر سایت میخام سوالاتو تو سایت بزنه

محمد موسوی نسب : 1390/02/27

سلام دوستان من مدیریت اجرایی علوم تحقیقات اهواز بودم. بنظر من خیلی افتضاح بود. زبان که خیلی در سطح پایین بود .تئوری ها معلوم نبود از چه منابعی اخذ شده و کسانی که تجربه مدیریت داشتند بهتر جواب دادند(و همچنین درک متون). دانش هم فکر میکنم سوالات استانداردی نداشت. gmat که همش ریاضی بود و اصلا اشتباها اسمش رو گذاشته بودند gmat

managefactory : 1390/02/27

uturn عزیز انشالله که قبول شی ولی درصدها در هرسال حداقل 15 درصد اضافه میشه.پارسال من با همین درصدها شهرستان قبول شدم.ولی امیدوارم که خیلی هم امیدوارم که تکمیل ظرفیت قبول شی .بابا هیشکی سئوالات اجرایی رو نداره؟

ali pishtaz : 1390/02/27

سلام کیان پدر جان من نمی دونم چند سالته شغل داری اصلا زن و بچه چیزی وضع مالیت چطوره ولی قبل از بالا منبر رفتن یاد بگیر که شاخه هدایت کننده مدیریت مدیریت اقتضاییه نه کلاسیک که مطلق حرف می زنم برای یه آقا یا خانم که صبح تا شب خونس و مسئولیتی نداره فرمایشه شما درباره سراسری رفتن درست ولی من خودم 29 سالمه تمام مسئولیتارو هم دارم ماموریت خورد بهم مثلا سر آزمون سراسری نتونستم برم با اینکه 2و3ماهی خونده بودم یا اصلا از سر جلسه آزاد اومدم بیرون میانگین سنی بالای 30سال بود می دونی یعنی چی؟

غوغا : 1390/02/27

من هم با بچه های اجرایی موافقم 2تا سوالهای جی مت که 100 % غلط یکیشم که گزینه درست نداشت کلا هرکسی بیشتر خونده بود بیشتر به ضررش بود نه تعداد سوالها استاندارد بود نه خود سوالها

نوید : 1390/02/27

سلام من اجرایی بناب شرکت کردم نسبت به سوالای سال قبل کلا فرق کرده بود تکراری نداشت سوالای ما گروه "ب" بود ولی برا بعضیها هم گروه "الف" رسیده بود میگن ب سخت تر بوده اگه از دوستان الف باشه لطفا نظر بده، اگه سوالات یکسان نباشه معنی کنکور چی میشه؟!!!!! سوالات کم بود 2تا GMAT حتما غلط بود، دانش از همه سخت تر بنظرم رسید، البته من 3 ماه خوندم سوالای تئوری جامع نبودن بین اونایی که کم خونده بودن با اونایی که متوسط تفاوت زیادی نمیکرد، دوستان اگه جوابهای سوالها تو کتاب خاصی به چشمشون خورده لطفا اسم کتاب رو بگن، امید وارم دانشگاه آزاد یه فکر اساسی واسه طراحی سوالاش بکنه اصلا اشکالی نداره از استادهای خوب دولتی هم استفاده بکنه!

امیر : 1390/02/27

من صنعتی علوم تحقیقات شرکت کردم شک ندارم تئوری بالای 75 میزنم چون همش سوالای سراسری سالای گذشته بود به جز 2تا که نزدم همه چی عالی بود در مورد ریاضی نظر بچه های صنعتی چیه ؟؟؟؟؟

احمد : 1390/02/27

سلام.دوستانی که رشته مدیریت مالی شرکت کردن اگه میشه درصدهای احتمالی شون رو بزنن تا بتونیم یک براوردی از میانیگین درصدها بدست بیاریم.

vahid : 1390/02/27

سوالات ارشد مدیریت اموزشی کی منتشر میشه

محمد SH : 1390/02/27

سلام خدمت مدیران آینده . من گرایش کارآفرینی بودم وقتی به سوالات رسیدم به خودم گفتم حیف وقتی که واسه خوندن کتابها گذاشتم و سوالات ما که زمین تا آسمون با اون چیزی که تو کتابا میخوندیم تفاوت داشت . انگار طراح سوالات خودش خییییییلی مدیره . نمیدونم چرا مسئولین دانشگاه آزاد یه فکر اساسی واسه طراحان سوالاتشون نمی کنن . زبان خوب بود همینطور ریاضی و اقتصاد . اما واقعا سوالات تئوری و بازاریابی و خصوصا کارآفرینی بسیار بسیار بسیار بی ربط و خارج از کتاب ها بود . به نظر من که طراح سولات بیشتر به نظر شخصی خودش فکر کرده تا طرح سوال مناسب واسه کنکور ارشد . جدا از اینکه در امتحا ارشد آزاد شرکت کردم واقعا واسه خودم متاسفم . نمیدونم نظر شما چیه ؟؟؟

مهندس شاه حسینی : 1390/02/27

با سلام من تکنولوژی علوم تحقیقات بودم . اکثر بچه ها از رشته های فنی آمده بودند ( مثل خودم ) . سووالات خوب بودند بجز پژوهش . انشاالله قبولم . حداقل تو تکمیل ظرفیت .

نوید : 1390/02/27

سلام من تکنولوژی علوم تحقیقات شرکت کردم من هم با نظر شیما موافقم... اگر دقت کنید با وجود اینکه منابع دروس صنعتی و تکنولوژی یکسان هستند اما سوالات تکنولوژی به مراتب دشوارتر از صنعتی هست و این موضوع در کنکور امسال و سالهای پیش مشهوده... اقتصاد کلان و تئوری واقعا گنگ بود و بدون هیچ حساب و کتابی از منابع مختلف طرح شده بود به جز البته 3 یا 4 تا سوال که میشد گفت تکراری بود. مدیریت تولید حتی برای بنده که لیسانس صنایع هستم هم اصلا راحت نبود و برعکس بسیار مفهومی و پیچیده بود که بدون مطالعه کافی و مفهومی نمیشد به سوالها پاسخ داد. در کل به نظر من به جز درس ریاضی و آمار بقیه دروس از سوالات کنکور سراسری مشکلتر بود. البته آسانی و سختی برای همه هست و دوستان از الان دلخوش و مطمئن یا نا امید نباشند!

ستاره : 1390/02/27

سوالای اجرایی استاندارد نبود نه اینکه سخت بود.امتحان وجاهت قانونی واسه این که کنکور پذیرش دانشگاه باشه رو نداشت.من علوم تحقیقات خوزستان امتحان دادم

علی : 1390/02/27

خواهشمند است لینک دانلود دفترچه سوالات مدیریت اجرایی رو بر روی سایت قرار دهید. اگر امکانش نیست، راهنمایی بفرمایید که از کجا یا کدام مرکز می‌توان نسبت به تهیه سوالات اقدام کرد؟

alireza67 : 1390/02/27

با سلام به دوستان من تکنولوزی تهران جنوب انتخاب کردم و علوم تحقیقات امتحان دادم میخواستم بدونم همه میگن سوالها آسون بوده تاثیری روی تراز میذاره چون هر سال تراز همه رشته ها بخاطر افزایش ظرفیت 100 یا 200 تا میاد پایین من بر اساس تراز سالهای پیش این رشته را انتخاب کردم خواهش میکتم از دوستان اگه میتونید راهنماییم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه سوال دیگه اینکه امسال رشته ها گرایش بندی شده بود این چه تاثیری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

M.I.S : 1390/02/27

مهتا : 1390/02/27

من مدیریت مالی بودم درجواب احمد باید بگم درصدهای احتمالیم اینه زبان 40 ریاضی40 آمار 10 اقتصاد خرد 90 کلان 90 مالی 60 پژوهش عملیاتی 40 به نظر شما من با این درصدها می تونم علوم تحقیقات قبول بشم .اگه می شه خود شما هم درصد هاتون رو بگذارید .لطفا اگه کسی پارسال شرکت کرده واطلاعی داره که آیا بااین درصد ها می شه قبول شد یا نه بهم بگه .

مهرداد : 1390/02/27

من مدیریت مالی علوم تحقیقات شرکت کردم . ایکاش سوالات مطرح شده تابع یک استانداردی باشد که بتواند یک امتحان تعیین کننده باشد . سوالات آمار مطرح شده در حدی بود که به هیچ وجه نمیتوان نام آمار بر آنها گذاشت بیشتر شبیه تاریخ و جغرافی بود سوالات ریاضی با گزینه های اشتباه و در سطح بسیار پائین مابقی دروس هر چند در حد معمولی بودند ولی در سطح آزمون ارشد نبود.

امینه : 1390/02/27

های خان شما مطمئنی با این درصدها قبول شدی من پارسال تئوری 68 زبان 0 امار 25 ریاضی 15 اقتصاد خرد 35 کلان 25 مالیه 25 حسابداری 15 بین الملل انزلی تکمیل ظرفیت قبول شدم شما جوری با این درصدها!!!!!!!!!!! بابا کدوم شهر بودی قائمشهر که خیلی شرکت کننده داشت

امیر : 1390/02/27

از مدیریت سایت تقاضا دارم در تهیه کردن سوالات به ما کمک کند.

رضا : 1390/02/27

باسلام یه سوال از مدیریت سایت داشتم میخواستم بدونم درصدای سالهای قبل و از کجا آوردن

پاسخ: کاربران تصویر کارنامه یا اطلاعات کامل خود را می فرستند و ما کارنامه ها را از سایت آزمون یا سازمان سنجش استخراج می کنیم.

رضا : 1390/02/27

باسلام مدیریت مالی علوم تحقیقات شرکت کردم تعداد شرکت کنندهها 597 نفر(آقایون)بودن فک کنم تعداد خانوم ها هم باید همین تعداد باشه(اگه بیشتر نباشه کمتر نیست) .حدودا 1200 نفر شرکت کننده با پذیزش 30 نفر در مرحله اول این یعنی هر 40 نفر یه نفر قبولی حالا هرچی میخواد سوالات اسون باشه باز هم میتونید جز 1 از 40 باشید یا جز 30 نفر تکمیل ظرفیت

ali reza : 1390/02/27

سلام.به همه داوطلبان و آرزوی موفقعیت.من رشته ام مدیریت صنعتی بود در کل کنکور سوالاتش خوب و نسبتا آسون بود.انشالله همه قبول میشیم.

Ejrayi ha : 1390/02/27

Sahmie ha cheghad moaseran to ghaboli?masalan sahmie basij?akhe to daftarche zade 5 darsad vali fek nemikonam intor bashe.age kasi midone ino khaheshan javab bede?merc

پاسخ: لطفا فارسی بنویسید. میزان تأثیر سهمیه ها را شاید نشه به صورت درصدی گفت. مقداری از ظرفیت هر کدرشته به سهمیه ها اختصاص داده می شه. برای بررسی میزان تأثیر می توانید از کارنامه های موجود در سایت استفاده کنید.

nazi : 1390/02/27

salam man ejrayy e olom tahghighat sherkat kardam age mishe soalha va javabharo age darin lotf konid to sait bezarid ba
tashakoor
پاسخ: لطفا فارسی بنویسید. سوالات رو در حال حاضر نداریم. به محض دریافت سوالات روی سایت قرار می دیم. ولی معمولا چند ماه طول می کشد

میثم : 1390/02/27

سلام.من بازرگانی بین الملل شرکت کردم.آمار بجای اینکه محاسباتی بیاد از 15تا کر کنم 12تاش تئوری بود. استاندارد نبود. زبانش خیلی خیلی آسون بود. بازاریابی و تئوری هم در اوج آسونی پیچیده بود.روش تحقیق هم منابع درستو حسابی نداشت.اگر هم سخت بود برای همه سخت بود.اونای که خونده بودن قبول میشن. درکل برایند امتحان خوب بود

voLoojak : 1390/02/27

سلام نه، خوشم میاد که بعد از سه روز با وجود اینکه توی حوزه ما اکثراً بازاریابی رو زده بودن اینجا هیشکی ازش حرفی نزده و درباره این گرایش حرفی نزده!!!! بعدم الان نمیشه گفت کسی چیکار کرده فقط باید منتظر شد دید بقیه چیکار کردن، اینم که دوستان میان اینجا درصدای نجومی میدن برا امتحانشون به نظر من یه جور جنگ روانیه. بابا کنتر که نمیندازه دروغاتون رو همینجا بگید!! گفتن درباره سوالات نظر بدین نه درباره درصداتون.

سحر : 1390/02/27

سلام. من اجرایی قزوین شرکت کردم. میشه کسی راهنمایی کنه که با درصدهای : جی می : 40 دانش : 40 زبان : 45 درک متون : 70 تئوری: 80 شانسی برای قبولی تو تکمیل ظرفیت داشته باشم. تورو خدا یکی نظر بده . خیلی استرس دارم ، اخه 5 ماه حسابی خونده بودم.

m : 1390/02/27

تعداد شرکت کنندگان مدیریت مالی=1500 قبولی تا رتبه 32 علوم تحقیقات

محمد غلامی از ساوه : 1390/02/27

محمد غلامی هستم بازاریابی دانشگاه آزاد اراک آزمون دادم به نظر من دو نوبته بودن این آزمون کفر همه رو بالا آورد آزمون صبح رو همه ساعت 9 تمام کردن عصر هم 2 تا درس اونم 40 مین بیشتر نشد. چرا این 2 تا رو بغل نوبت صبح نذاشتن و خلاص.

نیلوفر : 1390/02/27

سلام اقا کیان جان!بسنگی داره دیدت به مدرک چی باشه!این که می خوای همه تو فامیل بگن فلانی فوق سراسری می خونه واااااااااای چه با کلاس عجب مخیه وواسه این هدف شب و روزتو بذاری و یه عالمه تئوری که توی عمل به کارت نمیانو حفظ کنی یا اینکه می خوای زندگی نرمال و کارتو داشته باشی و اطلاعاتت بیشتر بشه و مدرکت باعث پیشرفتت بشه!در کل درس می خونی برای زندگی بهتر با زندگی می کنی برای درس خوندن.هدف حمایت از دانشگاه ازاد نیس ...در کل امیدوارم حتما سراسری قبول شید و مزد زحمت یه سالتونو بگیرید وقتی ار سختی لذت می برد خواهشا تن به آسانی ندید!

مهدی : 1390/02/27

سلام.من مدیریت مالی قشم بودم.دو تا از سوالات مدیریت مالی(مربوط به اهرم ها) اشتباه بود و مقدار هزینه ثابت رو نداده بودند.خرد و کلان خیلی خیلی خوب بود مدیریت مالی-زبان و ریاضی بد نبود.سوالات آمار کاملا متفاوت با سالهای قبل بود.پژوهش اصلا نخونده بودم.درکل خوب بود.ایشالا هر کی که تلاش کرده موفق بشه.لطفا بچه های مدیریت مالی هم نظر بدن.مرسی

شادمهر : 1390/02/27

در مورد آزمون کارآفرینی کل آزمون به یه طرف، سوالات بازاریابی هم به یه طرف!!! فقط از 15تا سوال بازاریابی 5تاش از مبحث خرید سازمانی بود! حالا نمیدونم که این طراح محترم خودش خریدار سازمانی بوده یا کتابی که از روش سوالها رو طراحی کرده فقط یه فصل داشته!

علیرضا : 1390/02/28

با سلام خدمت مدیریت محترم سایت می خواستم بپرسم سوالات آزاد رشته بازرگانی_مالی رو کی می تونیم از سایت دانلود کنیم؟باتشکر
پاسخ: سوالات سال 1390 چند ماه آینده بر روی سایت قرار می گیرد.

پیمان : 1390/02/28

من مدیریت بازرگانی مالی نراق شرکت کردم 255 نفر شرکت کننده داشت ( اینقدر پرسیدیم اخر امتحان روی برد تعداد شرکت کننده ها رو زدن) سوالام خیلی اسون بود با میانگین 20 اونم با این سوالات به نظرتون قبول میشه شد؟؟؟؟

OhammadM : 1390/02/28

همه خوب دادن و این منو میترسونه!!!!!!؟؟؟

علی : 1390/02/28

به نظر من، سوالای تئوری های مدیریت و متون فارسی رشته مدیریت اجرایی (گروه ب) نسبت به بقیه دروس سخت تر بود و نحوه طراحی سوالات جدید بود. بر خلاف سال‌های قبل که سوالات این دو درس به صورت طولانی و مفهومی طرح می شد، امسال تمام سوالات کوتاه و جواب ها یک کلمه ای بود و بعضی از سوالات هم خارج از منابع بودند. با این حال نمی دونم چرا اکثر بچه ها می گن که سوالات اجرایی خیلی آسون بوده؟؟؟! بهتره بگیم متوسط بوده.

asie : 1390/02/28

سلام بچه ها کسی مدیریت فناوری ا طلاعات علوم تحقیقات شرکت نکرده؟؟نظرتون چیه؟ شنیدم 800 نفرشرکت کننده داشته؟ درصدهای احتمالیتون بزارین سایت ممنون انشالله قبولیم همه بچه هایی که زحمت کشیدیم

َASIE : 1390/02/28

سلام .من مدیریت فناوری اطلاعات علوم تحقیقات تهران شرکت کردم. سوالهای ریاضی وامار وزبان واقعا اسون بود خیلی اسون بود. تئوری خوب بود ولی اکثرن سوادمدیریتی میخواست سوالهای واضحی نبودند مثه درس درک متون مدیریت به زبان فارسی مدیذیریت اجرایی بود.... بازاریابی وتولید متوسط بودند.چندتا از سوالهای بازاریابی از سوالهای تالیفی زنده یاد دکتر داورونوس بود.اگه کسی تولید بلد بود میتونس در حد 100 بزنه. اقتصاد خرد وکلان هم در حد متوسط بود من از اسوتیش نتونستم بزنم تحقیق 2تا سوال مطمئن بودم و زدن با اینکه اصلا نخونده بودم . درصد های احتمالی زبان 93 ریاضی100 امار93 تئوری:مشخص نیس ولی شاید حدود 50 بازاریابی60 تولید53 تحقیق 14 اقتصادخرد 40 اقتصاد کلان صفر یامنفی البته تا نتایج ندن چیزی مشخص نیس چون معلوم نیس رقبا در چه حدی بودند به امید قبولی و موفقیت

asie : 1390/02/28

سلام به مهداد. شرکت کننده های مجازی ای تی تهران حدود دو هزار نفربودن. و یه چیزی حدود 300نفر میگیرن. 150 نفر اول 150 نفر تکمیل ظرفیت. موفق باشین

asie : 1390/02/28

salam be pedram bale fargh dare. u ke computer khondin modiriate it be dardeton mikhore albate age alaghe darin. moafagh bashin .

رضا : 1390/02/28

سلام مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی علوم تحقیقات شرکت کردم. سوالات صبح از بعد از ظهر به مراتب آسان تر بود .و تعداد شرکت کنندگان علوم تحقیقات و واحد الکترونیکی جمعا 1300 نفر بود که حدود 200 نفر هم نیامده بودند. فکر میکنم حدود 400 نفر واحد الکترونیکی شرکت کرده بودند. باآرزوی موفقیت برای کلی شرکت کنندگان

t : 1390/02/28

سلام به دوستان اجرایی لطفا بگید سؤالات اشتباه جی مت کدامها بودند؟

اژدر خان : 1390/02/28

با سلام خدمت دوستانی که جار میزنند که چه اشتباهی کردند که کنکور آزاد دادند و بسیار راحت و مسخره بود و از این گوهرافشانی ها بسیار میکنند عرض کنم خود شما هم احتمالا قبول نخواهید شد.. دانشمندان فرزانه ای مثل شما که کارتون مسخره کردن دانشگاه ازاد هست پس چرا اصلا شرکت میکنید در این کنکور؟ شما در کنکور سراسری هم هیچ شانسی ندارید که در این کنکور شرکت میکنید! اگر اینقدر دانشمندید پس چرا پولتون رو برای ثبت نام این آزمون دور میریزید؟؟

مرجان : 1390/02/28

سلام.من مدیریت صنعتی شرکت کردم.سوالات تقریبا اسون بود.لطفا یکی بگه که سوالات رو از کجا میشه اورد؟

سحر : 1390/02/28

سلام.من مدیریت دولتی کرمان امتحان دادم.ریاضی و آمار وخردو کلان خوب جواب دادم(از15تابالای10تاجوابشون دادم)،بودجه هم بد نبود ولی زبان امسال فقط تونستم 3سوال جواب بدم(پارسال60%زدم)تئوری هم نمیدونم چکار کردم،حالا با این تفاسیر و اینکه اکثرا میگن فوق العاده جواب دادن انشاالله من قبول میشم؟ کمک کنین لطفا

محمدزاده : 1390/02/28

با سلام من مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره وری را امتحان دادم و برای دروس مدیریت از سئوالات سایت مدیر استفاده کردم و فکر کنم 100 درصد درست زدم ممنون از زحمات سایت مدیر

kiarash : 1390/02/28

من مدیریت سیستمهای اطلاعاتی شرکت کردم/فقط اقتصاد سخت بود/من تمام درسارو بالای 75 میزنم/ولی کسایی که میخوان بیان این رشته بدونن ک این رشته شبیه رشته ی کامپیوتره (نرم افزار).../و کسی که میاد تو این راه باید برنامه نویسی و خیلی چیزای دیگه راجع به کامپیوتر رو بدونه

سامان و مجتبی : 1390/02/28

سلام.ما دوتامونم مالی سنندج شرکت کرده بودیم،سوالات بد نبود با اینکه مطالعه ی زیادی نکرده بودیم؛اما یادتون باشه بچه ها،قبولی در دانشگاه آزاد یعنی داشتن سهمیه. در کل بد نبود،ما که همه شو 60 به بالا زدیم. موفق باشین!

علیرضا : 1390/02/28

من بازایابی شرکت کردم تهران. جنوب کلا راحت بود فکر کنم زبان . تئوری بالای 60 و بازاریابی 40 واقتصاد 50 وروش تحقیق و بالایه 60 زدم آمارم 0 ایشالاه که قبولم چون خیلی زحمت کشیدم

آزاده : 1390/02/28

سلام به همه . من اجرایی تهران علوم تحقیقات بودم. دفترچه ج .با دوستان موافقم که دو تا از سوالای جی مت اشتباه بود. در کل سوالات غیر استاندارد بود .درک متون مدیریت همه چی داشت غیر از سوالای مربوط به درک متون. از ریاضی تا دانش و زبان تخصصی ....حوزه ما حدود 400 تا دختر شرکت کننده داشت .حالا بقیه حوزه ها رو نمی دونم . به هر حال امیدوارم که همگی موفق باشید

آزاده : 1390/02/28

سلام به مدیر سایت .خیلی ممنون به خاطر سایت خیلی خوبتون. یه سوال داشتم. میخواستم بدونم که شما اطلاعی از تعداد شرکت کننده های تهران دارین؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم اگه اطلاعی بدید در این مورد . مرسی
پاسخ: خیر. اطلاعی نداریم

امیر : 1390/02/28

در جواب سحر: فکر کنم شما تو تکمیل ظرفیت قبول بشین بخاطر اینکه تئوری و درک متون و معمولا بچه زیاد خوب نمیزنن. فقط شما از کجا این درصد ا رو مطمئنید؟

امیر : 1390/02/28

بچه ها کسی هست که به نظرش 2تا از سئوالای GMAT اشتباه باشه؟ لطفا اگه کسی هست با ذکر دفترچه بگه کدوم سئوال. ممنون

ندا : 1390/02/28

با سلام به همه بچه های کنکوری عزیز- ان شاا... هر چی خیر هست پیش بیاد و هر کی که حقشه قبول شه... من بازرگانی-بازاریابی فیروزکوه زدم. تورو خدا یه نفر بهم کمک کنه به نظر شما من با این در صدها قبول میشم یا نه؟؟؟؟ تئوری 60/اقتصاد45/روش تحقیق30/بازاریابی هم60/آمار و ریاضی هم صفر/

علی : 1390/02/28

جالبه! من تا به الان فکر می کردم که مدیریت اجرایی دو تا دفترچه الف و ب داشته. ولی از صحبت های آزاده پیداست که ظاهراً دفترچه ج هم وجود داشته. کسی مدیریت اجرایی دفترچه د هم امتحان داده؟ می خوام بدونم که سوالات مدیریت اجرایی در چند دفترچه طراحی شده بودن؟ در ضمن کسی می دونه که سوالات توی یه حوزة امتحانی (مثلاً قزوین) برای رشته مدیریت اجرایی یک دفترچه بوده؛ یا چند نوع دفترچه!؟ من دفترچه الف بودم. دور و اطرافیانممم دفترچه الف بودند. به نظر شما بهتر نبود که تنوع و گونانگونی دفترچه ها را مثل کنکور سراسری برای اطرافیان چیدمان می کردند تا همگی دفترچه ها مثل هم نباشن؟؟؟؟

علی : 1390/02/28

به نظر شما، هدف طراحان سوال یا مسئولین دانشگاه، از طراحی چند نوع دفترچه مختلف (آن هم با سوالات مختلف) در یک کنکور واحد چیست؟!

علی : 1390/02/28

بچه ها بیایید جواب سوالات رو با هم نقد و بررسی کنیم.

آزاده : 1390/02/28

در مورد جی مت دفتر چه ج سوال اول اشتباه بود .( سوال مربوط به درصد تعداد پیراهن های سبز اگه اشتباه نکنم) اون یکیو یادم نیست!

امیر : 1390/02/28

آزاده خانوم چرا سئوال اشتباه بود؟ اگه اشتباه نکنم جواب میشد 25% من مطمئنم که سئوال نسبت ارتفاع به ضلع مثلث متساوی آلاضلاع اشتباه بود برای اینکه این نسبت ثابت و همواره برابر ( رادیکال 3 دوم ضلع) هستش که توی گزینه ها نبود ;)

فرشته : 1390/02/28

سلام. من اجرایی قزوین بودم. سوالات خیلی چرت بود. چشم بسته هم می شد بزنی

هدیه : 1390/02/28

سلام به همه. من سال قبل مدیریت مالی تهران علوم تحقیقات شرکت کرده بودم، بااین درصدها زبان 15 ریاضی57 آمار 46 اقتصاد خرد 76 کلان 53مالی 43 پژوهش عملیاتی 60 تو تکمیل ظرفیت تهران قبول شدم.

مقداد : 1390/02/28

سلام ندا خانم منم همونجا زدم.زبان چند زدی؟من اقتصاد و آمار نزدم

نازنین : 1390/02/28

سلام ببخشید اگه از حوزه برگزاری آزمون به شدت انتقاد داشته باشیم باید به کجا اطلاع بدیم یا شکایت کنیم . منظورم آزمون دانشگاه آزاد است. با تشکر از سایت فوق العادتون

پاسخ: دقیق نمی دونیم. ولی به نظر اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی مرجع مناسبی باشه. www.bazresi.iau.ir

علی : 1390/02/28

آزاده جان ، سئوال اول جی مت دفترچه ج درست بود.فکر میکنم جوابش(تعداد پیراهن سبز 25)میشد. ولی سئوال دومش مشکوک بود.

مهداد : 1390/02/28

خیلی ممنون از اطلاعاتتون خانم آسیه.

عاطف : 1390/02/28

من مدیریت فناوری مجازی شرکت کردم و درصدهای احتمالی زبان80 ریاضی 40 امار0 تئوری30 خرد 40 کلان 50 تولید 30 بازاریابی30 پژوهش 7% به نظر شما احتمال قبولی چقدر است ؟

علی : 1390/02/28

آقا اطراف میدون انقلاب بریم می تونیم سوالات امسال دانشگاه آزاد رو گیر بیاریم یا نه؟ (بدون جواب)

امیر : 1390/02/28

"علی" جان سئوال دوم چرا اشتباه بود. لطفا توضیحتون بدین ;)

asie : 1390/02/28

سلام به مهداد من کارنامه بچه های مجازی ای تی رو سایت دیدم با درصدهای حتی منفی قبول شدن .درسته امسال مثه پارسال نبودولی باز امیدی هست. درصدهاتون گرفتین؟ ظرفیت مجازی ای تی بالاس انشالله قبول شین. من مدیریت آی تی علوم تحقیقات تهران شرکت کردم.ولی دوتا ازدوستام مجازی انتخاب کردن.راضی بودن.

asie : 1390/02/28

سلام به مهداد من کارنامه بچه های مجازی ای تی رو سایت دیدم با درصدهای حتی منفی قبول شدن .درسته امسال مثه پارسال نبودولی باز امیدی هست. درصدهاتون گرفتین؟ ظرفیت مجازی ای تی بالاس انشالله قبول شین. من مدیریت آی تی علوم تحقیقات تهران شرکت کردم.ولی دوتا ازدوستام مجازی انتخاب کردن.راضی بودن.

مهتا : 1390/02/28

بچه ها تورو خدا بگید این دفترچه الف وب وج جریانش چیه ؟من مدیریت مالی بودم دفترچه ها همه مثل هم بود الف وب نداشت .توروخدا بگید نکنه داشته ومن نفهمیدم نکنه دفترچه اشتباهی بهم داده باشند. تورو خدا هرکی می دونه جواب بده.

امیر : 1390/02/28

"مهتا" خانوم نترسین توی هر حوزه کلا یه نوع دفترچه توزیع میشد که دست شما نبود و لازم هم نبود جایی رو علامت بزنین ;)

مجتبی : 1390/02/28

سلام عزیزان تعداد شرکت کننده های تهران از این قرار است:ولی اصلا نگران نباشید چون فقط 20%شرکت کنندگان رقیب هستند و بقیه سیاهی لشکر هستند ضمنا هر کی بتونه میانگین دروسش را 30%بزنه مطمئن باشه قبوله ضمنا هر کد رشته در تهران پارسال 37 نفر و در تکمیل ظرفیت 40نفر گرفته ظرفیت ها رشته مدیریت بازرگانی بازار یابی 1000مرد -مدیریت مالی 500مرد -بین الملل550مرد -بازرگانی داخلی49مرد امار خانوم ها را نمی دونم یک سوال داشتم سوال دوم مدیریت بازرگانی بازار یابی که گفته بود شهریه دانشگاه ازاد چگونه تعیین میشه من خودم دومرحله زدم

علی : 1390/02/28

مهتا نگران نباش. جریان دفترچه های الف و ب و ج از این قراره که سوالات از سال گذشته (آزمون سال 1389 دانشگاه آزاد اسلامی) در چند نوع طرح می شه (جهت بالا بردن ضریب امنیت آزمون و جلوگیری از لو رفتن سوالات و امکان جایگزین کردن دفترچه ها به جای هم). بسته به شانس شما که کدام حوزه را انتخاب کرده باشی؛ یکی از دفترچه ها بهت می افته (ظاهرا تمام داوطلبان یک حوزه دفترچشون شبیه همدیگه هست). ولی مطمئناً سوالات حوزه ها با همدیگه فرق داره. مثلا سوالات قزوین و اهواز مثل همدیگه نیست. پس با این اوصاف, نگران نباش و از زندگی لذت ببر!

بهداد : 1390/02/28

من اگه سوالای دانشگاه آزادو بدم بهتون جوابشو میزاری تو سایت برا بچه ها.گناه دارن اونقد کم لطفی نکنید به این بچه ها.میتونید کمک کنید نمیکنید

ali pishtaz : 1390/02/28

سلام mj تومطمئنی بازرگانی بین الملل شرکت کردی؟!!!امسالorیا همون تحقیق در عملیات حذف شده به جاش روش تحقیق اومده این 2تا درس کاملا متفاوتند مجتبی منم موافقم دوبخشی میشه جواب سئوال

کیان : 1390/02/28

با سلام خدمت دوستان عزیز خصوصا نیلو فر خانم و آقایali pishtaz :اول نیلوفر خانم جان!مرسی بابت اینکه برامون دعای قبولی و موفقیت کردین اما هرچی میخواد باشه کلاس باشه مدرک باشه همه برات هورا کنن مگه مشکلی داره؟پس شما فقط به فکر یه مدرکیدو اینکه شاید از دوستاتون عقب نیفتیدامابیایم به فکر راحت طلبی نباشیم وقتی نخوایم تئوری یاد بگیریم پس چی یاد بگیریم؟!!آها سخته یا به چه درد میخوره؟!!حالا نظام آموزشی ما کلا مشکل داره حالا فقط مشکل تئوری زبون بستست؟!!من حرفم اینه ایرونیای عزیزم و آقا علی جان ما هزینه جایی کنیم که مدرکش ارزش داشته باشه همین هزینه هر کشوری بریم با بهترین امکانات و... و آقا علی من کلی حرف زدم آها من یه جون 24سالم و 6ماه!دارم.همه این دوستان عزیز خصوصا آقا علی فقط و فقط به خاطر مدرکش میان شاید یه جایی یا همون جا پست بهتری بگیرن اما من با جرات میگم 90%این دوستان با کمال احترام همه سیا لشکرن و رد میشن فقط یه خورده امارو میبرن بالا!اما آقا علی خیلی خوب هاسه ماه خوندی اما اگه میدونستی موفق میشی شک نکن امتحان میدادی شما برادر در هر صورت برای سه ماه خودت که درس خوندی البته اگه خونده باشی ارزش قائل نبودی چه برسه.......!!!!!!(و درضمن اگه این ماموریتتون اضطراری که چی بگم .....هم بود اگه چیزی برا سراسری داشتی میومدی!)آقا علی جالبه همه مسولیتها رو دارید!!!!!!!!!!؟نمیدونم چیه؟جالب ترم میشه یاد بگیریم با دو کلمه مدیریت حرف نزنیم کسی بالا منبر نرفت و کسی شما رو نصیحت نکرد.شما سراسری امتحانت دادای ببینی برا دانشجو و نحوه سوال طرح کردن چقد ارزش قائلن؟من دوستانه عرض کردم و اینجا سایت مدیر با ارزش و اعتبار خواست خودش و بیان دیدگاه دوستان با همه نقطه نظرات پس آقا علی ما باید یاد بگیریم نحوه مودبانه حرف زدن با دیگران حتی اگر از نظراتشونم خوشمون نیادو چه خوبه به خودمون و دیگران احترام بزاریم !وبدونیم هیچ تلاشی بدون موفقیت نیست برای همتون آرزوی سربلندی و موفقیت رو از خالق یکتا خواستارم

مهتا : 1390/02/28

آقا امیر وآقا علی ممنون که جواب دادید . یه سوال از بچه های مالی داشتم پارسال میانگین درصدهای رتبه 30 تقریبا 50 بوده و تا اونجا که می دونم تو تکمیل ظرفیتم آخرین فرد قبولی در علوم تحقیقات میانگین درصد 47 داشته به نظر شما این میانگین درصدها خیلی بالا نیست یعنی کنکور امسال آسون تر بوده یا کنکور پارسال .من که فکر کنم امسال آسونتر باشه بااین وضعیت فکر کنم هر کی میانگین درصد زیر 50 داشته باشه قبول نشه .نظر شما چیه ؟

mj : 1390/02/28

سلام ali pishtaz.منظورم از or همون روش تحقیق بود!! آخه من اولین بارم بود که سوالای ذانشگاه آزادو میدیدم قبلشم اصلا برا دانشگاه آزاد هیچی نخونده بودم!!!

مهداد : 1390/02/29

سلام آسیه خانم راستش من بهمن فارغ التحصیل شدم نرم افزار خوندم.کمتر از یک ماه خوندم اونم فقط زبان و تئوری و OR .منم فکر می کردم کافیه یکم از این سه درس بخونم حتما قبولم ولی وقتی راحتی سوالهای زبان و ریاضی رو دیدم جا خوردم.مطمئننا امسال ترازها نزدیک به هم خواهد بود.حالا تا خدا چی بخواد.

عاطف : 1390/02/29

سلام لطفا در صدهاتون رو بزنید مخصوصا مدیریت فناوری

saeed : 1390/02/29

بچه های اجرایی خسته نباشید.من لیسانسمو نفت خوندم.برای سراسری خونده بودم دیگه واسه ازاد نخوندم.منتها امتهانشو دادم(علوم وت)در مجموع gmat با وجود 2 سوال غلط خوب بود.بقیه درسا هم خوب بود.0.5 ساعت اخرو هم بلند شدم.

t : 1390/02/29

سلام به دوستان اجرایی. سوال پیراهن درست بود و جواب 25 میشه.سوال مثلث هم درسته و بغیر از رابطه ثابت رادیکال 3 دوم یه جواب دیگه هم داشت که تو گزینه ها هم بود (فکر کنم 9 هشتم دقیق یادم نیست).

مجتبی : 1390/02/29

با تشکر ازاقا میلاد راستی اون 6 سوال کاتلر را با جواب بنویس و ali pishtaz بابت جواب دادن سوالم

asie : 1390/02/29

سلام به همه بچه ها انشالله همه قبولیم .. من فکر کنم امسال ترازها ونمره ها خیلی نزدیک هم باشن. بچه هایی که مدیریت فناوری علوم تحقیقات شرکت کردن درصداشون بزارن لطفا . بچه هایی هم که فناوری اطلاعات مجازی شرکت کردن شانس قبولیتون زیاده امیدورار باشین.(مهداد) به امید خدا همه کسایی که زحمت کشیدن جواب زحمتاشونم میگیرن.من یه ماه واسه ازاد خوندم!!اونم فقط سوالهای ازاد. یکی از دوستا ساسان یا سامان درصدهای شمام خیلی خوبه(فناوری اطلاعات علوم تحقیقات) من شهرک غرب ازمون دادم هرکی از ازمون درمیومد میگفت خیلی خوب بود اکثر میگفتن چندتا 100درصد دارن!!!موندم کی قراره جزو 61 نفر باشه ؟؟ حوزه اقایون چند نفر شرکت کردن؟حوزه خانما907نفربودیم لطفا درصداتون بزارین سایت. موفق باشید

امیر : 1390/02/29

آقای "T" از شما این حرف بعیده. منم میدونم که جواب (8/9) جواب بود. ولی کلا سئوال غلطه هیچوقت نمیشه یک ثابت مثلث عوض بشه مثلا ضلع رو به رو به زاویه 30 درجه با این چیزی که شما گفتی برابر نصف وتر نمیشه ;)

ali pishtaz : 1390/02/29

پاسخ کیان: 1)ارزش مدرک رو شما تعیین نمیکنید عرف،آموزش عالی و بازار کار و در نهایت توانایی استفاده دارنده مدرک از مدرک مشخص میکنه 2)ارزش ماموریت رو هم باز شما تعیین نمیکنه رونده به ماموریت تعیین می کنه 3)من سراسری تهران مدیریت خوندم کارشناسی،راستی رفتن به پست بالاتر به نظر شما بده؟ 4)مسئولیت ها جهت برطرف شدن علامت تعجب شما:2 شرکت مدیرفروش،همسر و بچه 5)آمار90%رو از کجا آوردی؟ 6)من امسال قبولم تهران شمال جز آمار 90درصدی شما نیستم 7)شما اینقدر دوست نداری آزادرو چرا شرکت کردی 8)در محضر شما کسب ادب می کنیم 9)و به سبک شما :می دونیم هیچ تلاشی بدون موفقیت نیست و برای شما آرزوی سربلندی و موفقیت رو از خالق یکتا خواستارم ------------------------------------------------------ پاورقی:ما میخواهیم آزاد دانشگاه بریم از توصیه های شما نیز سپاسگزاریم.درصورت اینکه شما دانشگاه آزاد دوست ندارید امتحان نمی دادید یا حالا که دادید اگر قبول شدید به جای ارزشمندی بروید.با تشکر

مریم : 1390/02/29

بچه ها دفترچه ب اجرائی یکی از سوال های جی متش اصلا داده هاش کافی نبود هیچ زاویه و ضلعی نداده بود اندازه ضلع رو می خواست.ولی خوب بعد همه این حرف ها من 6 ماه خونده بودم حقم این سوال های بی ربط نبود

یاسمن : 1390/02/29

بی زحمت دفترچه اجرایی رو اگر دارید بگذارید

علی : 1390/02/29

آقای یکی بگه دفترچه الف مدیریت اجرایی، جواب عوامل موثر در پیچیدگی سیستم ها چی می شد؟ جواب سوالی که گفته بود به دلیل کمبود منابع طبیعی است، برنامه‌ریزی استراتژیک می شد؟ راستی آنتروپ منفی علت سیستم های باز بود؟

moj : 1390/02/29

سلام به همگی , من مدیریت اجرایی علوم وتحقیقات امتحان دادم , اجرایی امسال نسبت به پالسال از نظر سختی چگونه بود,

a : 1390/02/29

واقعا میشه گفت که سوالات آزاد بخاطر استاندارد نبودن گزینه های پیچیده و سختی داره . من که فکر میکنم بیشتر بچه ها بین 2گزینه اصلی رو شانسی میزنن . آخه اصلا استاندارد نیست حقیقتا سراسری خوبیش به اینه که گزینه ها مفهوم داره و مرز و معنای مشخص داره. راستی سوالات امسال بسیار متفاوت از سالهای قبل بود . افتضاح مثلا مبانی سازمان و آمار رو شانسی زدم .

sama : 1390/02/29

سلام من ریاضی خوندم امسال مدیریت بازرگانی شرکت کردم اصلانم نخوندم تستها را هم با اطلاعات عمومی کمی که داشتم زدم بیشترشم درسته :d خیلی خوشحالم که وقتمو نذاشتم بشینم بخونم دمشون گرم با این سوالات

sepide : 1390/02/29

سلام من سیستم بهره وری قزوین شرکت کردم و باید بگم درس آمار خیلی سخت بود و زبان تخصصی هم سخت بود .ولی معلومات عمومی و ریاضیش بد نبود

faezeh : 1390/02/29

من بازرگانی-مالی شرکت کردم به نظرم خوب بودسوالا.توکل به خدا

نگار : 1390/02/29

من اجرایی علوم تحقیقات اهواز امتحان دادم.سوالات خیلی با سالهای پیش فرق داشت.اصلا تکراری نبود..کم بود.شانس ماست دیگه بعد 11 سال اینجوری سوال دادن.

moj : 1390/02/29

با سلام , راستی سئوالات مدیریت اجرایی آزاد تهران را چگونه می توان تهیه کرد.

t : 1390/02/30

آقای امیر. من هم قبول دارم سوال از نظر علمی غلطه ولی دوستی گفته بود هیچ یک از گزینه ها جواب نبود که من گفتم جواب دارد.ضمنا سرجلسه من خودم هم چند بار سوال رو خوندم و حل کردم و به غلط بودنش پی بردم ولی سر جلسه باید بهترین جواب رو بزنی که من هم همین کار رو کردم و جواب مورد نظر طراح سوال رو زدم هر چند اصل سوال خالی از اشکال نیست

رامین : 1390/02/30

سلام دوستان.من مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل بودم رشت.ااو دوستی ک همین گرایش بود از رشت باید بگم سوالات خیلی مشکل بود نزدیک 1ساعت کلاس خالی شد.بچها همش پرت بودن.من پارسال ارشد بازرگانی رشت بودم تکمیل ظرفیت مهر قبول شدم.اخه چرا الکی میگین از پارسال راحت تر بود.پارسال اگه کتاب تستارو حفظ میکردی قبول بودی.امسال امار -تیوری مدیریت خیلی مشکل بود.بچها گول اونایی که الکی پز میدن نخورین.امسال چون خیلی سخت بوده تراز پایین و رتبها به هم نزدیکه

مریم : 1390/02/30

نگار منم اهواز امتحان دادم می تونی از درصدهات پیش بینی کنی؟

ماندانا : 1390/02/30

سوالات خیلی ساده بود

hiva58 : 1390/02/30

باسلام،خدمت مسئولان محترم سایت،من پارسال مدیریت اجرایی علوم تحقیقات کرمان البته تکمیل ظرفیت مرحله اول قبول شدم (انتخاب خودم بناب بود)برای درخواست انتقالی به بناب بادانشگاه کرمان تماس گرفتم ولی موافقت نکردندهرچندبناب مشکلی جهت قبول درخواست من نداشت ومن به این نتیجه رسیدم مجددا"درکنکور شرکت کنم ولی سئوالات امسال واقعا"متفاوت وغیراستاندارد بود سئوال من این است:آیا امکان درخواست انتقالی وپیگیری از محل قبولی پارسال مجددا"برایم امکان پذیر است یاخیر؟
پاسخ: اطلاعات زیادی در خصوص انتقالی نداریم. انتقالی مربوط به دانشگاه مبداء و مقصد می شه و اگر اونها موافقت کنند امکان داره. اگر ثبت نام می کردید و یک ترم می رفتید و بعد درخواست می دادید احتمالش بیشتر بود موافقت کنند

امید : 1390/02/31

دوستان اینجا وقتی رتبه هاشون رو می گن آدم از خودش نا امید می شه ...واقعا اینقدر هم راحت نبود که می گن :ریاضی 100 آمار 100 و..... یا اینکه ما واقعا پرت بودیم !!....

نیما : 1390/02/31

با سلام.من مدیریت دولتی شوشتر شرکت کردم.سوالات واقعا مسخره بود.چندین و چند تست اشتباه بود.فک نکنم قبول شم.

وحید : 1390/02/31

سلام خدمت دوستان من بازرگانی بین الملل رشت بودم سوالا سخت بود خیلی.اگه کسی میدونه چقدر رشت شرکت کردن رشته بین الملل ممنون میشم.

امیــــــــر : 1390/02/31

سلام بر همه من فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی (مجازی) تهران شرکت کردم درصد های من (تقریبی) : زبان 90 تئوری 40 ریاضی 40 آمار 10 خرد 40 کلان 40 تولید 40 بازاریابی 40 تحقیق 0 به نظر شما شانس قبولی بنده چند درصد هستش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناهید : 1390/02/31

سلام دوستان.من مدیریت دولتی شوشتر شرکت کردم. زبان 80،تئوری ها 30،ریاضی 0،آمار منفی7،خرد10،کلان 50،مالیه70،دولتی 90 به نظرتون قبول میشم.لطفا جواب بدید...

سامان : 1390/03/01

سلام خدمت دوستان خسته نباشین رشته مدیرت فناوری اطلاعات علوم تحقیقات حوزه اقایون 1087 حوزه خانما به گفته دوستمون آسیه خانم 907 جمعا 1994 asieخانم شما اطلاع دارید ظرفیت امسال علوم تحقیقات چند نفره؟ امیدی داشته باشم با این درصدا قبول شم؟درصد احتمالی درسهای من زبان:70%(70به بالا) ریاضی:93.5% آمار:52.5% مدیریت:مشخص نیس اقتصاد خرد وکلان:50% تحقیق در عملیات:70% بازاریابی:40% مدیریت تولید:30% برای همتون آرزوی سربلندی و موفقیت رو از خالق یکتا خواستارم

سحر : 1390/03/01

اقای سامان ظرفیت پارسال61نفربوده.منم علوم تحقیقات ایتی شرکت کردم.سوالا اسون بود.رقابت خیلی نزدیکه امسال.

شادمهر : 1390/03/01

ما که سراسری رتبه 123 کارآفرینی آوردیم و احتمالا روزانه تهران قبول میشم. آزاد هم کارآفرینی تهران مرکز زده بودم و مطمئن هستم جز قبولی های رتبه تک رقمیش هستم. پس دوستانی که سراسری موفق نشدند و رشته مذکور را زدند خوشحال باشید که یک نفر از گردونه آزاد خارج شد.

asie : 1390/03/02

سلام به امید. دوست عزیز شما پرت نیستید سوالهای ازاد بعضی درساش در حدی بود که میشد 90 به بالا زد فقط باید پایه درسیت قوی بوده باشه !!!! و بستگی داره به رشته لیسانستون ..ماشا الله الانم که همه تغییر رشته میدن .من خودم لیسانس امار هستم .3سال ریاضی درحد دبیرستان و دانشگاه ندریس کردم. ریاضی من 100و امارم 93.یه سوال امارنزدم چون جواب توی گزینه ها نبود. درعوض اقتصاد کلان من منفی میشه یا خرد حدود30یا 40چون من اقتصاد کم کار کردم .اگه کسی بگه اقتصاد 100زدم تعجب نمیکنم چون حتما توی این زمینه بیشتر مهارت داشته. نگران نباشین انشالله قبولیم همه!!! موفق باشین

asie : 1390/03/02

سلام به سامان راستش ظرفیت علوم تحقیقات در مرحله اول32 نفره.توی تکمیل ظرفیتم تا رتبه 61میگیرن پس در کل حدود 61نفر میگیرن.مگه اینکه امسال بخوان بیشتر بگیرن(انشالله) منم درصد احتمالیم اینا هستن زبان 93 ریاضی100 امار93 تئوری:مشخص نیس ولی حدود 40تا 50 بازاریابی حدود50تا 60 تولید50تا 60 تحقیق 14 اقصاد خرد 30تا 40 اقتصاد کلا ن:منفی فکرمیکنم امسال رقابت تنگاتنگه!!!! قبولی بستگی به این داره که بقیه چه جوری زدن. از 907نفر حوزه خانما مجازی و علوم تحقیقات باهم بودیم نمیدونم چند نفر علوم تحقیقات شرکت کرده بودن چند نفر مجازی.ولی فکرمیکنم مجازیا بیشتر بودن. با توکل به خدا حتما قبولیم انشالله.. من که امیدوارم مدیریت فناوری اطلاعات علوم تحقیقات قبول شم چون از رتبه سراسریم چندان راضی نیستم. موفق باشین

امیــــــــر : 1390/03/02

من همونطوری که گفتم مجازی فناوری شرکت کردم با درصدهای ذکر شده. سوال ؟ حالا اگه قبول شم شهریش چه جوری حساب میشه؟ کسی میدونه ترمی چقدره؟ ضمنا جهت اطلاع : asie - سامان - ناهید - عاطف - ندا - علیرضا - محمد زاده - سحر قطعا شما قبولین به من اطمینان کنید. برید به فکر درسهای ترم اولتون باشید

فریبا : 1390/03/02

سلام من که کلی اعصابم خورده همه درسا خوب بود اما من توجه نکرده بودم روش تحقیق جایگزین شده. گند زدم پارسال تهران شمال بازرگانی داخلی قبول شدم نرفتم

asie : 1390/03/02

سلام ممنون از دوست عزیز:امیر انشالله شما هم قبولی من شنیدم مجازی حدود800000تومنه و علوم تحقیقات بالای 1200000 موفق باشین

سامان : 1390/03/03

سلام دوستان,آقا امیر انشالا قبولی و اما شهریه تقریبا 1500000تومان باشه

ناهید : 1390/03/03

مرسی امیر جان.واقعا روحیه دادی.

سحر : 1390/03/03

اصلامعلوم نبودجواب تئوری مدیریت چی میشه.تمامه گزینه ها تقریبا صدق میکردوهمه ازیک فصل بود.واقعامسخره بود.کسی میدونه اگرکسی رشتش غیرمدیریتی باشه(فنی)ومدیریت ایتی قبول بشه چه درسایی بهش پیش نیاز میخوره؟

رضا : 1390/03/03

سلام به همه دوستان.من همه نظرات رو خوندم واز نظرات همه دوستان استفاده کردم. البته با خوندن نظرات از یه جهت خوشحال شدم از یه جهتم ناراحت هستم و ماتم برده!!من مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی شرکت کردم.الان که میبینم تعداد شرکت کننده های بازرگانی داخلی خیلی محدود بوده.دلیلشو نمیدونم. یه سوال از مدیریت محترم سایت دارم و تقاضا دارم اگه امکانش هست جوابمو بدید.سوالم اینه که مدیریت بازرگانی داخلی اینقدر رشته به درد نخوریه که کسی تو این رشته شرکت نکرده؟!ممنون میشم جوابموبدید

پاسخ: خیر. مدیریت بازرگانی فعلا هنوز مدیریت بازگانی است و گرایشها چندان اهمیتی در بازار کار و ادامه تحصیل لااقل در ایران ندارند. لذا شما بهترین کار را کرده اید و با اینکار شانس خود را افزایش داده اید. در نهایت شما فوق لیسانس مدیریت بازرگانی دارید 

asie : 1390/03/03

سلام به سحر بابا اعتماد به نفس دنبال درسهای ترم اولت هستی؟؟؟تبریک پیشاپیش قبولی.. میشه خواهش کنم درصدهای احتمالیتونو بزارین بخاطر این میخوام ببینم در مقایسه با شما امیدی به قبول شدنم هست موفق باشین

asie : 1390/03/03

سلام به سحر بابا اعتماد به نفس دنبال درسهای ترم اولت هستی؟؟؟تبریک پیشاپیش قبولی.. میشه خواهش کنم درصدهای احتمالیتونو بزارین بخاطر این میخوام ببینم در مقایسه با شما امیدی به قبول شدنم هست موفق باشین

فرهاد اراکی : 1390/03/04

سلام سوالی از مدیریت محترم و پرتلاش سایت دارم: من لیسانس مهندسی صنایع دارم و ارشد تکنولوژی علوم تحقیقات شرکت کردم..بسیاری مهندسان صنایع دیدم که ارشد یا دکتری تکنولوژی هستند. سوال اینه چرا شرکت کنندگان رشته ای مثل فناوری اطلاعات بسیار بیشتر از رشته تکنولوژی هست؟ از نظر استخدام کسانی که لیسانس فنی هستند اصلا ارشد براشون مهم نیست و با همان لیسانس میتونند کار کنند اما ارشد بالاخره ارشده! چرا اینقدر کم به رشته تکنولوژی اهمین داده میشه؟ با وجود اینکه واقعا چارت تحصیلی بسیار جالبی داره..ممنون میشم

مریم : 1390/03/04

از کسانی که اجرائی شرکت کردند خواهش می کنم درصد احتمالیشون رو بگن.راستی که اعلام نتایجه؟

asie : 1390/03/04

سلام به سحر وبقیه دوستا من پرسیدم دو سه درس پیش نیاز میزنن و این درسا بستگی به رشته تحصیلی لیسانسمون داره. معمولا امار وزبان و کامپیوتر که فکر کنم امسال زبان ندن چون زبان رو همه خوب دادن. موفق باشید

asie : 1390/03/04

سلام از بچه ها کسی سوالهای مدیریت فناوری اطلاعات ازاد داره باپاسخ یا بدون پاسخ اسکن کنه برامنم بفرسته asilotfi@yahoo.com ممنون

رضا : 1390/03/04

سلام من مدیریت فناوری اطلاعات واحد الکترونیکی شرکت کردم و درصدهای احتمالی به شرح زیر است زبان50 ریاضی 10 آمار20 تئوری 50 خرد 30 کلان 15 تحقیق 5 بازاریابی 50 تولید0 آیا با این درصد ها امیدی هست؟

سحر : 1390/03/04

سلام به اسیه عزیز.من این سوال روهمینجوری پرسیدم قبولی امسال واقعا مشکله ودرصدهارونمیشه دقیق پیش بینی کرد.

سارا : 1390/03/04

سلام میخواستم بپرسم تکنولوژی بازار کارش چطوره ؟اینده داره؟

سامان : 1390/03/07

سلام دوستان,از راهنمایی همه ی شما سپاسگزارم(امیر,آسیه,سحر............)انشالله موفق باشین برای شما آرزوی بهترینارو دارم,اول تیر می رم خدمت مقدس سربازی!!اگه قبول نشم ... پس فقط دعام کنید که..............ایام به کام دوستان

محمد ف : 1390/03/07

با سلام خدمت دوستان عزیز تعجب میکنم با اینکه بازرگانی/بازاریابی متقاضی خیلی زیادی داشت ولی در بین کاربرانی که نظر دادن خیییلییی کم میشه کسی رو دید که بازرگانی/بازاریابی شرکت کرده باشه. من بازاریابی ملایر شرکت کردم... شرکت کنندگان حدود 700 نفری (پسر +دختر) بودن که حدود 100-150 نفر نیومده بودن من رشته خودم نرم افزار کامپیوتره...حدود 1-2 ماه درس خوندم...ولی حالا میبینم کافی نبوده !!! چون دوستان با توجه به نظراتی که گذاشتن ماشالا همه درساشونو بالا 50 زدن... من که بازاریابی رو 50-60 درصد .... روش تحقیق حدود 30 .... اقتصاد حدود 10 ..... آمار 6 .... زبان 6 .... تئوری مدیریت هم 20-30 .... که فک نکنم امیدی باشه...شاید توی تکمیل ظرفیت ! امیدوارم همه کسایی که واقعا به قبولی نیاز دارن و تلاش کردن قبول بشن...

asie : 1390/03/07

سلام کسی سوالهای ازاد مدیریت آی تی رو داره؟ موفق باشین

رضا : 1390/03/08

با سلام من مدیریت فناوری شرکت کردم و درصدهای احتمالی به شرح زیر می باشد. زبان 50 ریاض 15 آمار10 تئوری 50 خرد 20 کلان 20 تحقیق 10 بازاریابی 50 تولید 0

asie : 1390/03/08

سلام به همه دوستان اولا به قول سحر امسال قبولی سخته چون درصدها نزدیک بهم هستند دعا میکنم همه بچه هایی که واقعا تلاش کردن قبول شن منم همینطور... انشالله همه قبولیم سامان و اسیه و سحرو امیر و رضا... با ارزوی بهترینهابرای بهترینها

مریم : 1390/03/09

سلام دوستان من حدود 6 ماه به صورت ناپیوسته و 3 ماه خیلی عالی برای آزاد اجرائی خوندم.رشتمم برق بوده ولی هر چه از امتحان میگذره بیشتر حس می کنم خراب کردم دادم آیا واقعا شما هم فکر می کنید سوالات اونقدر غیر استاندارد بوده که کسی به حقش نرسه!

asie : 1390/03/10

سلام به دوستای عزیز من سوالهای ازاد مدیریت فناوری اطلاعات گرفتم کسی جوابهای تولید وبازاریابی اگه دقیق میدونه سوالهارو براتون بفرستم جوابهارو بهم بدین ممنون اینم ایمیل منه asilotfi@yahoo.com

asie : 1390/03/10

سلام به مریم ازاد اجرایی پارسال هم اینجوری بود امیدوارم قبول شین و نتیجه زحمتتاتونو بگیرین

مریم : 1390/03/10

سلام آسیه جان.نه والا کی پارسال اینجوری بود عزیز توکل به خدا!امیدوارم شما هم نتیجه زحمتاتون رو بگیرید

samer_1359 : 1390/03/10

سلام خسته نباشید از اطلاعات مفیدتان که در سایت ارائه میدهید بسیار ممنونم چند سوال داشتم و ان اینکه: 1-ایا کسانی که فقط قصد شرکت در ازمون ارشد مدیریت ازاد را دارند و از انجایی که در ازمون ازاد منابع کمتر و روش تحقیق اضافه شده است ایا احتمال تغییر منابع وجود دارد؟ 2ـهزینه هر ترم چقدر است؟ 3ـایا باتوجه به تراز سالهای گذشته ایا قابلیت اتکا دارد یعنی می توان با توجه به ان انتخاب رشته کرد؟ 4ـایا دانشکاه ازاد ارزششو داره که بخوام 6یا7 میلیون تومن براش هزینه کنم؟ من با لیساس بازرگانی دارم کارگری می کنم تو کارخانه .دیکه از این همه حرف زور خسته شدم می خوام با حقوق 330تومن ماهیانه برا ازاد درس بخونم ایا ارزش داره؟من سال84فارغ التحصیل شدم بسیار بسیار متشکرم samer_59

سامان : 1390/03/11

سلام دوستان,سوالهای آزاد مدیریت آی تی کسی نداشت؟ sam_it2006@yahoo.com

asie : 1390/03/11

سلام من سوالهای ازاد دارم

سامان : 1390/03/11

سلام آسیه خانم ,اگه سؤالارو دارین یه لطفی در حق بنده داشته باشین برام میل بزنید,خیلی ممنونم

علی : 1390/03/13

سلام. آسیه خانم می شه بگی سوالارو چطوری تهیه کردی و از کجا؟ می خوام ببینم می شه سوالات مدیریت اجرایی رو هم تهیه کرد؟ از جای خاصی می شه خرید یا نه؟

kiarash : 1390/03/14

در جواب کیان/درسته توی بازار کار مدرک سراسری ارزشش از ازاد بیشتره ولی فقط مدرک ملاک نیست دوست عزیز/شاید برای کسی مثل من ازاد شهر خودم از سراسری شهرستان با ارزش تر باشه چون وقتی تو شهر خودت باشی میتونی مهارت هاتو تو رشته ی خودت بالا ببری/درضمن در بازار کار(بخش خصوصی) به مدرک کاری ندارن بلکه از شما موارد زیر رو میخوان:1- دانش علمی در زمینه رشته تحصیلی 2- مسلط بودن به زبان انگلیسی 3-مهارت داشتن در زمینه نرم افزارهای مدیریتی مثل spss/microsoft projectو نرم افزارهای کاربردی دیگه در زمینه مدیریت... 4-روابط عمومی بالا داشتن و خیلی چیزای دیگه.../من خودم علامه تهران شبانه میارم ولی ازاد مشهد رو ترجیح میدم چون شبانه علامه در تهران برام خرج بیشتری داره تا ازاد مشهد//در کل بهتره صرفا دنبال مدرک نباشی برادر..موفق باشی

asie : 1390/03/14

سلام به علی من سوالات ازادمدیریت فناوری اطلاعات دارم. یکی از دوستام واسم پیدا کرده... بعضی خدمات کپی سوالهرو دارن و میفروشن... یه نصیحت دوستانه نگیرین بهتره ادم استرسش بیشتر میشه فقط!!! تا شهریور صبر کنیم بهتره انشالله خبر قبولی

mohamad reza : 1390/03/14

کلیه کسانیکه مدیریت تکنولوژی شرکت کردن اگه موافقید حدود درصدامونو با هم در میون بذاریم.من با یه ترفند جالب تونستم درصدامو حساب کنم.mrs640413@yahoo.com

mohamad reza : 1390/03/14

کسانیکه "مدیریت تکنولوژی" شرکت کردین بیاین حدود درصدامونو با هم درمیون بذاریم.من با یه ترفند جالب تونستم درصدامو حساب کنم.

mohamad reza : 1390/03/14

فرهاد/محمد/مهدی/سمانه/نوید/سودابه/علیرضا/شیما/مهندس حسینی____نظراتتونو خوندم.شماها چه جوری دادین؟با هم یه تبادل نظر کنیم ممنون.

مهداد : 1390/03/15

سلام کسی می دونه آیا معدل کل کارشناسی مثل کنکور دولتی تو آزمون آزاد هم تاثیر داره یا نه؟ و اگر داره چند درصد؟

ebrahim : 1390/03/15

سلام: اگه کسی از دوستان سوالات اجرایی تهران رو داره ممنون میشم برام ایمیل کنه fakhraei1815@gmail.com

mohamad reza : 1390/03/15

در جواب مهرداد: تا جاییکه میدونم در دانشگاه آزاد،معدل کارشناسی تاثیری نداره.

mohamad reza : 1390/03/15

در جواب سارا : حداقل اطلاع دارم صنایع خودرو سازی کشور چند سالیه بخش هایی مرتبط با این رشته تحت عنوان r&d دایر کردن و در آینده شرکت های زیادی به این رشته و فارغ التحصیلای این رشته رو میارن.چطور دادی سوالا چه طور بود؟

مریم : 1390/03/15

بچه ها خواهشن اگه کسی سوالهای اجرایی ب رو داره زحمت بکشه برا من میل بده: maryambanoo1990@yahoo.com

samer_59 : 1390/03/16

بابا یکی جواب منو بده

آقا مسعود : 1390/03/16

من تکنولوژی شرکت کردم.زیاد هم نخوندم.لیسانس صنایع هم هستم.ولی کنکور آزاد زیاد واسم سخت نبود. اگه درصد قبولی ها مثل سال پیش باشه احتمالا" جزو قبولیا باشم....من کاری که کردم این بود که از سال 79 همه ی سوالات صنعتی و تکنولوژی رو گیر آوردم و دنبال جواباش گشتم و اینجوری خوندم.....ایشالله که بدون دردسر قبولم...درصد هام هم تقریبا همیناست زبان 55% ریاضی 70% آمار 14.4% تئوری 35% خرد 14% کلان 0% تولید 40% تحقیق 6.7%

محمد : 1390/03/17

با سلام لطفا کسی می داند امسال مدیریت اجرایی واحد علوم تحقیقات چند نفر شرکت کننده داشته با تشکر

mohamad reza : 1390/03/18

آقا مسعود سلام . کاری به درصدای درسای دیگه ندارم که چه جوری با این دقت حساب کردی ولی زبان و تئوری که چندتا ابهام بزرگ داشتو چطور حساب کردی؟

احمد : 1390/03/22

مهتا خانوم. سلام. خیلی ممنون.درصدهای احتمالی من در مدیریت مالی:زبان35% ریاضی 70% آمار 12% مدیریت مالی 77% خرد 93 % کلان 93% پژوهش 35% راستی درصدهای سال گذشته من بقرار زیر بود که تهران قبول نشدم.زبان16 ریاضی88 آمار 50 خرد 76 کلان 51 پژوهش 5 مدیریت مالی 49به امید دیدار شما در علوم تحقیقات جهت ثبت نام

mohamad reza : 1390/03/22

سلام.من بیشتر سوالای تکنولوژی (کنکور صبح) رو دارم،میتونیم چک کنیم ببینیم چطور دادیم.mrs640413@yahoo.com

محمود : 1390/03/24

اجرایی قزوین مثه آب خوردن بود ولی جالب اینجاست که زبان و جیمتو 100 زدم بقیرو هم بالای 60 ولی هنوز نمی دونم قبول میشم یا نه؟!!! از این همه شرکت کننده بالاخره 100 نفر پیدا میشن که  همرو بالای 90 زده باشن.. برای همه آرزوی موفقیت میکنم

آقا مسعود : 1390/03/24

دوستان من دیشب با محمد رضا آزمون زبان "تکنولوژی" رو چک کردیم..11 تا سوالشو داشتیم که 9 تا سوالش از 1000 تست "ونوس" بود...اونم از 200 تای اول!!!!

مریم : 1390/03/25

آقا محمود دفترچه ب بودین شما؟

mohamad reza : 1390/03/28

از کامنت تکراری گذاشتن واقعا بدم میاد اما استرس و اینکه مشتاقم ببینم بقیه رقبا چطور دادن تکرار میکنم : من بیشتر سوالای تکنولوژی (کنکور صبح) رو دارم،میتونیم چک کنیم ببینیم چطور دادیم.mrs640413@yahoo.com

آقا مسعود : 1390/03/31

ممد اگه بدت میاد پس چرا این کارو می کنی؟ :-) بهتره بیخیال شی بررسیه سوالاتو ...چون کمکی بهمون نمی کنه...صرفا" به این امید باش که تو بهتر از بقیه تستای درست رو جواب دادی

علی : 1390/04/02

با سلام...من مدیریت گرایش سیستم های اطلاعاتی شرکت کردم با اینکه لیسانس من کامپیوتر بود اما زبانش سخت بود و اقتصادش...میخواستم از مدیریت سایت بپرسم من فقط درس هایی زدم که ضریب 2 و 3 داشت درس هایی با ضریب 1 رو نزدم این مشکلی ایجاد نمیکنه؟ و بگم درصد من کمتر از 30 نیست؟و تعداد سوالاتش که 15 تا شد رو تراز کل نسبت به سال قبل تفاوت ایجاد میشه؟ مرسی از شما......

کم و زیاد شدن تعداد سوالات به طور مستقیم که روی تراز موثر نیست، بلکه سخت یا آسان شدن کلی سوالات باعث می شه با درصدهای مشابه سال قبل ترازهای متفاوتی بدست بیارید. مثلا اگه پارسال با میانگین 40 قبول می شدید امسال سوالا آسون شده باشه با میانگین 50 شاید قبول شوید. البته افزایش رقابت هم موثر هست. اینکه درستهای ضریب 1 رو نزدید بهرحال ترازتون رو پایین می یاره. بستگی داره کجا رو انتخاب کرده باشید و رقابت در اونجا چقدر باشه

mohamad reza : 1390/04/04

ان شا الله مخصوصا با دعای خیر شما

asie : 1390/04/05

سلام نتایج کی اعلام میشه؟ انتظار خیلی سخته!!!! من نسبتا خوب امتحان دادم ولی نمیدونم رقبای امسال جه جورین؟ دعا میکنم و مطمئنم قبول میشم به امید قبولی

asie : 1390/04/07

سلام نتایج ارشد ازاد 90کی اعلام میشه/؟؟؟؟

alireza67 : 1390/04/08

با سلام به دوستان یه سوال از مدیریت سایت داشتم یا اگر دوستان هم میدونن لطفا کمک کنن تعداد شرکت کنندگان رشته مدیریت تکنولوزی دختر و پسر امسال چند نفر بوده ؟؟؟ تا پارسال تراز تهران کلی حساب میشد یعنی بین همه واحدها آیا امسال که رشته هارو گرایش بندی کردن تراز چه فرقی میکنه ؟؟؟؟؟ من چند وقت پیش هم یه سوال کردم هیچکس جواب نداد خواهشا جواب بدید

mohamad reza : 1390/04/09

سلام علیر ضا.من تهران جنوب زدم.جمعا 400 نفر شرکت کننده داشت که حدود350 نفر پسر بودن.یکی از دوستام که علوم تحقیقات زده بود هم گفت حدود 300 نفر یا کمی بیشتر پسر بودن.حدود 120 نفر هم دختر شرکت کرده بود.امسال اولین ساله که گرایشای این رشته از هم جدا شده.شک نکن که برای علوم تحقیقات رقابت سخت تره.ضمنا چون اینجا ایرانه این دوتا گرایش هیچ فرقی با هم ندارن.لطفا اگر میشه ادرس ایمیلتو بده چنتا سوال دارم.

alireza67 : 1390/04/10

سلام mohamad reza منم تهران جنوب زدم ولی تعداد نفراتی که تهران جنوب زدن البته پسر ا 180 نفر بودن چون تعداد نفراتو بیرون سالن روی پارچه نوشته بودن علوم تحقیقات هم 205 نفر پسر داشت فقط نمیدونم تعداد دخترایی که تهرن جنوب زدن چند نفر بودن ؟؟؟؟ پارسال اونایی که علوم تحقیقات زدن تکمیل ظرفیت تهران جنوب هم قبول میشدن ولی امسال چون گرایش بندی کردن دیگه هر کی تو واحد خودش رقابت میکنه یعنی تعداد شرکت کنندگان نصف میشه مثلا اگه تهران جنوب کلا دخترو پسر 250 نفر باشن رقابت بین اوناست و دیگه با علوم تحقیقات کاری ندارن این اولین سالیه که اینجوری میشه خدا کنه تراز بیاد پایین ایمیل من alireza_love_boy@yahoo.com خوشحال میشم اگه با هم حرف بزنیم

mohamad reza : 1390/04/11

علیرضا جان اشتباه نمی کنی؟ من بر اساس شماره هایی که کنار در ورودی حوزه بود شمردم حدود 300-350نفر بود نه 180نفر.---امسال با اینکه گرایشا تغییر کرده اما از ازاد بعید نیست دوباره مثل پارسال،اضافه های علوم تحقیقاتو بیارن تهران جنوب.رقابت تو تهران جنوب به مراتب راحت تره.با بغل دستیام که صحبت میکردم همه میگفتن به این امید اومدن که مثل سالای قبل از هر درس 2-3 تا بزنن برن بلکه قبول شن! تو چطور دادی؟ از هر درس چنتا زدی؟

alireza67 : 1390/04/12

محمدرضا من و همه اونایی که تهران جنوب زده بودیم ساختمان علوم پایه امتحان دادیم بیرون ساختمان هم پارچه زده بودن برای شماره های داوطلبا که سه ردیف آخر برای تکنولوزی بود که دو تا راهرو 55 نفر بودن یه راهرو هم 70 یا 80 نفر بودن حالا شاید ترتیبشو اشتباه کنم ولی یادمه که 180تا بود رفتم جلوی ساختمان دیگه که بچه های علوم تحقیقات بودن اونارم شمردم کلا دوتا واحد حدود 400تا پسر بود. نوبت بعداظهر خیلی از صندلی ها خالی بود من تیوری و زبان و اقتصادها و تولید فقط زدم و ریض آمار و تحقیق نزدم زبانو 50 زدم تولیدم بین 30 تا 40 زدم بقیرو مطمن نیستم ولی تیوریش خیلی سخت بود آیا امیدی هست ؟؟؟؟ تئ چطوری زدی ؟؟؟؟

mohamad reza : 1390/04/14

من خیلی از سوالارو دارم.البته از دفترچه صبح.ریاضی یه سوال غلطه که اگر حذف بشه92.2 زدم---امار26.6---زبان 46.6---تئوری واقعا وحشتناک بود.پر از ابهام بود،20% بیشتر نتونستم بزنم.اقتصادها هر کدوم 2،3 تا زدم.تولید 4 تا و تحقیق هم 9 تا زدم.

علی : 1390/04/15

مدیریت فناوری اطلاعات (واحد مجازی ) شرکت کردم و درصدهای احتمالی به شرح زیر می با شد.زبان 45 تئوری 30 تحقیق 13.33 بازاریابی 70 باقی دروس سفید آیا امیدی است .

asie : 1390/04/16

سلام به دوستان اقای علی انشالله به امید خدا همه قبولیم .... منم مدیریت فناوری اطلاعات علوم تحقیقات شرکت کردم میخواستم بینم اگه از پاسخ سواهای تئوری و بازاریابی مطمئن هستین برای منم ایمیل کنین . asilotfi@yahoo.com

میلاد : 1390/04/28

سلام دوستان من سوالات مدیریت سیستم و بهره وری رو گیر آوردم کسی هست که جوابش رو داشته باشه؟؟

sanam : 1390/04/31

سلام میلاد میشه سوالات رو واسه من ایمیل بزنی؟ best20_20@yahoo.com

nima : 1390/05/01

من مدیریت صنعتی -مالی فیروزکوه شرکت کردم خیلی خیلی سوالاش آسون بود

student : 1390/05/09

man ke ghabul shodam.shokr be omide didar

asie : 1390/05/12

salam be aghaye mohamadreza shoma che reshtee sherkat kardi? it?

mohamad reza : 1390/05/17

سلام.مدیریت تکنولوژی/تهران جنوب

monire : 1390/05/20

کسی میدونه چند نفر مدیریت بازرگانی گرایش مالی سنندج شرکت کردن؟ سپاس

ساناز : 1390/05/24

من مدیریت اجرایی قزوین شرکت کردم دفترچه الف و درصدهای احتمالیم بصورت ذیل است :جی مت 84ودانش67/فارسی84/تئوریمدیریت91 /زبان 82دوستانی که در این حوزه شرکت کردند میتوانند درصدهای احتمالی خود را ارائه تا بقیه شرکت کنندگان نیز مطلع شوند

سامان : 1390/05/24

سلام منیره خانم منم سنندج شرکت کردم ایمیلتونو لطفا بذارید

سعید : 1390/06/01

ساناز خانم شما که اینهمه صبر کرده بودید ای کاش این چند روز را هم صبر میکردید با درصد هائی که شما نوشتید ما کلا امیدمون رو از دست دادیم باز هم هرچه خدا بخوا هد همان خواهد شد.ضمنا چطور با این دقت حدس زدید.

سعید : 1390/06/01

ساناز خانم شما که اینهمه صبر کرده بودید ای کاش این چند روز را هم صبر میکردید با درصد هائی که شما نوشتید ما کلا امیدمون رو از دست دادیم باز هم هرچه خدا بخوا هد همان خواهد شد.ضمنا چطور با این دقت حدس زدید.

baran : 1390/06/03

سلام خسته نباشید میخواستم ببینم کسی ظرفیت رشته برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد می دونه ؟سال های قبل با چه درصد هایی کدوم دانشگاه قبول شدن ؟؟؟؟

رضا : 1390/06/05

سلام چرا اینقدر در اعلام نتایج دانشگاه آزاد ضد ونقیض صحبت میکنند منظور از هفته سوم چه تاریخی است! شورش رو در آوردند.

محمد از قم : 1390/06/05

دیگه طاقتم تموم شده... آخه من حتما باید امسال ارشد قبول شم! واسم دعا کنید... اجرایی راک امتحان دادم.... با آرزوی موفقیت برای همه...مرسی

mohamad reza : 1390/06/08

نتایج روز پنج شنبه اعلام میشه.امیدوارم هر کس که زحمت کشیده و حقشه قبول بشه. به نشانه تقدیر و تشکر از سایت مدیر که این محیط رو واسمون فراهم کرد،چه قبول بشم و چه نشم درصدهامو در اختیار سایت میذارم که سال بعد دیگران ازش استفاده کنن.

mohamad reza : 1390/06/08

نتایج روز پنج شنبه اعلام میشه.امیدوارم هر کس که زحمت کشیده و حقشه قبول بشه. به نشانه تقدیر و تشکر از سایت مدیر که این محیط رو واسمون فراهم کرد،چه قبول بشم و چه نشم درصدهامو در اختیار سایت میذارم که سال بعد دیگران ازش استفاده کنن.

mohamad reza : 1390/06/10

زبان 51.1--- ریاضی 86.6--- آمار 8.9--- تیوری 0 --- خرد و کلان 4.4 --- تحقیق در عملیات 51.1 --- مدیریت تولید 13.3 --- رتبه 30--- نتیجه: به لطف خدا قبول.مدیریت تکنولوژی تهران جنوب.مدیریت سایت ممنون.

milad : 1390/06/12

ما هم به لطف خدا مدیریت سیستم و بهره وری قبول شدیم . امید.ارم هر کی زحمت کشیده نتیجشو دیده باشه....

milad : 1390/06/12

ما هم به لطف خدا مدیریت سیستم و بهره وری قبول شدیم . امید.ارم هر کی زحمت کشیده نتیجشو دیده باشه....

ebrahim : 1390/06/14

سلام، با رتبه 260وتراز6500 مدیریت اجرایی علوم و تحقیقات تهران مردود شدم، به نظر شما برای تکمیل ظرفیت امیدوار باشم؟

Azita : 1390/11/08

بالاخره میدیریت اجرایی بهتر است یا مدیریت صنعتی-مالی؟؟؟

عاطفه : 1390/11/08

سلام من اولین سالیه که میخوام شرکت کنم مدیریت بازرگانی به نظرتون قبولی در گرایش بازاریابی راحت تره یا بازرگانی بین الملل؟ و اینکه قبولی در کدام واحد تهران آسونتره؟شمال مرکز جنوب علوم تحقیقات؟؟ممنون می شم کمکم کنید

فرهاد : 1390/11/09

سلام من می خوام آراد مدریت سیستم اطلاعاتی شرکت کنم. لیسانس آمار دارم. کسی می دونه بعد از قبولی درس هاش چطوریه؟ با توجه به رشته لیسانسم برام سخت نمی شه؟

پریسا : 1390/12/26

سلام/من امسال مدیریت بازرگانی/بازاریابی شرکت کردم/به نظرتون خیلی شرکت کننده داره؟

کامران : 1391/02/12

کلا گرایش های مال و بازرایابی بیشترینه!!!البته ظرفیتش هم بالاست. ولی من واقعا توش موندم!!اون همه وقت گذاشتم کتابای رابینز و کاتلر رو خوندم بعد نیگا کردم 50% تست ها توشون نیست!!آخه یعنی چی!!

عاطفه : 1391/02/24

سلام کسی اینجا کنکور ارشد دانشگاه آزاد مدیریت بازرگانی شرکت کرده؟ به نظرتون چه طور بود؟ به نظر من سوالهای اقتصاد خرد و آمار خیلی سخت بود...

محمد علی : 1391/10/24

سلام ببخشید کسی نمونه سئوالات ریاضی 2 استاد غلامی را داره؟

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)