شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,923
بازدید دیروز: 27,693
بازدید کل: 152,032,945
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 81
کاربران حاضر: 81
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ تبدیل جهان به یک مکان بهتر با تولید محصولات بهتر: نوآوری مصرف کننده حامی محیط زیست و پذیرش نوآوری حامی محیط زیست
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 40 صفحه و مربوط به سال 2019 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

هدف:مقاله حاضر، درصدد بررسی این موضوع است که آیا مصرف کنندگان به انواع مختلف نوآوری های زیست محیطی پاسخ متفاوت می دهند یا خیر و چگونه و در چه شرایطی نوآوری مصرف کننده سازگار با محیط زیست (ECI) را تحت تاثیر قرار می دهد.
طراحی، روش­شناسی، رویکرد: دو نظرسنجی آنلاین با مصرف کنندگان واقعی در ایالات متحده آمریکا برای آزمون روابط مفروض انجام شد. دو محصول نوآورانه سازگار با محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت: یک جاروبرقی (مطالعه 1) و یک گوشی هوشمند نوآور (مطالعه 2).
یافته­ها:در ابتدا، مصرف کنندگان تمایل دارند که اعتقادات مثبت و ترجیحات بالاتر و نگرش های قوی تری نسبت به نوآوری حذف منابع در مقایسه با سایر انواع نوآوری های زیست محیطی در دو دسته محصول بیان نمایند. اگرچه مصرف کنندگان با افزایش سطح مصرف برای نوآوری حذف منابع حاضر به پرداخت بیشتر نیستند، برابری پرداخت باعث تعدیل روابط می­شود. دوم، این تحقیق نشان می دهد که ECIاز طریق فرمول بندی ادراکات مصرف کنندگان از محصول حامی محیط زیست بر اهداف پذیرش تاثیر می گذارد. درک مفاهیم بین مزایای سازگاری با محیط زیست و اثربخشی محصول اثر مثبت ECIرا تقویت می کند، در حالیکه سبب تضعیف اثر سازگار با محیط زیست درک شده در مورد اهداف تصویب می­شود.
محدودیت­ها و مفاهیم پژوهش:مطالعات آینده ممکن است نتایج را برای ارتباطات بازاریابی به انواع مختلف مصرف کنندگان نوآورانه سازگار با محیط زیست معتبر گسترش دهد تا مشخص شود کدام پیام های بازاریابی، بهترین دیدگاه ها و ترجیحات مصرف کنندگان نوآور سازگار با محیط زیست را برآورده می کنند.
مفاهیم عملی:این مطالعه، بینش های مفیدی را برای سرمایه گذاری و تصمیم گیری های تحقیقاتی و پژوهش استراتژیک در انتخاب روش های مناسب برای توسعه نوآوری های زیست محیطی و به حداکثر رساندن موفقیت آنها در مرحله بازاریابی ارائه می دهد. به طور خاص، شرکت­ها باید تاکید بیشتری بر نوآوری حذف منابع داشته باشند که می­تواند واکنش­های مثبت مصرف کننده را نسبت به نوآوری­های بهره­برداری از منابع و نوآوری­های جایگزینی استفاده از منابع ایجاد کند. علاوه بر این، تقسیم سازندگان اولیه در بازار نوآوری های زیست محیطی با توجه به نوع خاصی از نوآوری های زیست محیطی اهمیت دارد، به طوریکه بازاریابان می توانند به طور خاص به مشتریان نوآور و سازگار با محیط زیست که بهترین مزیت کاربر بالقوه محصولات خود را تقویت کرده­اند، اهمیت دهند.
اصالت و ارزش: این تحقیق بسیار منحصر بفرد است، چرا که نه تجربی است و نه چارچوب نظری مبنی بر بررسی چگونگی و چرایی پاسخ مصرف کنندگان به انواع مختلف نوآوری های زیست محیطی را بررسی می­کند. یافته ها، مفاهیم جدید را در مورد تحقیقات اقتصادی نوآوری را با درک مفیدی از مکانیزم های اساسی و شرایط ECIموثر بر پاسخ های مصرف کنندگان، ارائه می­کنند.

کلید واژه: رفتار مصرف کننده ، نوآوری مصرف کننده ، مسائل سبز
نویسنده(گان): مترجم: فاطمه آقازاده
منبع: European Journal of Marketing, (2019)
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2019
تعداد صفحات: 41
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی