شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,562
بازدید دیروز: 27,693
بازدید کل: 152,031,584
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 78
کاربران حاضر: 79
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ تاثیرات علم رباتیک ، هوش مصنوعی در تجارت و اقتصاد
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 10 صفحه و مربوط به سال 2015 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: در عصر صنعتی که بشریت سال ها پیش, استفاده از انرژی بخار را شروع نمود, مکانیزه نمودن اولیه در تولید بنیاد نهاده شد. با توسعه فن آوری های اینترنت و تلفن همراه، الکترونیک، فن آوری نانو، پیشرفت ها در پزشکی، بهداشت و برنامه های کاربردی دیجیتال و غیره, امروزه مطالعات مکاترونیک تسریع شده است. Last World Economic Forumجایگاه مهمی را در دستور کار رباتیک و هوش مصنوعی قائل است و اقتصاددانانی مانند Roubini, Stiglitzنیز در بحث تاثیرات علم رباتیک و هوش مصنوعی در اقتصاد و تجارت وارد شده اند. اگرچه Stephen Hawkingدر مورد ریسک های مرتبط با این زمینه انتقاد کرد، هر روزه ما شاهد اخبار و مقالات متعدد در صفحات تجارت در مورد این موضوعات هستیم و بدیهی است که شرکت های بزرگ و حرفه ای دیگر نمی توانند در برابر این تغییرات مقاومت نمایند. با تغییر شکل شرایط تجارت و نیروهای کار، روش انجام تجارت با استفاده از فن آوری های جدید دارای اثرات جدی بر زندگی تجاری روزانه و ناشی از اینها در کشور و در اقتصاد جهان خواهد بود. بسیاری از آیتم ها و عناوین مانند نسبت بیکاری، منحنی فیلیپس، عملکرد، مدیریت، تجزیه و تحلیلCRM، مدیریت ارتباط با مشتری، خرید و فروش، برنامه ریزی استراتژیک، تولید انبوه، برابری قدرت خرید، تولید ناخالص داخلی، تورم، پول، بانکهای مرکزی، نظام بانکداری، مربیگری، آموزش ، حسابداری، مالیات و غیره در مورد تجارت و اقتصاد با خطرات جدی، ضربات، تغییرت، مواجهات و همچنین فرصت ها و دستاوردها با پیشرفت ها در هوش مصنوعی و علم رباتیک روبرو خواهند شد. یک نمونه ساده می تواند درجه این اثرات را توضیح دهد: آیا ما باید همچنان ساخت مقررات برای پرداخت مجزای حقوق کارکنان شرکت را ادامه دهیم یا باید ذخیره برای استهلاک / رکود روبات ها در این شرکت ها محاسبه نماییم, کدام جانب ترازنامه توسط مدیران منابع انسانی مدیریت خواهد شد و آیا ما باید آن را هنوز منابع انسانی بنامیم؟ هدف این مقاله مفهومی و فرضی, رسیدگی و بررسی آینده روبات ها، مکاترونیک و هوش مصنوعی در دیدگاه های مختلف است.

کلید واژه: ربات ها، علم رباتیک ، هوش مصنوعی ، هولوگرام ، علم مکاترونیک ، تجارت ، اقتصاد
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Procedia - Social and Behavioral Sciences 195 ( 2015 ) 564 – 573
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2015
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی