شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 225
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,853,769
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 51
کاربران حاضر: 51
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ مزیت رقابتی پایدار با پیاده سازی ساخت و تولید ناب ؛ یک مطالعه موردی برای صنایع کوچک و متوسط هند
چکیده:
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 8 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

با انجام یک مطالعه موردی در یک صنعت با مقیاس کوچک در رانچی، جارخند, این مقاله, یک مدل برای پیاده سازی تولید ناب به منظور بهبود بهره وری و کیفیت را ارائه می دهد. اهداف این مقاله, شناسایی مشکلات مربوط به ضایعات، علت خرابی تجهیزات، مشکلات تنگنا و اصلاح آنها است. مشکلات فوق با توجه به کنترل مردودیت، کنترل موجودی، زمان انتظار، زمان تنظیم و حذف زمان / فعالیت های غیر ارزش افزوده مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. مشکل کامل شناسایی می شود و توسط نگاشت جریان ارزش نشان داده می شود. این مقاله با بحث در مورد پیشرفت ها به نتیجه گیری می رسد و ابزارهای ناب نگاشت جریان ارزش را پیشنهاد می دهد که می توان در صنایع مقیاس-کوچک و محاسبه زمان Taktبرای کاهش تلفات و افزایش بهره وری استفاده کرد.
کلید واژه: نگاشت جریان ارزش؛ تولید ناب؛ زمان Takt؛ صنعت مقیاس-کوچک؛ فرایند تنگنا
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Materials Today: Proceedings 4 (2017) 9210–9217
موضوع: تولید
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی