شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,861
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,858,405
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 47
کاربران حاضر: 47
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ جنبه های کلیدی استراتژی شرکتی در ساخت و ساز بین المللی
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 6 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده: با توجه به افزایش رقابت در بازار، بنگاه های ساخت و ساز و مهندسی مجبور به دنبال نمودن فعالیت های تجاری جدید در کشورهای خارجی هستند، زیرا بازارهای داخلی آنها، قابلیت رشد بیشتر ندارند. بسیاری از شرکت های ساختمانی در حال حاضر وارد بازار های خارجی شده اند تا تولید خود را متنوع سازند، به پیشنهادات (مناقصه های) جدید دسترسی داشته باشند و ارزش سهام خود را افزایش دهند. کاربرد رویکرد راهبردی مناسب در روش بین المللی سازی شرکت ها، نقش مهمی را در این میان ایفا می کند. دانش صادرات تحت مالکیت تعداد محدودی از شرکت های ساختمانی است که در بازارهای بین المللی با موفقیت رقابت می کنند، در حالی که شرکت های دیگر در تلاش هایشان شکست خورده اند. نوشته های آکادمیک اخیر در چندین جنبه از رفتار استراتژیک شرکت در ساخت و ساز بین المللی در رابطه با تشکیل سرمایه گذاری های مشترک و تأمین مالی صادرات، ضد و نقیض هستند. این پژوهش تلاش می کند تا به این مسائل بپردازد. بر اساس نیازهای ادراک شده از کسب و کار، شش اظهارنظر در تحقیق بیان شدند. این اظهارات به وسیله بررسی کمیتی تحلیل و ارزیابی شدند. یافته های تحقیق از ارزیابی تجربی جمع آوری شده از طریق پرسشنامه های ساختاریافته بدست آمد. پاسخ دهندگان توسط مدیران اجرایی شرکت های بزرگ، مدیران پروژه و متخصصان امور مالی بازرگانی معرفی شدند. نتایج این تحقیق، یک راه حل و درک عمیق تر از جنبه های تحلیل شده را ارائه می دهد. یافته های تحقیق را می توان به عنوان یک ورودی ارزشمند برای ترکیب استراتژی شرکتی و ایجاد مزیت رقابتی در محیط بین المللی به کار گرفت.

کلید واژه: مزیت رقابتی ، استراتژی شرکت ، ساخت و ساز بین المللی ، سرمایه گذاری مشترک ، اتحاد استراتژیک.
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Creative Construction Conference 2017, CCC 2017, 19-22 June 2017, Primosten, Croatia
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی