شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,532
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,559,360
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 78
کاربران حاضر: 78
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ اظهارنامه های مجدد حسابداری و خط مشی نقدی شرکت
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 28 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

با استفاده از رویکرد تفاوت در تفاوت ها، متوجه می شویم که موجودی های نقدی شرکت ها, پس از اعلانات اظهارنامه های مجدد (اصلاحیه ها) در مورد بی نظمی ها و بی ترتیبی ها, به طور قابل توجهی افزایش می یابد. این افزایش برای شرکت هایی با تقاضای بالاتر برای پس اندازهای احتیاطی بزرگتر است و برای شرکت هایی با افزایش کمتر-ملموس در کنترل سهامدار، بعد از اظهارنامه های مجدد, کوچکتر است. سرمایه گذاری ها و بازخریدهای شرکت های نامنظم پس از اظهارنامه های مجدد، نسبت به پول نقد اضافی حساس تر می شوند. علاوه بر این، می بینیم که ارزش بازار موجودی های نقدی پس از اظهارنامه های مجدد افزایش می یابد. علاوه بر این, ما دریافتیم که ارزش بازار موجودی های نقدی پس از اصلاحیه ها افزایش می یابد. به طور کلی، شواهد نشان می دهند که کنترل تقویت شده سهامدار, موجودی های نقدی را کاهش می دهد، اما این اثر از افزایش موجودی های نقدی ناشی از تشدید نگرانی های احتیاطی پس انداز, ضعیف تر است. مطالعه ما به تاثیر اعتبار گزارشگری مالی بر تصمیمات واقعی شرکت ها می پردازد.

کلید واژه: اظهارنامه های مجدد (اصلاحیه های) مالی ، اعتبار گزارشگری مالی ، موجودی های نقدی ، تخصیص بودجه ، پس اندازهای احتیاطی ، کنترل سهامدار ، اثر واقعی
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: Journal of Accounting, Auditing & Finance 1–28 / 2017
موضوع: حسابداری و حسابرسی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 46
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی