شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 31,460
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,134,142
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 89
کاربران حاضر: 89
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ یک راه حل "بدون مرکز داده" برای رایانش ابری
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 4 صفحه و مربوط به سال 2017 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

چکیده- رایانش ابری کنونی عمدتاً براساس مراکز داده اختصاصی است که صدها هزار سرور اختصاصی برای میزبانی خدمات ابری راه اندازی می شوند. علاوه بر تعداد زیادی از سرورهای اختصاصی مستقر در مراکز داده، میلیاردها کامپیوتر شخصی (رایانه های شخصی) کم استفاده وجود دارند که معمولاً فقط چند ساعت در روز مورد استفاده قرار می گیرند و تحت مالکیت افراد و سازمان های سراسر جهان قرار دارند. ظرفیت های محاسبه و ذخیره سازی گسترده رایانه های شخصی کم استفاده را می توان به عنوان دستگاه های ابری برای تأمین خدمات وسیع ابری که عمدتاً می توانند زیرساخت یک سرویس باشند، تلفیق نمود. این رویکرد، که به عنوان رویکرد "بدون مرکز داده" نامیده می شود، مکمل مدل تدارک ابر مبتنی بر مرکز داده است. در این مقاله، سیستم رایانش ابری فرصت طلبانه خود به نام cuCloud را ارائه می کنیم که بر روی منابع فشرده رایانه های کم استفاده در یک سازمان / جامعه اجرا می شود. سیستم ما نشان می دهد که راه حل "بدون مرکز داده" در واقع کارکرد دارد. علاوه بر اثبات مفهوم، مدل و فلسفه خود، نتایج تجربی ما بسیار دلگرم کننده است.

کلید واژه: رایانش ابری ، IaaS ، رایانش داوطلب ، راه حل بدون مرکز داده ، مدل اتحادیه اعتباری ، ابر اتحادیه اعتباری
نویسنده(گان): مترجم: محمد صفی صمغ آبادی
منبع: 2017 IEEE 10th International Conference on Cloud Computing
موضوع: فناوری اطلاعات
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2017
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی