شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,336
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,856,880
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 45
کاربران حاضر: 45
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ چارچوب برنامه ریزی استراتژیک برای تثبیت زمین در چین: یک طراحی سطح بالای مبتنی بر تحلیل SWOT
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 9 صفحه و مربوط به سال 2015 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

ترجمه چکیده: چین در میانه یک دوره بی سابقه ای از فرصت های استراتژیک برای تثبیت زمین است. این کشور در این فرایند با شرایط، فرصت ها و چالش های جدی مواجه شده است که همه آنها ضرورتا نیازمند یک چارچوب طراحی استراتژیک سطح بالا برای تثبیت زمین هستند. ما بر اساس یک تحلیل SWOTیک چارچوب برنامه ریزی  استراتژی برای تثبیت زمین در سطح ملی، با تمرکز بر روشن ساختن استراتژی های ضعف-قوت داخلی و استراتژی های تهدید-فرصت موجود در فرایند تثبیت زمین، ارائه می دهیم. در حالی که می توان نتیجه گرفت که تثبیت زمین در چین هنوز وارد مرحله الگوی زمین شناختی سطح گسترده نشده است و در مرز و حاشیه این مرحله قرار دارد. بنابراین، برنامه استراتژیک ارائه شده باید حفاظت قوی را برای توسعه مداوم تثبیت زمین از طریق بکارگیری یک طراحی جامع بالا-پایین با در نظر گرفتن تولید کشاورزی، زندگی و محیط زیست به عنوان اهداف جامع، ارائه دهد.  با این حال، باید بدون تزلزل به خط قرمز چسبید و طرح استفاده از زمین های شهری و روستایی را بهینه کرده و یک الگوی جدید زیست محیطی-چشم اندازی برای تثبیت زمین ارائه داد. در این روش پشتیبانی مبتنی بر استراتژی می تواند برای بهبود پیاده سازی تثبیت زمین و اطمینان از اینکه  این کار ثابت، هماهنگ و موثر است، ارائه شود.

کلید واژه: برنامه ریزی استراتژیک ، تثبیت زمین ، تحلیل SWOT ، چین
نویسنده(گان): ترجمه: سعیده رجبی زاده
منبع: Habitat International 48 (2015) 46e54
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2015
تعداد صفحات: 23
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی