شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,973
بازدید دیروز: 25,555
بازدید کل: 151,988,943
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 88
دانلود مقاله انگلیسی ترجمه شده به فارسی ؛ کارایی و اثربخشی تیمهای فوتبال اسپانیا؛ تحلیل پوششی داده های سه مرحله ای
چکیده:

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 25 صفحه و مربوط به سال 2007 می باشد.
برای دریافت ترجمه مقاله پس از عضویت در سایت به صفحه شخصی رفته و از طریق صفحه افزایش اعتبار، به یکی از روشهای اعلام شده مبلغ مورد نظر را به سایت واریز یا منتقل نمایید. پس از افزایش اعتبار می توانید ترجمه مقاله را به صورت فایل WORD دانلود نمایید.
برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده سایت مدیر اینجا را کلیک کنید.

دراین مقاله، ما مدل تحلیل پوششی دادههای سه مرحلهای را برای لیگ فوتبال حرفهای اسپانیا بکار گرفتیم، که توانائی تفکیک رفتار اقتصادی تیمها به سه جزء را دارد: کارآئی عملیاتی-از حمله و دفاع- اثربخشی ورزشی یا عملی و اثربخشی اجتماعی. نتایج نشان میدهد که عدم کارآئی تکنیکی دفاع نسبت به حمله مهمتر است، هر دو به دلیل جنبه های مرتبط با مدیریت ضعیف توانائیهای بازیکنان و اندازهی تیمهای فوتبال میباشند. تیمها، ارزیابی مطلوبی از کارآئی هجوم و دفاع در طول فصل 2004/2005 را بدست آوردند و برای فصل قبل کمتر است. شرط بندی براساس امتیاز که توسط قوانین لیگ حرفهای تعیین شدهاند، اثربخشی ورزشی تیمها را ارزیابی میکند اما ما کشف کردیم که تیمهای با بیشترین تجربه، در زمینه ورزشی بطور اثربخشتر عمل میکنند. اثربخشی اجتماعی بطور قوی با سطح بازی خودشان و عوامل مرتبط با رتبه بندی لیگ فوتبال حرفه ایشان مرتبط است: شرکت در رقابتهای بین المللی برای تیمهای فوتبال بزرگ یا تلاش تیمهای فوتبال کوچک برای ماندن در لیگ برتر.

کلید واژه: تحلیل پوششی داده ها ، DEA ، کارایی ، اثربخشی ، ورزشها ، فوتبال
نویسنده(گان): مترجم: منصور اسماعیل زاده
منبع: Central European Journal of Operations Research March 2007, Volume 15, Issue 1, pp 21–45
موضوع: مدیریت ورزشی
دسته: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
سال انتشار: 2007
تعداد صفحات: 26
قیمت (تومان): 15000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 این مقاله ترجمه می باشد.
مشاهده اصل مقاله به زبان انگلیسی