شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,102
بازدید دیروز: 21,359
بازدید کل: 152,003,431
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 120
کاربران حاضر: 120
جزوه آموزشی بازاریابی بین الملل
چکیده:

این فایل شامل مطالبی درخصوص 1- کلیات بازاریابی بین الملل،  2- محیط فرهنگی در بازاریابی بین الملل ، 3- ارتباطات و مذاکرات در فعالیتهای بازاریابی بین المللی ، 4- محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی، 5-تحقیقات بازاریابی بین المللی ، 6- استراتژی های ورود به بازارهای جهانی ، 7-سیاست های تولید در بازار بین المللی ، 8- کانالهای توزیع در بازار بین المللی ، 9-تبلیغات در بازار بین الملل، 10-قیمت گذاری می باشد
توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (فوتر) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد
توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 ازطرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک)  شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

کلید واژه: بازاریابی، مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، تجارت جهانی، تبلیغات
نویسنده(گان): کلینیک تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان
منبع: کلینیک تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 274
قیمت (تومان): 14000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.