شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 28 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,713
بازدید دیروز: 17,614
بازدید کل: 152,245,203
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 47
کاربران حاضر: 47
دانلود پرسشنامه کیفیت خدمات بانک
چکیده:

پرسشنامه کیفیت خدمات بانک مشتمل بر 21 سوال می باشد که ابعاد کیفیت سیستم خدماتی (سوالات 1 تا 11)، کیفیت رفتاری خدمات (سوالات 12 تا 16)، کیفیت دستگاه‌های خدماتی (سوالات 17 تا 18)، صحت مبادله‌ای خدمات (سوالات 19 تا 21) را مورد سنجش قرار می دهد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 2000 تومان می باشد. شما می توانید سایر پرسشنامه های موجود در سایت را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: بانک، کیفیت بانک، کیفیت خدمات بانک، کیفیت سیستم خدماتی، کیفیت رفتاری خدمات، کیفیت دستگاه های خدماتی، صحت مبادله ای خدمات
نویسنده(گان): حامد بردبار
منبع: پرسشنامه محقق ساخته
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 1
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.