شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 01 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,868
بازدید دیروز: 25,852
بازدید کل: 151,590,548
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 49
کاربران حاضر: 50
کدخبر: 7766 زمان ارسال: سه شنبه 27 تیر 1391 - 00:25 تعداد بازدید: 29689
مصاحبه سایت مدیر با احسان نوری فرد؛ رتبه 8 کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 رشته مدیریت بازرگانی

سایت مدیر به روال سالهای گذشته گفتگوهایی با نفرات برتر گرایشهای مختلف رشته مدیریت ترتیب داده است. در این بخش گفتگوی سایت مدیر با آقای احسان نوری فرد رتبه 8 رشته مدیریت بازرگانی در کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 را می خوانید.

ضمن تبریک به شما در ابتدا لطفا درصدهای خود در دروس مختلف کنکور و رتبه خود را بیان کنید؟
ممنون- احسان نوری فرد 8 بازرگانی، 18 فناوری اطلاعات، 20 کارآفرینی، صنعتی 43، دولتی44،مالی 302 ، اجرایی 64(همه رو نوشتم چون خودم پارسال خیلی دوست داشتم چندتا همپوشانی رو دربیارم که البته با دقت به کارنامه های سایت مدیر میشه اینکارو کرد) درصدهام هم زبان 37.78 تئوری 32، ریاضی 58.12، اقتصاد 51.67، پژوهش 59.09، مالی 53.33، بازاریابی 56.67

رشته و دانشگاه محل تحصیل شما در مقطع لیسانس چه بوده است و با چه معدلی فارغ التحصیل شده اید؟
من مهندسی راه آهن خوندم تو علم و صنعت. خوب یه شاگرده معمولی با معدل 15.2 (معدل ترم آخر رو هم اضافه کردم بهش!)

آیا در کلاسهای کنکور و آزمونهای آزمایشی موسسات آمادگی کنکور شرکت داشتید؟ این آزمونها و کلاسها را تا چه در موفقیت خود موثر می دانید؟
خوب فکر کنم برای هرکس متفاوت باشه مثلا برای کسایی که تغییر رشته می دن شاید حتی لازم باشه تئوری رو هم کلاس برن اما کلا به نظرم بچه های مدیریت ریاضی و تحقیق رو بیشتر باید روش کارکنن و بچه های فنی درسایی که قبلا هیچ آشنایی باهاش نداشتن مثل مالی . اما درکل هردرسی که تشخیص دادید توش خیلی ضعیفید(به جز زبان) کلاس می تونه مفید باشه واقعا. تحقیق رو کلاسشو به همه پیشنهاد می کنم چون تستی و تشریحی خوندنش خیلی باهام فرق می کنه
من خودم تحقیق، آمار(چون نمی دونستم آمار مدیریت چه جوریه)، ریاضی( چون یه دوره ی عالی بود برام) و مالی (چون اصلا نمی دونستم چی هست!( رو کلاس رفتم. ولی مهمتر از همه آزمون های آزمایشی بود که همه می دونید چه قدر مفیده. برای انتخاب آزمون آزمایشی هم فقط به جامعه آماری و تعداد شرکت کننده ها توجه کنید نه بعضی حرفا مثل استاندارد بودن یا اینکه طراحا کین. چون سوالا برای همه یکسانه و مثلا مگه سوالای کنکور مدیریت امسال تو درس مدیریت استاندارد بود؟

از چه زمانی شروع به مطالعه دروس نمودید؟
به دلیل پایان نامه توی تابستون نتونستم بخونم(من زودتر از موعد دفاع کردم) و فقط ریاضی، تحقیق و آمار کلاساشو رفتم و وقتای خالی رو هم تماما یا توی سایتا می گشتم برای جمع کردن اطلاعات راجع به کنکور مدیریت یا داشتم برنامه ریزی می کردم که چه جوری پیش برم که به هدفم برسم. اما از 29 شهریور شروع کردم تا آبان خیلی برنامم سبک بود از آبان جدی و توی 2 ماه آخر خیلی جدی! خوندم.

به طور متوسط روزانه چه مقدار مطالعه داشتید؟
واقعا نمی دونم! پارسال سایت ها رو می دیدم و با خودم می گفتم یعنی بچه ها ساعت می زنن واقعا!!؟ ولی یادمه روزی رو که 9 ساعت خوندم و واقعا حس مفید بودن بهم دست داده بود. فکر کنم میانگین 4 ساعت خونده باشم. واقعیت به اینکه هرکس باید حدی بخونه که حس موفق شدن بهش القا بشه و انرژی مثبت این حس، وجودش رو احاطه کنه اطمینان دارم. ممکنه برای من 4 ساعت باشه برای یکی دیگه 2 ساعت و برای نفر دیگه 12 ساعت! این مساله ربط خیلی کمی به هوش داره و ممکنه دلیل اصلی اون وسواس زیاد باشه، ممکنه عدم تمرکز باشه و و و ! پس لطفا قدری بخونید که مطمئنید باهاش به هدفتون می رسید و جواب من و کسی دیگه راجع به این سوال رو جدی نگیرید.
 
کدام دانشگاه و گرایش را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انتخاب کرده اید؟
دانشگاه تهران گرایشای بازاریابی بین الملل و بازاریابی انتخاب بعدیم بازاریابی بین الملل بهشتی و بعد از اون تربیت مدرس بازرگانی بین الملل. حالا من یک سوال از شما که این رو می خونید بپرسم احتمالش هست با توجه به اینکه من 8 شدم و دو تا انتخاب اولم روی هم 8 نفر می خواد دانشگاه تهران قبول نشم؟!ممنون می شم راهنماییم کنید.

کتابها و منابع پیشنهادی شما در هر یک از دروس رشته مدیریت کدامها هستند و در هر درس چه توصیه های خاصی به داوطلبان دارید؟
زبانبرای کسایی که خیلی ضعیفن واقعا فکر می کنم توی 5 6 ماه نمیشه گرامر یاد گرفت پس سعی کنید تا می تونید کلمه حفظ کنید من خودم 504 و450 رو خوندم. البته گرامر فعل مجهول و معلوم رو هم یاد بگیرید اکثر مواقع(تقریبا همیشه) یه تست داره.
تئوریمن رضائیان مبانی سازمان، 200 تست پرچ، 2000تست سید جوادین(ناقص خوندم) رو خوندم اما شما حتما الوانی و جزوه های خوبی که هست رو هم بخونید(کلا راجع به این درس جواب بچه هایی که مدیریت بالا زدن رو بخونین خیلی بهتره) تجربه من توی این درس اینه که سعی کنید بفهمید نه اینکه صرفا حفظ کنید و بیش از حد هم روی این درس حساس نشید که از بقیه درسا بمونید اما براش اهمیت ویژه ای قائل شید.
اقتصادکتابای خرد و کلان دکتر نظری کافیه کافیه اما اگه درصد بالا می خواید اولا دقتتون رو بالا ببرید ثانیا حتما 2000 تستای خرد و کلان دکتر نظری رو هم بزنید.
ریاضیکلاس آقای محمودیان عالیه!آمار کلاس آقای عرفانیان بی نظیر بود
تحقیقهم کلاس رفتم و راضیم و ممنونم از استادش. مالی فقط کتاب دکتر تهرانی البته من کلاس آقای مناجاتی رفتم و واقعا عالی بود
بازاریابیمتاسفانه 3 استاد ! و اگه 2000 تست نگاه دانش نبود 40 درصد هم نمی شدم! پیشنهادم فقط کتاب آقایمناجاتیه و 2000 تست نگاه دانش.
به طور کلی چه توصیه هایی در خصوص نحوه مطالعه داوطلبان و آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد دارید؟
توصیه و نصیحت و این قبیل حرفا یا ماله از ما بهترونه یا ماله بابابزرگا(البته رتبه 1 ها هم می تونن شاملش شن!) من فقط تجربه ام رو می گم که می تونه برای هرکس متفاوت باشه.منابع مشخصه و همه همین منابع رو می خونن چیزی که هرکس رو متمایز می کنه  هدفش و تلاش برای رسیدن به اون هدف هست. ولی اگر خواستید استرس خودتون رو شدیدا کاهش بدید به قانون 50 درصد من و 50 درصد خدا اعتقاد داشته باشید، 50 درصد خودتون رو که تلاش توی مسیر درست برای رسیدن به هدفتون هست جوری انجام بدید که خودتون آخر هر شب از درس خوندنتون توی اون روز راضی باشید و 50 درصد خدا هم ازش مطمئن باشید و بدونید اتفاقی که به نفعمونه میوفته برامون چون دوسمون داره و همیشه هم همین بوده پس به فکر 50 درصد خودمون باشیم. مثالش خود من که کنکور کارشناسی همه فکر می کردن زیر 100 بشم و شدم 2300 و شدیدا شکر می کنم که رتبه ام مسیر زندگیم رو عوض کرد و کنکور ارشد خودمم فکر نمی کردم زیر 30 بشم و شدم 8. با اطمینان می گم بین رتبه 1 تا 100 کنکور ارشد هیچ تفاوتی نیست و 50 درصد خداست که کارو مشخص می کنه مطمئنا از خیلی ها شنیدید که گفتن روز کنکور باید روزتون باشه و سوالا براتون آشنا!

 منبع: Modir.ir

مصاحبه با سایر نفرات برتر کنکور کارشناسی ارشد سال 1391 (گرایشهای مختلف رشته مدیریت) را از اینجا ببینید

در صورتی که سوالی از آقای احسان نوری فرد دارید می توانید در بخش نظرات این خبر ارسال نمایید تا ایشان پاسخگوی شما باشند.
 

نظرات کاربران
ssssss : 1391/04/27

سلاممممم و خسته نباشیددددد کتاب مالی دکتر مناجاتی رو میشه به جابه کتاب تهرانی بخونیم؟

فاطمه : 1391/04/27

سلام آقای نوری فرد تبریک میگم به خاطر رتبتون. فکر کنم شهید بهشتی بیارید .چون معمولا بچه های 1 تا 7 بازاریابی و بازاریابی بین الملل تهران رو میزنن . و از اونجا که امسال فقط 8 نفر میخواد و بازم از اونجا که امسال 2 نفر رتبه 3 و 2 نفر رتبه 6 داشتیم پس رتبه واقعی شما میشه 10

ssssss : 1391/04/27

سلام ..میشه بگید کلاس پژوهش عملیاتی رو با کدوم استاد و کدوم موسسه رفتیدددد؟/

سیما : 1391/04/27

سلام بهتون تبریک میگم انشاءالله در همه مراحل زندگی موفق باشین من تصمیم دارم رشته بازرگان ی شرکت کنم و چون شاغل هستم و تا الان مطالعه نداشتم و فرصت زیادی برای مطالعه روزانه ندارم میخوام فقط برای دانشگاه آزاد بخونم و دنبال منابع خلاصه و مفید برای ازاد هستم منابع زیاده اما نمیدونم چه کتابی بخونم که بهترین نتیجه را بگیرم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

احسان نوری فرد به ssssss : 1391/04/27

مرسی شمام پیشاپیش خسته نباشید:دی من جزوه آقای مناجاتی رو که داشتم عالی بود و کتاب مطمئنا همینا هست البته به گفته خودشون کتاب مطالبش بیشتر از حد کنکور ارشد هم هست پس اگه از روش می خونید سرفصلها و مطالب رو تطبیق بدید که وقتتون برای مطالب اضافی تلف نشه. من کلاس آقای زاهدی سرشت رفتم واقعا ایشون قول تحقیق در عملیات صنایع هستن اما فک می کنم بیشتر لم کنکور صنایع دستشونه تا کنکور مدیریت ولی من واقعا درصدم با کلاس ایشون بدست اومده.

احسان نوری فرد : 1391/04/27

این پیشنهاد من هست اصلا به اسم موسسه کاری نداشته باشید بلکه فقط به استاداش توجه کنید.لطفا:دی

احسان نوری فرد به فاطمه : 1391/04/27

مرسی ایشالا موفقیتهای زیاد برای شما.جدی 2تا رتبه یکسان داریم تو همین یه کوچولو بازه؟:دی چه جالب. من که همین رتبه ام فک نمی کردم بشم خوب پس هرچی صلاح هست میشه اصلا نگران نیستم:دی خیلی ممنون برای اینکه راهنمایی کردین.

خودم به سیما : 1391/04/27

خوب اینکه می دونید هدفتون چیه و کجاس خودش یعنی کلی جلو هستید از خیلی ها! من اگه توی موقعیت شما بودم اقتصاد رو از کتاب دکتر نظری کامل می خوندم. زبان لغتای 504 و 450 رو فلش کارت می گرفتم و روزی 1 یا 2 درس از الان می خوندم،تئوری مدیریت یه جزوه سپندار پیدا می کردم و می خوندم و بعدش dlm رو از وسط مرداد می خوندم و بازاریابی کتاب 2000 تست نگاه دانش رو می زدم و بعد هر فصل جواباش رو ریز می خوندم و نت برمی داشتم،آمار هم یک جزوه خوب کافی بود. بعد از اون که می دیدم چه قدر وقت زیاد آوردم همینارو دقیقتر می خوندم و ماه آخر هم هی نتهای درسام+کنکورهای سراسری 85 تا 91 و آزاد 80 تا 90 رو می زدم.روش تحقیق هم نمی دونم چیه توی آزاد! اما یه پیشنهاد دارم اگه خواستید راجع بهش فکر کنید و گرنه که اون چیزی که باورتون هست رو بچسبید بهش و برید جلو.به پیام نور سراسری فکر کنید چون برای کارمندها خیلی بهتر از آزاد هست به واسطه مرخصی نگرفتن و ازون طرف باورتون نمیشه اما از آزاد تهران قبول شدنش از طریق کنکور سراسری راحت تر هست!یه نگاهی به درصدهای سایت بندازید و مقایسه کنید.

احسان به سیما : 1391/04/27

در کل سیما خانم بهترین کسی که می تونه تصمیم بگیره خودتون هستید و من خوشحال می شم تصمیمی بگیرید که مطمئنید تا آخرش مصمم می رید و بهتون قول می دم اگه با برنامه برید با روزی 2 تا 3 ساعت از اواسط مرداد تا کنکور خیلی راحت قبولید فقط لطفا لطفا و لطفا نت بردارید هرچی می خونید و ماه آخر منو دعا کنید!کدی(شوخی)من که خودم یه کتاب رو بیشتر از 2 بار حال نداشتم بخونم اما شدیدا از رو نت خوندن رو دوست داشتم.تقلب کنید نتاتون رو یکم ریزتر بنویسید از لحاظ روانی خیلی تاثیر داره!دیگه اینکه خواهش می کنم بقیه که اینو می خونن اشتباهام رو اصلاح کنن تا بهترین اتفاق برای سیما خانم بیافته.راستی ممنونم از تبریکتون ایشالا سال دیگه همه به شما تبریک بگیم و میشه .

30m@ : 1391/04/27

سلام و بابت رتبه عالی تون تبریک میگم.برایه یادداشت برداری گفتید .من سعی می کنم هر جمله کتاب رو می خونم نت بردارم البته اون چی که فهمیدم نه کل جمله مثل کتاب.مثلا: برایه نظریه سیستم نتم این گونه است: 1- نظریه دان:بارنارد 2- نوع دید:کل نگر و.. البته همه جمله ها این طور نیستن .ولی کل چیزی که از جمله فهمیدم البته این نوع برداشت رو از کتاب خوندم که گفته بود اینگونه صحیحه. نظر شما دوست عزیز رو هم می خواستم بدونم به عنوان کسی که راه صحیح رو رفته

saman : 1391/04/28

سلام و تبریککککککککککککک شما در خانه مدیریت (آقایه یگانه ) هم شرکت کردید ؟آخ اونجا باهاتون مصاحبه کرده بودن!!!!!!

خودم به 30m@ : 1391/04/28

خیلی مرسی ایشالا سال دیگه برای شما!واقعیت منم همینجوری نت برداشتم یعنی یسری چیزا موردی یادداشت کردم یکسری چیزا عین جملات کتاب و یکسری جاها هرچی خودم فهمیدم که باعث می شده مفهومشو خودم بفهمم.اما در کل کامل همه چیزهای مهم توی نت هاتون باشه یعنی اینجوری نباشه که بگید خوب این رو بلدم دیگه ننویسم چون ممکنه چند ماه دیگه یادتون نباشه و به نتهاتون شک کنید که نکنه خیلی چیزها توش نباشه! مثلا کل نتهای بازاریابی من 14 صفحه شد و دو قسمت توش نبود که از یکیش سوال اومد:دی و بقیه سوالا تو نتهام بود که یادم رفته بود. در کل نت ها توی ماه آخر به شدت اعتماد به نفستون رو بالا می بره. موفق باشیدددد کلیییی

خودم به سامان : 1391/04/28

مرسی سامان . داداشم من توی یکی از همایشاشون توی تیرماه شرکت کردم و واقعا کمکم کرد چون جز سایت مدیر هیچی نمی دونستم راجع به کنکور مدیریت. و بعد کنکور کارنامم رو دادم و گفتم که به خاطر کمکتون دوس دارم کارنامم رو برای تکمیل دیتا بیستون بدم که بتونید مشاوره های بهتری به بچه ها بدید. من نمی شناسم ایشون رو ولی نکته جالب اینکه اکثر دانشجوهاشون تحقیق در عملیات امسال رو فضایی بالا زدن و این یعنی احتمالا ایشون لم تحقیق در عملیات کنکور مدیریت کاملا دستشونه!شاید اگه امسال کنکور می دادم or میرفتم کلاس ایشون!!!(جدی قصدم تبلیغ نیست!)

آلاء : 1391/04/29

سلام تبریک میگم! حسابی خسته نباشید! کتاب بازاریابی مناجاتی تستای 10 سال قبل رو هم داره؟یعنی از کاتلر هم بهتره؟ برای مالی کتاب رضا تهرانی کافیه یا نیاز به خوندن کتب ریوندونوین هم هست؟

خودم به آلاء : 1391/04/29

مرسی آلاءجان، کتاب بازاریابی مناجاتی اون دفعه که دیدم عالی بود چون خلاصه بود و همه نکات بازاریابی 3 استاد و کاتلر رو با این حجم زیاد داشت(البته تقلبش اینه که فونتش رو یه کم ریز کرده:دی) اما واقعیتش دقت نکردم همه تستارو داره یا نه. اما کلا برای تستای جامع که ماه آخر می خواید بزنید دو تا کتابی که نگاه دانش زده کل کنکورا توشه عالیه و خوبیش اینه طبقه بندی نیست و ذهن مجبوره همه مباحث رو یکجا پردازش کنه.تست تالیفی بازاریابی هم 2000 تست نگاه دانش فاجعه عالیه. مالی کتاب تهرانی کافیه کافیه، 2 3 تا مبحث زیادم داره .

فاطمه : 1391/04/30

سلام،اول اینکه تبریک میگم کار سختیه تغییر رشته دادن و اینجوری رتبه آوردن.در مورد زبان ازتون سوال داشتم ،من به شدت زبانم ضعیفه تمام منابعی که تو سایت بودو خریدم ولی خیلی حجمشون بالاست،اگه ۵۰۴ و تافلو بخونم میتونم ۳۰% بزنم تو کنکور؟منبع بهتری پیشنهاد نمیکنین؟

آلاء : 1391/04/30

خیییلی ممنون از راهنماییتون. امیدوارم همیشه موفق باشید.

خودم به فاطمه(1391/4/31) : 1391/04/30

سلام مرسی فاطمه خانم. درسته که زبان خیلی درس مهمی هست توی کنکور و شدیدا رتبه رو بهبود می بخشه اما اگه زبانتون ضعیفه نباید نگران باشید چون اکثریت کسایی که کنکور مدیریت دارن شرایط مشابه یا بدتر از شما رو دارن پس به جای تهدید یه فرصت بدونیدش. به جرات می گم 6/67 درصد (2 تست) بالاتر زدن زبان نسبت به میانگین 300 نفر اول تاثیرش خیلی بیشتر از 10 درصد بالاتر زدن درسایی مثل اقتصاد و بازاریابی هستش. الان تستای لغت یک کنکور مثلا 86 رو بزنید بعد 504 و 450 رو شروع کنید و تمام هم معنی های هر کلمه رو هم بخونید(با روزی 2 درس 1/5 ماهه نهایتا جفتشو تموم می کنید) بعدش تستای لغت دوتا کنکور یکی همون و یک کنکور دیگه مثلا 85 رو بزنید. من مطمئنم تاثیرش زیاد هست(حداقل بیتشر از 6/67)، پس توی خوندن خوب این دوتا اصلا شک نکنید اما بدونید کل تستای لغت کنکور 10 تا یعنی 33 درصد هست که واقعا سخت ترین قسمتش هست و اگه 5 تاشم بزنید عالیه اما دامنه لغت بالا شدیدا کار شما رو برای زدن readingها و clozetest ها راحت می کنه و اونجاس که درصد شما و اعتماد بنفستون رو شدیدا بالا می بره.

mehrdad : 1391/04/31

سلام.تبریک.فلش کارت دی ال ام خوبه؟میخوام بالای 70 بزنم.

الهه : 1391/04/31

سلام،با عرض تبریک و کلی خسته نباشید.ممنونم که از راهنمایی ما دریغ نمیکنین،تو مصاحبه یکی از دوستان که الان رو سایته خوندم که کتاب مدیریت مالی دکتر تهرانی جامع نبوده و نهایتا چهل درصد سوالارو پوشش داده در کنکور و یکی دیگه از دوستای تک رقمی نوشتن که خوندن کل این کتاب باعث گیج شدن داوطلبا میشه،نظر شما چیه؟آیا منبع تکمیلی دیگه لازم استفاده بشه و یا کلا یه کتابه دیگه رو مطالعه کنم؟در مورد تیوری مدیریت به نظرتون بهتر چندکتاب معرفی شده در سایت خونده باشه یا جزوات آموزشی که شامل نکته کنکوریه؟با تشکر

hiva : 1391/04/31

سلام. من رشتم مدیریت نبوده. می خوام تئوری رو کلاس برم. میشه راهنماییم کنید کلاس آقای پرچ هتره یا طبرسا؟

خودم به مهرداد : 1391/04/31

مرسی مهرداد داداش، آقا این نظر منه فقط البته با کلی تحقیق چون نمی خوام باعث گمراهی شم و از این کاملا می ترسم: dlm به تنهایی تورو نمی تونه به بالای 70 تو تئوری برسونه و هیچ کتابی نمی تونه این کار رو بکنه.طبق صحبتهایی که پارسال با بچه ها داشتم خیلی سخته توی کنکور مدیریت کسی که مدیریت نخونده توی لیسانس بالای 50 یزنه و کسی هم که مدیریت خونده راحت می گم 20 تا 30 درصد سوالا رو روی سوادش میزنه!و سال به سال هم سوالا متفاوت تر خواهد شد بهتون قول می دم. پس منابع اصلی رو بخون زیاد هم بخون و بدون dlm می تونه کمک کنه من خودم 65 روزشو رفتم و تا آخر ادامه ندادم چون حس کردم ممکنه بقیه درسها رو بمونم اما پیشنهاد من اینه وقتای اضافه رو توی دوران کنکور درسایی که توش خیلی قوی هستی + مدیریت بخون چون مدیریت و زبان شدید رتبه تعیین می کنه اما نه به تنهایی!(فک کنم متوجه نشدی چی گفتم چون برای خودمم سخت شد:دی) اما در کل مدیریت بالای 70 یعنی هرچی کتاب هست که بقیه خوندن رو تو خورده باشی و با dlm تثبیت کنی نه اینکه بخوای باهاش یاد بگیری!

خودم به الهه : 1391/04/31

سلام الهه خانم، مرسی از شما که وقتتون رو صرف خوندن ایین مطالب می کنید و از صمیم قلب امیدوارم مفید باشه.شاید ایشون نتونسته با این کتاب ارتباط برقرار کنه که کاملا طبیعیه و غیر عادی نیست.اما من تهرانی رو درسش رو می خوندم بلافاصله تستاشو می زدم(به جز آزاد، اصلا تست آزاد برای سراسری نزنید به درد نمی خورهبا قطعیت کامل این حرف رو می زنم) و کاملا می فهمیدم و قبول دارم 2 یا 3 مبحث اضافه بر کنکور داره اما اینم شدیدا تاکید می کنم که کلاس مالی که رفتم باعث شده بود تستایی که غلط زده بودم رو راحت بزنم so شاید زشت باشه اما جزوه مناجاتی اگه گیر آوردید رو هوا بزنید و تاثیر خوبش رو خودتون می بینید من فکر نمی کردم مالی زیر 63 زده باشم برای همین می گم تاثیر عالیی داشت اما کتابش به گفته خودش مطالب اضافه زیاد داره. امیدوارم تونسته باشم کمک کنم. در کل حس می کنم برای بچه های بازرگانی یه درس استراتژیک هست با اینکه کسی بهش اهمیت نمیده چون راحت میشه بالا زد و میانگینش پایینه تو کنکور بازرگانی پس اگه قصد کلاس رفتن دارید روی کلاس مالی هم جدی فک کنید وگرنه جزوه مناجاتی و کتاب تهرانی رفرنس های خوبی هستن.

خودم به hiva : 1391/04/31

سلام. لطفا این سوال رو از بچه های دیگه که کلاس مدیریت رفتن هم بپرسید چون احتمالا بهتر از منه اوضاعشون. اما من! خوب واقعیت من جزوه پرچ رو خوندم و به نظرم برای کسی که از مدیریت خیلی چیزی نمی دونه خیلی قشنگ طبقه بندی شده اما نواقص زیاد داره، طبرسا فک کنم گویا مال پارسه بود آیاا؟!و یکی تو کلاس می گفت خیلی جزوه اش کامله اما واقعیت من ندیدم. یکی توی سایت سپندار زده بود استاد مرسی بابت جزوه عالیتون همه سوالا توش بود که فک کنم می خواسته باهاش شوخی کنه! جزوه ماهان سلامی اما خیلی تعریف شده ازش با بچه ها صحبت می کردم SO این جزوه رو حتما بگیرید. اگر می خواید کلاس پرچ رو توی تابستون برید اگه شروع نشده که توی مهر بتونید خودتون منابع رو با دید بازتری بخونید.ببخشید تورو خدا من اصلا راجع به مدیریت اطلاعاتم کامل نیست بازم می پرسم اگه بچه ها می دونستن می نویسم براتون(اگه چیزی دستگیرم شد تا نهایت 5 مرداد)

مهدی : 1391/04/31

با سلام و عرض تبریک خدمت شما. به نظر شما آزمونهای آزمایشی چه موسسه ای بهتر هست و شما کجا رو پیشنهاد میدهید؟ و خودتون آزمونهای آزمایشی کجا شرکت کردید؟ با تشکر .

ssssss : 1391/04/31

سلام وعرض تبریککک من dlm تیوری رو دارم .ولی با روش لایتنرش نمی تونم کار کنم و حوصله ندارم.رتبه 5 فقط همین تیوری رو خونده بود 55 زده بود می خاستم از تون بپرسم می تونم dlm رو بخونم و یادداشت بردار یکنم و مرورشون کنم چون با نت راحت ترم؟ البته قبلن الکی کتاای الوانی و رضاییان رو خوندم

خودم به مهدی : 1391/04/31

مرسی مهدی جان، آقا من اینجوری می گم که هدفم از آزمون آزمایشی 1) سنجش خودم نسبت به بقیه بچه کنکوریا هست و 2) سنجش خودم نسبت به خودم. توی حالت اول مطمئنا جایی منو بیشتر به این هدف می رسونه که جامعه آماری بالاتری داشته باشه یعنی اکثر رقبام توش باشن ها؟ توی حالت دوم هم من با هر آزمونی می تونم به این برسم. من آزمون ماهان رو خیلی دوست داشتم و بازم همونو شرکت می کردم اگه امسال قصد ارشد مدیریت داشتم چون دیگه الان اکثر رقیبای جدی توی آزمونای آزمایشی هستن و خوب اکثرا هم دنبال جامعه آماری بالاتر و به تبع اون ماهان هستن.ببین ممکنه یکی بگه سوالا استاندارد نیست یا این حرفا اما مگه سوالای کنکور تئوری مدیریت امسال استاندارد بود؟تنها وجه اشتراک سوال اینه که بین همه مشترک هست پس مهم نیست کی طرح کنه یا کجا برگزار کنه بلکه مهم اینه کیا توش شرکت می کنن!این نظر منه مرد امیدوارم توی انتخاب بهتر برای خودت(که می تونه با بهترین انتخاب هرکس دیگه متفاوت باشه اما برای تو بهترین باشه) کمکت کنه.

کیمیا : 1391/05/01

سلام تبریک میگم.برای کتاب تیوری کدوم کتابا برای ارشد میاد چون رشتم مدیریت نبود نمیدونم لطف کنین کمک کنید ممنون؟

ssssss : 1391/05/01

سلام وعرض تبریککک من dlm تیوری رو دارم .ولی با روش لایتنرش نمی تونم کار کنم و حوصله ندارم.رتبه 5 فقط همین تیوری رو خونده بود 55 زده بود می خاستم از تون بپرسم می تونم dlm رو بخونم و یادداشت بردار یکنم و مرورشون کنم چون با نت راحت ترم؟ البته قبلن الکی کتاای الوانی و رضاییان رو خوندم

hiva : 1391/05/01

بسیار ممنون از وقتی که گذاشتید و پاسخ کاملتون.

سمیرا : 1391/05/01

سلام تبریک میگم. خواستم بگم من 6 ترم پاس کردم 32 واحدم مونده. به نظرتون اگه ترم 7 12 واحد بردارم و برا کنکور بخونم بهتره یا اینکه فارق التحصیل بشم و بعد شروع کنم؟ اگه امسال کنکور بدم قبول میشم؟

خودم به مهدی : 1391/05/01

سلام مهدی جان.ممنونم ازت مرد. من یه جواب 6 7 خطی نوشتم برات ولی نمی دونم چرا تایید نشد یا شاید اصلا فرستاده نشده به خاطر بازی درآوردن های نت! به نظرم جایی برو که جامعه آماریه بالاتری داره چون تو خودت رو باید در درجه اول با بقیه کنکوری ها و در درجه بعدی با خودت بسنجی و اکثر کسایی که می خوان رتبه عالی بیارن توی کنکور توی آزمون های آزمایشی شرکت می کنن و خوب تجربه نشون داده اکثرن جامعه آماری مهم تره برای همشون. چون مهم نیست طراح کیه و یا کجا برگزار می کنه بلکه مهم اینه که کیا این امتحان رو می دن تا من بتونم با اونا خودم رو بسنجم. الان خیلی ها می گن آقا سوالای فلان موسسه استاندارد نیست یا فلان جا استاندارده من ازین به بعد جوابم اینه آیا سوالای تئوری مدیریت یا زبان کنکور 91 استاندارد بود؟مهم اینه سوالا برای همه یکسان هست و تورو نسبت به بقیه می سنجن.(تو قبلی خیلی بهتر برات نوشته بودم اما نمی دونم چی شد که نیست!)موفق باشی مرد(راستی بهترین برای هرکس فرق داره so دنبال بهترین خودت باش)

خودم به سمیرا : 1391/05/01

مرسی سمیرا خانم.خوب بهترین کسی که می تونه این سوال رو جواب بده سمیراست! منظورم اینه برای کنکور مدیریت روزی 4 تا 5 ساعت خوندن حتی از مهر یعنی قبولی 100 درصد اما بحث اینه که آیا من وقت دارم بخونم با داشتن کلاس، آیا من پایه تحصیلیم مدیریت هست و با خیلی از درس ها آشنا هستم یا می خوام تغییر رشته بدم و کنکور مدیریت بدم؟آیا اون یکماه آخر که همه سرعت خودشون رو بیشتر کردن و من تازه می خوام امتحان پایان ترم بدم رو می تونم توی این 7 ماه تا کنکور جبران کنم یا نه؟ آیا واقعا می خوام قبول شم و خووب هم قبول شم یا نه می خوام کنکور بدم که اگه شد فوق بگیرم؟واقعیت من با دخترا که حرف می زدم می گفتم اگه هنوز تو دلتون نیفتاده که قبولید و حس می کنید وقت کمه و هرچیزه ذیگهخ چون سربازی ندارید به فکره 1 شدن سال بعد باشید با خیال راحت. ازون طرف یکسری از همونا رو هم می شناختم که می گفتن می ترکونیم و واقعا تو وضعیتی مشابه شما رتبه عالی توی کنکور صنایع(4 تا زیره 30) کسب کردنso هیچکاری نشد نداره اگه ا)واقعا از انجامش و توانایی هامون مطمئن باشیم 2) یه برنامه ریزی درست داشته باشیم. من فقط مطمئنم وقت کم نمیارید اما تحمل فشارای بیشتر یا نداشتن شرایط مشابه با فارق التحصیلا رو خودتون باید تشخیص بدید.نفر 2 توی کنکور مدیریت سال 89 تا ساعت 5 هرروز سرکار می رفت پس از سمیرا بپرسید که چه تصمیمی داره.ببخشید جواب دقیق سوالتون رو نمی دونستم اما امیدوارم کمک کرده باشم

خودم به ssssss : 1391/05/01

هرکاری که فک می کنید باهاش راحت تر می فهمید انجام بدید و مطمئن باشید بهترین کاره براتون فقط تکرار و تکرار و تکرار داشته باشید توی خوندن نتهاتون.خیلی خوبه که اون دو تا کتاب رو خوندید و یه پیشنهاد کتاب ماهان رو هم بخونید من خودم نخوندم اما هرکی خونده راضی بوده

خودم به کیمیا : 1391/05/01

مرسی کیمیا خانوم.من دقیقا کاری که خودم کردم رو می گم و بعدش کاری که کنکوریای موفق کردن! خودم اول رضائیان رو خوندم(مبانی سازمان و نت برداشتم) بعدش جزوه پرچ رو خوندم و بعدش تست زدم.(یمئ و الوانی رو هم نصفه نیمه).اما پیشنهادم اینه اگه می تونید اول کتاب رضائیان رو بخونید که راجع به مدیریت یک دید کلی داشته باشید بعدش کتاب ماهان/جزوه پرچ/فلاش کارت های DLM می تونه مفید باشه و توی ماه آخر تستهای پرچ و کنکور +نتهایی که تا اون موقع از خوندن منابعتون برداشتید. به نظر من ماها نمی تونیم توی 5ماه تمام رفرنسهای مدیریت رو بخونیم اگه هم این کار رو بکنیم خیلی از زمانمون از دست میره اما اگه از کتابهای جامع و جزوات جامع بالا استفاده کنیم فکر می کنم ممکنه 10 یا 15 درصد از کسی که همه رفرنسهارو توی مدیریت خونده عقب باشیم که به دلیل ازدیاد وقتی که برای خوندن درس های دیگه داریم می تونیم به راحتی جبران کنیمکمبود مدیریتمون رو. البته تابستون بهترین وقت هست برای مدیریت خوندن که متاسفانه من از دست دادم پس شروع کنید و مطمئن باشید می ترکونید.راجع به تئوری مدیریت از بقیه بچه ها که مدیریت رو بالاتر از من زدن هم سوال کنید احتمالا اونا جوابشون بهتر از من باشه.موفق باشید کلی زیاد.

مهدی : 1391/05/01

آقای نوری فرد خیلی منو شرمنده کردید واقعا نمیدونم چطور ازتون تشکر کنم انشاءالله شاهد موفقیت شما در مدارج بالاتر باشیم.

خودم به مهدی : 1391/05/01

این حرفا چیه مرد خدا کنه به دردت خورده باشه!ایشالا سال دیگه این موقع بیام تو سایت مدیر توی یه صفحه مشابه این بهت تبریک بگم.موفق باشی داداشم.

elahe : 1391/05/02

salam aghaye nori fard beheton tabrik migam babate rotbeye khobi k kasb kardin man daneshjoye term 6 zaban faranse hastam va ghasd daram arshad modiriat bazargani bekhonam b nazare shoma in entekhabe khobi hast?? zemne in k man hanoz shoro nakardam mikham bedonam az koja shoro konam k bedone amadage sare jalase naram. BA TASHAKOR

خودم به elahe : 1391/05/02

salam elahe khanoom mer30.kheili tasmime aliyi gereftid chon ham mitoonid bad az arshadetoon ishala az zabanetoon estefade konid ham az modiriatetoon.midoonid chizi ke kamkam darhale ja oftadane tooye keshvare ma bedast ovordane maharathaye tarkibie yani ye mohandese serf ba ye dide baste ya ye modire serf bedoone balad boodane kare amali nabashim.chizi ke too donya kheili vaghte besh residan bara hamin kheili khoobe ke adam lisans va foghesh ro 2 reshteye mokamel bekhoone (bejoz dar sharayeti ke donbale ye takhasose serf ba bazare kare khoob hast)pas too dorostie entekhabetoon shak nakonid.ama dar morede zaman.aslan dir nist balke behtarinha ham aksaran az mordad be bad shoroo kardan(khode man ke tanbale boodamo az mehr:D)kholase inke faghat manabe ro bekhoonid va ba kharideshoon shooroo konid.be nazaram aval bedoonid cheghad mikhaid talash konid va donbale chi hastid?roozane tehran?shabane tehran?shahrestanam mirid?payame nour ya azad?va ba tavajoh be hadafetoon barnamatoon moteghayere agar fek kardid mitoonam komak konam khoshal misham in soalo javab bedid ta betoonam darhade khodam yeseri tajrobiato begam behetoon.movafagh bashid

ssssss : 1391/05/02

مجددا سلامممم من dlm رو 2 روزه شروع به خوندن کردم و ازروش یادداشت برداری کردم آخه این طوری هم خوب یاد می گیرم و تو زهنم مجسم میشه و طوری برنامه ریختم که تا آخر شهریور تموم شه که بعد نت هایم رو مرور و تکرار کنم از مهر من دوباره کتاب چی بخونم برا تست ؟ و اینکه نگرانم که dlm رو خوندم کافیه و به درد ارشد می خوره ؟ یعنی وقتمو تلف نکردم

elahe : 1391/05/03

dobare salam aghaye nori fard va vaghean mamnon babat pasokheton man ahvazi hastam va aghe khoda komakam kone albate be alaveye talash khodam va rahnamai dostani mesle shoma tasmim daram rozane shahre khodam ghabol besham dar zemn man kheyli manbaa dar ovordam va hala k mikham beram ketab bekharam nemidonam chi bekharam va az hame mohemtar az koja shoro konam mikham tabeston kami jolo bioftam chon az mehr darsaye khodam kheyli sangin mishan. MAMNON

sh : 1391/05/03

سلام. من خودم کتاب زبان تخصصی مقدماتی (ونوس) و کتاب زبان تخصصی (علی اکبر افجه - حسین منتی) رو دارم. که کتاب زبان (اقجه - منتی) نمونه سولات کنکور سالهای قبل و لغات تخصصی و همچنین روش جواب دادن به سولات درک مطلب رو داره. وکتاب زبان (ونوس) هم فقط متن های تخصصی مدیریت داره .به نظر شما همین 2 کتاب کافیه؟ یا اینکه علاوه بر این دو کتاب که خودم دارم کتاب زبان تخصصی اشراقی رو هم تهیه کنم و بخونم؟ با تشکر

خودم به ssssss : 1391/05/03

سلام ssssssجان! ببین این نظر من و خیلی های دیگه هست برای تست زدن مدیریت عجله نکن!الان به این فکر کن که خیلی ها از مهر شروع می کنن تازه پس تو در اصل داری با این کار سبقت می گیری از رقیبات پس با انگیزه dlm رو ادامه بده و مطمئن باش که کارت درسته نهایت هیچ تستی هم نیاد تو کلی مطلب از مدیریت یاد گرفتی دیگه و توی منابع بعدی مدیریتت اونارو بلدی!(کنارش درسای دیگه رو هم بخونا)به نظرم بعدش شروع کن کتاب ماهان رو بخون و چندبارم بخون و بعد از اون تستای 2000 تست پرچ و کنکور رو بزن توی 2 ماه آخر(و نت خونئنت رو هم ادامه بده) و مطمئن باش که می ترکونی.(من خودم می گم برای مدیریت یا الوانی رضائیان رو تابستون بخون یا dlm که شما dlm رو انتخاب کردی)البته کسایی که dlm می خونن به نظرم باید روی درسای دیگه وقت بیشتری بذارن که همون مابه التفاوت وقت این دو تاس دیگه.

خودم به elahe : 1391/05/03

salam mojadad.elahe khanoom kheili khoobe ke midoonid chi mikhaid.ba chizayi ke too site modir didam va albate mitoone ta 2mah dige takmiltaram beshe(vaghti natayeje 91ia biad)fek mikonam bara bazarganie oonja gerayeshe malish ta 350 ham ghabool shid ama ma farzo mizarim baraye 250 ta 300 ta ghaboolitoon ghati beshe(albate in faghat nahayat badie rotbatooneha)yani shoma motmaen bash ba yezare deghat zire 200 shodan kheili kheili rahate.man tanha negaranim baraye shoma va kesayi ke reshte avaz mikonan tooye darsaye pazhoohesh,mali hastesh chon hich zamineyi azash nadarid.age kelas nemikhaid berid man pishnahadam khoondane 2 ya 3 fasl az malie ke hodoode 20darsad dare baratoon va kheili rahat mitoonid begirid va kheili khoobe malio betoonid balaye 15 bezanid.(albate ino baraye 2 3 mahe akhar mizarim ta bebinim hade baghie darsa chejoori mishe)alan be nazaram dlm modiriat,zaban flashkart504 va 450 va bazaryabi eghtesade khorde nazari ro shooroo konid haminjoori berid jolo ta eghtesad tamoom she va badesh eghtesad kalane nazario edame bedid ke fek konam kole eghtesado bare aval tooye 22rooz rahat tamoom konid bedoone sakhti.badesh bazaryabi monajatio shooroo konid ta akhare tabestoon bazaryabi eghtesad modiriat dlm va zabanetoon tamoome.tooye mehr age betoonid kelas berid pazhoohesho koli jolo mioftid ama age natoonestid ketabe fadavi ro shooroo konid.faghat man nemidoonam riazitoon darchehade mishe bem begid?chon mishe jooraye mokhtalef va baraye darsadaye mokhtalef riazi ro khoond.ama motmaen bashid kheili rahattar az chizi ke fek konid mitoonid ghabool shid faghat be sharti ke bekhaid va talash konid ta ishala mehre sale dige arshad bashid.injoori ham ketab kam mikhoonid ham mitoonid mehr berid unikelasatoono,mehr be bad barname fargh dare vali tabestoon in kararo bokonid terekoondid:Dage vaght ezafe dashtid ham mitoonim rajebe amar riazi ya pazhoohesh khoondan too tabestoon fekr konimd

nahid : 1391/05/03

DOBARE SLM.ye soal,mabany sazmane rezaeeyan ro bayad kamel khund.MERC

nahid : 1391/05/03

aghaye noorifard jove monajati ro az koja mishe gir ovord.

sssssss : 1391/05/03

مرسی از راهنماییتون کتاب ماهان مگه تست نداره که اونو بخونم ؟ اخه گفتید ماهان و پرچ رو هم بخونید به جایه پرچ هم فقط ماهان برا تست کافی است؟

کیمیا : 1391/05/03

ممنون آقای نوری فرد..موفق باشید

elahe : 1391/05/03

nemidonam chetor azeton tashakor konam aghaye nori fard vaghean mamnonam age khoda bekhad hamin farda miram k ketab bekharam man riazim ziad tarifi nist chon alaghe nadaram rastesh. aghaye nori fard hame in darsai k goftin chetor bekhonam masalan y darso kamel tamam konam baad beram soraghe dare baadi ya hamzaman beram jolo

خودم به ناهید : 1391/05/03

salam nahid khanoom,bale balaid kheili riz khoond albate bejoz faslaye 10 va 11 ke hichi nadare va faghat khaste ye did bede shoma ham sarsari bekhoonidesh.jozveye monajati!khob mishe 2ta kar kard ya az bachehayi ke parsal konkoori boodan beporsid kodoomeshoon doosteshoon dare hamam rahattar ine too sitesh az khodesh bekhaid age javab nadad tanha rah ine ke tooye shahrivar tooye roozo saate kelaseshoon tooye yeki az moasesat berid az yeki az bacheha begirid!:Dalbate rahe aval va sevom fek konam amalitar az rahe dovom bashe!age behardalili movafagh nashodidam donya be akhar nemirese kheili rahat az ketabesh bekhoonid faghat az bachehaye parsal bekhaid ke ghesmatayi ke nemiad hichvaghto baratoon moshakhas konan.

خودم به sh : 1391/05/03

سلام و عذرخواهی بزرگ چون من نمی دونم چه اتفاقی می افته بعضی از کامنتها میان بالای کامنتهایی که من جواب دادم قرار می گیرم و خیلی عذرخواهی می کنم که دیر دارم جواب می دم.من جای شما باشم اگر هم بخوام روی زبان تخصصی وقت بذارم همون ونوس رو که دارم می خونم و بقیه وقت زبانم رو برای کلمات زبان عمومی می ذارم چون شاید باورتون نشه اما اگر دامنه لغات زبان عمومی تون بالا باشه خیلی راحت درک مطلب ها که به اسم زبان تخصصی توی کنکور مدیریت میاد رو می تونید جواب بدید.من خودم امسال تمام مشکلم این بود مطمئن بودم درک مطلبها رو همه رو درست می زنم و برای همین 10تای اول لغت رو اصلا وقت نذاشتم روش اما بعضی سوالای امسال سلیقه ای شد جواباش و اینجوری!در هرصورت من نظرم اینه هرچی دامنه لغتتون رو بالا ببرید و وقتتون رو برای درسای دیگه بذارید بهتره.موفق باشید

خودم به ssssss : 1391/05/04

راستش نمی دونم کتاب ماهان تست داره یا نه اما قبلا هم به بقیه بچه ها گفتم چون من خودم مدیریت رو زیاد بالا نزدم حتما از دوستام که همین امسال رتبه های عالی کسب کردن و مدیریت رو خیلی خوبتر از من زدن می پرسم و میگم بهتون و بعد جمع بندی ازشون همه از کتاب ماهان شدیدا راضی بودن از طرفی اصلا و ابدا کتاب تست پرچ رو کنار نذارید چون تستاش به تنهایی مهم نیست بلکه جوابای تشریحی فوق العادش تقریبا نکات مهم تمام منابع لازم برای کنکور رو شامل میشه.همین دیگه!اینجوری همه 5 تا منبع می خونن شما 3 یا نهایتا 4 تا و می تونید وقتتون رو بذارید برای تقویت درسای دیگه.موفق باشید

خودم به elahe : 1391/05/04

inharfa chie man koli khoshhal misham betoonam komaki harcheghad koochik bokonam chon kamelan salepish inmoghe hamin haloroozi ke shoma dashtido dashtam so asan inharfaro dige nazanid.riazitoon age ziad tarif nadare man nazaram rooye khoondane alie amar az ketabe adelazar(bejoz fasle akhar)va hamintor faslaye majmooe matris moshtagh va tavabeye chand moteghayeras ke hamia hodoode 60darsade testaye konkoore too darse riazi va vaghtetoonam kamtar migire age ye moalem riazie khoob gir biarid mitoonid tooye 4 ya 5 jalase riazitoono rahat 30 ta 40 bezanid too konkoor kari ke ma parsal baraye chanta az bacheha kardim ke khodeshoon bavareshoon nemishod so asan negaran nabashi.pishnahade man shadidan rooye khoondane namonazame darsas yani asan dargire khoondane ye dars nashid chon makhsoosan age mese man bazigoosh bashid kheili zood khaste mishid.roozi 1darse zaban 1rooze dlm 1darse eghtesad(bazi darsash niaz be 2 rooz dare)bekhoonid eghtesad ke tamoom shod roozi 1fasl bazaryabi jash bekhoonid.notbardari faramoosh nashe va ghol midam akhare tabestoon koli joloyid va bad az oon ham bara mehr barnamatoono rahattar ba tavajoh be naghate ghovat va zafetoon khodetoon mitoonid berizid albate man ta roozii ke tooye in safe soal bashe hastam pas fek nakonid ye chize alaki migamo mogheye hassas darmiram:Domidvaram vaghan ali berid jolo va motmaen bashid behtarin kesi ke mitoone komaketoon kone khodetoonid.

sh : 1391/05/04

متشکرم. موفق باشید

behrooz321 : 1391/05/04

با سلام و تبریک. من زیاد دچار بی تمر کزی می شوم به نظر شما موقع درس چه طور با تمر کز بخوانم. اگر شما دچار این مشگل می شدید چه می کردید؟ لطفا راهنماییم کنید. وایا شما در یک روز چند تا درس می خوندید؟ با تشکر

خودم بهbehrooz321 : 1391/05/04

سلام بهروزجان و ممنونم ازت.مطمئن باش این برای همه هست حتی میشه چند روز حال نداری درس بخونی و تا میای بشینی سر درس دوباره بلند میشیپس اصلا نگران نباش همون قدر که برای کنکور وقت کمه وقت زیادم هست(البته افراطی نه ها:دی) پس لازه بعضی ساعتها و روزا فقط به دله خودمون باشیم! خوب من نمی خوام زیاد سختش کنم پس کارایی که خودم کردم رو بهت می گم: اول اینکه هدف داشتم و با انگیزه درس می خوندم و این باعث می شد بیشتر تمرکز کنم روی هدفم، دوم اینکه روی برنامه درس می خوندم اما اگه حال نداشتم یا سریع پا می شدم یا یه درس دیگه می خوندم.سوم اینکه توی یکروز چندتا درس با وقتای کم می خوندم تا اینکه بخوام کل روز یک درس خاص بخونم(این خیلی توی رفع عدم تمرکز کمک می کنه چون به نظرم بخشی از این مشکل بخاطر خستگی به وجود میاد.چهارم اینکه با آهنگ درس می خوندم و کاملا سرحالم می کرد!پنجم اینکه نت برمی داشتنم.اینم خیلی به نظرم مهمه چون باعث میشه حتی وقتی تمرکز نداری حفظ کنی یک کاره مفید انجام داده باشی و تجربه خودم نشونم داد که از روی نتهام خیلی سریع تر و راحتتر حفظ می شدم.بعضی وقتا گیر می دادم تا این نکته رو حفظ نشدم از جام پا نمی شم و این باعث می شد مجبور شم بشینم و حفظ کنم و این باعث می شد کاملا روش تمرکز کنم البته اینو زیاد استفاده نکن ازش که عادی بشه:دی.اس ام اس بازی با افراد خاص هم باعث میشد با انرژی زیاد دوباره برگردم سر درس و خوب بخونم!کلا با کنکوریا توی دوران کنکور زیاد حرف بزن ازشون بپرس در چه حالن و این باعث میشه به خودت امیدوارتر بشی البته هیچ وقت تعجب نکن اگه یکی گفت همه رو 4 بار خوندم بالاخره می خاد اینجوری به خودش روحیه بده!این تمام چیزایی بود که من انجام دادم اما این برای هرکس می تونه متفاوت باشه و هست مطمئنا پس ببین خودت چه جوری راحت هستی. دوش گرفتن زیاد به واسطه گرمی هوا و درس خوندن توی کتابخونه رو هم امتحان کن خیلی جواب میده.امیدوارم بترکونی مرد و مطمئن باش خیلی از رقیبای تو اصلا الان نمی دونن که چیکار باید بکنن پس فکر نکن عقبی و مثل جت با هدف گنده برو جلو و بدون و شک نکن که میشه اگه بخوای و بخواد(خدا)

سیما : 1391/05/04

با عرض سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز.آیا تست مدیریت پرچ برای دانشگاه آزاد هم خوبه ؟ اگه نیست بنظرتون چه کتاب تستی واسه تئوری آزاد خوبه ؟

بهاره : 1391/05/04

سلام. به نظر شما نرم افزار فرهنگ لغت مناسب برای نصب در گوشی برای زبان عمومی و نیز زبان تخصصی مدیریت چه چیزی است؟ ممنون

nahid : 1391/05/04

SLM.merc az pasokhy k midid.

elahe : 1391/05/04

baz ham MAMNONAM aghaye nori fard. man in darsa ro feghat bekhonam? pas testashon chi? key bezanam? chi bezanam?(ketab test chi bekharam?) rasti ayande shoghli in reshte chetore? vase khanoma va aghayon k farghi nadare? shoma nemidonid in safhe ta key hast? akhe vaghean man b rahnamaihaye shoma niaz daram

بهاره : 1391/05/04

سلام تبریک میگم. لطفا مشخصات کامل و نام انتشارات و رنگ کتاب تست تئوری پرچ رو بگید. ممنون

خودم به سیما : 1391/05/05

سلام.واقعیت من نمی دونم چه قدر فرق داره منابع آزاد و سراسری اما اگر به تجربیات نگاه کنیم می بینیم که کسایی که سراسری رو خوب می خونن به راحتی از پس آزاد برمیان پس میشه نتیجه گرفت برای آزاد هم مفیده اما از دوستام سوال کردم گفتن تستای مدیریت آزاد خیلی تکراری میاد پس حتما سعی کنید تستای کنکور سالهای پیش آزاد رو هم توی یکی دو ماه آخر تا کنکور بخونید حتما.

خودم به بهاره : 1391/05/05

سلام و مرسی بهاره خانوم. کلا به هر کتاب فروشی کنکوری که بگید میشناسه.من خودم 504 رو توی موبایلم ریخته بودم و 450(essential words for tofel) که واقعیت بد هم نبود اما نمی دونم چه برنامه های دیگه ای می تونه باشه.در کل شما همین 2 تارو عالی حفظ باشید ایشالا کلی از مشکلاتتون توی درس زبان کم میشه.موفق باشید و آرزوی بهترینا براتون.

خودم به elahe : 1391/05/05

bebinid harchi bishtar behtare,yani be nazaram shooroo konid berid jolo bebinid vaght ziad miarid ya na age ovordid khob ye patakiam be riazio amar bezanid age vaght nayovordid khob hamina alie va kheiliam alie.kolan harkas motefavete va baiad dargir beshid ta khodetoon dastetoon biad va omidvaram shoma azoona bashid ke maghzeshoon mikhad beterekoone:Deghtesad ke bade hardars testesham mizanid dobare too mehr be badam harbar ke mikhoonid dobare testasho bezanid ke ghashang hamash dastetoon biad chon testaye eghtesad mamoolan too hamin renje va sabkesh moshakhase.bazaryabi ham tooye tabestoon monajatio ke tamoom kardid tooye aban roozayi ke gharare bazaryabi bekhoonid roozi ye fasl testaye ketabe 2000teste negahe danesh ro bezanid full mishid.riazi va amaram ke kolan ba test yad migirid.modiriat test faghat too 2 3 mahe akhar ketabe perech va testaye konkooro bezanid albate motmaenam emsal too azmoonaye jame az ketabe 2000teste seiedjavadin kheili soal khahad oomad.zabanam ke testesho tooye 3mahe akhar faghat testaye konkooro bezanido loghatasho hatman hefz shid.kolan man nazaram ine ke tooye tabestoon ta mitoone adam baiad manbahasho bekhooneo nothasho kamel kone kari ke man nakardam va ta azar dargiresh boodam.rajebe bazare karesham khob hame migan khoobe va azoonjayi ke hameye sherkata organa va karkhooneha va va va niaz be ye vahede bazargani daran shoma agahie estekhdami nemibinid ke kesio ba madrake bazargani nakhad!fek nakonam ziad khanoomo agha dashte bashe albate ba tajrobe too atrafian mibinam ke khanooma rahattar estekhdam mishan makhsoosan too sherkataye khoosoosi,raje be inke in safe ta key hast na vali omidvaram modir ino javab bede behemoon va az tarafe dige ye safe bezare baraye konkooria ke soalashoono oonja ta nazdike konkoor bezaran chon taze az mehr be nazaram niaz be poshtibani az konkooriaye emsal bishtar khahad bood nesbat be alan ke hanooz kamel dargire dars nashodan.(modirjan bejonb lotfan)vali man harkomaki az dastam barbiad az samime ghalb migam darigh nemikonam albate man gofte boodam mailam ro bezarid baraye bacheha ke mese inke khareje ghavanine site hast va ma ham tabeye ghanoone inja hastim.ishala movafagh bashido 2 mahe dige khodetoon az hameye ma varedtarid ke che konido chejoori baiad berid behetoon ghol midam.

dorsa : 1391/05/05

سلام.تبریک میگم.من1 هفته هست شروع به درس خوندن کردم.صبح تاظهرسرکارم.ازساعت4عصرشروع به خوندن میکنم و 6ساعت fixمیخونم.مشکلاتم زیاده اماچون خواستن توانستنه دارم ÷پوهش و بازاریابی میخونم. اماچیزی که هست بازاریابی رو حفظ نمیشم که البته بخودم دلداری میدم چون باراوله که دارم مناجاتی میخونم نمیدونم چیکارکنم رشتمم بازرگانی بوده.بنظرتون موفق میشم؟میخام ازشهریوراقتصاد وتئوری شروع کنم و برگردم رو بازاریابی.÷یشنهادشماچیه

امید : 1391/05/05

ببخشید جناب نوری فر میخواستم ببینم شما برای پاسخگویی در سر جلسه کنکور ترتیب خاصی داشتید یا همان ترتیب جلسه رو . کلا پیشنهاد میکنید ترتیب سوالات رو جابجا کنیم یا نظر مشاوران که تاکید می کنند مطلقا ترتیب رو جابجا نکنید صحیح میدانید ؟

کیمیا : 1391/05/05

مجدادا سلام آقای نوری فرد.من گفتم کارشناسی مدیریت نبودم ولی ارشد و مدیریت بازرگانی شرکت میکنم.فقط 30روز تابستان و فرصت دارم وفقط کتابای مدرسان شریف و دارم بنظر شما در این 30 روز کدوم کتابارو کار کنم تا از آبان موقعی ک شروع کنم اضطرابم کمتر باش در ضمن ترم پاییز فقط 12 واد برمیدارم لطف کنید کمک کنید ممنون میشم چون من امسال باید قبول شم؟؟؟؟

بهاره : 1391/05/05

خیلی متشکرم. موفق باشید

خودم به dorsa : 1391/05/05

سلام درساجان و مرسی از تبریک.خوب این خیلی عالیه که از الان 6 ساعت می خونید پس فعلا همه چی عالیه اما چه کنیم که بهتر شه!بازاریابی ذاتش همینه مخصوصا که از روی مناجاتی می خونید که همه مطالب هر صفحه تقریبا مهمه پس اصلا نگران نباشید و سه فصل اول که بگذره کاملا راه میافته مغز آدم.اما بازاریابی بهترین کاری که میشد براش کرد نت برداریه هرچه می خونید و مهمه نت کنید شاید باورتون نشه ولی دستخط خودتون رو خیلی بهتر حفظ میشدید!یه بار امتحان کنید و هرچی می خونید حین نوشتن حدودش تو ذهنتون جا می گیره و بعد هر فصل نت اون فصل رو حفظ کنید فک کنم سرعتتون خیلی بره بالا.پژوهش هم خوبه که شروع کردید اما یه پیشنهاد فلش کارت 504 و 450 رو بگیرید و در کنار اینها روزی 1 درس از اون رو هم بخونید اینجوری تا آخر تابستون ریزه ریزه کل لغات زبان رو حفظ هستید فقط هرروز درس روز قبل رو هم بخونید و هر 5 درس یه بار درسای قبلی رو که از ذهنتون نره لغات.اقتصاد بعد بازاریابی شروع کنید و همه چی عالیه.خودتون برنامه عالییی دارید و ایشالا موفق می شید چون من میگم کسایی که باکلاس درس می خونن (یعنی با برنامه ریزی و منظم)توی کنکور مدیریت خیلی موفقتر از بقیه می تونن باشن پس به امید یک رتبه عالی.

خودم به امید : 1391/05/05

سلام امیدجان.من خودم پشت سر هم رفتم که به نظرم منطقی تر هم هست چون توی آزمون های ماهان انواع و اقسامش رو تست کردم البته مطمئنم این نمی تونه یه قانون باشه و ممکنه هرکس با توجه به درسای استراتزیکی که انتخاب کرده و زمانی که می خواد توی کنکور بذاره برای هر درس متفاوت عمل کنه پس به نظر من ارزش داره توی 3 تا آزمون اول آزمایشی ارزش تست کردنشو داره. من بعد 6 تا آزمون دستم اومد و ترتیبش اینجوری بود برا من: اول لغت و کلوز تست زبان بعدش مدیریت هرچی می دونستم بعدش پژوهش 3 4 تا تست اول بعدش از آخر به اول به جز تحلیل حساسیت بعدش ریاضی هرچی سریع حل میشه به جز انتگرال بعدش اقتصاد بعدش مالی هرچی سریع حل میشه بعدش بازاریابی برمی گشتم ریدینگهای زبان و حدود 20 دقیقه وقت داشتم هرچی که نزدم رو تکمیل کنم برا همین هیچ وقت تحلیل حساسیت or و انتگرال رو نزدم:دی.می گم بهترین کار اینه توی آزمون آزمایشی ها تست کنی با توجه به قابلیت های خودت اما ترتیب درسارو به نظر منم عوض نکنی بهتره اما ترتیب سوال ها با خودت هست.موفق باشی مرد بزرگ

خودم به امید : 1391/05/05

امید جان، نوری فرد هستم:دی(جاست 4 فان!)

خودم به کیمیا : 1391/05/05

سلام مجدد کیمیا خانوم خوب منم چیزی نگفتم که!:دی(شوخی)خوب من واقعیت کتابای مدرسان شریف رو اصلا ندیدم و خوب با کسی هم راجع بهش صحبت نکردم اما برای اینکه کلا اضطراب نداشته باشید بدونید که تابستون یک فرصت اضافه بر روال طبیعی هست که خیلی ها مثل خود من ازش هیچ استفاده ای نکردن اما استفاده ازش می تونه شانس شما رو خیلی افزایش بده پس هرکاره درستی که توش انجام بشه هرچه قدر هم کم می تونه مفید باشه. خوب قصه بسه بریم سر اصل مطلب: این کتابا هم باید کتاب جامع باشه و این یعنی اکثر نکات توش هست پس خوندنش خوبه! از طرف دیگه درسای مدیریت بازاریابی ریاضی برای کسی که بخواد جدی بخونه زمانبرترین درسها هست پس من همونطور که به بقیه بچه ها هم گفتم اگه خودم بخوام دوباره کاری انجام بدم روزی 1 درس فلاش کارت زبان می خونم تئوری مدیریت می خونم و اقتصاد هروقت اقتصادم تموم شد تئوری مدیریت می خونم و بازاریابی اگه اینارو توی تابستون خوب بخونید و نتهاشو داشته باشید وحشتناک جلو میافتید ولی تو رو خدا از مهر شروع کنید نه آبان!چون خود به خود تا آبان طول می کشه که به یه روال مناسب ثابت توی درس خوندن برسید. فقط یک پیشنهاد اقتصاد رو فقط از روی کتابای نظری که رفرنس اصلیشه بخونید جچون هم زمان کمتر می گیره هم کامله کامله.

خودم : 1391/05/05

ممنونم از اینکه سوتی من رو در یکی از کامنتهای 27 تیر به روم نیاوردید!:دی اشتباه تایپی همیشه هست اما قول میدم که بلد بودم غول رو درست بنویسم!:دی

elahe : 1391/05/06

vaghean mamnonam . omidvaram dar tamame marahele zendegiton movafagh bashid. man dobare mozahem shoma misham va az rahnamaihaton nahayate estefade ro mikonam.

پریسا : 1391/05/06

سلام و تبریک برای رتبتون شما برای ریاضی کدوم مباحثو خوندیدمن می خوام برای کنکور در حد 30 تا40 درصد بخونم و کدوم مباحث رو پیشنهاد میدید با تشکر.

کیمیا : 1391/05/06

مرسی دوست گرامی بابت جوابای عالیتون... من بعد 30روز عمل شکستگی دارم گفتم شاید تا 45روز بعد عمل نتونم دروس و کار کنم باین دلیل میگم از آبان شروع میکنم...لطف میکنید کتابای دکتر نظریرو دقیق معرفی کنید؟؟؟؟

nahid : 1391/05/06

slm.soalaye konkure 10 sale gozashte ro ba pasokhe tashrihy az koja mishe gir ovord .merc

خودم به پریسا : 1391/05/06

سلام و ممنونم پریسا خانوم.برای 30 تا 40 درصد ریاضی زدن من پیشنهادم مسلط شدن به آمار(30 درصد تست میاد ازش که به جز 2 تست آخرش که اصلا نخونید با وقت گذاشتن راحت می تونید 20 تا 25 درصد ازش بزنید)و مجموعه ها(1 تست)، ماتریس(4 تست) و مشتق(مخصوصا مشتق ضمنی) و توابع چند متغیره(5 تست) راحت می تونید 47.5تا 57.5 درصد سوالا رو جواب بدید که که از اینا 4 تاشم نزنید می تونید بین 37.5 تا 47.5 بزنید.سعی کنید روی تست های کنکور های سالهای قبل مخصوصا 83 تا 91 مسلط بشید و روش حل رو حتی شده حفظ کنید و مطمئن باشید اکثر سوال ها روش حلش ثابت هست توی این مباحث

Ie : 1391/05/07

سلام . تبریک. شما درباره کنکور مهندسی صنایع-بهر ه وری اطلاعات هم دارید که بتونه کمکم کنه؟ اخه من مدیریت صنعتی خونم و ارشدو می خوام این گرایش رو شرکت کنم که به رشتم نزدیکه شما شناور این رشته رودادید؟

Ie : 1391/05/07

سلام . تبریک. شما درباره کنکور مهندسی صنایع-بهر ه وری اطلاعات هم دارید که بتونه کمکم کنه؟ اخه من مدیریت صنعتی خونم و ارشدو می خوام این گرایش رو شرکت کنم که به رشتم نزدیکه شما شناور این رشته رودادید؟

خوذم به کیمیا : 1391/05/07

آها ایشالا یک عمل موفق داشته باشید و بعدشم با تلقین مثبت و لطف خدا دوره نقاهت پس از درمانتون حداقل شه تا بتونید سریعتر شروع کنید. البته بگما همون دوره هم خوب می تونید انگیزه تون رو برای خوندن بالا ببرید تا بعدش شدیدا با سرعت پیش برید که هیچی جای خوندن با هدف و با انگیزه رو نمی گیره. اقتصاد خرد تالیف دکتر نظری. اقتصاد کلان تالیف دکتر نظری. جفتش انتشارات نگاه دانش. به هر کتاب فروشی بگید داره.جلد یکیش سبز بود یکیش زرد(یا آبی) اگه اشتباه نکنم.

خودم به nahid : 1391/05/07

salam.2jeld ketab negahe danesh dare ke siahrange va konkoore hodoode 20 sale pish ro ba javabe tashrihi dare va chon javabe tashrihiash khoobe man ino tarjih midam be ketabaye jameye dige.hhameye ketabfoorooshihayi ke ketabe modiriat mifrooshanam daranesh.movafagh bashid.aha albate ketabaye dige ham hast ama chon in bara man emtehanesho pas dade migam khedmatetoon.

خودم به Ie : 1391/05/07

سلام . مرسی. من خودم اصلا سمت صنایع و کنکورش هم نرفتم اما دوست صمیمیم پارسال نفر اول صنایع سیستم شد اگه سوال خاصی دارید من می پرسم و جوابشو بهتون می دم. تصمیمتون رو 100 درصد دوس دارم و خیلی کار خوبی می کنید چون یه مدرک مهندسی یه مدیریت بهترین تلفیق ممکن هست مخصوصا اگر همدیگه رو پوشش بدن.موفق باشید

ssssss : 1391/05/07

1 سوال داشتم : کتاب تیوری مدیریت 2000 تست نگاه دانش خوبه که بعد از خوندن dlm بزنم تستاشو ؟ اخه خط به خط کتابه تستاش؟ ؟

امید : 1391/05/07

با توجه این که بنده تقریبا برای اولین باری هست که or میخونم پیشنهاد میکنید فصل آنالیز حساسیت رو کاملا حذف کنم چون تستهای زیادی ازش میاد ولی شنیدم خیلی سنگینه از طرفی 5 فصل آخر فدوی رو هم میخوام حذف کنم. درکل برای بدست آوردن درصد 40_50 پژوهش چه مباحثی رو پیشنهاد میکنید؟

خودم به ssssss : 1391/05/08

سلام.من 2000 تست سید جوادین رو اگه بگی داشتم خیلی خوبه اگه وقت کنی بزنی و تستاش خودش جنبه آموزشی هم داره. البته نه اینکه از وقت خوندن کتاب های اصلیه مدیریت بزنی تا این رو بزنی.باهات کاملا موافقم و مطمئنا جواب می گیری چون امسالم چندتا تست از سیدجوادین اومده بود. موفق باشی.

خودم به امید : 1391/05/08

سلام امیدجان.آقا با توجه به اینکه بقیه درسات وضعش چه جوری هست تصمیمت رو بگیر. اگر می تونی 3 تا 4 درس دیگه رو بالا بزنی تا حالت استراتژیک بودن برات داشته باشه و همین طور وقت تحلیل حساسیت رو بذاری روی مبحثای دیگه or تا مطمئن شی 50 درصدتو از این درس می گیری حتما این کار رو بکن (مثل کاری که من کردم)چون 50 زدن این درس خیلی خوبه به شرط قوی بودن درسای دیگه ات.مدلسازی،سیمپلکس،دوگان،حمل و نقل،عدد صحیح، 0 و 1، تخصیص، پویا رو حتما بخون چون هم راحته هم تستاش مشخصه(منظورم اینه نمی دونم 5 فصل آخر فدوی چیه اما اگه اینارو شامل میشهه به نظرم اصلا حذف نکن)چون معمولا تستای آخر or به مراتب راحتتره و استدلالی هست(حتی با عددگذاری هم حل میشه)اما خودتو از تحلیل حساسیت هم نترسون فعلا بذارش کنار ببین تا 3 4 ماه مونده به کنکور وقتت چه جوری میشه.در کل می تونه تصمیم هوشمندانه ای باشه مرد.اون مبحثایی که گفتم راحت برات 60 درصد رو میاره حتی اگه 2 3 تا تستشم نزنی.

dorsa : 1391/05/08

سلام استاد راهنمای خوبم.من قبلا هم مزاحم شده بودم.پژوهش که میخونم بعدش تست میزنم اما تستا پر از نکته هست و من کاغذبرنمیدارم که ببینم چندتادرست بوده و چندتا غلط بلکه میخونم تانکته ها رو یادبگیرم واسه دوربعد(ازکتاب فدوی میخونم)بنظرتون روش خوبیه یا نه؟

nahid : 1391/05/08

kheilymamnoon az pasokhy k dadid.

خودم به dorsa : 1391/05/08

تورو خدا شرمنده نکنید من بی جنبه اما:دی من یه دانشجوی ساده مثل همه مخاطبای اینجام و خوب فقط چون 1 سال از شما زودتر این مسیر رو رفتم دوس دارم کاری کنم که دوستام راحتتر از من با نتیجه بهتر این دوره رو بگذرونن البته خدا کنه بتونم!خوب می دونین اگه من بودم دفعه اول که می خوندم نکته رو خوب یاد می گرفتم و کنارش مشخص می کردم که این رو باید دوباره بخونم.این که تحقیق رو با درس و تست توام یاد می گیرید عالیه و بهترین روش برای این درس اما اگه نکات رو بر ندارید و همون لحظه که ذهنتون به واسطه خوندن درسش آماده هست نفهمید مشکلتون کجا بوده دفعه بعد به احتمال 99 درصد دوباره اون رو اشتباه جواب می دید و خوب دوباره مجبورید علاوه بر وقت سوال سعی کنید نکته سوال رو هم دوباره بخونید و فکر کنم وقتتون بیشتر گرفته بشه و از یه طرف من امتحان کردم خودم اگه دفعه اول بعد درس بخواهید یاد بگیرید خیلی سریع تر هست سرعت یادگیریتون و اینجوری اعتماد به نفستون هم میره بالا که چه زود فهمیدم:دی همینجوری عالی ادامه بدید و بدونید هروقت هرکمکی که از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم.

خودم به nahid : 1391/05/08

mamnoon az shoma ke ghabel midoonid.ishala miterekoonid.

dorsa : 1391/05/09

سلام استاد:)بهتون نمیاد بی جنبه باشیدا:)من تستای پژوهش رومیخونم و نت بر میدارم .خدای این کتاب فدوی زیاد نکته داره فقط یه سوال:واسه سیمپلکس کنکورنمونه های سالهای قبل سوال میاد.یعنی اوناروبلدباشیم میتونیم درصدخوب داشته باشیم؟

محمود سپاسی : 1391/05/09

با سلام تفاوت گرایش های بازرگانی بین الملل و بازاریابی بین الملل رو اگه ممکنه بگید؟ و آیا اینکه شما میدونید دلیلش چیه که دانشگاهها بازرگانی بین الملل رو بیشتر پذیرش دارن تا نسبت به بازاریابی بین الملل!! آیا این به خاطر کاربردی تر بودن این گرایشه؟ از لحاظ بازارکار هم تفاوتاشونو بگید ممنون میشم من فردوسی مشهد بازاریابی بین الملل زدم و میخوام تفاوتاشو با بازرگانی بین الملل بدونم ممنون

خودم به dorsa : 1391/05/09

سلام . خوب آره فدوی هرچی نکته توی درس پژوهش که قبلا توی کنکور اومده رو گفته و خوندن کتابش کاملا مفید هست ولی ممکنه تستهایی توی کنکور بیاد که نشه با نکات سالهای قبل جوابش داد برای همین اگر کلیات هر درس رو بدونیم و بعد نکات رو قوی باشیم خیلی موفق تر از وقتی هست که بخوایم درسهارو از نکته هاشون یاد بگیریم. اما سیمپلکس از اون مباحث هست که دامنه سوالاش زیاده و ئامنه مطالبی که براش باید بدونید کم! پس پیشنهاد می کنم جدول سیمپلکس(که هر قسمت چه جوری حساب میشه رو کاملا )یاد بگیرید و بعدش تستاشو حل کنید اینجوری ایشالا برای کنکور مدیریت هیچ مشکلی ندارید البته بازم میگم اینکه بخواید همه تستای سیمپلکس حداقل سرجلسه کنکور جواب بدید کار سختیه و اگه نشد اصلا فکر نکنید غیر عادیه اما از 4 5 تا تستش خیلی راحت 3تاشو میتونید جواب بدید تو یه وقت کم.خیلی خوبه دارید روی پژوهش توی تابستون کار می کنید اما از درسای حفظیتون غافل نشید توی تابستون.عالی نتیجه بگیرید ایشالا

محمدرضا میررضوانی : 1391/05/09

سلام احسان جان، تبریک وِیژه دارم و آرزوی توفیق روزافزون و موفقیت و پیروزیت در مراحل آینده و عرصه زندگی. دوست داشتم اینجا هم از تمام کمک هایی که به من کردی تا بتونم توی کنکور موفق باشم تشکر کنم. امیدوارم بتونم کمکهاتو جبران کنم. امیدوارم دانشگاه تهران قبول بشی و به تمام خواسته هات برسی. توفیقت رو از خدا خواستارم.

سارا : 1391/05/09

سلام آقای نوری فرد!تبریک میگم بهتون بابت رتبه خوبتون! میخواستم راجع به تحقیق در عملیات ازتون راهنمایی بخوام. من تا ماتریس(تحقیق1) رو از رو کتاب فدوی با تستاش خوندم و خدا رو شکر مشکل خاصی نداشتم. ولی از شروع فصل تحلیل حساسیت میترسم چون تو دانشگاه این فصل رو نخوندیم و چون تو شهرستانم به کلاس خوبی تو این درس دسترسی ندارم!به نظرتون این فصل رو با کتاب دیگه ای شروع کنم؟(با چه کتابی؟ که خودم بخونم متوجه شم) یا بذارمش کنارو از حمل و نقل شروع کنم به خوندن؟میترسم سوالهای این فصل زیاد یا آسون باشه و به خاطر نخوندن از دستشون بدم:( ممنون میشم راهنماییم کنین!

خودم به محمود سپاسی : 1391/05/09

سلام محمودجان.آقا واقعیت منم نمی دونم تفاوت اصلیش چیه فقط می دونم اکثر واحدهاش مشترک هست چون من لیسانسم مدیریت نبوده.واقعا ببخشید که نمی دونم ولی می پرسم می گم بهت.ولی از نفر 5 بازرگانی بپرسی فکر کنم کامل بتونه جواب بده چون از بچه های قوی کارشناسی مدیریت بوده.ولی امیدوارم انتخابت رو بیاری و از مهر یه شروع عالی توی اون دانشگاه عالی داشته باشی مرد.به امید موفقیت های همیشگیت.

خودم به محمدرضا میررضوانی : 1391/05/09

سلام محمدرضا جونم.آقا بزرگنمایی نکن خودت هم می دونی کی به کی کمک کرده:دی اما واقعا مطمئنم که تنهایی اگه می خواستیم بخونیم رتبه هیچکدوممون انقدر عالی نمی شد و خدارو شکر که بودی و ممنونم ازت.ما که معلوم شد میریم بهشتی اما امیدوارم جفتمون دکترا رو فراموش نکنیم طبق قولمون:دی خیلی دوست دارم و می بینمت زود مرد بزرگ.

خودم به سارا : 1391/05/09

سلام سارا خانوم و کلی مرسی ایشالا سال دیگه شما بهتر از من.من نظرم اینه حمل و نقل و بقیه رو شروع کنید و برید جلو و بعدش اگه وقت کردید برگردید روی تحلیل حساسیت از کتاب مهرگان.خیلی ساده توزیح داده و برای بدست آوردن یک دید کلی عالیه بعدش کتاب فدوی رو بخونید و مسلط بشید.شاید آقای یگانه دوره ای توی شهر شما هم داشته باشه که بهتون پیشنهاد می کنم اگه داشت و تونستید از دستش ندید. ولی کلا اصلا نگران سوال توی کنکور نباشید چون اگر شما تحقیق 60 هم بزنید و وقت سوالایی که نزدید رو روی درس های دیگه خوب خرج کنید کاملا می پوشونه چون تا 100 سال دیگه هم هرچه قدر سوالا راحت بشه میانگین به 50 نمیرسه و 60 درصد تراز بالایی توی این درس بهتون میده.اما از طرفی اگه توانایی سرمایه گذاری روی تحقیق رو دارید اصلا شک نکنید و روش وقت بگذارید چون سرمایه گذاری روی تحقیق پربازده تر از همه درسها جز(ریاضی و زبان) و از این دوتا درس کم ریسک تره برای سرمایه گذاری!(بد گفتم؟!:دی)

لیلا : 1391/05/10

سلام توضیح اینجوریه

behnam : 1391/05/10

با سلام .ببخشید من روش درست یادداشت برداری رو بلد نیستم میشه توضیح بدید ؟ و ایا مثلا ایا از یک کتاب500 صفحه ای چند صفحه یادداشت بردارم و یادداشت های هر کتابی رو تو یک دفتر جدا بنویسم؟

محمود سپاسی : 1391/05/10

ممنون بابت جوابت ولی من منتظر جواب تکمیلیت هستم از رتبه 5 بازرگانی هم پرسیدم بیشتر دپرسم کرد!!!!

dorsa : 1391/05/10

سلام سپاس از راهنماییاتون.واقعا قوت قلب میدید.من رتبه اول دانشکده بودم_یادش بخیر_با مباحث اصلی مشکل ندارم فقط تست و نکات که میبینم برق از سروم میپره!قبلا هم گفتم مشکلات زیادی دارم وازدسته افرادی هستم که سرجلسه کنکور ازاسترس بردنم بیمارستان!این مطالب رو که میخونم میگم خدایا یعنی میشه با همه این سختی و مشکلاتم سال دیگه قبول بشم؟خوشحالم باوجودهمه افراددوست نمایی که حاضرنیستن حتی بگن چی خوندن و میخونن آدمای خوبی مثه شما هستن که راهنمایی کنن

خودم به لیلا : 1391/05/10

سلام لیلا جان الان مخاطبت من بودم؟:دی

خودم به behnam : 1391/05/10

سلام مرد.ببین یادداشت برداری هم ازون چیزاس که هرکی باید برای خودش تعریف کنه و خوب برای هرکی متفاوته.ببین من ممکنه حافظه بلند مدتم زیاد قوی نباشه پس تغریبا تمام نکات یه درس رو توی یادداشتام میارم فقط نامنظم و ریزتر که مجبورشم با دقت بیشتر بخونم و از لحاظ روانی هم چون حجمش از کتاب کمتره برام راحتتر بخونم و نندازمش اونور. یکی دیگه ممکنه یکسری کلمات مهم رو بنویسه و یادش بیاد مطلب یکی دیگه ممکنه با جدول و نمودار درختی و گزینه گزینه بنویسه نتهارو.فقط مهمه که وقتی می خونیش حس کنی دیگه نیاز نیست به کتاب برگردی.من تو ماه آخر جز کتاب اقتصاد هیچ کتابی نخوندم و فقط نتهامو می خوندم و مطمئن بودم هرچی نکته تو کتاب هست توی نتهام دارم اینجوری اعتماد به نفس خودتم میره بالا.درسته دفعه اول زمان بیشتری ازت میگیره اما دفعه های بعد ننت خوندن شدیدا زمان مطالعه شما رو میاره پایین مخصوصا توی بازاریابی و مدیریت.پس ازون چیزاس که خواهش می کنم الان که وقت داری شروع کن چون آبان به بعد به دلیل اینکه حس می کنی زمان کم داری دیگه اصلا سمت شروع نت برداری نمیری.بهنام یه چیزی که خودم تجربه کردم اینه که هرکاری فک می کنی درسته انجام بده و برات بهترینه.ماها همه دیگه تحصیل کرده های این مملکتیم:دی پس یک بهترین راه برامون وجود نداره.پس مطمئن برو جلو مرد و بدون همه چی عالی پیش میره.خیلی دوس دارم دوست داشته باشی که موفق شی چون اون موقع میشی.میترکونی مرد برو با من :) (زیادی رفتم بالا 4پایه!!)

خودم به محمود سپاسی : 1391/05/10

سلام محمودجان.باشه مرد حتما.راستی دغدغه های هر نفر با اون یکی فرق داره و فک کنم توام مثل من و بقیه پسرا باید به فکر درآمد داشتن از درسی که خوندی باشی و نه اینکه فقط مدرک بگیری! پس روی هدفت تمرکز کن و این تجربه منه که اگر توی هرکاری حتی کتابداری یا ظرف شستن تخصص داشته باشی می تونی درآمد داشته باشی ازش و حالا که می خوای توی یک رشته که 50 هزار تا متقاضی داره تحصیل کنی(حتما یه چیزی دیدن توش که می خوان 3سال عمرشونو بذارن برا کسبش دیگه!) پس سعی کن توی یک مبحث متخصص شی از همین الان.مدیریت بازرگانی هم که کلی مطلب داره که باعث میشه دامنه انتخابت گسترده تر باشه.پس مطمئن باش کاری که می کنی بهترینه چون به عنوان یک تحصیل کرده مملکت انتخابت با توجه به توانایی هات و مسائل دیگه این بوده.وارد بازار شو و ببین تجربه + علم +خلاقیت چیکارا که نمی تونه بکنه.مطمئن باش من فقط چیزایی که خودم تجربه کردم رو بهت گفتم.میترکونی مرد.

خودم به dorsa : 1391/05/10

خوب دیگه شاگرد اولم بودید و کلی جلوتریید از ما بچه تنبلا!:دی. می دونم چی میگید چون توی لیسانس همین بلاها سرم اومد البته به بیمارستان نکشید کارم:دی.درسا خانوم من گفتم اگر مطمئن باشیم 50 درصد مربوط به خودمون که درس خوندن و پر کردن مغزمون از اطلاعات و ابزار لازم برای جلسه کنکور هست رو درست انجام دادیم دیگه از هیچی نباید بترسیم چون واقعا مطمئنم 50 درصد بقیه که کاره خداس بهترین هست برامون و خودمون نمی دونیم تو آخز این مسیر چیا دیده برامون پس این باعث میشه 90 درصد اعتماد و 10 درصد استرس رو بهش برسیم!(بدون استرس بودن=سیب زمینی بودن!)اینجوری باعث میشه 100 درصد مسئولیت با خودمون نباشسه که نتونیم از پسش بربیایم و 50 درصد رو بسپریم به از خودمون بهتر و از طرفی 100 درصد هم نسپریم به خدا که بگه خوب خودت چی و بگه تو تلاشی نکردی پس نه! این چندماه خودتون از درس خوندن خودتون راضی باشید و این چیزی که گفتم هم همیشه با خودتون بگید.نتیجه حتی اگه اولش باب میلتون نباشه آخرش می بینید چه نتیجه عالییی بوده و اگه باب میلتون بود مطمئن باشید یک قدم بزرگتر شدید و کم کم دارید می فهمید صلاحتون تو چیاس!! من خیلی مطمئنم کسایی که از الان شروع می کنن با انگیزه بخونن نتیجشون عالیه.جدی می گم فقط 10 نفر 1 تا 9 میشن اما 200 نفر هستن که این پتانسیل رو دارن و نفر 50 60 خیلی می تونه قوی تر باشه توی زندگی آینده اش حتی از نفر 1 چون کنکور زندگی نیست فقط ممکنه یه مسیر جدید باشه تا رسیدن به checkpoint بعدی زندگی.شرمنده زیاد حرف زدم!

dorsa : 1391/05/10

درووووووود.ممنون که باحوصله جواب میدیدومن هرروزازمحل کارم حرفای شما رو بادوستای دیگه رو میخونم.فعلااین ماه بازاریابی وپژوهش میخونم.سوالام رو پرسیدم تاحدودی.خداکنه تازمان کنکورشماباشید.نکنه یه وقت نباشید.اون وقت کی به من بگه تو موفق میشی/:)

حسام کریمی : 1391/05/10

سلام خسته نباشید شما کتاب مدیریت مالی آقای مناجاتی رو دیدید ؟ با جزوه ش خیلی فرق داره ؟

سارا : 1391/05/11

خیلیییی ممنون از راهنماییتون!بله مهندس یگانه قرار بود شهریور بیان تبریز که متاسفانه (نمیدونم چرا) کنسل شد و ترسم از اینکه پاییز هم نیان .به همین خاطر نمیتونم مطمئن باشم و تحقیقو بذارم کنار تا بیان! آقا احسان گفتین سرمایه گذاری رو ریاضی بیشتر از تحقیق جواب میده؟؟واقعا اینجوریه؟آخه ریاضی وقت بیشتری میگیره واسه خوندن!:( بازم ممنون که وقت میذارین و کمکمون میکنین!موفق باشی( مرد:) )

آسمان : 1391/05/11

باسلام و عرض تبریک ویژه به آقای نوری فرد /ضمنا از سایت خوب مدیر ممنونم که ضمن استفاده از اطلاعات مفید نفرات برتر کنکور باعث افزایش اعتماد به نفس داوطلبان میشه . من شرایطم با تمام بچه هایی که ازتون سوال پرسیدن فرق داره .چهار ساله فارغ التحصیل شدم . هرسال کنکور شرکت کردم و رتبم هرسال نسبت به سال قبل بهتر شد .تا اینکه پارسال رشته IT غیرانتفاعی قبول شدم ولی نرفتم . امسال بعداز سه سال بیکاری توی یک شرکت بدون پارتی کار کاملا مرتبط با رشتم پیدا کردم و برای همین کنکور شرکت نکردم .شش ماه عالی کار کردم و متاسفانه همکارای واحدم باعث اخراجم شدند و الان میخوام از صفر شروع کنم ولی نمی دونم آیا با این همه فاصله ای که از درس ها گرفتم و با توجه به سخت شدن کنکور اصلا وقتم را برای خوندن بذارم ؟

خودم به حسام کریمی : 1391/05/12

سلام حسام جان.من جزوه مناجاتی الان جلومه اما کتابشو تاحالا ندیدم.خودش می گفت جزوه اش کامله اما کتاب موارد اضافه تر از کنکور ارشد رو داره پس نتیجه می گیریم کتابش چیزه خوبیه چون جزوه اش عالیه!از طرفی چون نویسنده کتاب و جزوه خودشه پس زیاد نباید تفاوتی داشته باشه و خودش می گفت حالا که جزوه دارید کتاب نخرید همونه! موفق باشی مرد.

خودم به سارا : 1391/05/12

سلام مرسی کلی از کامنتتون انژی گرفتم مخصوصا از اون پرانتز آخر!:دی. نه تحقیق رو کلا کنار گذاشتن که اصلا منطقی نیست خوب.فک کنم نتونستم منظورمو برسونم من گفتم بازده سرمایه گذاری تحقیق بالاس اما نه به انداره ریاضی و زبان. نگاه کنید توی کنکور 3 تا درس استراتژیک اصلی داریم(ریاضی،زبان،تحقیق) و بقیه درسایی که باید در حد میانگین یا بالاتر زدشون!اگر کسی از این 3 تا درس 2تاشو 10 تا 20 درصد بالای میانگین بزنه و بقیه رو در حد میانگین شک نکنید رتبه اش زیره 100 هست.و تجربه ثابت کرده کاری که 70 درصد ریاضی یا زبان روی بالا بردن تراز انجام میده 70 درصد تحقیق انجام نمیده به چند دلیل: افراد بیشتری یکی از دو درس استراتژیکشون رو تحقیق بر میدارن تا زبان یا ریاضی پس تراز تقسیم میشه دلیل دیگه اینکه 70 درصد زدن ریاضی یا زبان سختتر از تحقیق هست(طبق جامعه آماری 5 سال گذشته) و .. پس با توجه به زمان و بقیه پارامترها از جمله سختی درس منطقی هست کاملا تمرکز روی درصد بالای تحقیق نسبت به ریلضی یا زبان(در شرایط مشابه).ولی کلا مطمئن باشید خیلی کار درستی می کنید که تحقیق رو به عنوان یکی از دروس استراتژیکتون انتخاب می کنید نسبت به درسای حفظی فقط توجه کنید که وقت برای درسهای دیگه کم نذارید و همشون رو به میانگین یا بالاتر برسونید.ایشالا سال دیگه همه افراد این صفحه و شما همینجا رتبه های عالیشون رو اعلام کنن و هی خوشحال شیم!

خودم به آسمان : 1391/05/12

سلام آسمان ممنونم برای تبریک و متاسفم به خاطر از دست دادن کارت اما متاسفانه این چیزا شدیدا زیاده.خیلی خوشحالم که می خواید شروع کنید و اون اتفاقم می تونه بهترین انگیزه و وجه تمایزی باشه نسبت به سالهای قبل کنکور تا با انگیزه خیلییییییی بالا برای یک موفقیت چشمگیر تلاش کنید.ببینید فرق شما با کسی که از یک رشته دیگه میاد که کنکور مدیریت بده و اصلا به مباحث مدیریت آشنا نیست چیه؟ 1)دید کلی نسبت به مطالب دارید اما اونا ندارند.2)تجربه جلسه کنکور رو دارید اما اونا ندارند3)مهمتر اینکه می دونید تلاشتون کافی نبوده دفعات قبل و هربار یکم بیشتر تلاش کردید نتیجتون بهتر شده اما اونا تازه می خوان بببینن تلاششون جواب میده یا نه! پس مطمئن باشید اگر وقت کافی بذارید امسال نسبت به اکثریت نقاط قوت دارید که نقطه ضعفی ندارید.کنکور اصلا سخت نشده و حتی اگه شده باشه برای همه همینطوره فقط من نگران معدلتونم چون با توجه به اینکه رنج معدلا تو این چندسال به شدت بالا اومده یکم می تونه در شرایط برابر اذیتتون کنه اما با چندتا تست درست اضافه زدن توی کنکور تاثیر معدلتون رو می تونید از بین ببرید!!اما اگر درس خوندنتون برای کنکور رو با برنامه ریزی دقیق شروع کنید و بدونید برای هر درس چیکار کنید دنبال چه درصدی باشید و چجوری و از روی چه منابعی بخونید مطمئن باشید نتیجه می گیرید و بدون هیچ شکی می گم از تمام سالهایی که کنکور دادید بهتر میشید.

آسمان : 1391/05/12

سلام جناب نوری فرد. ازینکه وقت میذارین و راهنمایی میکنین بینهایت ازتون ممنونم .پارسال کهIT غیرانتفاعی قبول شدم میرفتم کتابخونه و به طورمیانگین8ساعت مطالعه داشتم وکتبی که شما معرفی کردید به جز چند تاش ،بقیه را خوندم و هر2هفته یکی ازکنکورهای سالهای قبل را ازخودم آزمون میگرفتم و تصحیح میکردم و انتظار رتبه روزانه راداشتم ولی در عمل سوالای کنکور برام سخت بود ، درضمن دوره لیسانس دانشگاه ملی و روزانه گرایش صنعتی خوندم معدلم13هست و این سه سال گرایش بازرگانی امتحان دادم(برنامه ریزی دقیقی که میفرماییدچطوریه وبرای هر درس چیکار کنم و دنبال چه درصدی باشم؟)

آلاء : 1391/05/12

سلام بنظرتون جامعه آماری اکسین بیشتر یا مدرسان شریف؟ کدوم بهتره که برم؟شما آزمونای کدو م موسسه رو شرکت میکردین؟

سارا : 1391/05/12

خیلیییییی ممنوووون آقا احسان!با وجود شما و کمک هاتون حتما سال بعد خوشحالتون میکنیم!ایشالا همیشه موفق باشییین!

hamed : 1391/05/12

و اینکه میخوام تابستون بعد برم تهران و کلاس ریاضی و پزوهش و شایدم مالی. میخواستم نظرتونو بدونم و اینکه کار درستیه که من از یاسوج پاشم برم تهران برای کلاس کنکور.چون متاسفانه تمام کلاسهای خوب و اساتید باتجربه و خوب منححصر شده در تهران .شما از اساتید محمودیان - رنجبران-مناجاتی - تهرانی -زاهدی سرشت و یا سپندارند اطللاعی دارید از نحوه تدریسشون؟ مرسی.

خودم به آسمان : 1391/05/13

سلام مجدد.خوب من شک داشتم که ممکنه مفید نخونده باشید که وقتی گفتید 8 ساعت میانگین در روز مطالعه داشتید مطمئن شدم که همینه.آسمان جان پیشنهادای من : از هر درس یک منبع داشته باش و دیگر هیچ(یعنی اون منبع درست رو که انتخاب کردی چند بار بخون و فول شو تا اینکه بخوای چندتا منبع رو بخونی اما با دقت کمتر)با توجه به سرفصل ها و بودجه بندی های کنکور درسهای اقتصاد،تحقیق در عملیات، بازاریابی،مالی،ریاضی رو 60تا 80 درصد اصلیشو که همیشه توی کنکور تکرار میشه بخون نه همشو!اینجوری باعث میشه وقت کمتر بذاری برای هر کتاب اما با دقت خیلی بالاتری بخونی.تئوری مدیریت و آمار رو همشو بخون.زبان فقط کلمه بخون. حالا بذار شاید فردا شب یا نهایتا پس فردا خبرای جالبی گذاشتم تو این صفحه و از اون طریق بتونم به بچه های امسال بیشتر کمک کنم.(از اون 80 درصد بالا اگه توی کنکور 47 درصدشو توی تمام درس ها میانگین بزنی صد درصد توی یکی از دانشگاههای اصلی تهران قبولی)

خودم به آلاء : 1391/05/13

سلام آلاء خانوم. بدون اینکه حتی یک ثانیه مکث کنم می گم آزمون جامع مدیریت فقط ماهان. اصلا برام مهم نیست یکسری فک کنن تبلیغ هست من فقط حرفی می زنم که بهش اعتقاد دارم حالا اگه قراره اون بیشتر پول دربیاره به دلیل یک خدمت خوبش نوش جونش همونطور که هیچ وقت نمی گم کلاس مدیریت به جز یکی 2 تا درسش ماهان!چون کلاس مهم استاد هست که استادای اول بعضی درسا توی ماهان نیستن!آزمون فقط باید جامعه آماری بالا داشته باشه تا شما بتونید خودتون رو بسنجید نسبت به بقیه چون سوالا برای همه یکسان هست و چیزی به عنوان سوال استاندارد توی همون کنکور سراسری هم نیست. یک مثال ساده دیگه من سنجش دو تا آزمون آخرشو شرکت کردم یکیشو شدم 2 یکیشو شدم 11.اما توی یک هفته بعد هرکدوم آزمون های ماهانم شد 60 و 9.سنجش به دلیل جامعه آماری کمش و کمتر بودن دانشجوهای قوی و امیدوار برای رتبه،منو گول می زد و باعث می شد من درس نخونم اما هربار که آزمون ماهانم خراب می شد می دیدم که تلاشم بهتر شده.از 9 نفر اول بازرگانی امسال 6تاشون آزمون های ماهان رو دادن اسماشونم توی سایتش هست. از طرفی همه می دونیم که یکسری آدم مجازی برای بالا بردن جامعه آماریش اضافه می کنه که خیلی ها اینو ضعف می دونن اما من می گم خوبه چرا؟چون باعث میشه شما همیشه رتبه تون نسبت به چیزی که هستید بدتر بشه و تلاشتون رو بالا ببرید تا آزمون بعدی.به جز عده معدودی از جمله خود من رتبه خیلی از کنکوریها به میانگین وزنی رتبه آزمون های ماهان تقریبا نزدیکه(اینو با تجربه دوستام دارم می گم خدمتتون)(منظورم اوزن نسبت به شماره آزمونه یعنی هرچی به آزمونای آخر نزدیک میشیم تاثیر رتبه توی میانگین بیشتر میشه).این تمام چیزی بود که راجع به آزمون جامع می دونم اما هنوزم سر حرفم هستم که هرکس باید ببینه چه چیزی براش بهترینه و بهترین هرکی متفاوته.همونطور که یکی از نفرات زیر 10 صنعتی امسال آزمون سنجش داد یکی از نفرات زیر 10 بازرگانی امسال اصلا آزمون نداد و 2 تا از رتبه های زیر 25 بازرگانی آزمون بینش رو دادن.پس فقط چیزی که از لحاظ ذهنی اطمینان رو براتون ایجاد می کنه و باعث میشه وقتی که باید برای تمرکز روی موفقیت در کنکور هزینه بشه رو صرف حسرت خوردن و ای کاش ها نکنه.موفق باشید.

خودم به آلاء : 1391/05/13

آها جواب سوالتونو نمی دونم واقعیت که کدوم بیشتره یا کدوم بهتره که برید.اگه از بچه هایی که توشون شرکت کردن بپرسید فک کنم خیلی کمک باشه براتون البته می دونم پیدا کردنشون سخته و ببخشید نتونستم جواب این سوالتون رو بدم.

خودم به محمود سپاسی : 1391/05/13

محمودجان اون کسی که می شناسم و می خوام ازش سوال کنم مسافرت هست ایران نیست. به محض اینکه اومد می پرسم می گم خدمتت من بدقول نیستما!

رضا فیض : 1391/05/13

سلام علی آقا شما حتما دوستاتون رشته ی مالی هم بودن که رتبه های خوب آوردن . اونا بیشتر آزمون ماهان میدادن یا اکسین ؟ برای مدیریت مالی آزمون کجا خوبه به نظرتون ؟ ممنونم

elahe : 1391/05/13

salam aghaye nori faed vaghean khaste nabashid man age khoda bekhad shoro karadam b khondan eghtesad o zaban vali DLM va bazaeyabi monajati giram nayomad mitonam chizi jaygozineshon konam ya baz ham begardam? vaghean mamnonam va doa konid k man va hameye konkoriha movafagh beshan. mrc

انا : 1391/05/14

سلام اقا احسان نوری فرد خیلی لذت بردم از مصاحبه تون واز لحن خیلی صصمییم که با افرادی که اینجا سوالاشون رو ازتون میپرسن.من دیدم شما در خانه مدیریت به عنوان مشاور فعالیت میکنین .من خیلی دوس داشتم بیام عضو سیستم مشاوره اونجا بشم ولی خب هزینه مشاوره شون خیلی بالاست دیگه جای ما فقیر فقرا نبود (فقط هم به خاطر اینکه شما دارین اونجا فعالیت میکنید چون من زیاد دنبال گرفتن مشاور درسی و اینکه کسی واسم برنامه ریزی دسی بکنه نیستم واصلا این کار و قبول ندارم .به نظرم هر کسی خودش میتونه مشاوره خودش باشه وبرنامه بریزه واسه خودش)ولی شما اینقدر با انرژی هستین که من به شخصه فکر میکنم به فردی مث شما احتیاج دارم که تو طول این مدت همراهت باشه وهمراهیت کنه وانگیزه بهت بده که اگه بین راه شکست خورد بتونه کمکش کنه (مثل یک دوست)همون نقشی که شما و اقای میر رضوانی واسه هم دیگه ایفا کردید وموفق هم شدید.انشالله که همیشه همینطور با هم باشین ....

خودم به رضا فیض : 1391/05/14

علی؟ علی؟ علی؟ علی؟ نه اون که حسنه! حسن؟ حسن؟ حسن!:دی(صرفا جهت شوخی) رضا جان من می دونم جامعه آماری آزمون مجموعه مدیریت ماهان بیشترین جامعه آماری رو داره. اما متاسفانه دوستی که بخواد مدیریت مالی شرکت کنه نداشتم.به هرحال تمام مدیریت ها کنکورشون یکسانه و به دلیل همپوشانی و عوامل دیگه از جمله اونایی که توی کامنتهای قبلی گفتم بازم پیشنهاد من ماهانه.موفق باشی.

dorsa : 1391/05/14

سلااام استاد.خسته نباشی.من شروع کردم اتصادمیخونم اما نمیدونم چطوربخونم؟ازنظری هردرس خوندو2000 تستش بزنم یابذارم واسه ماه های آتی.سوالای آزادلازمه بخونم/ازچه مباحث بیشترسوال میاد(باتوجه به صحبتتون به آسمان)

حسین : 1391/05/14

سلام این که شما میفرمایید دروسی مثل اقتصاد و تحقیق و مالی همه مطالب خونده نشه و 60 تا 80 کفایت میکنه به نظرتون این یه ریسک به حساب نمیاد اون فصولی که آدم حذف میکنه سوالات راحتی مطرح بشه و ادم نتونه جواب بده ؟

خودم به dorsa : 1391/05/15

سلام درسا شمام خسته نباشی.(من استاد نیستم:دی)همونطور که گفتم هیچ وقت یه نسخه برای دو نفر به یک اندازه مفید نیست.شما معدلت خیلی بالاس و شانس داری برا حتی زیر 10 پس پیشنهاد من اینه اولا همه مباحث رو بخون دوما چون اقتصاد فرُار هست و بهتره همیشه مطلب جدید تا کنکور داشته باشی و همینطور توی تابستون وقت بیشتری برای بقیه درسایی که قراره بخونی داشته باشی درس+تستای تالیفی و کنکور سراسریش رو بزن و 2000 تست رو بزار با آزمون های ماهان پیش برو.تستای آزاد رو به هیچ وجه نزن اونایی که لازمه توی 2000 تست اومده.کلا اما اگه می خوای ببینی کدوم مباحث بیشتر سوال میاد توی سایت مدیر قسمت مدیریت بازرگانی بودجه بندی زده.موفق باشی

خودم به حسین : 1391/05/15

حسین جان قبل این کامنت کامنت بالایی برای درسا رو بخون.فکر کنم یک مقدار حرف من دستت اومد. ببین به نظر من آسمان اگر اینکار رو بکنه کار کاملا هوشمندانه ای کرده چون بنظرم با توجه به تجربیاتش ریسک همه رو معمولی خوندن براش خیلی بییشتر از مباحث مهم و اصلی رو کامل و عالی خوندن هستش.این چیزی هست که من توی درس تحقیق خودم استفاده کردم و دقیقا از 3 تا آزمون آخر ماهان تا خود کنکور درصدم ثابت 60 موند و فکر نمی کنم خیلی از کسایی که تحقیق رو کامل خوندن هم 60 زده باشن و اگه تحقیق امسال مثل هرسال بود این جواب من برات بیشتر ملموس می شد.بهرحال بازم میگم مرد هرکس باید بدونه برای چی می خونه هدفگذاری کنه و بره جلو تا به هدف برسه. این سرمشق منه تو زندگیم:به هدف رسیدن(هدفی که در حد توانم باشه) خیلی با ارزش تر از انتخاب یک هدف خیلی بیشتر از توانم و نرسیدن بهش هست.همین.موفق باشی مرد.

خودم به elahe : 1391/05/15

salam elahe khanoom.alie hamechi va ishala ye payane khoob mese in shorooe khoobetoon dashte bashid.bazaryabie monajatio enghelab hatman gir miarid dlm ham mitoonid az sitesh ke hamin goosheye site modir ham zade sefaresh bedid.ama age dlm peida nashod be nazaram rezayian ro shooroo konid be khoondan mofid bashe(ama dlm ro begirid behtare)ama bazaryabi felan 20rooz ta eghtesadetoon tamoom she vaght darid fek konam zang bezanid be entesharate negahe danesh va azashoon beporsid ham ye rahe khoob bashe(site dare negahe danesh)faghat hamin bazaryabi bekhoonid lotfan.age tokhmesho malakh khorde bood majboorim berim roo plane 2:3ostad+2000 teste bazaryabie negahe danesh ke yekoochooloo natijash kamtare.ishala hamechi khoobe khoob pish mire faghat motmaen bashid be kari ke mikonid manam harkomaki az dastam biad hastametoon.

خودم به انا : 1391/05/15

سلام انا جان.خیلی مرسی و خیلی خوشحالم که سایتهای مرتبط رو دنبال میکنی و این نشون میده مصمم می خوای یک نتیجه عالی بگیری(ایشالا اگه بخوای و بخواد میشه) من خودم تابستون پارسال کارم همین بود از هرکدوم یک نکته هم دربیاد که مفید باشه خیلی می تونه تو نتیجه ات تاثیر بذاره. کامل کامل با پرانتزی که نوشتید موافقم اما خوب میشه بعضی وقتا از تجربیات استفاده کرد کاری که خود من پارسال دوستام برام انجام دادن. امسالم من می خام تمام تلاشمو بکنم که مفید باشم.واقعیت هنوز با اونجا قطعی قطعی نشده برنامم اما احتمال 99 درصد امسال بتونم اونجا کمک باشم، یکی از صحبتهام قبل قطعی شدن هم اینه که تا 2 هفته از زمان اعلام(اگه بخوان من اونجا باشم)هرکسی که مشاوره حضوری رایگان خواست بتونم اونجا هم در خدمتش باشم حالا ببینیم چی میشه .اما من قول دادم تا دمه کنکور اینجا هم باشم(البته اگه مدیر بذاره) و هرکمکی از دستم بربیاد انجام بدم پس مطمئن باشید از هیچ کمکی دریغ نمی کنم و امیدوارم بتونم یه نقش خوب مثل دوستام برای خودم تا دمه کنکور با کنکوریهایی که باهاشون در ارتباطم ایفا کنم.

انا به الهه : 1391/05/15

سلام الهه جان اگه میخوای کتاب سفارش بدی با اقای فیض اللهی توی انتشارات نگاه دانش تماس بگیر ایشون مخصوص همین کار هستند. 2 روزه درب منزل...موفق باشی

dorsa : 1391/05/15

سلام استاد:)من معدلم بالاهست اما متاسفانه مشکلاتم زیاده و اگه بخام سفره ی دلم باز کنم باید کلی حرف بزنم:(شما بگو مجازمیگیدزیر10!!!!!بایدخردوکلان پشت سرهم بخونم یا میشه با فاصله خوند؟گفتیدباآزمون ماهان پیش برم منظورتون چی بود؟من که ثبت نام نکردم.

آلاء : 1391/05/15

خییییییییییییییییییلی ممنون!

مهسا : 1391/05/15

سلام آقا احسان .خدا قوت شاهکار کردیدا!!! راستش من توکلاسای استاد زاهدی سرشت پبت نام کرده بودم امسال ! 1جلسه تشکیل داد و کلاسو کنسل کرد! الان وضعیت ما مشخص نیست ! میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم؟ واقعا ممنون میشم جوابمو بدید تو بلاتکلیفی موندم.

Mahsa:) : 1391/05/16

manzooram in boodesh k b nazaretoon ostadi k betoonee khoob matalebo enteghelal bede soragh darid??!!!! age class naram age khodam bekhoonam mitoonam khoob bezanam!? ostad zahedi seresht daghigh too mordad mah maro bala taklif kard:(

سمانه : 1391/05/16

salam behetun tabrik migam bekhatere rotbatun va poshtekare balayike dashtid,man maghtae karshenasiro tu daneshgahe payame nur az tarighe konkure sarasari reshteye modiriyatjahangardi gozarundam va tir mah faregho tahsil shodam,rastesh dge dust nadaram baraye arshad ru payame nur fekr konam,reshteye modiriyate bazargani ro baraye arshadam entekhab kardam va ru ruzane fkr mikonam ,albate chon reshtam modiyiyat bud ba bishtare manabe bazargani ashnayi daram ,hanuz khundano shoru nakardam,rastesh nemidunam az koja shoru konam va che ketebeyi bekharam behtare ,mikhastam tu dota mozu komakam konid, aval inke ba sharayeti ke daram mitunam ruzane ghabul sham age az alan shoru konam va dovom inke az koja shoru konam,pishapish mamnun az lotfetun.

ssssss : 1391/05/16

ببخشید برایه یادداشت برداری که بخاهیم خط به خط کتاب رو برداریم چون مهمه .ولی میگن یادداشت برداری باید 20% مطالب باشه.ایا خط به خط کتاب بنویسیم مشکل ایجاد میکنه؟ خیلی نگرانم که راهم غلط باشه .ولی من با یادداشت برداری انگیزه و یاد گیریم زیاده

ssssss : 1391/05/16

ببخشید برایه یادداشت برداری که بخاهیم خط به خط کتاب رو برداریم چون مهمه .ولی میگن یادداشت برداری باید 20% مطالب باشه.ایا خط به خط کتاب بنویسیم مشکل ایجاد میکنه؟ خیلی نگرانم که راهم غلط باشه .ولی من با یادداشت برداری انگیزه و یاد گیریم زیاده

خودم به انا : 1391/05/16

مرسی انا جان بابت راهنمایی خوبت

خودم به dorsa : 1391/05/16

درسا مشکل برای همه هست کم و بیش.اما ماهاییم که با یه برنامه ریزی می تونیم به چیزایی که می خوایم برسیم.6 ماه داریم که خیلی می تونه برامون مهم باشه و یه مسیر جدید رو باز کنه.این به این معنی نیست که فقط کنکور می تونه مسیر باز کنه اما وقتی ما تواناییشو داریم که یه فرصت جدید برای خودمون ایجاد کنیم چرا نتونیم؟اگه می خوای مجاز شی اصلا نخون دختر چون نخونی هم با توانایی که داری مجاز میشی!هدفت رو بزرگ اما منطقی بردار بگو می خوام زیر 100 شم و براش تلاش کن.مدیریت خوندی احتمالا که می گه انتخاب هدف درست و مشخص کردن راه رسیدن بهش(برنامه ریزی و سازماندهی) نصف بیشتره کاره.یه عدد جلوته(نتیجه 4 سالت)ببین چند نفر از تو بهترن؟با همه مشکلاتی که داشتی از پسش برومدی پس الان برای 6 ماهی که پیش رو داری برنامه بریز.بریز و مطمئن باش ازش و با اطمینان تلاش کن اگه نشد 6 ماهه دیگه بیا اینجا به من فحش بده!:أیجدی میگم خیلی مهمه چی به خودت تلقین کنی پس لطفا تلقین مثبت.خرد و کلان رو پشت هم بخونی خوبه چون دیگه کلا اقتصاد رو می بندی و میری سراغ بازاریابی اما اگه دیدی حالت از اقتصاد داره بهم می خوره حتی اگه وسط خرد بودی رهاش کن چند روز بازاریابی بخون.کلا هرجور راحتتری برو جلو.ماهان یه بودجه بندی داره که از یکی دو ماه دیگه توی سایتش میزاره حتی اگه آزموناشو ثبت نام نکردی(اگه بکنی بهتره)اون بودجه بندی رو دانلود کن و باهاش برو جلو ازش عقب نمون اما اگه جلو زدی چه بهتر.موفق باشی دختر.

خودم به مهسا : 1391/05/16

سلام مهسا خانوم مرسی بیشتر خدا شاهکار کرد تو کنکور من!:دی.عجب بدشانسی بدی!ولی خوبیش اینه ترم تابستونه و شما کاملا همین حالاشم جلوتر از کسایی هستید که تازه می خوان شروع کنن پس نگرانی بیش از حد رو بذاریم کنار.خوب از موسسه بپرسید استاد جایگزین میاره براتون یا نه و اگه آره کیه.من خودم زاهدی سرشت رفتم خوب بود اما می تونستم اون درصد رو خودم به تنهایی هم بگیرم. توی پستهای بالا گفتم راجع به تحقیق امسال بچه هایی که با ایشون تحقیق داشتن درصداشون خیلی خوب بود و من امسال به دو تا از دوستام گفتم دارن می رن کلاس ایشون و راضی هستن.روش می تونید به عنوان یه گزینه فکر کنید.گزینه بعدی هم می تونه خوندن تحقیق توسط خودتون و رفتن کلاس فشره آقای یگانه باشه که توی اواخر پاییز هست.به طور کلی درس مهمی هست و من چون نمی دونم شما در چه حد روش می خواید حساب کنید یا اینکه وضع بقیه درساتون چه جوریه واقعیت دقیق نمی تونم بگم کدوم به نظرم می تونه بهتر باشه.پس خودتون روی اینا فکر کنید مهم اینه از تصمیمتون هرچی باشه راضی باشید اون موقع هست که بهترین نتیجه ممکن برای اون تصمیمتون رو می گیرید.اگه یکم گنگ گفتم ببخشید و اگه فکر می کنید می تونم با دونستن وضعیت درسی تون و هدفی که برای کنکور دارید و میزان وقت آزادتون برای درس خوندن بیشتر کمکتون کنم مطمئن باشید دریغ نمی کنم.ولی نگران هیچی نباشید همین الانم جلویید اما با تصمیمای درستتون این فاصله جلو بودنتون رو تا بهمن ایشالا همین طور نگه دارید.موفق باشی.

خوذم به سمانه : 1391/05/16

salam samane khanoom mersi va ishala sale dige haminmoghe khabare ghaboolie alitoono inja bedido man tabrik begam behtoon.soale avaletoon:asan shak nakonid ke mishe faghat bara inke yekam dastetoon biad va bedoonid savabeghe tahsili cheghad mitoone tasiresh kam bashe baraye arshad ye sar be site moasese negareh bezanid va rotbehaye bartare emsalo bebinid ke az che daneshgahayi boodan.sharifi boodan be manaye basavad boodano poshtekar dashtan nist va baraxesh ham sadeghe.mohem in 6 mah hast ke baraye hame yeksane manabe yeksane va konkoor ham baraye hame yeksane ye reghabate jadid tooye ye filde jadid ke doroste maharathaye shakhsie bazikona mitoone tasir bezare too masir ama poshtekar mitoone tamame in maharatharo jobran kone va hanoozam migam mishe age bekhaid va bekhad pas ye hadafe khoob ye poshtekare ali va ye natijeye khoob ishala.soale 2:barnameye az tabestoon khoondan kheili rahattar az kesie ke mikhad az mehr shooroo kone shoma fekr konid age too tabestoon roozi 1dars zaban(az 504 va badesh450)roozi 1fasl teori modiriat ya az roo dlm ye roozesh va yek fasl eghtesad(va vaghti eghtesadetoon tamoom shod bazaryabi)baes mishe ta akhare tabestoon shoma roo 4 5 ta dars mosalat shid.midoonid be dalile farrar boodane riazi amar tahghigh man khodam pishnahadam hamishe inboode ke inaro bezarid az mehr ke be kankoor nazdiktar bashe khoondanetoon.ama age too yeki az in darsa zafe jedi darid khob yeseri mafahime paye ro doonestan tooye tabestoon rajebeshoon kheili mitoone komaketoon kone.motmaen bashid mishe barnameyi ke khodetoon mirizid behtarine va harchi harja gofte mishe motmaen bashid faghat rahnamayie va na chizi ke ghat an javab bede.movafagh bashid koli

خودم به ssssss : 1391/05/16

سلام ssssss جان.ببین کاری که تو باهاش راحتی و داره برات نتیجه میده بهترین کاره برات و درستترین کاره.من خودم باید بنویسم تا بتونم حفظ شم پس کاملا متوجه می شم چی میگی و اصلا نگران نباش.مهم بازدهی هست و وقت درس خوندنی که مفید برات تلقی میشه و باعث میشه کامل یاد بگیری نه وقتی که توی مخرج کسر به عنوان کل درس خونده شده میذاری.پس اصلا توی راهت شک نکن.یکی ممکنه حافظه دیداریش قوی باشه با دیدن یک کلمه کل اون خط یادش بیاد خوب برای این مسخره است اگه بخواد کل اون خط رو بنویسه.هیچ کدوم از این این دو نفر از هم بهتر نیستن و بهتر اونیه که خودشو شناخته و راهی رو انتخاب میکنه که از تواناییس نهایت استفاده رو بکنه.موفق باشی کلی.

خودم به همه : 1391/05/16

امروز همکاری من با خانه مدیریت(تبلیغش توی همین گوشه سایت هست) قطعی شد.امیدوارم بتونم به هدفی که دارم که کمک کردن به دوستام هست که توی این فشار مزخرف زندگی لااقل فشار کنکورشون به حداقل برسه برسم.طبق قولی که داده بودم و لطف خانه مدیریت قرار شد تا دو هفته بتونم با هرکسی که می خواد حضوری باهم راجع به کنکور صحبت کنیم رایگان ارتباط داشته باشم که قرار شده تا دو روز آینده توی سایتشون اطلاع رسانی کنن.اینجا هم هستم و ایشالا تا کنکور هرکمکی از دستم بربیاد دریغ نمی کنم.

مهسا : 1391/05/16

ممنون که جواب دادید آقا احسان. راستش جایگزین استاد سپندارند هستند!

مهسا : 1391/05/16

تو سایت خانه مشاور دوره فشرده پژوهش عملیاتی مهندس یگانه رو دیدم .به نظرتون تو یه مدت کوتاه (که اصلن مشخص نشده چند ساعته!!) میشه نکات مهم رو جمع بندی کرد!؟ قبلا این درس خوندم و آشنایی نسبی هم دارم.

مهسا : 1391/05/17

چه قدر عالیه که آشنایی دارید.الان رفتم دیدم زده 5 هفته.و معولا هفته ها 4 ساعته هست یعنی حدودا 20 تا 25 ساعت.کلاسای آموزشی تحقیق بین 55 تا 70 ساعته.اگه من جای شما بودم از روی یک جزوه خوب جمع بندی می کردم بعدش این دوره رو چون توی تابستون هست می رفتم و اگه بازم مشکل داشتم (که من فکر نمی کنم) برمی گشتم و اگه کلاس لازم بودم وقت داشتم.مهسا خانوم من همیشه خودمو جای کسی که دارم باهاش حرف می زنم می ذارم و کاری که خودم می کنم توی اون شرایط رو بهش می گم.شاید اشتباه شاید درست اما من فکر می کنم این کار با توجه به آشناییتون به تحقیق خیلی می تونه از لحاظ وقت جلو بندازتتون.امیدوارم هر تصمیمی می گیرید بهترین باشه.موفق باشید که احساس می کنم می شید.ایشالااا

ssssss : 1391/05/17

خیلی ممنونننننننننننننننننننننن از جواب هایه عالی تون همیشه در اوج قله موفقیت باشیدددددددددد

samaneh : 1391/05/17

salam,vaghean mamnun az rahnamayihatun ,kheili lotf kardid,ye soale dge ham dashtam mikham beram ketabayi ke goftid tu mosahebatuno bekharam ama rastesh rajebe ketabe inke kodum moalefo bekharam shak daram ,mamnun misham rajebe in mozu ham rahnamayim konid,akhe bayare har dars chandin ketab moarefi kardan ,man ke gij shodam kodum behtare, bazam pishapish kamale tashakoro daram azatun

elahe : 1391/05/17

salaaaaaaaaaaaam. aghaye nori fard in feghat vase tehrani ha bod dg?????? vali bavar konid hamin k mitoni, ta zaman konkor az rahnamaihaton estefade konim khodesh kolie, mamnooooooooooon

انا : 1391/05/17

سلاممممم اقا احسان...مرسی کلی اعتماد به نفس وانگیزه گرفتما....شما خدای اعتماد به نفسی....راستش من یک سوال دارم یعنی میخوام راهنماییم کنید وشاید سوال خیلیای دیگه هم باشه.در واقع الان چند وقته که ذهنمو درگیر خودش کرده...من لیسانسم صنعتی دارم الان موندم که برم صنعتی یا بازرگانی رو ادامه بدم هردورشته خیلی خوبه ولی من از گرایشای صنعتی فقط به تولید علاقه دارم ولی چون بازار کار این رشته یک مقدار مردونه ست وحداقل توی ایران محیط کاری مناسبی واسه خانوما نداره. از یک طرف مالیم اصلا خوب نیست(نه اینکه بقیه درسام خوب باشه) با این وضعیت فکر میکنیین تصمیم درستیه که ارشدمو بازرگانی ادامه بدم؟؟من هدفم اینه که حتما تهران قبول بشم البته با وضعیت درسی که الان دارم باید خیلی زحکت بکشم.تا الان تقریبا یک سوم درسام شایدم بیشتریا کمتر خوندم ولی تو ماه رمضون کلا انرژیم ته کشیده...راستی بابت اون کامنتم باید ببخشی که تو صفحه اختصاصی شما من به مخاطبای شما ج دادم ولی نصف اون کامنت رو اقا مدیر عزیزمون حذف کردن ...مدیر دیگه باید تابع ایشون بود

dorsa : 1391/05/17

سلام استاد خوبم.من شیرازم و حسودیم میشه نمیتونم بیام مشاوره رایگان بگیرم:)صمیمانه بخاطرفوت قلبی که میدین ممنون.من میخام زیر صد بشم....:)من میتوانم چون میخاهم پس حتما موفق میشوم!:) والم من اخرش نفهمیدم یه فصل اقتصاد میخونم روز بعد2000تست بزنم یا نه بزبرم واسه بعد

مهناز : 1391/05/17

سلام و خسته نباشید... برایه بازاریابی من کتاب 3 استاد + dlm بازاریابی + بازاریابی افلاکی رو دارم. البته الان درصدهایه بالا یه رتبه 12بازاریابی رو و دیدم تو سایت که 80 زدن و اینکه منبع شون فقط بازاریابی مناجاتی بوده که فرمودند کتاب دکتر مناجاتی از همه بهتره . من کتاب دکتر رو بخرم یا با همین منابع که دارم بخونم ؟ البته خودم هم به این نتیجه رسیدم که 3 استاد منبع بهینه ای برایه بازاریابی نیست

آلاء : 1391/05/17

سلام! ولی من از توضیحات کاملتون جوابمو گرفتم بازم ممنونم.

ssssss : 1391/05/18

لطف می کنید بگید dlm تیوری ، چقد سوالات کنکور تیوری امسال رو پوشش می داد و ازش اومده بود؟

هاجی صالح : 1391/05/18

سلام من از تعارف تیکه پاره کردن اصلا خوشم نمیاد به خاطر همینم بهتون تبریک نمیگم زحمت کشیدید نتیجه شم دیدید با فایزه صحبت کردم رتبه 5 گفت مشکلمو با شما در میان بزارم بهتر می تونید کمکم کنید راستش من دو سال پشت کنکور موندم اونم به خاطر مشکلات زندگی. من تو دانشگاه دولتی روزانه درس خوندم از شاگردای ممتازشم بودم ولی انگار شانس با ما یار نبود که هر چی بدبختی برام اومد درس خوندنو خیلی دوست دارم ولی این دو سال باعث شد درس خوندن برام سخت شه می خوام شروع کنم نمی دونم چه جوری استارت بزنم برنامه می ریزم ولی عمل نمی کنم خودم از دست خودم خسته شدم با یکی مشورت کردم زد تو ذوقم ولی من می خوام قبول شم چی کار کنم................؟ در ضمن سرکارم میرم صبح از 7.30تا 5 عصر سرکارم مدیرش خیلی خوبه با درس خوندنم مشکل نداره ولی نهایتش بتونم 3 ساعت بخونم اونم بستگی به حجم کارم داره می تونید برام برنامه ریزی کنید چه جوری درس بخونم چه کار کنم بعد خدا آخرین امیدم به شماست ناامیدم نکن جواب منو هم زودتر بدید هر چی هم گفتید اجرا می کنم ینم بهم بگید چی کار کنم حسم بیاد وسطم خوردم به مشکلات پنچر نشم

ssssss : 1391/05/18

لطف می کنید بگید dlm تیوری ، چقد سوالات کنکور تیوری امسال رو پوشش می داد و ازش اومده بود؟

حسام کریمی : 1391/05/18

سلام آقا احسان توی یکی از کامنتهاتون نوشتید که 6 ماه وقت داریم و با یه هدف که ایشالا زیر 100 هست میتونیم و بهش میرسیم و اگه تلاش نکردید و نشد بیاید به من هر چی خاستید بگید میشه بگید دقیقا توی این 6 ماهی که وقت داریم روزی چند ساعت بخونیم قبول میشیم زیر 100 ؟ شما بگو من انجام میدم . فقط شما بفرمایید تقریبا توی این 200 روزی که تا ارشد روزی چند ساعت درس بخونم روزانه زیر 100 قبولم من یا علی رو میگم ممنون

خودم به مهسا : 1391/05/18

سلام مهسا. خانوم اولین کامنت 5/17 برای شما از جانب من نوشته شده که اشتباها فراموش کردم بنویسم خودم به مهسا.موفق باشی

خودم به samaneh : 1391/05/18

salam samane khanoom.,ketabayi ke man goftam bazaryabie monajati az entesharate negahe danesh.eghtesade khordo kalane dr.nazari ke hame midoonan va moshakhase ketabesh.malie dr.tehrani male negahe daneshe.malie monajatio nemidoonam(yeki az ketabaye mali kafie)riazi age ketab mikhaid bekharid be nazaram mahmoodian male negahe danesho bekharid.flashkartaye zaban va dlm modiriat ham moshakhase.ketabe modriiate mahan ham moshakhase.hamin dge.movafagh bashid.kolan manbae aslie hardarso(faghat yekish ke bishtar pishnahad shode)bekharid va ooono full shid behtar az ine 3ta ketab mamooli bekhoonid.

خودم به elahe : 1391/05/18

salam elahe khanoom bale too tehrane.ishala ke betoonam komak konam.movafagh bashid koli

خودم به انا : 1391/05/18

سلام انا .این حرفا چیه یه راهنماییه عالی بود که خود منم نمی دونستم و هرکسی که بتونه اینجا چیزایی بگه که بدرده همه از جمله خود من بخوره چرا نباید اینکارو بکنه و من هم باید ازش تشکر کنم(به قول یکی ما آزادیه بیان داریم اما آزادیه پس از بیان نه!:دی برای همین مدیر کمکمون می کنه که هممون مسالمت آمیز کنار هم توی این سایت رفتومد کنیم بازم دستش درد نکنه و من شدیدا ممنونشم).اما بریم سراغ اصله کاری!من خودم نظرم اینه توی ارشد زیاد چیز اضافه تری از کارشناسی توی دانشگاه بهمون یاد نمی دن و فقط ادامه تحصیل توی رشته خودمون زمانی ارزشمند هست که بدونیم می خوایم توی کدوم فیلد از رشته مون تخصص پیدا کنیم و روی اون کار کنیم.اما اگه کلیات رشته مون رو دوست داریم بهتره یک رشته مرتبط باهاش بخونیم تا بتونیم دید بازتری نسبت به کارشناسی مون بدست بیاریم.خیلی توضیحش برام سخته پس ببخشید اگه یکم گنگ گفتم.من جای شما بودم به چندتا چیز فکر می کردم:1)مالیم بهتره یا تولیدم؟ 2)تحقیق در عملیاتم چه قدر خوبه؟(اگه زیاد خوب نیست من بودم بازرگانی امتحان می دادم اگه می تونم متوسط یا بالاتر بزنم هرکدوم رو خواستم) 3)به کارآفرینی هم فکر کنم یا نه؟(اگه ریاضی و تحقیق در عملیاتتون رو نمی تونید روش حساب کنید بهش فکر کنید) این سوالارو از خودتون بپرسید و بعدش به این حرف منم فکر کنید: من شدم 8 بازرگانی 44 صنعتی و رتبه های منطقی گرایش های دیگه اگر شما روی بازرگانی سرمایه گذاری کنید و یک رتبه خوب بیارید می تونید به گرایش های دیگه هم امیدوار باشید و هرکدوم رو خواستید برید مثلا it.اما ازون وریش یکم کمتره چون بازاریابی رو اکثریت رتبه های خوب بازرگانی بالا می زنن و با درصد نرمال توی درسهای دیگه رتبه آوردن توی بازرگانی سختتر میشه برای کسی که صنعتی کنکور میده چون تولید رو خود بچه های صنعتی هم میانگین بالا نمی زنن.از طرفی مالی هم که کلا حذف میشه و به همین دلایل اگه صنعتی بدید کمتر امیدوارید گرایشهای دیگه رتبه بیارید تا بازرگانی.از طرفی بازرگانی بازارکار بهتری برای خانوم ها داره واقعیت.اما همه اینا فقط بحثهایی بود که همشون می تونه تحت الشعاع 1 سوال قرار بگیره که علاقه خودتون چیه.شما می خواید 5 6 ماه زحمت بکشید و عالی بخونید و رتبه عالی بیارید پس ببینید چی دوست دارید که وقتی وارد ارشد شدید از نتیجه این 6 ماهتون لذت ببرید نه اینکه ای کاش های همیشگی راجع به اینم سراغتون بیاد.ایشالا بهترین تصمیم رو بگیرید و براش بجنگید و مطمئن باشید میشه اگه بخواید و بخواد.

خودم به dorsa : 1391/05/18

سلام درسا جان شک ندارم به این جمله و ایشالا همین میشه.گفتم که!اگه الان اقتصاد رو بخونید همون روز تستای تالیفیشو بزنید و فرداش قبل اینکه فصل جدید رو شروع کنید تستای سراسریش رو بزنید.تستای آزاد رو ول کنید.توی پاییز هم درس اقتصاد+تستایی که اشتباه زدید توی اون درس+2000 تست اون درس رو بزندی.بعضی فصلها هم 2000 تستش رو توی 2 روز بزنیدچون نزدیک 300 تا تست داره ازون فصل.عالی شید ایشالا.

خودم به مهناز : 1391/05/18

سلام مهناز خانوم. من بازاریابی رو خواهش می کنم فقط و فقط مناجاتی رو بخونید اون دو تا کتابیم که دارید بذارید کنار 20تومان هزینه کردید براشون فدای سرتون و خرج سلامتتون انگار.اما با مناجاتی هم اون دوتا کتاب رو خوندید و علاوه بر اونارو حتی و هم زمانتون بهینه تر مصرف میشه.dlmش رو هم بذارید بازاریابیتون تموم که شد با آزمونای ماهان یا برای خودتون روزی 100تاشو بخونید(چون کتاب رو بلدید وقت کمتری میگیره ازتون)که هم دوره شه براتون هم خیالتون راحتتر بشه که چه قدر خوبو زیاد بلدید ایشالا.اما بازاریابی جز مناجاتی نخونید خواهشا چون این دیگه نظر من نیست یک منبع بهینه هست که امتحانش رو پس داده برای افراد مختلف پس بسه دیگه همین حتما.موفق میشید.

خودم به ssssss : 1391/05/18

سلامssssss جان.حتما خوب پوشش داده که نفر5 فقط با اون نزدیک 50 زده دیگه!از طرفی من نظرم روی dlm+کتاب ماهان باهم هستش دلیلشم اینه dlm برای دید کلی و یه اعتماد به نفس و کتاب ماهان برای خوندن تمام مطالب مهم.از طرفی معتقدم بخشی از درصد بالای تئوری کسایی که توی کارشناسی مدیریت بوده رشته شون دلیلش اینه یکسری مطالب از کتابای کنکورشون توی ضمیر ناخودآگاهشونه و از طرفی طراحه اگه یک مقدار زرنگ باشه میره dlm می خره که تمام سوالاش از روی dlm نباشه!پس یه ریسک بزرگه و خوندن تنهاش فقط برای کسایی هست که وقت ندارن و نمی خوان زیره 10 بزنن!!موفق باشید کلی

امین یگانه : 1391/05/18

سلام میخواهم برای درس مدیریت مالی یک درصد خیلی عالی بزنم در حدود 80 به نظرتون خواندن کتاب تهرانی + کتاب ریموند بهتر هست یا کتاب تهرانی + کتاب مناجاتی ؟ باید هر کتاب را حدودا چند دور بخوانم ؟ ممنون

خودم به هاجی صالح : 1391/05/18

سلام هاجی صالح جان! خوب منم خوشم نمیاد مرسی خوب و مطمئن باشید اگه هرکمکی از دستم بربیاد کوتاهی نمیکنم به شرطی که مطمئن باشم شما هم زحمت می کشید و مطمئنید نتیجشو می گیرید تا مطمئن شم که نتیجه می گیرید. می دونی اول از همه قدر خودتو بدون چرا؟ 1)شاگرد خوبی بودی و یه معدل داری که می تونه کمکت کنه 2) عاشق درس خوندنی و باعث میشه از خیلیا بیشتر بخونی و بهتر چون اونا دارن کاری می کنن که مجبورن و شما داری کاری می کنی که ازش لذت می بری.3)می خوای قبول شی و این یعنی می خواییییییییی و هیچکس اگه نخواد نمیشه. این از این.چیزی که من می تونم راجع بهتون بگم تجربه های بده که باعث بدبینی شده و باعث یک سری تلقینای منفی پیش خودتون این دوتا حل بشه بنظرتون چی دیگه می تونه جلوتونه بگیره برای نتیجه عالی؟چرا می خواید قبول شید شما باید برید 1 شید!دوست من توی همین مصاحبه ها هست پارسال یک مشکل بد براش پیش اومد که روحیه اش داغون شد من دیدم چی شد و کنکورش شد 800 و خورده ای.شایدم 600 و خورده ای دروغ نگم.امسال از اول شروع کرد و اگه بدشانسی نمی آورد باید از من بهتر می شد اما شد 30.می بینید چون خواست چون باور کرد چون فهمید از امروز کنکور امسال یک برگ جدید از زندگیشه قبلی هارو امتحانشو داد قبول نشد و صفحه اش ورق خورد.ایم حسن هست که از صفر همه شروع می کنن برای کنکور و باعث میشه اتفاقات گذشته تاثیرش براشون حداقل بشه(تازه شما که یه اتفاق گذشته خوب مثه معدلتونم دخیله)بخواید میشه به خدا میشه!چرا نشه آخه؟خدا باهاتون لج کرده؟از این بالاتر؟)باهاش لج نکنید قدر خودتون رو بدونید برای هدفتون و زندگیتون تلاش کنید ببننید چه جوری کیف می کنه با داشتن بنده ای که زندگیش هدف خوب داره)من هیچ کاری از دستم بر نمیاد نه برای شما نه هیچ کس چون اصلا تو این قواره ها نیستم فقط می تونم تمام تلاشم رو بکنم و خواهش منم بخواید تصمیم بگیرید مطمئن باشید که میشه و شدنش رو ببینید.جوری برید جلو جوری درس بخونید که شب که می خواید بخوابید راضی باشید از خودتون و اگه شما کاره خودتون رو درست انجام بدید خدا کارش همیشه درسته و همه چی بهترین چیزی میشه که باید بشه(من نمی گم بهترین چیز برای همه قبولی ارشده که اصلا اینطور نیست)اما بخونید از تلاش خودتون مطمئن باشید و بعدش که کنکورتون رو دادید و نتیجه تون رو گرفتید بهترین نتیجه برای شما بدست اومده چون خدا تلاشتون رو دیده و بهترین هایی که باید نصیبتون شه رو بهتون میده.پس این شانس رو برای اینکه بفهمید خیر زندگیتون توی چیه از دست ندید و 6 ماه رو عالی بخونید تا ببینید مسیر بعدیه زندگیتون کجاس اما بهش اعتقاد داشته باشید به اینکه دارید تمام تلاشتون رو می کنید و اگه صلاحتون بشه قبولید و اگه نباشه نه.به خدا اعتماد کنید خیلی هوامونو داره.کاره تون هم اگه بخواید هیچ مانعی نیست گفتم توی کامنتام نفر 2 توی کنکور 89 تا 5 سره کار بوده اما میومده خونه می خونده چون می خواسته موفق شه.اما شمام برا خودتون محدودیت نذارید که این محدودیتها له می کنه آدم رو نگید حداکثر 3 ساعت ببینید چه قدر کشش دارید و هی بیشترش کنید تا شبها موقع خواب از خودتون راضی باشید تا 12 1 شب بخونید اما نه از شب اول به مرور زیاد کنید.راجع به پبچر نشدن هم چندتا چیز رو رعایت کنید: 1)راننده خوبی باشید و به امید خط پایان با دقت برونید و با سرعت2) وسطای راه زیاد توی خاکی نرید باعث میشه خطر پنچری بالاتر بره!3)هدفتون رو همین امروز خفن اما منطقی انتخاب کنید براش با نهایت توان تلاش کنید و از پیروزی مطمئن باشید4)حتی اگه پنچر شدید وسط راه نمونید به جایزه آخر راه فکر کنید سریع لاستیکو عوض کنید و با سرعت بیشتری برونید تا عقبموندگی تون رو جبران کنید. هرکمکی از دستم بر بیاد کوتاهی نمیکنم فقط خودتونم هوای خودتونو داشته باشید لطفا.یا علی

خودم به حسام کریمی : 1391/05/18

سلام مرد.حسام داداش 200 روزی که گفتی عالی بود روزشمار داشتن تا کنکور خودش انگیزه است برا بیشتر تلاش کردن.حسام من واقعا نمی دونم تو چه قدر باید بخونی همونطور که نمی دونم بقیه چه قدر باید بخونن اما می دونم اگه اونقدری رو که شب موقع خوابیدن از روزت تورو راضی کرده باشه برای رسیدن به هدفت بخونی شک ندارم به هدفت میرسی.پس دقت کن هدفت رو بزرگ اما منطقی انتخاب کن که به کم قانع نشی.تجربه ثابت کرده امکان نداره کسی تا کنکور 5 ساعت میانگین(ماهای آخر باید به نزدیک 10 ساعت برسی) و از روی منابع درست بخونه و با امید، امکان نداره قبول نشه امکان نداره.خودت و خودت حسام تو یه فرهیخته این جامعه هستی بابا:دیاگه خودتو نتونی مدیریت کنی چه جوری می خوای در آینده مدیر بقیه شی؟:دی مطمئنم می تونی همه می تونن فقط باید یکم از تجربیات استفاده کنن که یه سری چیزارو نخوان دوباره از اول امتحان کنن که وقتشون از بین بره.هرکی از وقتش بهتر استفاده کنه برنده اس.یا علی رو بگو و برو جلو مرد ;) می ترکونی ایشالا.

امین یگانه : 1391/05/19

سلام میخواهم برای درس مدیریت مالی یک درصد خیلی عالی بزنم در حدود 80 به نظرتون خواندن کتاب تهرانی + کتاب ریموند بهتر هست یا کتاب تهرانی + کتاب مناجاتی یا غیره ؟ به نظر شما درس مدیریت مالی دور اول که خواندم تمام شد تست مهم تر هست یا خواندن دوباره مطالب ؟ سپاسگزارم . شما واقعا بهترین جوابهارو میدی خدا خیرتون بده

Atefe : 1391/05/19

بنام خدا.سلام.تبریک میگم.انشاا...در همه مراحل زندگی موفق باشین.رشته کارشناسی من غیر مرتبط است با مدیریت.میخواستم بدونم انشاا...ارشد مدیریت قبول بشم به من دروس جبرانی نمی دن؟؟ممنون میشم نظرتون رو بیان کنید.با تشکر

کاتیا : 1391/05/19

با سلام احسان جان اول از همه تبریک دوم اینکه با توجه به نکته جالبی که در مصاحبه اشاره کردین(: امیدوارم اولین انتخابتون رو قبول شین و ابهامی پیش نیاد و در اخر میرم سر اصل مطلب اینکه من هم مثل شما لیسانس غیر مرتبط خوندم و رتبم حدود 500 شد و مرددم برای 1سال بیشتر خوندن یا قبول این نتیجه و نشستن سر کلاسای شبانه از مهرماه): شما چندمین بار بود که کنکور شرکت کردین؟ ایا ریسک زیادیه از نظر شما؟ با تشکر

خودم به امین یگانه : 1391/05/19

سلام امین جان.آقا به نظر من اول تهرانی رو بخون دیدی کامل مسلط شدی هر کتابی که خواستی فقط تستهاش رو بخون چون دیگه از نظر مطلب هیچ مشکلی نداری.اما اگه بتونی جزوه مناجاتی رو هم گیر بیاری و بخونی عالیه عالیه.وقتت رو روی منبع خوندن نزار و تست بزن.در ضمن اگه مالی 60 بزنی و بقیه درسات 5 درصد بالاتر بیاد خیلی بهتره تا فقط مالی بالا بزنی مرد پس به فکر زمان گذاشتن روی بقیه درسها هم باش. اما کلا انتخاب مالی به عنوان درسی که اون رو بالا بزنی در کنار سایر درسها اگر گرایش انتخابیت به جز مدیریت مالی هست عالیه.موفق باشی.ممنونم ازت امیدوارم بتونم کمک کنم داداشم.

خودم به عاطفه : 1391/05/19

سلام عاطفه جان ممنونم از لطفتون.اونجوری که من فهمیدم شهید بهشتی و تهران جبرانی دادن اما علامه یکی از دوستام رفت خبری از جبرانی نبود.در کل بعید نیست اما مهم اینه حتی اگه بدن هم نهایت 8 9 واحد هست و بازم همون 2 ساله تموم میشه ایشالا.موفق باشی.

خودم به کاتیا : 1391/05/19

سلام کاتیا ممنونم ایشالا به زودی تبریک برای شما.واقعا خیلی خوشحال میشم اگه تهران قبول شم ولی هرچی خدا بخواد خیلی مرسی.اگر شبانه علامه یا توی تهران قبول شدید و مشکل مالی ندارید برید خیلی بهتره چون قطعا نتیجه تون خیلی خوبه و یکسال جلوتر همه چی تموم میشه و توی یک دانشگاه عالی.اما اگه شهرستان بود و یا به این حس و درک و اطمینان رسیدید که می خواید امسال بهتر بشید خوب میشه دوباره خوند چون با توجه به تواناییتون توی سال اول با توجه به اینکه رشته تون غیرمرتبط بوده و خیلی از لمهای کنکور مدیریت رو بلد نبودید امیدواری برای بهتر شدن رتبه تون اگرر خودتون بخواید(مهمترین چیز همینه) حتما شدنیه رتبه خیلی بهتر براتون.اما به نظرم اگر بحث مالیش براتون حل شده هست و توی دانشگاههای تهران قبول شدید از دستش ندید بهتره.موفق باشید و تبریک میگم منم بهتون پیشاپیش.

کاتیا : 1391/05/20

ممنون بابت پاسخ و راهنمایی احسان جان در مورد انتخاب رشته باید بگم که با مشورت با دکتر... از اعضای هیئت علمی دانشکده علامه و یکی از اساتید که به لطف ایشون درصد اقتصادم 76 شد من انتخابام فقط تهران بود و نه البته تمامی دانشگاهها. اگه منطقی به قضیه نگاه کنیم علامه شبانه اموزش محور میارم (گرایش بین الملل یا تحول) با این حساب توصیه شما همین انتخابه ؟؟ در مورد تحول هم خیلی اطلاعات ندارم و فقط شنیدم بازار کار انچنانی نداره(:

elahe : 1391/05/20

salaaaaaaaam man saken ahvaz hastam va inja DLM giram nayomad lotfan yek nafar mano rahnamai kone k az chetor mitonam tahie konam. mamnooooooooooooon

ssssss : 1391/05/20

سلام مجدد درباره خوندن از15 مهر میخاستم که از مهر باید مطالب رو با تکرار و تست تثبیت کنیم از تون بپرسم اینکه با برنامه آزمون ها پیش بریم خوندنمون چه طور باید باشه؟ که مطالب تثبیت شه؟ مثلا 3 فصل رو چگونه باید بخونیم که تثبیت و فول شیم؟

پریسا به الهه : 1391/05/20

سلام الهه جان من خودم پارسال از تهران تهییه کردم و اگه توسایت خوده dlm بری گفته : در حال حاضر از دو طریق می توانید پک ها یا نمونه های رایگان را دریافت فرمایید: 1- تماس با 66903547 یا 22360606 2- مراجعه به تهران،خیابان جمهوری، خیابان گلشن جنوبی(بین میدان جمهوری و خیابان کارگر)، کوچه آزاد، پلاک2، دفتر پخش انتشارات تبلوردانش که خوب شما می تونی تلفنی سفارش بدی،که البته اگه خودت تو سایتش بری می تونی نمونه های رایگانو دانلود کنی.

ssssss : 1391/05/20

سلام مجدد درباره خوندن از15 مهر میخاستم که از مهر باید مطالب رو با تکرار و تست تثبیت کنیم از تون بپرسم اینکه با برنامه آزمون ها پیش بریم خوندنمون چه طور باید باشه؟ که مطالب تثبیت شه؟ مثلا 3 فصل رو چگونه باید بخونیم که تثبیت و فول شیم؟

پریسا : 1391/05/21

با سلام و خسته نباشید میشه گرایش های مدیریت بازرگانی رو به ترتیب اولویت (کدوم بهترو بازار کار بهتری داره)بگید و اینکه بین دانشگاه های تهران تربیت مدرس بهتره یا شهد بهشتی یا علا مه با تشکر.

خودم به ssssss : 1391/05/21

سلام .ببینید توی اون 2 هفته مباحث رو بخونید نت بردارید و تستهاشو بزنید و وقتی تمام درسارو یک بار سرفصلهای مرتبط رو خوندید مجددا نتهاتون رو برای تمام درسها راجع به اون سرفصل ها بخونید و تمام تستهایی که دفعه اول مشکل داشتید یا بلد نبودید رو بزنید اینکار رو انقدر تکرار کنید تا به روز کنکور آزمایشی برسید و مجددا برای آزمون بعد همینکار. بعدش آزمون 50 درصد رو دارید که دوباره تمام مطالبی که خوندید رو نتهاتون +تستهاتون رو می زنید و میرید جلو اینجوری هر مطلب رو حداقل 5 بار می خونید تا کنکور. اگه خوب پیش برید همش تثبیت میشه خود به خود اگر هم یک سری مطالب یادتون رفت نگران نباشید دو ماه آخر با نتهایی که دارید و تستهای مهمی که مشخص کردید برای آزمون های 100 درصد خیلی سریع تر هر درس رو یکبار دیگه می خونید و دیگه با 5 6 7 بار خوندن باید تثبیت بشه قاعدتا!:دی

خودم به پریسا : 1391/05/21

سلام پریسا اول ممنون بابت جوابی که به الهه دادی خیلی خوب بود و منم استفاده کردم.بعدشم واقعیت من رشته کارشناسیم نامرتبط بوده و نمی تونه اطلاعات راجع به این رشته کامل باشه هنوز.اما با توجه به آمار سالهای گذشته و صحبت با دوستانیم که دارن مدیریت می خونن تربیت مدرس و بهشتی کاملا سلیقه ای توسط بچه ها انتخاب میشه و کاملا خوبن و شاید توی یک سطح ولی علامه یکی دیرتر پر میشه شاید مهمترین دلیلشم رنک پایینش بین دانشگاههای جهان هست که البته به دلیل لحث آموزشیش نیست و مشکل پژوهشی و سرانه مقاله و پروژه صنعتی داره. گرایش هاهم طبق سالهای پیش اگه نگاه کنیم اول بازاریابی پر میشه بعدش بازرگانی بین الملل و بعدش بیمه و تحول.منابع انسانی هم با رتبه مدیریت بازرگانی انتخاب رشته میشه که معمولا بعد این 4تا گرایش که همه مربوط به بازرگانی هستن پر میشه.ببخشید که اطلاعاتم کامل نیست توی این زمینه فکر کنم تا 4 5 ماه دیگه راحت بتونم فرقاشو بگم وقتی توی محیطش قرار بگیرم.موفق باشی

خودم به کاتیا : 1391/05/21

مجدد سلام کاتیا . واقعیت من اگه بودم چون باید سربازی هم می رفتم می رفتم و شبانه رو می خوندم از طرفی برای من خیلی سخت هست بخوام یک راه رو دوبار برم و خوب ریسک هستش اما این که کدوم حرکت رو بکنی بهتره واقعا خودت باید تصمیم بگیری چون شما همه شرایط و عوامل دخیل توی تصمیمت رو کم و بیش ازش باخبری و من فقط کاتیا خانومی میشناسم که رتبه اش خوب شده اما نمی دونه وایسه بهتر بشه یا اینکه از همین رتبه بهترین استفاده رو بکنه.کلا مهم ورود به دانشگاه هست و بعدش اگه آدم خودش بخواد توی حر رشته و گرایشی اگر متخصص بشه کار هست.کاری که خودش برای خودش ایجاد کنه نه کاری که دیگران براش اعلام نیاز کنن چون متاسفانه اعلام نیازها به گوش امثال ما هم شاید نرسه!:دی پس ببین دنبال چی هستی شرایطط رو بسنج و بهترین تصمیم رو بگیر فقط بدون این راهیه که خدا جلوی پات گذاشته و اگه بد بود نمی ذاشت اما ممکنه راه های بهتری هم باشه اما رسیدن بهش خیلی سختتر باشه!امیدوارم رضایتت از تصمیمی که خواهی گرفت همیشگی و پایدار باشه.از صمیم قلب.

nahid : 1391/05/21

SLM.ba tavojo b inke bara pazhuhesh va maly tashrihy khundan fayede nadare,va bara man ham emkdne kelas raftan nis ,valy maleyam k in 2 dars ro bkhunam ba khundane manabe pishnahady mishe nokate konkury ro , yad gereft

انا : 1391/05/22

سلام ومرسی خیلیییی....من کاملا متوجه شدم جای ابهامی نبود.... تا حدودی به یک نتایجی رسیدم ولی میخوام به سوالای که شما گفتین واز خودم هم قبلا پرسیدم جواب بدم وبعدش بهم کمک کنید بتونم بهترین تصمیم رو بگیرم چون بلاخره شما قبلا در مورد این رشته تحقیق کردید وبا اگاهی اومدید ولی من خودم خیلی زیاد از بازرگانی وگرایشاش اطلاعات چندانی ندارم درسته که تو دانشگاه هر چی بازرایابی ومالی بوده پاس کردم ولی به صورت تخصصی نه. واز طرفی تو مجموعه مدیریت خیلی نمیشه در یک زمینه خاصی فعالیت کردبه خاطر اینکه همه رشته ها تا حدودی بهم وابسته ان وباید در هر زمینه ای یکم سررشته داشته باشیم ولی اگه خیلی بخوایم تخصصیش کنیم میشه گفت مثلا من اگه تولید رو قبول میشدم یکی از مباحث مربوط بهش مثل کنترل پروژه ویا کنترل کیفیت و.... حداقل واسه پایان نامه م ادامه میدادم ...در بازرگانی هم به بازار یابی هم تاحدودی علاقه دارم.حالا جواب سوالا:1)مسلما تولیدم بهتره ومالیم توی دانشگاه متوسط بود ولی فک کنم واسه کنکور زیاد خوب نباشه اخه مالی مث تحقیق میمونه کلا مدلی که واسه کنکور یاد میگیری با دانشگاه فرق داره....2)تحقیقم متوسط به پایین وبا کار کردن میتونم یکم بالا بکشم خودمو...3)ریاضیم متوسط به بالا ریاضی مدیریت همون ریاضی دوران دبیرستانه زیاد باهاش مشکلی ندارم ......دلم میخوادهر چه زودتر هدفم مشخص وقطعی بشه چون اگه بخوام تغییر رشته بدم باید روی مالیم هر چه زودتر سرمایه گذاری کنم .من نمیخوام بشینم واسه کنکور بخونم واسه هر رتبه ای هدفم نهایتش دیگه 2 رقمیه البته اگه خواست خدا باشه واون بخواد من همه تلاشم رو میکنم که به هدفم برسم و صد البته با کمک راهنماییهای شما وبقیه دوستان.بازم واقعا ممنون

nazanin : 1391/05/22

سلام و خسته نباشید.. برایه تست زدن یک تست رو 1 بار حل کنیم یا 2 یا 3 بار از روش حل کینم که یاد بگیریم ؟

F....به همه : 1391/05/22

سلام و تبریک بابت رتبه عالتون و تبریک بیشتر یه خاطر قلب پاکتون که اینقدر صمیمانه وقت میدارید و همه رو راهنمایی میکنید و تبریک میگم به خودم چون احتمال داره سال دیگه 1همکلاسی خوب مثل شما داشته باشم.....البته با اجازه شما !من خیلی از کامنت های شما رو خوندم همه عالی بود و با اینکه قبول شدم بازم خیلی به دردم خورد و لی دلم نیومد 1نکته رو به کامنت های کامل و خوب شما اضافه نکنم و اونم اینکه که از دوستام بخوام که اشتباه نکن و از الان برا خودشون درصد تعیین نکن که مثلا من حتما باید مالی رو بالای 60 بزنم چون اگه مثل امسال درسایی که انتظار دارن بالا بزنن سخت باشه سرجلسه استرس بدی میگیرین و اون موقعس که اگه مثل من خدا به دادتون نرسه کل زحمتاتون هدر میره،(این اتفاق امسال برا خیلی از دستای من افتاد)من همیشه به دوستام که ازم راهنمایی میخوان میگم درسا رو عالی بخونید و تا جایی که میتونید هیچ درسی رو کامل کنار نذارید ولی تعیین اینکه من باید هر درس رو حداقل چند بزنن کاره خیلی اشتباهیه!با آرزوی موفقیت برا همه دوستای عزیزم!

خودم به انا : 1391/05/22

سلام انا .مرسی که اونارو گفتی و خوب بیا الان یه سری سوال جدید توی ذهنت ایجاد کنیم که با اونا ایشالا بهترین تصمیم رو بگیری.سایت مدیر رو باز کن درصدهای سال 90 و 91 گرایشهایی بازرگانی و صنعتی رتبه های زیر 100 رو ببین و بیین اکثرتشون توی هر درس چه جوری کار کردن مثلا می بینی که توی صنعتی اکثرا رتبه های زیر 100 از بازرگانی تحقیق رو بالاتر زدن اما بازرگانی ها وضعیت ریاضیشون بهتره.من این اطمینان رو بهت می دم که هرکدوم رو انتخاب کنی و بخونی و زیر 60 بشی احتمال اینکه اون یکی هم زیر 100 بشی خیلی بالاس(البته به شرط متعادل رو به خوب زدن درس های مشترک)و خوب با این رتبه توی دانشگاههای تهران هرکدوم رو بخوای راحتتر قبول میشی.امسال صنعتی دانشگاه تهران بیشتر از بازرگانی برمی داشت که می تونه انگیزه ات رو بالا ببره که بتونی زیر 20 شی و بری تهران.اما باید روی تحقیقت کار کنی. من نظرم اینه1) ببین توی کدوم این اطمینان رو به خودت بیشتر داری که بتونی زیر 50 بشی چون تواناییش رو داری2)اگه صنعتی بری بایذ تحقیق و تولید رو قوی کنی و اگه بخوای بازرگانی بری باید مالی و بازاریابیتو توی شرایط مشابه قوی کنی.3)به دلت برو از فردا شروع کن چون کلیات ثابته و موفقیت عالی توی هرکدوم موفقیت نزدیک به عالی توی اون یکی رو هم برات همراه داره.می ترکونی.باور کن دوس دارم بتونم همین الان چیزی بگم که بتونه راهت رو سریع تر کمک کنه که پیدا کنی اما به این اعتقاد دارم توی زمینه هایی که شخصی هست هر راه حلی از طرف شخص بیرونی برامون اشتباه هست چون اون خیلی چیزهارو با چندبار حرف زدن نمیبینه و بهترین نفر خود آدم هستکه می تونه اهم و فی الاهم کنه اما تمام تلاشم رو می کنم که تمام جنبه های مختلفی که باید در نظرش گرفت و میاد تو ذهنم رو بگم بهت تا بهترین تصمیم رو بگیری و عالی شی.بازم اگه بتونم کمک کنک خیلی خوشحال می شم.موفق باشی کلیی

خودم به ناهید : 1391/05/22

salam nahidkhanoom.omidvaram hamechi khoobe khoob darhale pish raftan bashe baratoon.mali age betoonid ketabe monajati(yezare rahattar az tehrani gofte bara kesi ke nakhad kelas bere)va ye jozveye kelasie konkoor ro bekhoonid hich moshkeli nist va ishala ali mishe.tooye tahghigh ham be nazare man age aval mehregan ro sario zood bekhoonid ke koliat dastetoon biad va badesh ketabe fadavi ro bekhoonid hich moshkeli bara testi khoondan nadarid.age badesh betoonid jozve zahedi seresht ya yegane ro gir biaridam ke noore alanoor mishe.motmaen bashid hemekar mishe age khodemoon bekhaim va ali ham mishe.omidvaram khoobe khoob berid jolo.

خودم به F... : 1391/05/22

ممنونم از لطفت F... جان! و مرسی از راهنماییت.

خودم به Nazanin : 1391/05/22

سلام نازنین خانوم.مرسی شمام اصلا خسته نیستی و تا آخر بهمن هم خسته نخواهی بود ایشالا و با قدرت میری جلو.خوب من اینجوری تستهارو یاد می گرفتم اگه نکته ای داشت توی نتهام می نوشتمش تا هربار که نتهامو می خونم حتی اگه نخوام تست بزنم نکته تست رو بخونم.و اگر تستی سخت بود برام و نمی تونستم حل کنم رو دورش دایره می کشیدم و هربار که می خواستم اون فصل رو بزنم مجدد یا فصل جدید رو بزنم تستهای مشکل دار قبلیم رو حل می کردم اینکار رو انقدر می کردم که نکته تست و راه حلش تا می بینم بیاد تو ذهنم(نه اینکه بخوام حفظ کنم) و خوب ممکنه اینجوری 1 تست رو با 2 بار خوندن بفهمم و یه تست رو تا دمه کنکور هم اشتباه بزنم!از طرفی اینجوری یه بانک تست از تستایی که برای من مشکل ایجاد کرده دارم که توی ماههای آخر اون مشکلاتم رو هم برطرف می کنم مجددا و همچنین درسای اون مبحثا با سختترین تستاش برام دوره می شه.امیدوارم خوب تونسته باشم منظورم رو رسونده باشم.در کل نمیشه گفت که با چندبار خوندن همه چی خوب میشه اما میشه انقدر خوند تا کامل فهمید.راستی اگه 4 بار هم تست رو همون لحظه حل کنید ممکنه همون لحظه خوب شه براتون (چون توی حافظه کوتاه مدت هست)اما بعد 1 ماه احتمال اینکه دوباره اشتباه بزنیدش خیلی بالاس(امتحان کردم خودم اینو)اما اگه توی زمانهای مختلف بخونیدش خیلی احتمال فراموشیش کمتر هست.بزار یه مثال بزنیم:چون می افتیم روی نوار زمان و باهاش جلو میریم نیاز داریم که هر چند وقت یه بار دوباره اطلاعات گذشته رو بیاریم روی نوار و بخونیمش تا وقت کنکور که میشه تمام اطلاعات در فاصله کوتاهتری نسبت به کنکور توی ذهنمون باشن.اینجوری احتمال فراموشی خیلی کم میشه مثه ورزشکاری که توی ماه آخر به مسابقه تمام تمرینای 5 ماه گذشته رو فشرده دوباره توی 1 ماه با فشار بیشتر انجام میده!(ربطی نداشت به سوالت آخرای حرفام اما شاید به درد بخوره)موفق باشی خیلی زیادد.

nahid : 1391/05/22

kheily kheily mer30 az pasokhetoun

مهسا : 1391/05/22

آقا احسان راستش من درس ریاضی و آمار کنار گذاشتم .آخه رشته دبیرستانم انسانی بوده تو دانشگاهم با این درس مشکل داشتم.به نظرتون میتونه رو رتبم تاثیر خیلی منفی داشته باشه؟ با زدن تست بقیه درس ها میخوام این ضعف رو جبران کنم.

nazanin : 1391/05/23

مرسی از جواب کاملتون شما فوق العاده اید. 1 سوال می خواستم ازتون بپرسم :من درسو زود یاد میگیرم ولی بعده 2یا 3 دقیقه زود یادم میره حافظه کوتاه مدتم قوی نیست ولی بلند مدت چرا خوبه میخاستم ازتون بپرسم چکار کنم که زود یادم نره ؟؟

hamed : 1391/05/23

سلامی دوباره... سوال من جواب داده نشده لطفا ج بدین . ممنون

خودم به hamed : 1391/05/23

سلام حامد جان خیلی خیلی خیلی شرمنئه که ندیدم کامنت قبلیت رو. حامد باید ببینی خودت شرایطت چه جوریه!یعنی آیا انقدر وضع اوکی نیست که خودت بخونی یا با گرفتن جزوه اونا بتونی خوذت عالی شی؟یا اعتماد به نفستو می خوای با کلاس به دست بیاری فقط؟آیا توی تهران امکان اسکان داری؟آیا دور بودن از خونوادت اثر کلاس رفتن رو از لحاظ عدم تمرکز خنثی نمی کنه؟می دونی همه اینا رو در نظر بگیر.من احساس می کنم اگه انقدر عزمت رو جزم کردی که خیلی هم خوبه و فقط افرادی که بخوان و برای خواسته شون سختی بکشن می تونن نتایج عالی بگیرن بیا از همین الان که سبکتری یه درس که فکر می کنی نیاز داری به کلاس رو توی این ماه ببر جلو تستاشو بزن ببین وضعیتت چه طوره.اونجوری خیلی راحتتر می تونی تصمیم بگیری مرد.بدون هر تصمیمی که با فکر و سنجیدن شرایط بگیری برات بهترینه پس با یکم مطالعه بیشتر روی فکزت بگیر تصمیمتو و برو جلو.راستی من محمودیان کلاس رفتم عالیه مناجاتی مالی عالی بود زاهدی سرشت اگر رشتت مهندسی بوده می تونه برات مفید باشه(اما اگه کلاس رفتنی شدی به یگانه هم فکر کن)آمار هم عرفانیان برو پشیمون نمیشی همین دیگه ولی جزوه هاشون با کلاسشون زیاد فرق نداره اگه جزوه گیر اوردی تا بهار دیگه بخون ببین وضعیت خودآموزیت چهجوریه.حامد کلاس تضمین قبولی نیست و خیلیها بدون کلاس رتبه های عالی گرفتن اما می تونه کمک کنه واقعا.موفق باشی مرد و بازم ببخشید ندیده بودم کامنتتو.

خودم به مهسا : 1391/05/23

سلام مهسا خانوم.نههههههههههه اینکارو نکنید پیلیز!ببینید شما 6 ماه وقت داری توی تابستون این چندتا مبحث رو از آمار بخون ببین چه قدر راحت میشه ریاضی رو با یک زمان خیلی کم مثلا دو روز به 30 درصد رسوند.من اینکار رو کردم برای یکی از دوستام امسالا پس اصلا حیفه! میدونید فرق ریاضی 0 با 30 یعنی چی توی کنکور؟:دی لطفا فصل شاخصهای آمار رو بخونید+ماتریس در ریاضی و تستاشو بزنید توی این 2 هفته(کلا 20 ساعت هم وقتتونو نمیگیره)بعدش خودتون علاقه مند میشید آمار حداقل 20 و ریاضی 20 بزنید که بشه 40 درصد.من چون مطمئنم خیلی راحت میشه میگم.اگر 20 ساعت وقت رو سرشکن روی کدوم درس یا درسها کنید می تونید 30 درصد ببرینش بالا؟خواهش امتحان کنید.موفق باشید.راسیی تست فقط تستای کنکور مباحث رو بزنیدا این تالیفی ها می خوان توی ریاضی و آمار بگن ما خفنیم تست سخت می دن که اصلا فایده نداره.موفق باشید

خودم به nazanin : 1391/05/23

سلام مرسی شما فوق العاده اید که فکر می کنید 1 درصد حتی من اینجوریم!:دی(شوخی).این مشکل همه ما هست و بیشتر وقتی بولد میشه برامون که چندتا درس رو با هم می خونیم و مطالب برامون زیاد و پراکنده میشه و طبیعیه درست وقتی بخوایم یک جمله رو توی کتاب 200 صفحه ای پیدا کنیم تا یک برگه a4.حالا حافظای مثلا کتابی مثل قرآن چیکار می کنن؟میان انقدر می خونن که حفظ شن اول جای هرچیز رو(مثلا این مبحث مرتوط به کدوم فصل بود)بعدش به مرور انقدر تکرار می کنن تا حفظ شن.اصلا ثابت شده هست که تنها راه ثبت یک مطلب توی حافظه بلند مدت تکرار تکرار تکرار و تکراره.خوب تعداد تکرار ها رو میشه با یکسری از روشهای افزایش تمرکز از جمله نت نویس و تلقین و فکر کردن فقط راجع به موفقیت راجع به کنکور و انرژی مثبتی که ازش می گیریم کم کنیم.اما هرکی به شما گفت امروز می خونه ماه دیگه یادشه بدونید دروغ گفته!!باید نت بنویسید بعدش نتهاتون رو توی فواصلی که خودتون دستتون میاد دوباره بخونید بعد چندبار کاملا یادتون می مونه.فقط دفعه اول خوندن که نت رو برداشتید.نتهاتون رو بعدش بلافاصله حفظ کیند. بعد دوباره از اول از حفظ بگید همه رو و 2 روز بعد دوباره نتهاتون رو بخونید و دفعه های بعد 1 ماه و 2 ماه طول میکشه تا یادتون بره.می بینید از هرکی بپرسید همین رو میگه فقط با روش خودش.یکی میگه جی5 یکی مثله من یکی دیگه هم میگه هی می خونم!پس تکرار انگیزه تمرکز(تات)همین 3تا باعث میشه حافظه بلند مدت از تبنلی دربیاد و 2 ماه اول سخته ها بعدش خیلی راه میافته و اصلا شعور بالاش که شرایط رو درک میکنه و باهامون راه میاد بیشتر به وجدمون میاره که بخونیم!امیدوارم موفق باشید.

فاطمه : 1391/05/23

سلام و تبریک.آقا من پارسال درسایی که خوندم خلاصه کردم بعد از روی خلاصه ها نکته برداری کردم ولی رتبه خوبی ندارم اشکالی داره امسال از روی خلاصه هام بخونم و سراغ کتاب نرم؟(خلاصه هام کاملن/اصلا من میرزا بنویس خوبیم)میشه یه راهنمایی بکنین؟ممنون میشم!

مهسا : 1391/05/23

کارتون خیلی درسته آقا احسان ممنون از جوابهاتون ! در پناه حق

انا : 1391/05/24

سلام وخسته نباشید اقا احسان....من خیلی ممنونم که اینقد دقیق به سوالام جواب میدین ومشخصه که خیلی دقیق هم سوالا رو برسی میکنید خیلی راهنماییهاتون بهم کمک کرد واقعا...تصمیم گرفتم برم بازرگانی امیدوارم که بتونم خوب پیش برم(ولی چقد سخته که هدف دقیق مشحص نباشه)امیدوارم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید همیشه وبه هدفی که دارید برسید.راستی کلی از این به بعد سوال دارم ازتون(تخصصی)

کاتیا : 1391/05/24

با سلام مجدد:ی در مورد گرایش تحول و همچنین بازار کارش راهنمایی میفرمائید . دیگه چیزی تا اعلام نتایج نمونده و من در مورد این گرایش مرددم! البته گرایش مدیریت بیمه هم با اینکه از اسمش مشخصه اما زیاد طرفدار نداره ؟؟ بازار کارش خوب نیس یا مشکل از وضعیت تدریس و ...این رشته اس!! ؟

sima.gh : 1391/05/24

سلام و تبریک.من مدیریت صنعتی خوندم .برا ارشد مدیریت it میخاهم بذم. تا چه رتبه ای دانشگاه سطح بالا میشه قبول شد؟

نعیمه : 1391/05/24

با سلام و تبریک بهتون، میخواستم یه سوال درباره درس تحقیق در عملیات ازتون بپرسم من رشته خودم تو کارشناسی IT بوده و این درس و قبلا پاس کردم میخواستم بدونم منابع ارشد برای مدیریت با منابع رشته صنایع واسه تحقیق در عملیات یکسانه؟ شما خودتون از چه منبعی استفاده کردید؟یکی از دوستانم جزوه یکی از موسسه های خوب برای صنایع و داره ولی نمیدونم برای مدیریتم میتونه خوب باشه یا نه؟ باتشکر و آرزوی موفقیت های بیشتر...

hamed : 1391/05/24

سلام و تبریک دوباره میخواستم بدونم کدوم موسسه برا کنکورهای آزمایشی بهتر از بقیه هس،هم از لحاظ تعداد افراد شرکت کننده وهم کیفیت آزمون؟ممنون ... در ضمن از مشاوره و جوابتون به سوال قبلیم تشکر میکنم. اما در جوابتون که پرسیه بودی... آره شرایط اسکان دارم اما آشنایی با اساتیدی که گفتمو نداشتم.در مورد آمار که گفتین ،عرفانیان خوبه، میخواستم بدونم خودت باهاس کلاس داشتی؟

hamed : 1391/05/24

ببخشید یادم رفت بگم... من نمیتونم پیوسته لغت زبان بخونم یعنی همیشه طرف زبان نمیرم که همین فاصله انداختنم باعث میشه لغتای که خوندمم تا حدودی یادم بره. پیشنهادتون برا این مشکل چیه؟ممنون از وقتی که میزاری

dorsa : 1391/05/25

سلام یه سوال خیلی مهم که یادم رفته بود بپرسم من زبان نمیخام بزنم چون نه بلدم و نه علاقه دارم. بدتر بهم استرس میده.ریاضی هم همان مباحث مهمی که گفته بودین میخام متمرکزبشم.بااین وضعیت تاکیدتون رو چه درسای هست که جبران بشه؟یه سوال دیگه من تاالان مدیریت نخوندم توی شهریورمیخام شروع کنم بنظرتون چطو بخونم؟ازجزوه پارسه میخام بخونم

بهار : 1391/05/26

ضمن سلام وعرض تبریک خدمت شما.من امسال تمام کردم ومهندسی نرم افزار خوندم ومیخوام یکی ازگرایشای مدیریت رو انتخاب کنم که IT یا صنعتی یا بازرگانی مورد نظرم هست.به نظر شما از حالا شروع کنم میرسم که رتبه خوبی روبیارم.راسی جزوه مالی ماهان خوبه؟ به نظر شما ازکجا شروع کنم وبا چه درسایی؟

بهار : 1391/05/28

سلام تست تئوری مدیریت کدوم کتاب مناسب تر هست؟ درس تئوری اول الوانی رو بخونم یا مبانی مدیریت رضاییان؟

ssssss : 1391/05/28

سلام و خسته نباشید... من تیوری رو دارم با dlm می خونم و مهر تموم میشه . قبلن هم بهتون گفتم البته نه روش جی 5 که داره چون من از این روش نتیجه خوبی نمی گیرم و یادداشت برداری کردم انچه را که فهمیدم و الان هم کلیت موضوعات تو ذهنمه .. .برایه برنامه ریزی از مهر که طبق کنکور ازمایشی میخاهم پیش برم.dlm تیوری رو چگونه برایه بار 2 بخونم ؟

elahe : 1391/05/28

salaaaaaaaaaam aghaye norifard vaghean khaste nabashid man k jedan az rahnaihatoon estefade karadam . man eghtesade khord o tamam kardam va 504 ham daram mikhonam eghtesad e kalan ham kharidam vali kgord b safaremon va darim mirim safar az in motmaenam k eghtesade kalan ro ham to tabeston tamam mikonam vali bazaryabi giram nayomad va dlm ham gharare az teh bekharam. hala lotfan b man begid vaziatam chetore?????????? KHEYLI MAMNONAM

شهابی : 1391/05/29

سلام 1__من تاحالا از اساتید زیادی در رابطه با تربیت مدرس و تهران پرسیدم که اکثرا میگن تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد قویتری داره نسبت به تمام دانشکده ها پس چرا اولویت بچه ها اول تهرانه بعد بهشتی یا تربیت مدرس! آیا فقط بخاطر بزرگتر بودن اسم این دانشگاست که انتخابا به این شکل میشه؟ 2__چی مشه یه مهندس راه اهن تو علم و صنعت میاد و بازرگانی شرکت میکنه؟ یه جواب منطقی بدین لطفا 3__در رابطه با مدیریت استرس و مدیریت زمان هم مشاوره بدین چجوری میشه با این موج منفی که میگن قبول نمیشی و سخته مقابله کرد و استرس رو کاهش داد مرسی

mahmoud : 1391/05/30

سلام......... چندوقتیه میخوام درسامو شروع کنم اما نمیدونم چرا دستم نه به کار و نه به درس میره!!! نمیدونم چرا ولی انگار یه چچیزی تو وجودمه و باعث کاهش انگیزم میشه!!! تا دست به کتاب میشم نمیتونم بخونمش از ترم پیش اینجوری شدم... ترم آخرم و معدل کلم 19.52 هست تا حالا و به خرخون کلاسمون معروف بودم خواهش میکنم راهنماییم کنید و بگید دلیل این مدل بی انگیزگی ها چی میتونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

baran91 : 1391/05/31

سلام. خسته نباشین. من مدیریت دولتی خوندم و الان قصد دارم برای فوق بازرگانی اماده بشم از شهریور. 2سالی هست که فارغ التحصیل شدم و هر 2سال هم فوق دادم اما نخونده . دوست دارم فوق قبول بشم اما احساس میگه سخته و دست نیافتنی و البته مرتبم حواسم پرت میشه و تمرکزم پایین هست. یه کاره پاره وقت اما هر روزی بهم پیشنهاد شده اما چون خودم را میشناسم که تک بعدی ام .یا باید کار را برم یا درس را بخونم .میدونم و تجربه بهم ثابت کرده در کنارش سخت برام کار دیگه انجام بدم و با خودم میگم یا کلا باید وارد بازار کار شد و دور ارشد را خط کشید یا بشین سفت و سخت بخون تا بعد وارد بازار کار بشی. البته ناگفته نمونه که من کارهای حسابداری مختصری هم انجام میدم. ممنون میشم راهنماییم کنید .با چه درسی شروع کنم؟توی یک هفته برنامه درسیم چه باشه؟وآیا از شهریور تا روز کنکور میشه به رتبه تک رقمی مثل شما دست یافت؟؟؟؟؟؟ ممنون از لطف شما.

مهسا میم : 1391/06/02

سلام. تبریک می گم به خاطر رتبه ای که آوردید. راستش من پارسال آزمون شرکت کردم ولی قبول نشدم. الان خیلی ناامیدم. می ترسم امسالم مثله پارسال بشه. لطفاً یه خورده از انگیزه و هدفت برام بگو شاید منم مثله تو بتونم امسال خوب بخونم و رتبه م خوب شه.

سارا... : 1391/06/02

سلام و تبریککک برایه اینکه چند تا درس در روز بخونیم میخام ازتون بپرسم.. من برنامه ریختم طهر ها تیوری و زبان بخونم البته 1 ماه که دارم میخونم ولی برایه باقی درسها(ریاضی-مالی-اقتصاد-پژوهش-بازاریابی) موندم چگونه برنامه بریزم با توجه به اینکه میگن در یک روز 4 تا درس باید بخونیم؟

samaneh : 1391/06/02

salam,mamnun az rahnamayihatun,vaghean lotf darid ,ye soal dashtam baraye teori che pishnehadi mikonid?che ketabi begiram?

احمد : 1391/06/05

با عرض سلام وتبریک من متولد 55فارغ تحصیل سال 82مدیریت دولتی پیام نورهستم . امسال میخوام ارشدفراگیرپیام نور رشته مدیریت بازرگانی یا mba که درساش درکنکور ارشد پیام نور مثل هم هست شرکت کنم .با اینکه من شاغلم ونصف روز سرکار هستم . اما یک سوال ازشما داشتم و اون اینه که ایا اگه من بخوام سراسری شرکت کنم با بسته dlm مدیریت بازرگانی موفق میشم ایا فقط dlm کفایت میکنه اونم از حالا اول شهریور.شما dlm رو تایید میکنید.

هما نادری : 1391/06/07

سلام دوست عزیز. من بازرگانی غیرانتفاعی خوندم وبا اینکه معدل بالایی داشتم در تست زدن مشکل دارم . امکان شرکت در کلاس های ماهان تهران رو بدلیل سکونت در شاهین شهر ندارم. چطور میتونم در دروسی مثل or ومالی تست بزنم؟ چند دور خوندن این کتب کفایت میکنه؟

خودم به همه : 1391/06/09

عذرخواهی از همه به دلیل این همه این چند وقت انقدر سرم شلوغ شده بود که نتونستم اینجا سر بزنم اما من سر قولم هستم و ازین به بعد سعی می کنم دوباره مرتب سر بزنم به اینجا و ممنونم از سران که چند روز تعطیلی دادن بهم و می تونه کلی کار عقب افتاده رو به روز کرد.:دی

خودم به فاطمه : 1391/06/09

سلام فاطمه خانوم. یکم به نتاتون شک کنید به نظرم بهتره و اینکه اگر میتونید یکبار دیگه کتاب رو بخونید و نتهاتون رو باهاش تکمیل کنید و بعدش دیگه با خیال راحت فقط روی نتهاتون تمرکز کنید. ایشالا اینجوری اطمنانتون هم به تنهاتون بیشتر میشه(راستی میرزا بنویسی اصلا بد نیست و توی این زمینه حسن هم هست امیدوارم خوب ازش استفاده کنید و عالی شه نتیجه تون)

خودم به کاتیا : 1391/06/09

کاتیا خانوم جوابتون رو اونور دادم امیدوارم مفید بوده باشه .موفق باشید.

خودم به sima.gh : 1391/06/09

سلام . خوب توی سایت مدیر قسمت مدیریت فناوری اطلاعاتش خیلی می تونه کمکتون کنه و اگه تاحالا مطالعه نکردید حتما توی برنامه تون قرارش بدید. اینجور که از سال پیشی ها بر میاد تا رتبه نزدیک به 300 می تونید به شبانه دانشگاههای عالیه تهران(تهران بهشتی مدرس) امید داشته باشید و تا 640 هم به شبانه علامه اما برای روزانه رتبه تون زیر 200 باشه قاعدتا مشکلی برای دانشگاههای بالا ندارید(علامه و بهشتی) موفق باشید و رتبه تون ایشالا جوری باشه که خودتون هرجایی خواستید برید و رتبه تون شمارو به یه دانشگاه خاص نبره.ایشالا میشه.

خودم به نعیمه : 1391/06/09

سلام نعیمه خانوم .نه نه این کار رو نکنید لطفا!! تحقیق صنایع خیی کاملتر از تحقیق مدیریت هست و با اینکه اکثر مباحث یکی هست اما سطح سوالات متفاوته پس نیازی نیست وقتتون رو به خوندن یک جزوه سنگین صنایع هدر بدید.پیشنهاد من کتاب مهرگان و بعد از اون فدویه برای تحقیق و یا اگر از این درس دید دارید جزوه آقای زاهدی سرشت هم کاملا کفایت می کنه براتون به عنوان رفرنس.موفق باشید

خودم به حامد : 1391/06/09

سلام حامد جان من فقط و فقط میگم ماهان توی سوالای قبلیمم کامل گفتتم چرا مرد. بله من خودم با عرفانیان کلاس آمار داشتم و واقعا ممنونشم بابت کمکی که بهم کرد و به نظر خودم آمار رو بی نظیر درس داد و اگه الان تعریف می کنم ازش کمترین کاریه که برای لطفش در قبالم می تونم انجام بدم. راجع به زبان هم به نظرم تعداد لغاتی که توی روز می خونی رو کم کن اما هرروز بخون.مثلا روزی 12 تا(یک درس 504) بخون و هرروز روز قبلیارو دوره کن. منم خودم همین مشکلت رو داشتم و اینجوری حلش کردم.ایشالا نتیجه بده برای شما هم.موفق باشی

خودم به درسا : 1391/06/09

اگه حتی میخوای حذف کنی هم از الان حیفه عملی کنی تصمیمت رو .من پیشنهاد میدم اگه دوس داری برای شهریور فلش کارت 504 بگیر روزی فقط 1 درسشو(12 تا کلمه میشه)یاد بگیر و روز بعد یه درس دیگه به علاوه درسهای قبلی.اینجوری تا آخر شهریور کلی لغت یاد گرفتید که اعتماد به نفستونو بالا برده با روزی نهایت 30 دقیقه وقت گذاشتن و اون وقت یک سال زبان(مخصوصا درک مطلبها) رو بزنید و ببینید چه پیشرفت خوبی داشتید و اون موقع اگه موثر نبود خوب حذف کنید و درسهای دیگه رو خیلی بیشتر بخونید. به نظرم برای موفقیت در اون شرایط حتما بایذ اقتصاد بازاریابی رو خیلی خوب بزنید تحقیق رو اگه می تونید خوب بزنید و تئوری و مالی حدود 10 درصذ بالای میانگین و ریاضی هم همون 25 تا 35 رو بزنید تا به امید خدا یک رتبه عالی بیارید اگر هر درسی رو حذف کردید مطمئن باشید اقتصاد و بازاریابی رو خیلی عالی میزنید و بقیه رو در حد میانگین و بالاتر می زنید.موفق باشید

حودم به درسا و samaneh : 1391/06/09

به نظرم خوندن یک کناب جامع مدیریت توی تئوری خیلی می تونه کمک کنه چیزی که من دیدم این بود که کتاب موسسات زیاد با هم فرقی نداشت و اکثرشون مطالبشون یکیه تقریبا پس حتما توی برنامه تون قرارش بدید الان اگر می تونید شروع کنید و تا آبان چندبار بخونید و بعدش اگه تونستید برای تست خودتون dlm رو روزی 100 تاشو بخونید که چون کتاب رو خوندید اکثرشو سریع جواب می دیسد بعدشم نتهاتون +کتاب تست پرچ و 2000 تست نگاه دانش رو بزنید عالی میشه.تعجب نکنید اگه به قبلیا جوره دیگه گفتم چون اون موقع توی مرداد بودیم و الان توی شهریور و کسی که بخواد توی مهر یا آبان شروع کنه هم باید متفاوت بخونه.واقعیت باید سعی کنیم بیشترین بازدهی رو از زمان داشته باشیم و امیدوارم بتونم کمک کنم.موفق باشید.

خودم به بهار : 1391/06/09

سلام بهارخانوم خیلی خوشحالم که از مهندسی می خواید برای ارشد مدیریت بخونید و ایشالا موفق باشید.من نمونه ای از یک نفر هستم که از مهر شروع کرد و خوب حتی نتیجه اش از اونی که خودش فکر می کرد هم خیلی بهتر شد پس حتمانه حتما میشه اگه بخواید و بخواد.جزوه مالی ماهان بله خوبه شما رو از خوندن کتاب بی نیاز می کنه البته حتما کتاب تهرانی رو داشته باشید تا تستهای سراسریشو از روی اون بزنید.من نظرم اینه شهریور رو با تئوری،بازاریابی،اقتصاد و زبان شروع کنیدو بخونید و نتهاتون رو تکمیل تکمیل داشته باشید تا به امید خدا تا آخر شهریور اقتصاد تموم شده باشه و 3 تای دیگه به جاهای خوبی رسیده باشه. و ریاضی و آمار که احتمالا مشکل خاصی باهاش ندارید رو از اواسط مهر بخونید.تحقیق و مالی هم اگر مشکل دارید و براتون ملموس نیست کلاس رفتن خیلی می تونه جلو بندازتتون.به نظرم تئوری رو با یک کتاب جامع یک موسسه برای کنکور شروع کنید سلامی ماهان خیلی خوبه پارسه و مدرسان هم هست و آبان که 2 بار تمومش کردید رو بیارید به تست کتابهای پرچ و 2000 تست نگاه دانش و حتما نتهاتون هم هی دوباره بخونید.ایشالا عالی برید جلو.

خودم به ssssss : 1391/06/09

سلام خیلی عالیه اما لطفا حتما نتهای روز قبل رو روز بعد بخون قبل شروع مبحث جدید و هرهفته همه قبلیهارو بخون.تموم که شد کتاب جامع مدیریت(برای یکی از موسسات) بگیرید و اونو با سرفصلها بخونید و به نتهاتون نکات جدید رو اضافه کنید اما مطمئنم اکثر نکاتشو بلدید و بعدشم از آذر تستهای پرچ و 2000 تست نگاه دانش تا آخر دی و بعدشم هی نتهارو بخونید تا دم کنکور ایشالا عالی میشه

خودم به ssssss : 1391/06/09

راسی بار دوم یمئ رو اگر نتهاتون کامله دیگه نتهارو هی می خونید دیگه اما برای هر آزمون آزمایشی یمئهای همون رو یک دور دیگه بخونید که خوب سریعتر انجام میشه دیگه.طبق صحبتهای من میانگین شما روزی 1 تا 1.5 ساعت از درس خوندنتون به تئوری اختصاص داده میشه تا کنکور.

خودم به elahe : 1391/06/09

سلام الهه خانوم تا اون موقع که اینو نوشتید خیلی عالی بوده امیدوارم بهم بگید الان اوضاع چطوره و هنوز به همون خوبی هست یا نه موفق باشید کلی.

خودم به شهابی : 1391/06/09

سلام شهابی جان! 1)خوب بخش بسیارزیادیش همون بحث اسم دانشگاهها و مسائلی به جز مسائل آموزشی هست چون بحث آموزش یککی از فاکتورهای یک دانشگاه هست و جایی که بهترین اساتید رو داشته باشه اما نتونه جو آرومی برای درس خوندن بچه ها فراهم کنه نمی تونه بهترین باشه قاعدتا 2) واقعیت من اینو توی متن بالا هم بهش اشاره کردم من فقط دلیلم از انتخاب هدفم بود و می خوام کارایی بکنم که به یکسری درسهایی که قراره بخونم نیاز دارم و ازون طرف همه می دونن که تفاوت چندانی بین کارشناسی و ارشد رشته های مهندسی وجود نداره و این باعث میشه اون انگیزه لازم برای ادامه تحصیل توی رشته خودم رو نداشته باشم. از یکطرف می خواستم یک مقدار ازین محدودیت راه آهنی بیرون بیام و شاید بتونم جاهای دیگه هم مفید باشم.به هر حال امیدوارم خدا کمکم کنه و بتونم.3)این لینک رو بخون مرد فکر کنم مفید باشه : http://www.management-house.ir/?where=show&id=116 موفق باشی

خودم به mahmoud : 1391/06/09

سلام محمود جان.چرا نباید اینجوری باشی؟و آیا غیر عادی هستی؟این دو تا رو با خودت بپرس و جواب بده من اینجوری جواب میدم: یک دانشجوی عالی با معدل خفن که به هرچیزی که می خواسته توی کارشناسی رسیده و الان چون نمی دونه چی می خواد یکم سردرگمه.حال نداره بخونه چون نمی دونه چرا باید بخونه! محمود تو عالیی پسر و کسی که عالیه نباید به فکر قبول شدن توی کنکور ارشد باشه باید دنبال 1 شدن باشه! 1 بشه که چی بشه؟ که سربازی معاف شه که بتونه درکنارش سریع یه جا مشغول به کار شه که بتونه یکسری تسهیلات بگیره (اینا پست ترین چیزایی که برات بدست میاد) و در نگاه بزرگتر بتونه یک مسیر جدید رو برای خودش ایجاد کنه،حرکت جدید آدم های جدید و کارهای جدید تا بتونه مسیر عادی رو سریع تر از بقیسه طی کنه و سریعتر بتونه وارد مرحله بعدی بشه . فقط می دونم خیلی دوست دارم مفید باشم و بعضی وقتا برای اینکه بتونی به بقیه بقبولونی که خیلی کارا از دستت برمیاد اینه که توی یک جامعه آماری جز بهترین ها باشی تا بتونی اعتماد بقیه رو داشته باشی.محمود حال نداره بخونه چون هنوز هدفش رو برای خودش انتخاب نکرده و اگر انتخاب کرده هدفش از تواناییش کوچیکتره و باعث میشه زیاد تلاش نکنه براش چون می دونه با تلاش کم هم بهش میرسه.پس قدر خودتو بدون مرد و بلند فکر کن.همین بلند فکر کردن و هدفای بزرگ می تونه بهترین انگیزه باشه.میتونه بیشترین تهدید هم باشه برات (اگه نتونی بهش برسی تو ذوقت می خوره)اما وقتی می دونی چه تواناییهایی داری فقط خودت رو حروم می کنی مرد. هدفت رو بزرگ بردار و بهش ایمان داشته باش تا مجبورت کنه به تحرک بیشتر و تحرک بیشتر شادت کنه چون داره بهت می فهمونه که داری به هدفت نزدیکتر میشی.موفق باشی مرد.

خودم به baran91 : 1391/06/09

سلام باران خانوم از مهر هم میشه به رتبه خیلی بهتر از من رسید اما یک پیش شرط بزرگ داره : خط دوم و سوم کامنتتون رو از ذهنتون پاک کنید! رتبه شما زمانی پی و پایه اش گذاشته میشه که هدفتون رو مشخص کنید.هدف رتبه تک رقمی با دست نیافتنی بودن کنکور در تناقض هست تناقضی که باعث میشه شما به جای تمرکز روی درس خوندن دنبال تمرکز برای حل کردن این تناقض توی ضمیر ناخوداگاهتون باشید و این باعث میشه تمرکزتون بیاد پایین ها؟! می دونم زمانی که شما کامنت رو دادی و خیلی های دیگه من نتونستم جوابتون رو بدم و ازین بابت خیلی ناراحتم که اون موقع نتونستم کمک کنم اما امیدوارم این کامنت رو بخونی و این اعتماد رو داشته باشی که میشه و باید بشه چون هدفت قبول شدن با رتبه عالی هستش و چون هدفت رو با توجه به تواناییهات انتخاب کردی امکان نداره اشتباه باشه پس اگه بهش نرسی کم کاریه خودته نه چیز دیگه.پس براش بجنگ و به همه نشون بده چه جنگجوی قابلی هستی.من نظرم روی زبان،تئوری،اقتصاد تا آخر شهریور و بعدش جای اقتصاد بازاریابی هست. ریاضی و آمار و تحقیق و مالی هم از مهر شروع کن . امیدوارم موفق بشی.

خودم به مهسا میم : 1391/06/09

سلام مهساحان. امیدوارم الان این رو بخونی و انگیزه ات رو هم قبل این کامنت بدست آورده باشی.توی مدیریت یه اصلی هست که میگه مدیر بعضی مشکلات کوچیک رو نمیبینه و خودبه خود اون مشکلات حل میشن امیدوارم مشکل انگیزه شما هم از این قبیل مشکلات بوده باشه. واقعیت انگیزه هرکس برای ادامه هدفی هست که از طی اون مسیر قراره بهش برسه.من انگیزه ام یک زندگیه بهتره داشتن یک خانواده که بتونم خوشحال ببینمشون!ممکنه خنده دار باشه اما من برای هدفم خیلی خیلی ارزش قائلم ممکنه هدف یکی دیگه فخرفروشی باشه هدف یکی دیگه هم پول درآوردن از مدرک یکی هم بخواد رئیس جمهور شه!! از قصد اینجوری می گم تا بفهمی هرچیزی می تونه انگیزه بخش باشه و وقتی بهش اعتقاد داشته باشی بهترین عامل انگیزشی هست. امیدوارم یک هدف که واقعا بهش ایمان داری رو انتخاب کنی و ببینی چه جوری بهش می رسی.اگه ادامه تحصیل راهش باشه پس الان اون انگیزه در شما هست! امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم.موفق باشی.

خودم به سارا : 1391/06/09

سلام سارا خانوم.تئوری و زبان درسهایی هستن که به نظر من 8هرروز باید خونده بشن.دو درس بقیه هم ریاضی تحقیق آمار یک دسته و مالی اقتصاد بازاریابی یک دسته دیگه باشه. روزی یک درس از هر دسته + تئوری و زبان میشه 4 درس در روز فقط توجه کنید که مدیریت چه جور خوندنشون خیلی مهم هست.بازم اگه کمکی از دستم برمیومد خوشحال می شم بتونم کمک کنم.

خودم به احمد : 1391/06/09

سلام احمد آقا شدیدا خوشحالم از این تصمیمتون و از صمیم قلب آرزو می کنم سال دیگه این موقع جواب قبولیتون رو گرفته باشید.من از dlm فقط تئوری مدیریتش رو قبول دارم اگر برای بقیه درسها منابع بهتری بدست بیارید همه چی ایشالا عالی پیش میره. راستی شما اگر تا 5 هم سرکار باشید حداقل 3 ساعت توی روز می تونید درس بخونید که وقت بسیار عالیی هست برای منابع پیام نور حتی اگه بخواید همه منابع رو بخونید پس به نظرم روی منابع اصلی کنکور تمرکز کنید و با توجه به نقات ضعف و قدرتتون اونارو مدیریت کنید نتیجه خیلی بهتری می گیرید.امیدوارم وفق باشید.

خودم به هما نادری : 1391/06/09

هما خانوم سلام. توی مالی بله خوندن یک جزوه خوب(در صورت نبودن کتاب تهرانی) و زدن تستهای سراسری خیلی می تونه کمکتون کنه.توی تحقیق هم کتاب فدوی بر مبنای تست بنا شده که خیلی می تونه بهتون کمک کنه.(اما پیشنهاد من برای این دو درس مطالعه جزوه هر مبحث و بعد از اون مطالعه رفرنس در همون مبحث هست که می تونه خیلی کمک کنه.موفق باشید.

خودم به همه : 1391/06/09

باز هم بابت این چندوقتی که نبودم عذرخواهی می کنم و امیدوارم ازین به بعد تا کنکور مانند قبل بتونم در اسرع وقت جواب ها رو بدم. با آرزوی موفقیت برای تمامی دوستان امسال کنکوری!

baran91 : 1391/06/09

سلام. من هر روز به اینجا سر زدم که جواب پیامم را دریافت کنم. الان که جواب دادیم خیلی خوشحالم.خیلی امیدوارم. راستش یه کاری ناتمام دارم که تا نیمه شهریور باید تمام کنم.انشاا.. از نیمه شروع میکینم. به امید رتبه خیلی خیلی خوب با کمک شما. خیلی خوبه که کسی همراه آدم باشه . بازم بهم کمک کنید و راهنماییم کنید. یه دنیا ممنون.

بهار : 1391/06/09

سلام ممنون از امیدی که بهم دادین تئوری و504 وبازاریابی روشروع کردم وتقریبا تا 2 هفته دیگه تئوری الوانی وبازاریابی مناجاتیم تموم هس.برا تئوری نمیدونم با اینجور خوندن که فقط از الوانی میخونم کنارش چه تستی بزنم؟!!!!!!!!!!!! البته کتاب پرچ رو گرفتم محبت کنید توضیح بدین که چیکار کنم؟ زبان تست رو از کی شروع کنم؟ مدرسان شریف عمومیش رو گرفتم. مالی من از ماهان مولفش سرنسری هست؟ ولی یه درددل موندم !!!!!!!!!!!!!!!!!!: موندم که بازرگانی هدفم باشه با IT وصنعتی!!!؟؟؟؟؟! واسه همین باید هرچه زودتر بین مالی ومدیریت تولید انتخاب کنم. کتاب دوتاشم گرفتم ازنظر شما بازار کار کدومش بهتره؟ علاقه ام کلی به مدیریت هست ولی چون تغییر رشته ای هستم شناخت ملموسی ازشون ندارم توی این مورد هم کمک کنید ممنون میشم باسپاس فراوان.

mm : 1391/06/10

سلام وتبریک برای تئوری چه کتاب تستی خوبه؟

خودم به بهار : 1391/06/10

خوب همه چی عالیه پس.مدیریت تهنا درسیه که به نظرم الان نباید تست زد چون تست حروم میشه.الوانی که تموم شد(امیدوارم نتهاتونرو کامل برداشته باشید)کتاب جامع یکی از موسسات برای تئوری به نظر من سلامی (ماهان) رو شروع کنید و تا 25 مهر تمومش کنید بعدش با سرفصلهای آزمون مدیریت رو از نتهاتون و کتاب سلامی مجدد بخونید و تست پرچ رو هم برای مباحث آزمون بزنید. بعدش از دی ایشالا تستای جامع می زنیم و 2000 تست نگاه دانش.بازاریابیتون هم تموم شد اقتصاد رو جاش بخونید که اونم تا 15 مهتموم شه(البته حین اقتصاد خوندن حتما نتهای بازاریابیتونم بخونید)زبان هم لغتارو با 504 و 450 برید جلو و برای هر آزمون آزمایشی چندتا متن درک مطلب هم بزنید.تست جامع زبان هم برای دی به بعد.مالی جزوه ماهان دکتر اسداله بود اینی که شما میگید رو نمیشناسم.من باشم می گم بازرگانی چون اگر خوب شید کنکورش رو رتبه تون توی هف هم خیلی خوب میشه و حتی برای صنعتی هم شانس دارید از طرفی بازارکارش خیلی وسیعتر هست.مدیریت صنعتی رو الان کاراشو به صنایعی ها هم می دن که با توجه به افزایش ظرفیت صنایع یکمقدار کار سختتره البته بازم اگه آدم توی هرکدوم تخصص داشته باشه راحت کار براش پیدا میشه و از این نظر مشکلی نیست.از طرفی مالی خوندن به نظر من راحتتر و کمتر زمان نیاز داره تا تولید(این کاملا یک نظر شخصی هست)موفق باشید.

خودم به mm : 1391/06/10

سلام mmجان! تست مدیریت 3تا منبع خوب به نظرم هست 1)پرچ که همه می زنن تقریبا و شمام حتما بزنید 2)تستهای کنکور قبل که به شدت مهمه و اینم حتما باید زد 3)اگر خواستید خیلی دیگه سنگ تموم بزارید(البته به وقت هم توجه کنید که مبادا وقت درسای دیگه تون رو بگیره) 2000 تست نگاه دانش تالیف سیذجوادین خیلی به نظرم خوبه.موفق باشید

امین : 1391/06/11

احسان جان سلام خدا را شکر موفق که هستی امیدورارم در ادامه راه هم موفق تر باشی به لطف خدا و انشاءالله عاقبت به خیر . من هم علم و صنعتی هستم البته ورودی 79 صنایع . به هر حال نقاط مشترک با شما کم ندارم . می خواستم بدونم تو درس مالی چکار کنم ، من شهرستان هستم و کتاب تهرانی رو که دیدم پر از فرمولهای حفظ کردنی و طولانی بود و من هیچ دیدی در مورد این درس ندارم از کجا شروع کنم و فکر می کنید تا کی بتونم این درس رو به یه جاهای خوبی برسونم ، بقیه درسها رو شروع کردم و بد نیستن لطفا تو زمینه مالی راهنماییم کنید و بگید که آیا این درس هم جزء دروس فراره یا یاد گرفتنی یا... از این که به بچه ها انگیزه میدید ازتون ممنونم و برای همه دوستان و شما که از دوستان خیلی خوب من هستید دعا می کنم .

بهار : 1391/06/11

سلام ممنون از کمک بسزاتون. والله جزوه ماهان اینه ومتاسفانه گرفتمش!مبانی سازمان رضاییان رو کی بخونم پس؟ اقتصاد خرد نظری هم از امروز آوردم تو برنامه ام. یه جا خوندم که نت رو وقت خوندن بر نداریم بهتره و برا همینم هنوز بر نداشتم متاسفانه ولی میخوام تا دیر نشده شروع کنم. وقت خوندن بنویسم؟

mm : 1391/06/11

پرچ منظورتون به کتاب سوالات کنکور از سال 70تا90 هست؟یا اشتباه خریدم؟

هادی : 1391/06/11

من پارسه ثبت نام کردم مشاور یه برنامه برام چیده .از وقتی با اون برنامه میخونم حس درس خوندنم رفته. قبلش خودم آهسته و پیوسته میخوندم.آیا شما هم با برنامه پارسه پیش میرفتین؟من میخواستم ریاضی و آمار رو بی خیال شم ولی مشاور گفت مه نه باس بخونی.من کارمندم . ضمنا" من کارشناسیم مهندسی مکانیک بوده .یه خورده راهنماییم کن که بیشتر چه درسایی رو بخونم .آیا فقط جزوه های پارسه کافیه؟ من ریاضی و آمار نمیخوام بخونم لطفا یه برنامه برام بچین

خودم به امبن : 1391/06/11

سلام امین جان.خیلی خیلی ممنونم ازت و واقعا به این دعاها نیاز دارم و خوب همه نیاز داریم پس واقعا مرسی.درس مالی رو اگر از روی یک جزوه بخونی و بعد سراغ کتاب تهرانی بری تا حد خیلی زیادی این مشکل برات حل میشه.از طرفی واقعا فرمولهای فصل 2 خیلی به هم ربط دارن مثلا هرجا گردش دیدی صورت فروش بذار و ... so سعی کن بفهمیشون از طرفی فصل دو و سه بگذره دیگه بعدش کمه فرمولاش و از حتی اقتصاد فرمول کم داره اما بیشترین و مهمترین فصلهاش هم همین 2 و 3 هست پس تا نفهمیدی ازشون نگذار که بین 30 تا 40 درصد(امسال 50 درصد) سوالا از همین 2 فصل هست و خیلی مهمه واقعا.از طرفی وقتی تست میزنی می بینی که تمام فرمولهای فصل دو رو نیاز نیست بلد باشی و اکثرا از چند فرمول همیشگی سوال میدن اما شما همه رو یاد بگیر.مالی خیلی شیرینه یعنی من دارم الان با 20 نفر میرم تا کنکور جلو و الان همه به این نتیجه رسیدیم که زیر 50 زدن مالی حیفه پس شمام اصلا نگران نباش و مطمئن باش با توجه به پایه قویت توی ریاضی تا 2 ماه دیگه کاملا ترست از مالی میریزه فقط پیشنهادم برای راحتیه بیشترت استفاده از یه جزوه مالی ترجیحا مناجاتی یا اسدالهی هست. خیلی خیلی خوشحالم از تصمیمت برای ادامه مرد و منم از صمیم قلب دعا می کنم موفق بشه و ایشالا حتما میشی.گام اول مالی:ترازنامه و صورت حساب سود و زیان رو خوب خوب یاد بگیر!

خودم به بهار : 1391/06/11

بهارجان همونطور که توی کامنتای قبلی گفته بودم هرکس شیوه خودشو داره و امکان نداره یک بهترین راه وجود داشته باشه.من به دلیل قوی بودن حافظه تصویری خیلی کند می شد بدون نت برداری حفظ کنم و کسی دیگه نتبرداری تمرکزش رو از بین می بره so هرطور که فکر می کنی راحتتری برو جلو و بدون بهترین اونیه که خودمون برای خودمون انتخاب می کنیم.شما به نظرم یک روز از یه روش برو روز بعد همون درس رو با یک روش دیگه ببین کدوم راحتتری.البته روی مدیریت یا بازاریابی امتحان کنی زودتر به نتیجه میرسی.آها راسی الان چون توی شهریور هستیم و زمانتون جوریه که اگر رضائیان رو بخونید بازده خوبی نمیگیریت ازش پیشنهادم یه کتاب جامع مثل سلامی هست.اما اگه دقت کنید کسایی که از مرداد می خواستن شروع کنن گفتم رضائیان.اصلا هم نگران نباشید که کمتر از اونا بلدید من فقط اینکار رو کردم که مطالب جدید یاد بگیرن و تا دمه کنکور انگیزه یادگیریشون کم نشه تا بخوان فکر کنن مدیریت کامل بلدن و این درس رو بذارن کنار.so الان من به 2تا از کسایی که مطمئنم امسال زیر 20 میشن(سال دیگه معرفی می کنن خودشونو:دی) گفتم فقط کتاب جامع بخونن چون مطمئنم ازش.موفق باشید کلی.

خودم به mm : 1391/06/11

این دقیقا عنوانش هست : مجموعه سؤالات طبقه بندی شده کنکور کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت با پاسخ های تشریحی.امیدوارم همین رو خریده باشید

خودم به هادی : 1391/06/11

سلام هادی جان.شما برنامه ریزی میکنی که بهتر بخونی نه اینکه بخواد انگیزه ات رو بگیره که! به نظر من هر برنامه ای که این حالت رو برات ایجاد کرد بنداز دور!ببخشید که انقدر با صراحت گفتم!از طرفی احساس می کنم شما چون رشته ات مهندسی هست نیازی به رفرنس خوندن توی ریاضی نداری(اما آمار رو بخون حتما) و تست بزن توی ریاضی و هرجا که مشکل داشتی به رفرنس رجوع کن و به خاطر اینکه تست کم نیاری ریاضی رو از مهر شروع کنی به نفعته که تستات رو زود تموم نکنی(راستی ریاضی تست آزاد نزن)چه گرایشی هستی هادی جان؟(اینجوری راحتتر میشه گفت چه درسهایی مهمتره برای اون گرایش)موفق باشی مرد ببخشید یهو اولش اونجوری شدم چون نمی دونم اون اول هم گفتم یا نه اما خیلی بده که یکسری به این فکر نمی کنن که هر جمله شون میتونه روی ادامه مسیر آینده یک نفر تاثیر بذاره و فکر می کنن فقط باید برای رفع تکلیف یک حرف زد!امیدوارم من اشتباه کرده باشم و مطمئن باش می تونی چون خودت خواستی که موفق بشی مرد و فقط جوری که خودت از خودت راضی میشی برو جلو و مطمئن باش همون بهترینه چون هیچکس برامون دلسوزتر از خودمون نیست و وقتی خودمون از خودمون راضی باشیم یعنی خیلی عالی داریم پیش میریم.

هادی : 1391/06/12

سلام .آقا من منظورم اینه که نمیخوام ریاضی و آمار روبزنم .درسته مهندسی مکانیک خوندم ولی بعداز 5 سال همه رو فراموش کردم. من بازرگانی .بازاریابی میخوام قبول شم تا حتی شده آزاد باشه (نیشابور) ولی فقط قبول شم .یه برنامه ریزی میخوام بدون ریاضی و امار

mm : 1391/06/12

یه دنیا ممنون خیالم راحت شد همینو خریدم.پاسخ های تشریحی هم لازمه بخونم؟چون میخوام رتبه یک بیارم

فاطمه : 1391/06/12

سلام ممنون از راهنماییتون.

mm : 1391/06/12

میشه یه توضیح درباره کتاب 2000تست بدین؟از کنکورای سالای قبل هست؟هرفصلی سوال داره؟

خودم به mm : 1391/06/12

اصلا اون کتاب دقیقا مهم پاسخنامه تشریحی خوبشه وگرنه تستاش همون تستای کنکور سالای پیشه.حتما پاسخنامه اش رو با دقت بخونید. 2000 تست هم اکثر سوالاش تالیفی هست اما از سوالای کنکور هم توش هست(خیلی کم) و بر حسب سرفصل های مدیریت 1 2 و 3 دانشگاه و منابع انسانی تحلیل سیستم و رفتار سازمانی بودجه بندی شده.موفق باشید.

بهار : 1391/06/12

سلام ممنون از امید دادنتون خیلی خیلی به موقع بود یه کم ناامید شده بودم وروحیه ام کم شده بود امیدوارم تا کنکور همراهمون باشید.چون کاملا با کتابا نا آشنام تئوری وبازاریابی رو که تا حالا مشکلی نداشتم ولی اقتصاد شاید بعد اگه حل نشد باهاتون در میون بذارم بازم ممنونم امید دادنتون بسیار به جا بود. راستی منم حافظه تصویریم خیلی بهتره نظرتون راجع به طرز مطالعه ام چه جوره؟ باتشکر

dorsa : 1391/06/12

سلام میشه یه توضیح در مورد کتاب بازاریابی شاهرخ افلاکی بدین؟کتاب تست هست یا....بهم گفتن اینو بخونم بجا مناجاتی

خودم به بهار : 1391/06/13

خواهش می کنم من فقط چیزایی میگم که بهش اعتقاد دارم و امیدوارم همه چی همونطور که ما میخوایم پیش بره.راجع به کسانی که حافظه تصویری خوبی دارن در منابع اشاره شده بهترین کار استفاده از نتبرداری شلخته(برای ایجاد تمرکز بیشتر) و تکرار و تکرار در خوندن هستش.امیدوارم به شما هم بتونه کمک کنه.موفق باشید.

خودم به dorsa : 1391/06/13

سلام درسا خانوم.من تا همین امروز هم این کتاب به گوشم نخورده اما فقط می تونم بگم این یک ریسک بزرگ هست که یک منبع امتحان شده که حالت رفرنس شده رو نادیده بگیریم و منبع متفاوتی رو مطالعه کنیم.من با اطمینان می گم مناجاتی تا وقتی نگن منابع تغییر کرده برای بازاریابی کافبه کافیه.اما اگه دلتون با اون کتابه به حرف دلتون گوش کنید چون انرژی منفی بازده خوندنتون رو شدیدا پایین میاره.موفق باشید و به بدیهیات شک نکنید.

mm : 1391/06/13

اگه زبان 30ریاضی 20 مالی 40 پزوهش20بازاریابی 80تئوری 80 اقتصاد 60بزنم چه رتبه ایی میارم به نظرتون؟

s به سحر : 1391/06/13

درسا من کتاب افلاکی دارم .خیلی خلاصه توضیح داده در حده 1 یا 2 صفحه . بیشتر تست تالیفی داره و کنکور... برا تست زدن استفاده کن... منبعی رو بخون که واسه ارشد خوب نتیجه داده که بازاریابی مناجاتی با اندک وقت کم و حجم مطالب زیاد کتاب بهینه دکتر مناجاتی است ..

بهار : 1391/06/13

سلام کتاب مبانی سازمان رضاییان رو بعد از الوانی بخونم؟ فعلا جزوه سلامی ماهان گیرم نیمده. امیدوارم قبل از اتمام اینا گیرم بیاد.راستی بازاریابی من هم 3 استاد رو دارم هم مناجاتی واز روی مناجاتی خوندم تا حالا به نظرتون بعدش همین مناجاتی رو تکرار کنم یا 3 استاد همبخونم؟

سامان به mm : 1391/06/13

mm جان برایه درصد تیوری که 80 در نظر گرفتی بزنی یا باید 30 تا کتاب بخونی یا معجزه ای شه سوالات رو گلابی بدن که 80 بزنیییییی خوبه نگفتی 100 بزنی!!!!

بهار : 1391/06/13

سلام تبریک میگم بخاطر موفقیتون میدونم یه کم ناراحتید که تهران نشدید اما به قول خودتون شما 50 درصد خودتون رو در حدتوان انجام دادین واولش چی میخواستین وچه توقعی؟ اما عنایت پروردگار تک رقمی شدین. پس شک نکنید که حتما خیر شما در این بود وبا توکل به بزرگ بی همتامون تو راهتون قدم بذارید. "خدامون" اونقدر بزرگ هست که شاید گذاشته بقیه شادی رو توی جای دیگه ای از زندگیتون سر راهتون قرار بده. برقرار باشید.

لادن : 1391/06/13

سلام این نت برداری شلخته یعنی چی (: ؟ چجوری ؟ لطفا توضیح بدین

mm : 1391/06/13

هه. خدارو چه دیدی اقای سامان .شاید زدم.حفظ کردنیم خوبه.اتفاقا میخواستم بگم100ولی گفتم حالا شاید چندتا سوال یادم بره گفتم80

محمود به mm : 1391/06/15

درصد 80 به نظر من خیلی هم طبیعیه رتبه 4 سال پیش تو رشته بازرگانی خانومی بودن که 96 درصد زدن تئوری رو تو گوگل بزنی میاد اسمش

dorsa : 1391/06/16

سلاااام کاش یکی سوال من جواب بده.کسی میدونه استاد زاهدی سرشت کدوم دانشگاه درس میده؟من شیرازی هستم خواهشا آدرس و راهنمایی درست کنید خیلی تهران نمیشناسم

به درسا : 1391/06/16

استاد زاهدی سرشت استاد دانشگاه سراسری هرمزگان هستند می تونید برید سایت شخصیشون .. جزوه شونو دارم فوق العادست

به درسا خانم : 1391/06/16

اهان اگه برایه کلاس کنکور میگی استاد زاهدی برا رشته مدیریت تو موسسه نگاره و برایه مهندسی صنایع در موسسه پژوهش و نصیر تدریس م یکنند و همین گوشه سایت مدیر جان تبلیغ موسسه نگاره و پژوهش هست

mba1 : 1391/06/17

سلام اقا احسان بهتون تبریک میگم واقعا شاهکار کردید یه چیزی ازتون میخوام اونم جروه تحقیق در عملیات مال خودتون ممنوم میشم کمک کنید خیلی بهش احتیاج دارم موقعیت من یه جایه که اصلا کلاس برگزار نمیشه طرفای سنندج یه اینکه با سایت مدیر هماهنگ کنید که این جزوه رو سایت قرار بگیره لطفا راهنمایی کنیید

الناز : 1391/06/17

سلام آقای نوری بهتون تبریک میگم.مطمینم راهنماییای شما میتونه به من خیلی کمک کنه.من دانشجوی ترم 5 مدیریت دولتی هستم چندین بار خواستم تغییر رشته بدم به بازرگانی .بنظرتون آینده شغلی کدوم رشته بهتره با در نظر گرفتن اینکه من خیلی به کارای اداری علاقه ندارم؟ خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

فرهاد : 1391/06/17

واقعن با mba1 موافقم جزوه مالی استاد مناجاتی و استاد زاهدی رو بشه بزارید تو سایت مدیر البته با هزینه که ما از جاهایه دور افتاده بتونیم استفاده کنیم خدا خیرتون بده احسان جان بامراممم
دوستان عزیز. به طور کلی امکان قرار دادن جزوات اساتید بدون اجازه و درخواست ایشان در سایت مدیر وجود ندارد

dorsa : 1391/06/18

سلام اون وقت این موسساتی که میگید من برم اونجا میشه ازشون جزوه ایشون رو خرید؟

dorsa : 1391/06/18

اسم دانشگاه هرمزگان چیه؟سرچ کنم مدیریت؟1

dorsa : 1391/06/18

الان زنگ زدم دانشگاه هرمزگان گفتن استاد فرخی داریم زاهدی سرشت نداریم یه کم بیشتر توضیح بدید ممنون میشم

الی : 1391/06/18

سلام ببخشید من مجموعه تست پرج رو که با ونووس نوشته و جلدش ابی رنکه رو بیدا نمیکنم اون کتابی که من بیدا کردم قهوه ای و نارنجیه که ونووسی هم درکار نیست مهرداد برج به تنهایی نوشته*ایا این همون کتابه؟یا نه فرق داره؟؟؟متشکرم

خودم به همه : 1391/06/18

دوستانی که جای بنده جواب میدن دستشون درد نکنه اما لطفا با ذکر اسم خودشون جواب بدن!ممنون.

rodabe : 1391/06/18

سلام.لیسانس زیست هستم.فکر میکنم میتونم در رشته مدیریت رتبه خوبی بیارم.اما وقتی مفاهیم مدیریتو با زیست مقایسه میکنم میترسم نکنه نتونم.یکم درسا برام خشکه.زبان ریاضی ام بد نیست خوبه. نمیدونم چی کار کنم به مرور میتونم با این جور درسها عادت کنم.از رشته بازرگانی بین الملل خوشم میاد.

setare : 1391/06/19

سلام،واسه ریاضی چه کتابی رو پیشنهاد می کنید؟

بهزاد : 1391/06/20

درود بر شما .ضمن عرض تبریک و ارزوی موفقیت برای شما در همه مراحل زندگیتون. من مدیریت بازرگانی گرایش مالی اموزش محور پیام نور تهران قبول شدم ولی راضی نیستم معدلم 13/17 .مخواستم دوباره کنکور بدم ولی یه کار خوب بهم پیشنهاد شده سر دو راهی قرار گرفتم نمیدونم چکار کنم عاشق درسم توی این وضعیت اقتصادی کشور کار گیرم اومده نمیدونم بخونم واسه سال بعد یا برم سر کار.میشه یه راهنمایی بدین؟ممنون میشم

مینا : 1391/06/20

سلام . از نظر بورسیه شدن ( بعد از گرفتن فوق لیسانس و قبولی در دکترا) در رشته مدیریت بازرگانی به نظر شما دانشگاه ایلام بهتر است یا دانشگاه خرم آباد؟ و کدام یک از این دو دانشگاه برای بورسیه گرفتن برای دانشجویانشان با دانشگاههای دیگه ارتباط بهتری دارند و می توانند دانشجویانشان رو بورسیه کنند؟

RODABE : 1391/06/20

سلام.من لیسانس زیستم.منابعو گرفتم.زبان و ریاضی ام بد نیست. .در درس پزوهش یکی از دوستام بهم کمک میکنه و امتحانت پارسه رو شرکت کنم.اما دروسمدیریت یه جورایی برام خشنه نسبت به زیست.به نظرتون در این رشته کنکور بدم ؟ مرسی

maedeh : 1391/06/21

رتبه کارشناسیتون چند شد؟

عرفان : 1391/06/22

سلام دوست عزیز بابت حسن خلق شما در کمک به بچه ها و کسب رتبه عالی بهتون تبریک میگم میخواستم اگه ممکنه یکبار به صورت جامع منابع ارشد برای بازرگانی رو ذکر کنید با تشکر

الی به بهزاد : 1391/06/27

با اجازه اقای نوری فرد اقا بهزاد تو قسمت مصاحبه با اقای صنعتی براتون یه کامنت کزاشتم اکر دوست داشتین بخونینش نطر شخصی منه

BaharNaz : 1391/06/29

سلام آقای نوری فرد .به شما تبریک اول واسه شخصیت قشنگی که دارید و بعد هم به خاطر کسب رتبه ی تاپتون.. شما الگوی خوبی واسه من هستید هم تو شخصییت هم تو درس خواندن. ممنون از راهنماییهاتون.. امیدوارم تو همایش امروز ببینیمتون. ی سوال داشتم:لطفاٌ منابعی رو که از شروع پاییز بهتره مطالعه کنیم رو اگر براتون مقدوره به اختصار بیان کنید (به علت ضیق وقت) سپاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

otadi : 1391/06/30

سلام،تبریک میگم که رنبه خوب اوردی. من مهندس مواد دانشگاه تبریز خوندم.از خیلی ها راهنمایی گرفتم ومثل شما چون شاغلم هر روز یه سری به سایت ومنابع و... میزنم هرکسی یه چیزی میگه حالا ازشما راهنمایی می خوام ،دارم بازرگانی شرکت می کنم یعنی برای پست سازمانی نیاز شدید به قبول شدن دارم وانگیزه ام هم بالاست یک ماهه شروع کردم (تئوری،پرچ رو میخونم-بازاریابی همه میگن سه استاد-پژوهش نمی دونم چی کار کنم-زبان 504رو تموم کردم ولی برای تخصصی نمیدونم چکار کنم-آمار هیچی نمی دونم-خردوکلان نظری رو دارم می خونم-ریاضی کتاب محمودیان رو خریدم ودارم می خونم-مالی خیلی برام نامفهومه دکتر تهرانی رو دارم می خونم)برای منابع هر درس وتستها راهنماییم می کنی!واقعا نیاز به راهنمایی دارم خیلی برام مهمه که حتما تهران قبول شم وترجیحا روزانه چون شاغلم ویه بچه دارم امیدوارم همیشه موفق باشی.

elahe : 1391/06/31

salam aghaye norifard khob hasti? vaghean khaste nabashid man az taraf khodam va hameye dostan inja azshoma kamale tashakor ro darim . man t seri moshkelat vasam pish omad k natonestam eghtesad kalan ro tamam konam. 4 fasl dg monde k midonam chizi nist tamomesh mikonam vali hanoz DLM va bazaryabi gir nayovordam va mondam az mehr b bad chi bayad bekhonam . dar vaghe az shoma mikham vase mehr b baad man y barnamerizi bekonid chi bayad bekhonam. Y DONYA TASHAKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

baran91 : 1391/06/31

با سلام و خسته نباشین. من تئوری را از dlm میخوام بخونم.شما میدونی ترتیب سرفصل های توی dlm چیه؟ آخه میخوام آزمون شرکت کنم و آزمون سرفصل داره ولی dlm من سرفصلهاش معلوم نیست .dlm من از دوستم هست که 2سال پیش خریده. و dlm را باید به ترتیب خوندش واینطوری اگه آزمون ثبت نام کنم ممکن هست سرفصل آزمون با آنچه خوندم هماهنگ نباشه و درصد من بیاید پایین در این درس .چیکار کنم بنظرت؟؟؟؟؟؟

maedeh : 1391/07/02

سلام شما تست پرچ خوندین؟

parvin : 1391/07/04

سلام خسته نباشید تبریک میگم بابت موفقیتی که بدست اوردین برای درس ریاضی و امار شما چی پیشنهاد میکنید برای کسانی که رشته انسانی بودن و ریاضیشون ضعیفه؟

مهشید : 1391/07/04

سلام خسته نباشید.من دانشجوی ترم 7 هستم و این ترم 17 واحد دارم که اگه پاس شه 17 واحد میمونه برای ترم بعد.قصد داشتم امسال ارشد شرکت کنم تازه هم شروع کردم به خوندن.اما بهم گفتن که اگه روزانه قبول شی و درست تموم نشه از کنکور بعد محروم میشی.از یک طرف میترسم ترم بعد واحدهایی که برام مونده همشون ارائه نشه و از طرف دیکه هم میترسم اگه واسه کنکور بخونم 17 واحد این ترمم پاس نشه.البته تا حالا هیچ درسی رو نیفتادم.معدل کلم هم 17.لطف کنین راهنماییم کنین امسال کنکور بدم یا آزمایشی شرکت کنم؟دوستی بهم گفتن آزمایشی شرکت کن و امسال ریاضی و زبانت رو تقویت کن.رشتم مالیه.

BaharNaz : 1391/07/04

همایش آقای مهندس یگانه همایش بسیار خوب و مفیدی بود..اما جای شما بسیار خالی بود...

parvaa.m : 1391/07/05

سلام وخسته نباشید.من فارق التحصیل رشته ریاضی هستم یه سری کامل کتاب مدیریت از دوستان خریدم.که کتاب مالی از دکتر قالیباف وبازاریابی بهمن فروزنده واستادپرچ هستن.من اطلاعی ندارم واز شما تقاضاداشتم راهنمایی کنین همین کتابها را مظالعه کنم یا کتابهایی که فرمودین بخرم

m : 1391/07/05

سلام ازمون ازمایشی ماهان بهتره؟یااکسین؟

sara20 : 1391/07/06

سلام.بعد اینکه تست هایی رو که زدیم آیا باید بعدا هم تکرار کنیم؟؟مطالب رو هر چند وقت باید تکرار کنیم؟واسه همه درسا اینطور؟

maryamdokht : 1391/07/06

سلام . تبریک میگم به شما و ممنون به خاطر راهنمایی هاتون. من تازه میخام شروع کنم به خوندن. لیسانس اقتصاد بازرگانیم. به نظرتون از الان شروع کنم امیدی به قبولیم هست؟ ممنونم

samira : 1391/07/15

ketabe bazaryabi monajati ye ketabe meshki range ke bad az tozihatesh test ham dare?

m : 1391/07/16

اره سمیراااااا

hadi : 1391/07/17

سلام تبریک میگم آقای نوری فرد من رشتم معماری برای ارشد میخوام مدیریت بازرگانی بخونم به نظرتون توی این 3ماه میتونم؟ هیچ کتابی رو هم تا حالا نخوندم؟منم میخوام فقط روزانه بخونم لطفا کمکم کنید وقت زیادی ندارم ممنون

parvaa.m : 1391/07/17

سلام وعرض ادب.ببخشید کتاب مالی دکتر تهرانی کدوم فصل هاش زیاد هستن ونیازی به خوندن نیست؟

parvaa.m : 1391/07/17

سلام وعرض ادب.ببخشید کتاب مالی دکتر تهرانی کدوم فصل هاش زیاد هستن ونیازی به خوندن نیست؟

farzane : 1391/08/01

salam va khaste nabashid.man terme 5reshteye modiriyate bazargani hastam .mikhastam bebinam benazare shoma az hala shoro be khondane baraye arshad konam/darzemn zabaanam kheyli zaeefe lotfan begid chekar konam .chon mikham hatman tehran ghabolsham.mamnon.

SARINA : 1391/09/07

salam aghaye nori fard ...gharar bod 2 mah moonde be konkoor ye doping moarefi konid..................to ro khoda ma ro faramoosh nakonid.bi sabrane montazereton hastam......daram 2a mikonam ,,,ma ro yadeton byad...nazr kardam bargardid......

SARINA : 1391/09/22

آقای نوری فرد دوپینگ 2 ماه مونده به کنکور.............پس کجایید شما؟ ما به شما احتیاج داریم....آقای نوری فرد :((((((((((((

sarina : 1391/09/30

ما دوپینگ میخایم یالا....ما دوپینگ می خایم یالا....

لیلا : 1391/10/16

slm. merci az rahnemayi haye ba arzesheton. chon man to shahrestan hastam be jozavat dastrasi nadaram age to sayt bezarin mamnon misham ya age natonestid rahnemayim konin

فریبا : 1392/02/16

کمک می خوام نیستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ژیلا : 1392/02/18

سلام خوبید.منم میخوام رتبه برترشم مثل شما. متاهلم. دوشیفتم سرکارم. ولی سرکارم وقت ازاددارم.به نظرت کارموول کنم؟ازکی؟ میخام ریاضی رو روی فصلهای مهمترش زوم کنم. کدوم فصلهاروبخونم؟ خرد وکلان مدرسان کافی نیست؟ تا اخرتابستون چه کتابایی تموم شه . بهم یه برنامه ریزی بدید تو هرشرایطی باشم طبق برنامتون پیش میرم

احسان : 1392/03/13

سلام.من پارسال کنکور دادم و امروز دوباره اومدم این صفحه و کلی خاطره برام تازه شد.ممنونم از سایت خوب مدیر به خاطر همه اطلاعاتی که خیلی جاها متاسفانه دریغ میکنن از نشرشون و آرزوی بهترینا براتون

محمد : 1392/05/14

با سلام من رشتم کامپیوتره برای ارشد می خوام مدیریت بازرگانی شرکت کنم وقتمم کمه می خوام دو تا از در سا رو حذف کنم با توجه به اینکه رشته کارشناسیم مدیریت نبوده پیشنهاد شما چیه وقتمم کمه خواهشا دقیق راهنمایی کنید ممنون

سمیرا : 1392/05/30

سلام‏ ‏اقای‏ ‏نوری‏ ‏فرد‏ ‏.من‏‏ ‏در‏ ‏مورد‏ ‏اینکه‏ ‏کتابهای‏ ‏معرفی‏ ‏شده‏ ‏برا‏ ‏مدیر‏یت‏ ‏رو‏‏ ‏خودم‏ ‏جدا‏ ‏‏بگیرم‏ ‏یا‏ ‏بسته‏ ‏آموزشی‏ ‏از‏ ‏موسسه‏ ای‏ ‏رو‏ ‏نمیدونم‏ ‏‏ چیکار‏ ‏کنم‏ ‏کدوم‏ ‏بهتره‏ ‏؟لطفا‏ ‏کمکم‏ ‏میکنید‏ ‏

مهیا : 1392/05/31

سلام،فک کنم برای تبریک گفتن دیر شده ولی امیدوارم موفقیتهای خیلی بزرگتری در انتظارتون باشه،من دانشجوی ترم ششم ونفر اول ورودیهای خودمم معدلم حدود 18 وخورده ایه، کلا نمره خیلی برام مهم نیست احتمالا بورسم ولی خودمم میدونم ک توی مدیریت استعدادخوبی دارم پ حیف ارشد تو دانشگاهی بگذرونم ک هیچوقت نتونست سوالای منو جواب بده !از اونطرف اصلا انگیزه درس خوندن ندارم میدونم همش بخاطر بورس شدن، واین برای من خوب نیست میخواستم منو راهنمایی کنید ک بتونم از تواناییهام خوب استفاده کنم

shiva : 1392/06/23

سلام آقای نوری فرد.امیدوارم فرصت داشته باشید تا مارو هم برای کنکور امسال همراهی کنید وما از تجربیات مفید شما استفاده کنیم.من لیسانس مدیریت صنعتی هستم برای ارشد میخوام بازرگانی شرکت کنم ولی دلم میخواد به عنوان رشته شناور صنایع هم شرکت کنم ولی منایع بازرگانی رو میخونم به نظرتون کافیه؟

shiva : 1392/06/23

سلام آقای نوری فرد.امیدوارم فرصت داشته باشید تا مارو هم برای کنکور امسال همراهی کنید وما از تجربیات مفید شما استفاده کنیم.من لیسانس مدیریت صنعتی هستم برای ارشد میخوام بازرگانی شرکت کنم ولی دلم میخواد به عنوان رشته شناور صنایع هم شرکت کنم ولی منایع بازرگانی رو میخونم به نظرتون کافیه؟

mozhdeh : 1392/07/17

salam aghay norifard man daram az manabe mahan estefade mikonam eghtesado pazhohesh dorost nemifahmam akhe khodam modiriat porozhe khondam zaban taghasosiam hichi nemifahmam lotfan rahnamae konid mamnoon

masi : 1392/12/27

ba arze salam lotan komakam konid ke az 1 jaii shoro konam kheili hamechio ghati kardam hich barnameii nadaram ama mikham shoro konam loftan begid az koja estart bezanam reshteye karshenasim modiriate sanatie ba tashakore faravaaaaaaan

سسسسسسسسسسسسس : 1393/04/07

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تابستون میشه همه منابع رو خوند ی باید یک سری منابع رو خوند چیکار باید کرد/ ؟

حسین فرقانی : 1394/01/09

تشکر

noshad : 1395/04/08

با سلام و وقت بخیر من تازه میخوام واسه کنکور شروع کنم ، از اون جایی که رشتم مدیریته تو درس ریاضی خیلی ضعیفم ، تحقیق در عملیات واسم مشکله و همین طور زبان هم میخوام در صد خوبی بیارم ، نمیدونم از الان رو کدوم درسا بهتره تمرکز کنم و از چه منبعی استفاده کنم برای شروع ،که برام موثر تر باشه. لطفا راهنماییم کنید ،ممنون.

تارا : 1400/06/19

با سلام خدمت آقای نوری فر آیا امکان داشتن مشاوره کنکور ارشد با شما وجود دارد؟

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)