شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,095
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,563,923
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 68
کاربران حاضر: 69
کدخبر: 9328 زمان ارسال: شنبه 04 اسفند 1397 - 11:53 تعداد بازدید: 5916
امکان دانلود کتاب مروری سریع بر مدیریت تولید و عملیات از سایت مدیر

کتاب "مروری سریع بر مدیریت تولید و عملیات" حاصل مطالعه عمیق و بررسی دقیق تمامی منابع کنکور کارشناسی ارشد و همچنین حضور نویسنده در محضر اساتید خبره این درس می باشد.
مولف این کتاب فرشاد صفری رتبه 6 کنکور کارشناسی ارشد سال 1392 رشته مدیریت فناوری اطلاعات می باشد
پس از بررسی و تحلیل سوالات کنکور کارشناسی ارشد مدیریت در گرایش صنعتی و فناوری اطلاعات(IT) از سال 1371 تا سال 92 نگارنده خود بشخصه بیش از 4 بار تمامی تستها را حل نموده و با ذهنیت و اشراف کامل اقدام به نگارش مفاهیم اصلی درس مدیریت تولید و عملیات گرفته و بیان آن طوری پیش میرود که داوطلبان ساعی و برتر می توانند با این منبع بسرعت قدم به سوی کسب درصدهای برتر این درس بردارند.
در این کتاب سعی شده است تمامی مباحث اصلی کنکور اعم از مفهومی و تکنیک و حل مسئله و همچنین مطالب مهمی که در منابع اصلی وجود نداشت مانند حفاظت صنعتی و توانایی فرآیند و مباحث بهره وری بعنوان ضمیمه بهمراه مثال جامع آمده است. در مواردی که نیاز به مثال تحلیلی بوده است این نمونه مثالها بهمراه نمودار برای درک عمیق موضوع آمده است.و برای اینکه کتاب حجیم نشود از مباحث ساده مثالی آورده نشده به عوض در انتهای کتاب سوالات کنکور سراسری 92 و کنکور ارشد آزاد 90-91-92 بهمراه پاسخ جامع تشریحی و تحلیل سوالات آورده شده است که خود مروری بر کلیه مباحث مطروحه می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. مبلغ قابل پرداخت برای دریافت این فایل 148 صفحه ای 7500 تومان می باشد.

جهت دانلود فایل اینجا را کلیک کنید


 

نظرات کاربران
farshid : 1392/05/08

اول می خوام از آقای صفری تشکر کنم واسه اون مصاحبه مفصل و خوبشون دوم این که می خوام بدونم چه جوری میشه به خودشون دسترسی داشت؟ آخرم اینکه آیا جزوه کامل و کافی هست؟ تمام مطالب کتابو کنکور رو پوشش میده؟ مرسی

فرشاد صفری : 1392/05/15

سلام فرشید جان...من بدوا جزوه ای از کلاسهای ارشد تولید که شرکت کرده بودم نوشتم که ترکیبی از 3 رفرنس اصلی کنکور بود که در هیچ کدومش نگهداری و تعمیرات ، حفاظت صنعتی و توانایی فرآیند و همچنین چند مبحث از مفاهیم جدید در مدیریت تولیدنیز نبود...این مباحث رو با کمک یکی از اساتید صنایع تکمیل کردم و در 17 فصل و در 148 صفحه A4 تایپ شد...و تا جاییکه میشد خلاصه شده که وقت اضافه از داوطلب نگیره...من بشخصه هر درسی رو که تونستم خلاصه نویسی کنم و یک دید کلی ازش بدست بیارم اطمینانم در موفقیت اون درس بیشتر شد.موفق باشی

farshid : 1392/05/16

ممنون :)

samira : 1392/05/20

سلام آقای صفری،تبریک میگم بابت رتبه ی فوق العادتون،امیدوارم تو تمام مراحل زندگیتون هم مثل کنکورتون موفق باشین،آقای صفری منم لیسانس مهندسی آی تی دارم و برای ارشد می خوام مدیریت آی تی امتحان بدم،تمام درسام واسم جدیدن،جز زبان که تقریبا تسلط دارم ،میخواستم از شما بپرسم الآن که اواخر مرداد ماه میتونم خودمو برا رتبه ی زیر 100 آماده کنم؟میشه یه توضیح کلی راجع به منابع و نحوه خوندنشون بهم بدین؟در باره جزوه ی مدیریت تولیدتون اگه تهیه کنم دیگه احتیاج به خوندن منبع دیگه ای ندارم؟آخه من فک کردم چون ضریب 1 میشه نادیده گرفت این درسو ولی بهم گفتن چون درس تخصصی گرایشه آی تی سفید دادنش یعنی عملا باید قید رتبه زیر 100 رو بزنی!میشه یه راهنمایی جامع به من بدین خیل خیلی ممنوم از اینکه برام وقت میزارین،مرسی

فرشاد صفری : 1392/05/21

سلام خانم سمیرا و ممنون در مورد زمان:الان هم زمان خوبی برای شروع کردنه و با انگیزه و وقت مفید و برنامه ریزی قطعا رتبه زیر 100 آوردن کاملا در دسترسه.....توضیح دقیق هم در مورد منابع و نحوه مطالعه در مصاحبه من و دوستانی که مصاحبه انجام دادن هستش و میتونید درس به درس ببینید که دروس را از چه کتابی وچگونه خوانده اند شما سعی کنید از اونا و من ،بهتر بخونید...من تولید رو هیچ وقت ضریب 1 در نظر نگرفتم بلکه تولید-بازاریابی رو یک درس ضریب 2 در نظر گرفتم و همان طور که بقیه درسا برام جدی بود پکیج تولید-بازاریابی هم برام جدی بود و همیشه سعیم بود هردو رو 70 به بالا بزنم....در مورد جزوه هم از اسمش پیداس..مروری سریع هستش و سعی شده عصاره 3 کتاب و کلاس حضوری درس تولید باشد این جزوه بیشترین کاربردش بنظرم در مهرماه و شروع آزمون موسسات است که در 13 روز می بایست 25 درصد از کل منابع رو مرور و تست زنی کرد. در مورد خرید منابع هم من کلیه منابع رو از آژانس کتاب تهیه کردم و نکته آخر اینکه مجموعه تست های جامع کنکور که 2 جلد هستش همیشه زودتر تموم میشه و بهتره سریع تر تهیه کرد...موفق باشید.

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)