شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,280
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,871,824
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 102
کاربران حاضر: 102
کدخبر: 19376 زمان ارسال: شنبه 25 فروردین 1403 - 11:06 تعداد بازدید: 56
جزییات نمایشگاه کار به میزبانی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

نمایشگاه تخصصی کار به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه تخصصی کار ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه سالجاری، به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری دانشگاه و شرکت توسعه و تجارت ورساز تدبیر به صورت حضوری و با محورهای اصلی صیانت از نیروی کار، تسهیل ورود دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به بازار کار داخلی، ایجاد روحیه کارآفرینی و حفظ و ماندگارسازی نخبگان دانشگاهی در داخل کشور برگزار خواهد شد.

هدف اصلی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر توجه به موضوع مسئولیت اجتماعی و ارزش آفرینی و همچنین ایجاد فضایی برای تسهیل فرآیند ارتباط نخبگان دانشگاهی و استعدادهای برتر با صنعت می‌باشد.

در این رویداد، سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف خود را ارائه خواهند کرد و کارجو با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه بر کسب اطلاعات درباره شرکت‌ها و ارسال رزومه، این امکان را خواهد داشت تا با نمایندگان هر سازمان به طور مستقیم وارد گفت‌وگو شود. از جمله نتایج برگزاری این رویداد برای سازمان‌ها، تأمین نیروی متخصص و ارتقای برند کارفرمایی بوده و برای دانشجویان و فارغ التحصیلان جویای کار پیداکردن موقعیت شغلی تخصصی، یادگیری و شبکه‌سازی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بازدید از نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای عموم آزاد می‌باشد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی Jobexpohub.ir
Job.aut.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)