شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,737
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,867,281
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 88
کاربران حاضر: 88
کدخبر: 19306 زمان ارسال: شنبه 14 بهمن 1402 - 08:46 تعداد بازدید: 115
فراخوان آثار برگزیده حوزه‌های مطالعات آینده، سیاست‌گذاری، حکمرانی و مدیریت

شرایط شرکت در فراخوان آثار برگزیده روز جهانی آینده۱۴۰۲ از سوی فرهنگستان علوم اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ دبیرخانه شورای آینده‌نگاری فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛ در نظر دارد باهدف تکریم و نکوداشت پژوهش‌های مؤثر در زمینه‌ی آینده‌پژوهی تا در مراسم روز جهانی آینده از پدیدآورندگان آثاری که حائز شرایط بوده‌اند تجلیل نماید. در همین راستا از تمامی پژوهشگران حوزه‌های مطالعات آینده، سیاست‌گذاری، حکمرانی، مدیریت و سایر حوزه‌های مرتبط دعوت به عمل می‌آید تا آثار خود در بخش مقالات، طرح‌های پژوهشی، رساله دکترا و کتب، با موضوع آینده‌پژوهی، را جهت بررسی از طریق وبگاه فرهنگستان علوم به نشانی www.ias.ac.ir در بخش دبیرخانه شورای آینده‌نگاری یا از طریق رایانامهforesight@ias.ac.ir  با عنوان «شرکت در فراخوان آثار برگزیده روز جهانی آینده۱۴۰۲» ارسال نمایند.

*شرایط پذیرش آثار

(۱) آثاری به فرآیند داوری وارد خواهند شد که در زمان ارسال دارای گواهی اختتام باشند. بدین معنا که مقالات پذیرفته‌شده، طرح‌های پژوهشی دارای حسن انجام کار، رساله‌های دکترا دفاع شده و کتب چاپ‌شده اجازه ورود به بخش داوری را خواهند داشت.

(۲) برای آثار به زبان فارسی مبنای ورود اختتام/پذیرش/دفاع/انتشار سال ۱۴۰۰ به بعد و برای آثار انگلیسی سال ۲۰۲۰ به بعد می‌باشد.

(۳) گواهی آثار برگزیده فارسی تنها به زبان فارسی و برای آثار انگلیسی به دو زبان و در تمامی موارد با نام صاحبان اثر صادر خواهد شد.

(۴) موضوعات همراستا با مسائل اولویت‌دار کشور، و علوم و فناوری‌های نوین در اولویت قراردارند.

(۵) حداکثر زمان ارسال آثار ساعت ۲۴ روز ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ خواهد بود و این زمان غیرقابل تمدید است.

(۶) برای بررسی آثار در بخش مقالات ارائه اصل مقاله، در بخش طرح‌ها، ارائه اطلاعات شناسنامه طرح (برای بررسی پیش از داوری) و پس از ورود به مرحله داوری گزارش نهایی طرح، در بخش کتب ارائه صفحه شناسنامه کتاب، و در بخش رساله‌ها ارائه صورت‌جلسه دفاع و چکیده رساله (برای بررسی پیش از داوری) و فایل رساله پس از ورود به مرحله داوری نهایی الزامی است. بدیهی است، در صورت وجود نقص در مدارک اثر وارد فرایند داوری نخواهد شد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)