شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,762
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,869,306
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 74
کاربران حاضر: 74
کدخبر: 19200 زمان ارسال: چهار شنبه 26 مهر 1402 - 17:51 تعداد بازدید: 502
رؤسای دانشکدگان دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند

رؤسای ۳ دانشکدگان علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس این احکام دکتر اکبر نصراللهی، دکتر اکبر اشرفی و دکتر میثم چگین به ترتیب به عنوان رؤسای دانشگدکان هنر و رسانه، جامعه و حکمرانی و فرهنگ و تمدن دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند.

تغییرات در ساختار گروه‌ها و دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای سند تحول و تعالی و نظام دانشی در سطح کشوری است و بر اساس آن هر یک از دانشکدگان‌ معاونت هنر و علوم انسانی دانشگاه آزاد با ۶ گروه کشوری مسؤولیت‌ها را عهده‌دار خواهند بود. 

برمبنای نظام‌نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکدگان ساختاری میان/فرارشته‌ای و دربرگیرنده‌ گروه‌های دانشی حول موضوعی مشخص برای حل مسائل و نیازهای روز ملی یا بین‌المللی به عنوان بازوی‌تخصصی معاونت‌ موضوعی است. 

در این نظام‌نامه گروه‌های کشوری دانشکدگان «هنر و رسانه: فرهنگ و ارتباطات، هنر، معماری و شهرسازی، علوم اجتماعی، روان‌شناسی و مشاوره، علوم ورزشی و تربیت بدنی»، گروه‌های کشوری دانشکدگان «جامعه و حکمرانی: مدیریت، حقوق، اقتصاد، علوم سیاسی، حسابداری و مالی، فلسفه و الهیات و معارف اسلامی» و گروه‌های کشوری دانشکدگان «فرهنگ و تمدن: زبان و فرهنگ ملل، گردشگری و میراث، تاریخ و باستان‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا و محیط زیست انسانی» است.

اکبر نصراللهی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی، عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت و عضو هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی است. 

اکبر اشرفی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی واحد تهران مرکزی پیش از این قائم مقام معاون علوم انسانی و هنر، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی بوده است.

میثم چگین هم عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال و پیش از این رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)