شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,230
بازدید دیروز: 23,529
بازدید کل: 152,062,781
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 96
کاربران حاضر: 99
کدخبر: 19168 زمان ارسال: جمعه 17 شهریور 1402 - 15:58 تعداد بازدید: 726
ایجاد رشته کارشناسی حرفه‌ای کوچینگ کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه علمی کاربردی، دوره کارشناسی حرفه‌ای کوچینگ کسب و کار در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا جمالزاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: باتوجه به شرایط جدید، فرهنگ کار در حال تغییر است و سازمان‌ها به مفاهیم جدیدی از جمله رفتارسازمانی مثبت‌نگر یا رهبری روی آورده‌اند تا بتوانند عملکرد فردی را ارتقاء داده و بهره‌وری سازمان را از این طریق بهبود بدهند. وی افزود: کوچینگ علم به فعل رساندن توان بالقوه افراد است و مهارتی است که به افراد می‌آموزد با همراهی مؤثر با مخاطب و با ایجاد تعامل و خلاقیت، او را به سمت بهترینِ خودش هدایت نماید. 

جمالزاده در ادامه اظهار داشت: از این رو دانشگاه جامع علمی کاربردی به منظور پاسخگویی به نیاز بازار کار و با هدف تربیت کارشناسان زبده کوچینگ با مشارکت گروهی از متخصصان و صاحب نظران، به تدوین، تصویب و اجرای رشته کارشناسی حرفه ای کوچینگ کسب و کار در ذیل گروه مدیریت و خدمات اجتماعی اقدام نموده است. 

دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی تصریح کرد: دانش آموختگان این رشته با گذراندن دروسی چون کاربردهای کوچینگ در سازمان، کاربرد فناوری در کوچینگ و کوچینگ گروهی و رهبری تیمی و داشتن قابلیت هایی نظیر کشف شایستگی‌های فردی، ایجاد چابکی در حل مسائل گروهی، شناخت محیط‌های متقابل تأثیرگذار بر کسب و کار و کمک به صاحبان کسب و کار برای بقاء و به کارگیری تکنیک‌های کارآفرینانه در کوچینگ می توانند شغل کوچ کسب و کار، کوچ کار تیمی و کوچ مدیران اجرایی را احراز نمایند. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی اظهار کرد: علاقه مندان به تحصیل در این رشته‌ می توانند ضمن مشاهده سرفصل دروس رشته مذکور در بخش سرفصل برنامه های مصوب در سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی uast.ac.ir ، در پذیرش جدید دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه که تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد ثبت نام نمایند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)