شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,365
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,857,909
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 57
کاربران حاضر: 57
کدخبر: 19104 زمان ارسال: یکشنبه 11 تیر 1402 - 16:39 تعداد بازدید: 810
سرفصل دروس ۹ رشته-مقطع در دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از طراحی دو رشته جدید در مقطع کارشناسی، سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و چهار رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر هاشم آقازاده، رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: سرفصل‌های دو رشته جدید «مدیریت تجارت» و «مالیات» برای اولین بار توسط دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران طراحی شد و اولین دوره پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در مقطع کارشناسی سه رشته گمرک، بانک و بیمه از مهر ماه ۱۴۰۱ پذیرش دانشجو داشته‌ایم و در مهر ماه ۱۴۰۲ گروه دوم دانشجویان در این سه رشته پذیرش خواهند شد.

رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران با بیان اینکه سرفصل‌های سه رشته بانکداری، بیمه و مالیات در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در کشور توسط این دانشکده طراحی شده است، افزود: همه این سرفصل‌ها در دانشگاه تهران تصویب شده است.

آقازاده افزود: سرفصل‌های سه رشته بازرگانی داخلی، بازرگانی بین‌الملل و بازرگانی الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد نیز به صورت اساسی بازنگری شده و نسبت به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های بازنگری‌شده با عناوین تجارت داخلی، تجارت بین‌الملل و تجارت الکترونیکی اقدام می‌شود.

وی از پذیرش دانشجوی دکتری در رشته اقتصاد بیمه به صورت پذیرش استعداد درخشان در دانشکده تجارت و مالیه خبر داد و اعلام کرد: سرفصل‌های مقطع دکتری چهار رشته مالیات، بیمه، بانکداری و تجارت برای اولین بار توسط دانشکده تجارت و مالیه انجام شده و پس از تصویب، اولین دوره پذیرش دانشجو در این رشته‌ها از مهر ماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

استاد دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: تمام رشته‌های دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران در تعامل کامل با ارکان، نهادها، فعالان بازار و صنعت و به صورت کاملاً کاربردی طراحی شده‌اند.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)