شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 17,008
بازدید دیروز: 23,529
بازدید کل: 152,061,559
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 53
کاربران حاضر: 54
کدخبر: 19085 زمان ارسال: سه شنبه 23 خرداد 1402 - 21:18 تعداد بازدید: 701
پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس معرفی شدند

اسامی دانشجویان استعدادهای درخشان راه یافته به مصاحبه علمی دوره‌های دکتری تخصصی بر روی سایت معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی (مصاحبه علمی) از طریق پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان در دوره های دکتری تخصصی را اعلام کرد و بر این اساس لازم است داوطلبان پذیرش استعداد درخشان دکتری در جلسه مصاحبه علمی طبق جدول زمان بندی با ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه گلستان حضور یابند و فرم توصیه نامه علمی تا قبل از روز برگزاری جلسه مصاحبه علمی ارسال کنند.

همچنین برای بررسی و محاسبه امتیاز توصیه نامه علمی، ضروری است فرم تکمیل شده توصیه نامه در قالب فرم مربوط، پس از تکمیل توسط استاد توصیه کننده و تا قبل از برگزاری جلسه آزمون شفاهی، توسط شخص وی (استاد توصیه کننده) به ایمیل مدیر گروه آموزشی رشته مربوط مندرج در جداول زمانبندی مصاحبه علمی که در سایت معاونت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ارسال شود.

دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد؛ باتوجه به محرمانه بودن توصیه نامه در صورت بارگذاری در سامانه گلستان دانشگاه، تخصیص امتیاز مقدور نخواهد بود.

همچنین اسامی راه یافتگان به جلسه آزمون شفاهی با بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی بارگذاری شده در سامانه گلستان توسط گروه آموزشی مربوط، تعیین و اعلام شده است. از این رو داوطلبانی که اسامی آنان در فهرست پیوست اعلام نشده است امکان اعتراض نسبت به نحوه ارزیابی دانشگاه را ندارند.

نتیجه نهایی بررسی پذیرش داوطلبان فوق حتی المقدور هفته اول مرداد ماه ۱۴۰۲ از طریق وبگاه دانشگاه، بخش آموزش به نشانی https://www.modares.ac.ir/edu اعلام می شود.

دانشگاه تربیت مدرس از داوطلبان درخواست کرده است که اکیدا از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی خودداری کنند.

در صورتی که مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب در سامانه ثبت نام با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، حتی در صورت قبولی در این دانشگاه، بلافاصله قبولی داوطلب لغو و از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)