شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 652
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,136,860
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 71
کاربران حاضر: 71
کدخبر: 19043 زمان ارسال: پنجشنبه 04 خرداد 1402 - 10:15 تعداد بازدید: 673
پذیرش دانشجو در دوره ارشد و دکتری به شیوه استاد محور

دانشگاه تهران در اطلاعیه ای از پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد و دکتری (Ph.D ) به شیوه استاد محور سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با استناد به آئین نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در چارچوب نظام آموزش عالی و به منظور انجام پژوهش‌های مورد نیاز کشور در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و بنا به تقاضای اساتید محترم راهنما با رعایت کامل مقررات مربوط، دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به مکاتبه با اساتید دانشگاه تهران از طریق پست الکترونیکی مندرج در وبگاه دانشکدگان / ‏‬ دانشکده / ‏‬ مرکز / ‏‬ مؤسسه و‏‬ پردیس‌های اقماری و یا جلسات حضوری با ایشان نسبت به ارائه مدارک و ثبت درخواست اقدام نمایند. زمان اجرای این فرآیند از تاریخ ۰۱/‏۰۳/‏۱۴۰۲‬ لغایت ۱۵/‏۰۴/‏۱۴۰۲‬ خواهد بود.

تذکرات مهم

در سال جاری امکان فراخوان پذیرش از طریق ثبت نام الکترونیکی در سامانه وجود ندارد. لذا معرفی از طریق بررسی استاد میزبان خواهد بود.

رشته / ‏‬گرایش تحصیلی مورد درخواست متقاضی باید در بین رشته - گرایش‌های تحصیلی مندرج در دفترچه سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۲ باشد.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سایت نان و سازمان سنجش آموزش کشور است.

خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکل یا رفع ابهام، جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در خصوص شیوه نامه به آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir مکاتبه و یا در روزهای کاری از ساعت ۸:۳۰ لغایت ۱۵ با شماره تلفن ۶۱۱۱۳۲۰۵ دفتر استعداد درخشان دانشگاه تماس حاصل فرمائید.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)