شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 28 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,842
بازدید دیروز: 17,185
بازدید کل: 151,503,341
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 100
کاربران حاضر: 100
کدخبر: 19035 زمان ارسال: شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 01:44 تعداد بازدید: 710
جزئیات مصاحبه علمی مرحله دوم آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس، جزئیات ثبت‌نام، ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی مرحله دوم آزمون ورودی دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون دانشگاه تربیت مدرس، جلسه (آزمون شفاهی) مصاحبه کلیه رشته /گرایش‌های داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ این دانشگاه، به صورت حضوری از نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه تربیت مدرس ضروری است مدارک لازم را تهیه و آماده‌سازی و سپس، نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری فایل اسکن مدارک با فرمت مناسب در سامانه جامع دانشگاهی "گلستان" در بازه زمانی ۳ تا ۷ خردادماه ۱۴۰۲ اقدام کنند.

همچنین برنامه دقیق زمانبندی و اطلاعیه‌های تکمیلی از طریق وبگاه دانشگاه www.modares.ac.ir/edu منتشر خواهد شد و ضروری است داوطلبان با مراجعه به نشانی مذکور، از جزئیات و زمان برگزاری آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ اطلاع حاصل کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، این دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی ثبت‌نام از راه‌های دیگر ندارد و عدم ثبت‌نام و حضور داوطلب در روز برگزاری جلسه آزمون شفاهی، به منزله انصراف وی از درخواست پذیرش خواهد بود و امکان برگزاری مجدد جلسه آزمون شفاهی نیز مقدور نخواهد بود.

حداقل معدل قابل‌قبول برای بررسی درخواست پذیرش از طریق آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه تغییر یافته و داشتن حداقل معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) به شرح زیر اعلام شده است:

حداقل معدل کارشناسی ارشد

دانشگاه‌های نوع ۱: معدل ۱۶

دانشگاه‌های نوع ۲: معدل ۱۷

سایر دانشگاه‌ها: معدل ۱۸

حداقل معدل کارشناسی

دانشگاه‌های نوع ۱: معدل ۱۵

دانشگاه‌های نوع ۲: معدل ۱۶

سایر دانشگاه‌ها: معدل ۱۸

داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه تربیت مدرس در صورت داشتن هرگونه سوال و یا مشکل احتمالی، با یکی از شماره تلفن‌های ۸۲۸۸۳۰۶۱ و ۸۲۸۸۳۰۶۲ و ۸۲۸۸۴۱۵۲ و ۸۲۸۸۳۲۱۹ - ۰۲۱ از ساعت ۸ تا ۱۱ تماس بگیرند.

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)