شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 31 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,447
بازدید دیروز: 14,379
بازدید کل: 151,559,275
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 76
کدخبر: 19034 زمان ارسال: شنبه 30 اردیبهشت 1402 - 01:43 تعداد بازدید: 643
جزئیات مرحله دوم آزمون دکتری در دانشگاه علامه

شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علامه طباطبائی شرایط و ضوابط ثبت نام و شرکت داوطلبان در مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری به صورت حضوری که در راستای ارتقای کیفیت آموزشی و به منظور سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان است را به شرح زیر اعلام کرد؛

داوطلبانی می توانند در این مرحله ثبت نام کنند که حدنصاب تعیین شده دانشگاه را در مرحله اول آزمون کسب کرده و از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شوند.

شرایط شرکت در مصاحبه حضوری

بارگذاری مدارک درخواستی از سوی داوطلب در سایت آزمون دانشگاه.

مصاحبه به صورت حضوری مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه برگزار خواهد شد و داوطلبان موظف هستند در روز و ساعت تعیین شده در محل برگزاری مصاحبه حاضر شوند.

چنانچه داوطلب در روز و ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حاضر نشود، عدم حضور وی به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می شود.

نحوه پذیرش دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه و پردیس خودگردان

پذیرش بر اساس معرفی چند برابر ظرفیت از طرف سازمان سنجش آموزش کشور و با بررسی سوابق علمی و مصاحبه است که مطابق جدول زمانبندی رشته ها و روز و ساعت قید شده در کارت شرکت در مصاحبه هر داوطلب به صورت حضوری برگزار می شود.

مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری از روز چهارشنبه مورخ ۱۷ خردادماه لغایت پنجشنبه مورخ ۲۵ خردادماه طبق زمانبندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه برای هر رشته برگزار خواهد شد.

امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه به شیوه آموزشی - پژوهشی ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به مدارک، مستندات و سوابق آموزشی وپژوهشی و ۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده میشود

نمره داوطلب در یک رشته امتحانی گرایش یکسان، در دوره های مختلف (روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان) یکسان درج می شود.

زمان ثبت نام

داوطلبان لازم است برای ثبت نام از ساعت ۱۱ ظهر روز سه شنبه دوم خردادماه لغایت ساعت ۲۱ روز جمعه ۵ خردادماه با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی (ir.ac.atu.azmoon://https) اقدام کنند.

داوطلب ملزم است مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده در کارت شرکت در مصاحبه، به محل مصاحبه مراجعه کند و عدم حضور داوطلب در روز و ساعت تعیین شده به منزله غیبت و انصراف تلقی می شود و در هیچ زمان دیگری مصاحبه برگزار نخواهد شد.

دریافت کارت شرکت در مصاحبه دکتری

داوطلبان باید کارت شرکت در مصاحبه را از ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۱۱ خردادماه تا روز دوشنبه ۱۵ خردادماه برای اطلاع از روز و ساعت مصاحبه، از سایت آزمون دانشگاه مشاهده و پرینت آن را دریافت کنند.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)