شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 25,711
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,128,393
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 89
کاربران حاضر: 89
کدخبر: 18976 زمان ارسال: یکشنبه 28 اسفند 1401 - 20:08 تعداد بازدید: 280
پیش ثبت نام جذب امریه سربازی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از پیش‌ثبت‌نام جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای اعزام سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر افزود: در راستای اجرایی‌سازی توافق فی‌مابین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه قصد دارد نسبت به شناسایی افراد واجد شرایط برای جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در گروه‌های آموزشی مختلف برای سال ۱۴۰۲ اقدام کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: بر این اساس واجدین شرایط در رشته‌های تحصیلی مدیریت (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (تمامی گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (تمامی گرایش‌ها). زبان‌های خارجه (زبان و ادبیات انگلیسی و عربی)، حقوق بین‌الملل و روابط بین‌الملل، وفق شرایط و ضوابط دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند به پرتال دفتر نوآوری، فناوری و تجاری‌سازی دانشگاه به نشانی https://uastartup.uast.ac.ir/fa مراجعه کرده و فرم پیش‌ثبت‌نام را تکمیل کنند.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)