شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 28 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,828
بازدید دیروز: 17,185
بازدید کل: 151,493,327
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 59
کاربران حاضر: 59
کدخبر: 18902 زمان ارسال: جمعه 23 دی 1401 - 10:20 تعداد بازدید: 543
ثبت‌نام دومین مدرسه فصلی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران آغاز شد

ثبت‌نام دومین مدرسه فصلی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران آغاز شد و مهلت نام‌نویسی تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، دومین مدرسه دانشکده حکمرانی با برگزاری چند کارگاه فشرده آموزشی در زمستان ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و در این دوره که محتوای آموزشی آن برای اولین بار در کشور ارائه می‌شود، کارگاه‌های شبیه‌سازی راه‌اندازی و استقرار آزمایشگاه‌های خط مشی و حکمرانی در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی، عمومی و بخش خصوصی مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرند.

طراحی این دوره آموزشی با هدف پاسخ به سوالاتی نظیر «آزمایشگاه خط مشی و حکمرانی چیست؟»، «آزمایشگاه‌های خط مشی چگونه عمل می‌کنند؟»، «روندها و فرایندهای پیاده‌سازی آزمایشگاه‌های خط مشی و حکمرانی چگونه است؟»، «تجربه‌های موفق جهانی در آزمایشگاه‌های حکمرانی کدامند؟»، «آزمایشگاه خط مشی و حکمرانی دانشگاه تهران چگونه عمل می‌کند؟» صورت گرفته است.

ثبت‌نام در این دوره آموزشی برای عموم آزاد است و دانشجویان دانشگاه تهران نیز از تخفیف ۵۰ درصدی برای ثبت‌نام در این دوره بهره‌مند خواهد شد.
متقاضیان شرکت در این دوره مدرسه حکمرانی دانشگاه تهران می‌توانند از طریق پایگاه رسمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران به نشانی https://governance.ut.ac.ir وارد سامانه ثبت‌نام شوند.

ارائه کارت شناسایی معتبر برای حضور در دوره الزامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، آزمایشگاه خط مشی و حکمرانی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران نیز که به ابتکار دکتر علی اصغر پورعزت در حال راه اندازی است، همزمان با دومین مدرسه فصلی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران افتتاح خواهد شد.

ثبت‌نام دومین مدرسه فصلی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران آغاز شد

 

منبع : ایسنا  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)