شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 05 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,945
بازدید دیروز: 27,889
بازدید کل: 151,698,511
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 203
کاربران حاضر: 204
کدخبر: 18873 زمان ارسال: دوشنبه 21 آذر 1401 - 15:14 تعداد بازدید: 429
زمان آغاز ثبت نام جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها

معاون مرکز جذب وزارت علوم از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از ۲۶ آذرماه ۱۴۰۱ خبرداد.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۱ گفت: آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود داوطلبان می‌توانند از ۲۶ آذرماه تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

معاون مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: در این فراخوان بیش از ۲۹۰۰ رشته گرایش توسط دانشگاه‌ها اعلام نیاز شده و حدود ۱۵۰۰ مجوز استخدامی با توجه به آمایش و برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه‌ها واگذار شده است.

بر اساس این گزارش، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور از ۱۲ تا فردا ۲۱ آذرماه فرصت داشتند با مراجعه به سامانه جذب اعضای هیأت علمی بر اساس سهمیه اختصاص یافته نسبت به تطبیق رشته‌های مورد نیاز با تاییدیه مرکز نظارت اقدام کنند.

بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیأت اجرایی جذب دانشگاه ۱۷ دی ماه تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می‌گیرد و در این زمان، پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت عمومی ارسال شده و نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه اعلام می‌شود و همچنین تصمیم در هیأت اجرایی جذب دانشگاه اتخاذ شده و پرونده متقاضیان مورد تأیید هیأت اجرایی جذب دانشگاه به دبیرخانه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم ارسال می‌شود.

مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم نیز بررسی پرونده‌ها را در مرکز جذب و طرح در هیأت مرکزی از ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ انجام داده و در نهایت نتایج نهایی حداکثر تا ۱۷ تیر ۱۴۰۲ به متقاضی اعلام می‌شود.

منبع : مهر  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)