هویت کلامی اولین و فراگیر ترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود. امروزه  برندها  برای حضور همیشگی در ذهن مشتریان  ویادآوری رسالت وفلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به انتخاب شعارهای سازمانی می زنند. شعار انتخاب شده درکنارنام تجاری ولوگو می تواند نقش بسیار مهمی در جایگاه یابی و یادآوری نام شرکت بازی کند. علاوه براین، شعارها بیانگر اهداف و نگاه برند نیز هستند. در حقیقت شعار مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعای یک سازمان است.
	آنچه در این سمینار موشکافی خواهد شد:
	
		
			- 
				نقش شعار در برند سازی
 
			- 
				بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی
 
			- 
				بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی
 
			- 
				بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی)
 
			- 
				جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند
 
		
	 
 
	زمان سمینار:
	
		11دی ماه 1393
	
		از ساعت 14:30 الی 19:30
	
		مکان برگزاری:
	
		تهران، چهارراه پاسداران، ابتدای خیابان دولت، پلاک 12، طبقه دوم، سالن همایش موسسه بن ژیوار
 
	سخنران:
	
		دکتر شهریار شفیعی
	
		- 
			PhDدر بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES) فرانسه
 
		- 
			عضو کمیسیون برند ایران در سازمان توسعه تجارت
 
		- 
			عضو هیئت علمی سازمان مدیریت صنعتی
 
		- 
			عضو شورای سردبیری ژورنال Business & Economic Management
 
		- 
			مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)
 
		- 
			پنجمین سخنران برتر در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در دلوند فرانسه
 
	
 
	
		اعطای گواهینامه:
	
		گواهینامه حضور در سمینار با تایید دکتر شهریار شفیعی در روز برگزاری سمینار به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
	
		 
	
		"جهت ثبت نام اینجا کلیک کنید."
		
		 
 
                  
                
نظرات کاربران