- برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز مدیریت بازاریابی گردشگری در اقتصاد کشور و مناطق هدف گردشگری
	
		- جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به مدیریت بازاریابی گردشگری
	
		- تشویق اندیشمندان و صاحبنظران مدیریت بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی و ارائه راهکارهای اجرایی برای توسعه صنعت گردشگری و ارتقای کمی و کیفی آن
		
		
		محورهای همایش: 
	
		
			1- گردشگری و فناوری اطلاعات
		
			  1-1- بازاریابی گردشگری الکترونیک
		
			2- توریسم (گردشگری) سلامت
		
			  2-2- بازاریابی مناطق طبیعی گردشگری سلامت
		
			  2-3- بازاریابی گردشگری سلامت در حوزه تخصصی
		
			3- آسیبشناسی بازاریابی گردشگری در ایران
		
			  3-1- آسیبشناسی گونه های گردشگری با تأکید بر استان مازندران
		
			  3-2- موانع و محدودیتهای فرهنگی، اقتصادی و بازاریابی مؤثر بر صنعت گردشگری
		
			  3-3- بازاریابی برند (نام و نشان تجاری) در صنعت گردشگری
		
			  3-4- مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری
		
			4- راهکارهای ارتقاء جذب گردشگری در استان مازندران
	 
	
		آدرس : مازندران – محمودآباد – کیلومتر 2 محمودآباد به آمل، دانشگاه نیما / کد پستی: 4631155111