شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 06 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,066
بازدید دیروز: 34,687
بازدید کل: 166,280,958
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 139
کاربران حاضر: 139
سازمانهای پیشرو
چکیده:
سازمانهای پیشرو برآیندی از استقرار نظام مدیریت کیفیت فراگیر در کشورهای پیشرفته است که از دهه 1990 توسط سازمانهای کیفیت ذیربط و رسانه ها اشتهار یافته اند. این مقاله کوتاه کوشیده است ویژگیهای الگویی این نوع سازمانها را آشکار سازد. مقاله به اجمال به توصیف بروز سازمانهای پیشرو و ویژگیهایی از قبیل : ساختار، قدرت، رهبری، فرهنگ سازی، بالندگی، یادگیرندگی،دانایی، روشهای مدیریتی و سرانجام به کلید موفقیت مدیران سازمانهای پیشرو بپردازد . مدل سازمانهای پیشرو می تواند الگوی مناسبی برای سایر سازمانها قرار گیرد.
کلید واژه: تعالی سازمانی، شرکتهای موفق چند ملیتی، مدیریت کیفیت فراگیر، بنیاد کیفیت اروپا، ابتکار و نوآوری در تولید، تعهد کارکنان، اهمیت دادن به مشتریان
نویسنده(گان): محمدرضا اردلان، مهدی جمشیدیان
منبع: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع: پیرامون مدیریت
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1383
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.