شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 21 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,760
بازدید دیروز: 39,121
بازدید کل: 163,018,636
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 103
کاربران حاضر: 103
بررسی اثربخشی روشهای گوناگون بازاریابی الکترونیک در جامعه ایرانی
چکیده:
در این مقاله سعی شده با توجه به اهمیت روزافزون تجارت الکترونیک و بازارهای مجازی، به بررسی روشهای بازاریابی الکترونیک پرداخته و تناسب و اثربخشی آنها، با توجه به مختصات جامعه ایرانی، را بسنجد. بررسی هریک از روشهای بازاریابی الکترونیک به صورت منفرد و خصوصیات فرهنگی، اقلیمی و اقتصادی جامعه ایرانی به همراه رفتار خرید ایشان از موضوعات مورد بررسی این مقاله می باشد.
کلید واژه: بازاریابی، اینترنت، بازاریابی لفظی و فرد به فرد
نویسنده(گان): مصطفی پورمهدی
منبع: اولین کنفرانس مدیریت بازاریابی
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1385
تعداد صفحات: 11
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.