شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 09 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 19,499
بازدید دیروز: 43,706
بازدید کل: 151,122,181
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 150
کاربران حاضر: 151
دانلود پاسخنامه تشریحی درس مدیریت استراتژیک پیشرفته کنکور دکتری سال 1398 مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی + منابع پاسخگویی به سوالات
چکیده:

این فایل شامل پاسخنامه تشریحی درس مدیریت استراتژیک پیشرفته کنکور دکتری سال 1398 مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد. این فایل در 52 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. تعداد سئوالات این آزمون 18 سئوال می باشد. برای پاسخگویی به سوالات از 37 کتاب فارسی استفاده شده و برخی سوالات از چندین منبع مختلف پاسخ داده شده اند.
این فایل قابل استفاده برای داوطلبان مجموعه های مدیریت بازرگانی و راهبردی، کارآفرینی، آینده پژوهی و مدیریت تکنولوژی و مدیریت رسانه و اطلاعات می باشد.
18 سوال پاسخ داده شده مربوط به مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی است (سوال 63 تا 80 دفترچه 525B)که 9 سوال آن با سوالات دفترچه مدیریت رسانه و اطلاعات مشترک بوده (9 سوال از 18 سوال استراتژیک مجموعه مدیریت رسانه و اطلاعات سال 98) و 3 سوال با سوالات دفترچه کارآفرینی، آینده پژوهی و مدیریت تکنولوژی (3 سوال از 12 سوال استراتزیک مجموعه کارآفرینی، آینده پژوهی و مدیریت تکنولوژی سال 98) مشترک می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای آمادگی آزمون دکتری لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کنکور دکتری و با مراجعه به بخش جزوات ازمون دکتری سراسری لیست این جزوات را مشاهده کنید.
هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سایت بدون مجوز کتبی، با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.

کلید واژه: پاسخنامه تشریحی ، مدیریت استراتژیک پیشرفته ، کنکور دکتری ، سال 1398 ، منابع سوالات ، کتاب
نویسنده(گان): گردآوری : علی یونسیان
منبع: تهیه شده در سایت مدیر
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1398
تعداد صفحات: 52
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.