شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 667
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,136,875
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 86
دانلود پاسخنامه تشریحی درس نظریه ها و مبانی خط مشی گذاری دولتی کنکور دکتری سال 1397 رشته مدیریت دولتی + منابع پاسخگویی به سوالات
چکیده:

این فایل شامل پاسخنامه تشریحی درس نظریه ها و مبانی خط مشی گذاری دولتی کنکور دکتری سال 1397 رشته مدیریت دولتی + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد. این فایل در 19 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. تعداد سئوالات این آزمون 19 سئوال می باشد (سوالات شماره 62 تا 80 دفترچه). برای پاسخگویی به سوالات از 7 کتاب استفاده شده و برخی سوالات از چندین منبع مختلف پاسخ داده شده اند. برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و سپس فایل را به صورت رایگان دانلود کنید. شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای آمادگی آزمون دکتری لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کنکور دکتری و با مراجعه به بخش جزوات ازمون دکتری سراسری لیست این جزوات را مشاهده کنید.
هر گونه تکثیر، نسخه برداری، نشر، چاپ، کپی برداری و فروش کلیه فایل ها، جزوات، آثار و محصولات این سایت بدون مجوز کتبی، با استناد به مواد 23 و 29 قانون حمایت از مولفان و مصنفان خلاف قانون، اخلاق و شرع بوده و مشمول قوانین مجازات اسلامی خواهد بود.

کلید واژه: پاسخنامه تشریحی ، نظریه ها و مبانی خط مشی گذاری دولتی ، کنکور دکتری ، سال 1397 ، رشته مدیریت دولتی ، منابع سوالات ، کتاب
نویسنده(گان): گردآوری : علی یونسیان
منبع: سایت مدیر
موضوع: خط مشی گذاری
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1397
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.