شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 9,050
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,775,930
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 209
کاربران حاضر: 209
پاسخنامه تشریحی دروس اصول و مبانی خط مشی گذاری در گردشگری و برنامه ریزی توسعه و مدیریت گردشگری کنکور دکتری 1396 مجموعه گردشگری
چکیده:

این فایل شامل پاسخنامه تشریحی دروس اصول و مبانی خط مشی گذاری در گردشگری + برنامه ریزی توسعه و مدیریت گردشگری + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد. این فایل در 83 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. برخی سوالات از چندین منبع مختلف پاسخ داده شده اند.
این فایل همچنین شامل 34 سوال کلیدی به همراه پاسخ تشریحی آن ها در حوزه خط مشی گذاری می باشد.
در تعدادی از سوالات، علیرغم جستجوهای بسیار در منابع تخصصی متن سوال و گزینه صحیح به صورت صریح در نص کتب تخصصی نیامده است و طرح سوال از دیگر منابع صورت گرفته است. بنابراین تعدادی از منابعی که نزدیکترین ارتباط را به پاسخ صحیح داشتند، پیشنهاد گردید (سوالات 76 و 78 و 79)


 

کلید واژه: کنکور دکتری ، گردشگری ، پاسخنامه تشریحی ، اصول و مبانی خط مشی گذاری در گردشگری ، برنامه ریزی توسعه و مدیریت گردشگری
نویسنده(گان): فرزانه ابوهاشم آبادی
منبع: منابع کنکور دکتری مدیریت گردشگری
موضوع: مدیریت جهانگردی
دسته: دانلود تست ها و نمونه سوالات درسی و کنکوری کارشناسی ارشد و دکتری
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 83
قیمت (تومان): 38000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.