شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 18,883
بازدید دیروز: 21,359
بازدید کل: 152,012,212
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 99
کاربران حاضر: 99
سنجش سطح وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک
چکیده:

هدف این پژوهش بررسی میزان تاثیرگذاری رضایت مشتری بر وفاداری مشتریان در حوزه‌ی بانکداری الکترونیک می‌باشد. جهت سنجش پایایی پرسشنامه از روش ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که ضریب محاسبه شده برای پرسشنامه مقدار 0.909 بدست آمد. نتایج حاصل از برازش مدل در قالب ضرایب استاندارد تحلیل عاملی تاییدی متغیر رضایت مشتری بین0.83 الی 89/0 و برای وفاداری مشتریان 85/0 الی 88/0 به دست آمد. همچنین با بررسی ضریب همبستگی رضایت و وفاداری مشتری مقدار 690/0 به دست آمد. قابل ذکر است است ضریب برآورد استاندارد رضایت بر وفاداری مشتری 49/0 می‌باشد. که این ضریب نشان‌دهنده برازش مطلوب است. نتایج تجزیه و تحلیل داده‌های جمع آوری شده نشان داد که در حوزه‌ی بانکداری الکترونیکی رضایت مشتری با وفاداری مشتریان ارتباط معنی‌داری دارد. همچنین فرهنگ با وفاداری مشتریان ارتباط معنی‌دار و همبستگی منفی دارد و سن، جنسیت و تحصیلات مشتری بر وفاداری تاثیر ندارد.

کلید واژه: بانکداری الکترونیک ، رضایت مشتری ، وفاداری مشتری ، فرهنگ ، جنسیت ، سن ، تحصیلات ، بانک تجارت ، شیراز
نویسنده(گان): آریانا دبیری فرد (فرستنده) ، مینا اخباری آزاد
منبع: ارسال نویسنده
موضوع: پول و ارز و بانکداری
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1396
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.