شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 16 مهر 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 32,790
بازدید دیروز: 37,001
بازدید کل: 167,712,146
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 115
پرسشنامه آمیخته بازاریابی
چکیده:
پرسشنامه 14 گویه ای آمیخته بازاریابی که در سال 2011 توسط کیم و هیون طراحی شده است و از پایایی بالای 70% برخودار است و شامل 4 بعد کانال ، قیمت ، ترویج و خدمات پس از فروش می شود.
کلید واژه: آمیخته بازاریابی ، کانال ، قیمت ، ترویج و خدمات پس از فروش
نویسنده(گان): سحر کمانگر
منبع: A model to investigate the influence of marketing-mix efforts and corporate image on brand equity in
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 2011
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 5000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.