شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 11 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 34,485
بازدید دیروز: 31,438
بازدید کل: 162,668,073
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 226
کاربران حاضر: 226
پرسشنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی
چکیده:
پرسشنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی با 11 گویه که توسط کیم و کو در سال 2012 طراحی شده است و شامل ابعاد 1-سرگرمی ، 2-تعامل ، 3-مدگرایی ، 4-سفارشی سازی و 5-تبلیغات دهان به دهان می شود.
کلید واژه: بازاریابی رسانه های اجتماعی ، سرگرمی ، تعامل ، مدگرایی ، سفارشی سازی ، تبلیغات دهان به دهان
نویسنده(گان): کیم و کو 2012
منبع: Do social media marketing activities enhance customer equity? A empirical study of luxury fashion br
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 2012
تعداد صفحات: 2
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.