شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,605
بازدید دیروز: 19,615
بازدید کل: 152,195,861
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 91
کاربران حاضر: 91
بررسی تاثیر نوآوری استراتژیک بر کیفیت خدمات
چکیده:

هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش نوآوری استراتژیک بر کیفیت خدمات در بین نمایندگان شرکت بیمه ایران شهر ایلام می‌باشد. این تحقیق که در زمره تحقیقات توصیفی - پیمایشی می‌باشد و از لحاظ هدف کاربردی می‌باشد ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسشنامه می‌باشد. در این پژوهش از دو آمار توصیفی و آمار استنباطی استفاده شده است برای نرمال بودن داده‌ها آزمون کلموگروف - اسمیرنوف و برای میزان رابطه از ضریب همبستگی اسپیرمن در محیط نرم‌افزاری spss استفاده شده است نتایج به‌دست‌آمده رابطه معناداری بین نوآوری استراتژیک و مولفه های آن با کیفیت خدمات نشان می دهد .و نتایج حاکی از تایید تمام فرضیه های پژوهش می باشد.

فرمت فایل: Pdf
کلید واژه: نوآوری ، نوآوری استراتژیک ، کیفیت خدمات
نویسنده(گان): مهدیه چراغی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.