شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,656
بازدید دیروز: 24,315
بازدید کل: 152,072,522
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 92
کاربران حاضر: 92
یادگیری سازمانی
چکیده:

در این مقاله سعی شده است با ارائه تعاریف کلی و بحث درباره اهداف یادگیری سازمانی، انواع و میزان کاربرد انواع، سطوح، فرآیند، مهارت ها، ارکان و موانع یادگیری سازمانی و سایر موارد مرتبط با آن، به درک بهتر این مهم و درنتیجه استفاده مطلوب تر از آن در سازمان ها کمک شود. بررسی ریشه های تاریخی یادگیری سازمانی نشان می دهد که پایه و اساس آن یادگیری فردی و آموزش های سازمانی بوده است.گاهی اوقات عبارت های "یادگیری سازمانی"، "آموزش سازمانی" و "سازمان یادگیرنده" به اشتباه، جای یکدیگر به کارگرفته می شوند که در این مقاله به وجوه تمایز آنها نیز اشاره شده است.

کلید واژه: یادگیری، آموزش سازمانی، سازمان یادگیرنده ، یادگیری سازمانی
نویسنده(گان): سعید کوهی (فرستنده) ، زهرا پورامینی
منبع: کنفرانس ملی آموزش و توسعه منابع انسانی - 1394
موضوع: مدیریت دانش
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 3500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.