شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,671
بازدید دیروز: 22,492
بازدید کل: 151,879,707
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 62
کاربران حاضر: 62
مقایسه مفهوم کیفیت خدمات از منظر کارکنان در سازمان های صنعتی، تجاری و فرهنگی با استفاده از تکنیک داده کاوی
چکیده:

کیفیت خدمات به عنوان یکی از حوزه های مورد توجه سازمان ها در محیط رقابتی امروز می باشد. تبیین مفهوم کیفیت خدمات شامل شناسایی و ارزش گذاری عوامل و شاخص های مؤثر آن می باشد. با توجه به تنوع سازمان ها و عملکرد آن ها، پی بردن به تفاوت مفاهیم کیفیت خدمات و ارزیابی آن و به دنبال آن رضایت مشتری اهمیت بالایی دارد. با توجه به اینکه داده کاوی به عنوان حوزه کاربردی در حال رشد جهت تحلیل اطلاعات ذخیره شده در پایگاه های داده سازمانی تبدیل شده است، در این پژوهش ضمن بررسی و تبیین معیارهای مؤثر بر کیفیت خدمات، با بکارگیری تکنیک داده¬کاوی و استفاده از نرم افزار کلمنتاین، به بررسی، مقایسه و تحلیل اهمیت شاخص¬های مختلف مؤثر بر کیفیت خدمات در سه حوزه سازمان های صنعتی، تجاری و فرهنگی از دیدگاه کارکنان پرداخته شده است.

کلید واژه: داده کاوی، کیفیت خدمات، رضایت مشتری، سازمان صنعتی، سازمان تجاری، سازمان فرهنگی
نویسنده(گان): منیژه ملائی (فرستنده) ، سودابه پارسا، مهدی شیرمحمدی
منبع: هفتمین کنفرانس داده کاوی ایران
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 9
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.