شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 10 فروردین 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,375
بازدید دیروز: 33,526
بازدید کل: 151,138,583
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 125
کاربران حاضر: 125
اسلایدهای چکیده درس نظریه های سازمان و مدیریت 1 ویژه داوطلبان رشته مدیریت کسب و کار (MBA) فراگیر ارشد پیام نور؛ ؛ فصل ششم: نظارت
چکیده:

این فایل شامل 27 اسلاید از مبحث نظارت درس «نظریه های سازمان و مدیریت» ویژه داوطلبان رشته MBA آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به صورت پاورپوینت با پسوند PPS می باشد.
برای دریافت فایل ابتدا  عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبار به میزان 3000 تومان فایل را دانلود کنید.  برای مشاهده و دانلود اسلایدهای بخش های دیگر این مجموعه  اینجا را کلیک کنید.
 

این فایل غیرقابل ویرایش و پرینت می باشند و به دلیل دارا بودن رمز، بر روی موبایل (برنامه های اندروید) اجرا نمی شوند.



«نظریه های سازمان و مدیریت» یکی از سرفصلهای مهم رشته مدیریت کسب و کار (MBA) در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می باشد. یکی از دغدغه های اساسی داوطلبان رشته MBAدرخصوص سرفصل نظریه های سازمان و مدیریت، وجود مجموعه ای جامع و کامل است که بتواند کلیه نکات کلیدی آزمون را در خود جای دهد. مجموعه ای که اینجا در اختیار شما قرار داده شده، چکیده ای است از منابع اصلی این سرفصل در رشته MBA آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور که در برگیرنده نکات کلیدی و مباحث مهم آن می باشد. کل این مجموعه شامل 7 فایل می باشد. در پایان لازم به ذکر است به جز داوطلبان و دانشجویان کنکور کارشناسی ارشد، این فایلها می تواند برای مدیران و کارکنان شرکتهای مختلف و یا هر شخص دیگری که با مطالب مدیریتی سرو کار دارد بسیار کاربردی باشد.

توجه: این فایلها طی قرارداد همکاری به شماره 94103 مورخ 25 فروردین 1394 ازطرف آقای علیرضا سلامی در اختیار سایت مدیر قرارگرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک) شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

کلید واژه: اسلاید ، پاورپوینت ، مبانی سازمان و مدیریت ، فصل ششم ، نظارت
نویسنده(گان): علیرضا سلامی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تئوریهای مدیریت
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 27
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.