شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 02 شهریور 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 755
بازدید دیروز: 28,823
بازدید کل: 166,140,021
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 75
کاربران حاضر: 76
The planning and implementation of integrated marketing communications
چکیده:
The purpose of this paper is to illustrate the tasks involved in the planning and implementation of integrated marketing communications using an interesting, real-life case study
کلید واژه: Marketing communications, Marketing planning
نویسنده(گان): Barbara Caemmerer
منبع: www.emeraldinsight.com
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 2009
تعداد صفحات: 15
قیمت (تومان): 3000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.