شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,493
بازدید دیروز: 19,615
بازدید کل: 152,199,749
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 98
کاربران حاضر: 99
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع استراتژی و برنامه ریزی استراتژیک
چکیده:

تدوین و تنظیم برنامه ریزی استراتژیک فرایندی است که از اتفاق نظر برای تلاش در جهت برنامه ریزی آغاز و به اجرا ،ارزیابی و بازخورد نتایج ختم می شود . طی این فرایند روش های برنامه ریزی مسایل استراتژیک از قبیل روش مستقیم ،مبتنی برهدف و سناریو مطرح و در خصوص تدوین و تنظیم برنامه های استراتژیک از سه روش الگویی برای فرایند تصمیم گیری ،فرایند اشتراک مساعی و مراتب و رویه های سازمانی مورد بررسی قرار می گیرد . در این مجموعه موارد زیر آورده شده است : 1- مقدمه 2-تعاریف برنامه ریزی 3-معنای لغوی استراتژی 4-انواع استراتژی ها 5-تعاریف برنامه ریزی استراتژیک از دیدگاه صاحبنظران 6-اهمیت وضرورت برنامه ریزی استراتژیک: 7-عناصر استراتژی 8-سیر تکوینی اندیشه ی استراتژی 9-ماهیت و اهداف استراتژی ها 10-رویکردهای استراتژی 11-مزایای برنامه ریزی استراتژیک 12- فرایند برنامه ریزی استراتژِک و .........

کلید واژه: تدوین استراتژی ، مسأله استراتژیک ، فرایند اشتراک مساعی ، رویه های سازمانی ،طرح برنامه ریزی استراتژیک، برنامه ریزی .
نویسنده(گان): گرداوری و تلخیص کننده : سید محمد مدنیان
منبع: منابع مختلف اینترنتی و مقالات محتلف
موضوع: مدیریت استراتژیک
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 116
قیمت (تومان): 4000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.