شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,289
بازدید دیروز: 19,379
بازدید کل: 151,875,833
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 114
کاربران حاضر: 115
پاورپوینت (اسلاید) با موضوع مدیریت کیفیت فراگیر ( جامع )
چکیده:

مدیریت کیفیت جامع در تلاش برای کاهش هزینه های بهای تمام شده و افزایش کیفیت و سرعت در ارائه محصولات و خدمات می باشد.رهبری ، رضایت مشتری ، مشارکت کارکنان ، بهبود مستمر فرآیند ، مشارکت تامین کننده و مقیاسهای عملکرد ، مفاهیم اولیه بحث مدیریت جامع کیفیت می باشند . مدیریت کیفیت جامع یا مدیریت کیفیت فراگیر اقدامی است هوشمندانه ، آرام و مستمر که تاثیری قدرتمند در تامین اهداف سازمان دارد و در نهایت به رضایت مشتری ، افزایش کارایی و بالا بردن توانایی رقابت در بازار ختم می شود . کیفیت از منظر عملیاتی ، فعالیتی است که موجب افزایش قابلیتهای کارکردی و بعضاً ساختاری در کالاها و خدمات تولیدی می شود . این فعالیت به عنوان مجموعه ای از اقدامات در قالب وظایف تعریف شده ، منابع سازمانی را مصرف میکند . مصرف منابع سازمانی نشان دهنده هزینه است .بنابراین کیفیت با هزینه همراه است . هزینه های کیفیت ، هزینه های مصرف منابع در فعالیتهای ارتقاء کیفیت و یا تثبیت کیفیت است . در این مجوعه موارد زیر اورده شده است 1- تعاریف مدیریت و مدیریت کیفیت جامع 2-مفهوم فلسفه مدیریت کیفیت جامع از نگاه صاحبنظران 3- تاریخچه مفهوم مدیریت کیفیت جامع 4-نقش مدیریت کیفیت جامع 5-کیفیت محوری در نظام مدیریت کیفیت فراگیر 6- جایگاه انسان در فرهنگ مدیریت کیفیت جامع 7-مراحل اجرایی مدیریت جامع کیفیت 8-مدیریت کیفیت جامع TQM ‌ در شرکتهای کوچک و متوسط 9-ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت کدامند 9- نتیجه گیری و.....

کلید واژه: کیفیت - جامع - مدیریت کیفیت جامع - مدیریت - tqm
نویسنده(گان): گرداوری و تلخیص کننده : سید محمد مدنیان
منبع: منابع مختلف اینترنتی و مقالات محتلف
موضوع: مدیریت کیفیت و بهره وری
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 88
قیمت (تومان): 3700
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.