شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,499
بازدید دیروز: 17,154
بازدید کل: 152,208,909
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 77
دانلود پاورپوینت (اسلاید) با موضوع مهندسی همزمان
چکیده:

مهندسی همزمان برای شرکتهای مهندسی که خواهان بقا در بازارفعلی هستند مهم می باشد. فشار مداوم بازار برای کاهش قیمت ها ‚ بهبود کیفیت و کاهش زمان دادوستد در سرتاسر طول عمر محصول برای شرکت های مهندسی تهدید آمیز است . مهندسی همزمان دارای جنبه های بسیاری است و بیشتر یک فلسفه مهندسی و مدیریت برای غلبه برفشار بازار است و چیزی بیشتر از یک ابزار است.مهندسی همزمان راهبرد مدیریتی است که می تواند به طور قابل ملاحظه ای زمان سیکل چرخه توسعه محصول را کاهش دهد . همچنین می تواند توانایی های شرکت برای دستیابی به ارزش های سازمانی را تا کلاس جهانی ارتقا دهد .این فایل شامل اسلایدهایی درخصوص تعریف مهندسی همزمان، مقایسه مهندسی همزمان و مهندسی سنتی، شروع مهندسی همزمان، اهداف ، ابعاد و فازهای اجرایی مهندسی همزمان، تأثیر توسعه محصول در کلاس جهانی، سازماندهی برای مهندسی همزمان، موضوعات اجرایی، مزایا و اشکالات مهندسی همزمان و ... می باشد.
برای دریافت فایل پاورپوینت ابتدا عضو سایت شده و سپس به صفحه شخصی رفته و با انتخاب گزینه افزایش اعتبار نسبت به افزایش اعتبار خود به میزان 2500 تومان اقدام نموده و بعد از شارژ حساب خود فایل را دانلود کنید. همچنین می توانید سایر اسلایدها (پاورپوینتهای) موجود را از اینجا مشاهده کنید

کلید واژه: مهندسی همزمان ، تولید ، کلاس جهانی
نویسنده(گان): آتنا سلطانی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تولید
دسته: دانلود پاورپوینت ها (اسلایدها)
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 30
قیمت (تومان): 2500
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.