شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,759
بازدید دیروز: 23,529
بازدید کل: 152,048,310
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 111
کاربران حاضر: 111
جزوه آموزشی ناگفته های زبان بدن Body Language
چکیده:

ارتباطات غیر کلامی بیش از 50 درصد پیام شما را به مخاطب منتقل می کند. آگاهی از راز و رمزهای زبان بدن عامل موفقیت بسیاری از مدیران بزرگ در مداکرات تجاری بوده است. در این جزوه، مدرس بین المللی آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان، آقای دکتر محمدرضا شفابخش، به تشریح ناگفته های جدیدی از زبان بدن می پردازند.
این فایل شامل مطالبی در خصوص تعریف زبان بدن ، نکاتی در مورد نحوه پوشش در مذاکرات تجاری حرفه ای و بین المللی ، نکاتی در مورد نگاه ، نکاتی در مورد نشستن ، برخی علائم مثبت زبان بدن به نشانه ی اینکه فروش به لحظه ی نهایی شدن نزدیک می شود ، علائم منفی زبان بدن ، نکاتی در مورد دست دادن ، نکاتی در مورد نحوه ارائه دادن کارت ویزیت و ... می باشد.

توجه: فایل به صورت Pdf و دارای بک گراند (واتر مارک) آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان می باشد
توجه :این فایل طی قرارداد همکاری مورخ 5 آبان 1393 ازطرف آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان در اختیار سایت مدیر قرار گرفته است و هرگونه کپی برداری یا انتشار مجدد آن به هر نحوی (کتبی و الکترونیک)  شرعا و قانونا مجاز نمی باشد و قابل پیگیری است.

کلید واژه: زبان بدن ، ارتباطات ، ارتباطات غیر کلامی ، چشم ، دست ، پا ، نگاه ، کارت ویزیت ، دست دادن ، Body Language
نویسنده(گان): محمدرضا شفابخش
منبع: آکادمی تخصصی مدیریت و حسابداری پویندگان
موضوع: بازاریابی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 21
قیمت (تومان): 7400
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.