شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 07 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 20,368
بازدید دیروز: 54,568
بازدید کل: 151,787,248
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 209
کاربران حاضر: 209
آموزش آسان واژگان کاربردی زبان انگلیسی ویژه کنکور کارشناسی ارشد، دکتری و آزمونهای آیلتس، تافل و جی آر ای
چکیده:

آسان واژه بدین منظور طراحی شده است که شما را در فراگیری لغات بصورت خیلی آسان یاری دهد. مجموعه ی آسان بیاموزیم که آسان واژه قسمتی از آن است بر آن است تا یادگیری آیلتس، تافل، GRE، را در قالب های آسان آیلتس، آسان تافل و آسان GRE در دسترس شما عزیزان قرار دهد.
در مجموعه آسان واژه از تکنیک های جدید یادگیری لغات هم چون mnemonics و etymology بهره گرفته شده است. تا فراگیری لغات آکادمیک برای شما عزیزان آسان تر و هم چنین زمان فراگیری لغات کوتاهتر شود. این مجموعه کاربردی ترین مجموعه یادگیری واژگان انگلیسی است که برای آزمون کنکور لیسانس، ارشد و دکتری و همچنین آزمون آیلتس، تافل، جی آرای و دیگر آزمون وابسته به واژگان انگلیسی سودمند می باشد. مجموعه 190 لغت پرکاربرد را شامل می شود.
برای یادگیری لغات فقط کافی است تا لغت و توضیحات آن را 2 یا 3 بار رو خوانی نمایید. سعی نمایید تا روابط بین لغت و کلیدهای به خاطر سپردن آنرا بصورت منطقی درک نمایید. در مدت کوتاهی شما می توانید تمام لغات موجود در این جزوه را یادبگیرید.
این مجموعه توسط استاد سعید رضایی طراحی شده است. استاد سعید رضایی نزدیک به 12 سال است که به صورت تخصصی در زمینه آموزش دوره های مختلف زبان از جمله زبان عمومی، آیلتس، تافل، ترجمه همزمان، رشته های مدیریتی، روانشناسی و سیاسی، آموزش واژه شناسی رشته مدیریت مشغول به فعالیت بوده اند. سابقه درخشان ایشان و نیز موفقیت چشمگیر زبان آموزان ایشان خود گواه بر سودمند بودن این مجموعه می باشد.

جهت تهیه این مجموعه بعد از عضویت در سایت  نسبت به افزایش اعتبار خود از طریق قسمت افزایش اعتبار در صفحه شخصی اقدام نموده و سپس فایل پی دی اف این واژگان را دانلود کنید.

جهت مشاهده بخشی از این فایل به عنوان نمونه رایگان اینجا را کلیک نمایید

کلید واژه: آموزش آسان واژگان کاربردی ، امتحانات کنکور کارشناسی ارشد، دکتری ، آیلتس، تافل ، جی آر ای
نویسنده(گان): سعید رضایی
منبع: پویاسخن
موضوع: زبان انگلیسی
دسته: دانلود جزوات کنکوری و درسی
سال انتشار: 1393
تعداد صفحات: 67
قیمت (تومان): 14000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.