شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,243
بازدید دیروز: 23,556
بازدید کل: 152,292,061
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 120
کاربران حاضر: 120
بازاریابی نوآورانه در بنگاه های کوچک و متوسط
چکیده:

امروزه بنگاه های کوچک و متوسط، عامل عمده رشد ساختار صنعتی بسیاری از کشورها محسوب می شوند و چنین صنایعی برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه که درصدد احیای ساختار اقتصادی خود هستند، بسیار حائز اهمیت می باشند. بررسی ها نیز نشان داده است که بنگاه های کوچک و متوسط از طریق چهار مجرای کارآفرینی، نوآوری، تغییر فناوری ها و درنهایت ایجاد فرصتهای شغلی بر اقتصاد جهانی تاثیر می گذارند. از طرف دیگر، شدت یافتن رقابت جهانی، افزایش بی اطمینانی و تقاضای فزاینده برای محصولات و خدمات متنوع باعث شده است که چنین صنایعی درصدد ایجاد مزیت های رقابتی پایدار در مقایسه با رقبا با تاکید بر استفاده از روش های بازاریابی نوآورانه باشند. بازاریابی نوآورانه نه تنها با توسعه محصولات، خدمات و تکنولوژی های جدید در ارتباط می باشد، بلکه یکی از مهترین عواملی است که بنگاه های کوچک و متوسط می توانند با بکارگیری درست از آن به تامین بهتر نیازهای مشتریان در مقایسه با رقبا در محیط رقابتی شدید پرداخته و از این طریق به حیات خود ادامه دهند. لذا با توجه به موضوع، این مقاله به دنبال بررسی اهمیت فوق العاده بازاریابی نوآورانه برای بنگاه های کوچک و متوسط و ارائه پیشنهاداتی برای آن می باشد.
فرمت مقاله:  pdfهمراه با لوگوی کنفرانس

کلید واژه: بازاریابی نوآورانه، بنگاه های کوچک و متوسط، نوآوری
نویسنده(گان): سید یاسر ابراهیمیان جلودار، سید روح اله ابراهیمیان جلودار، سید محمود ابراهیمیان جلودار
منبع: کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1391
تعداد صفحات: 19
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.