شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 6,971
بازدید دیروز: 21,359
بازدید کل: 152,000,300
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 147
کاربران حاضر: 147
اثربخشی تبلیغات بر اساس مدل AIDA (مطالعه ای در شعب بانک انصار ‎مشهد)
چکیده:

تحقیق حاضر بر آن است که تبلیغات را بر اساس مدل AIDA مورد ارزیابی قرار دهد تا مشخص نماید چه اندازه بر مشتریان تاثیر داشته است. بر این مبنا ابتدا پیشینه تحقیق مورد بررسی قرار گرفته سپس با استفاده از منابع مختلف به جمع آوری اطلاعات پرداخته شد. به منظور گردآوری اطلاعات پرسشنامه ای حاوی47 سوال در بین205 نفر از نمونه های آماری (مشتریان بانک انصار) توزیع گردید. نتایج حاصل از t دو جمله ای نشان می دهد که تبلیغات بانک انصار در جذب مشتریان اثرگذار بوده و مراحل مدل آیدا را با موفقیت طی نموده است
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: تبلیغات، جلب توجه، ایجاد علاقه، تحریک تمایل، اقدام به خرید
نویسنده(گان): مجتبی فرخی، عباس ریحانی یامی (فرستنده)، مهلا نائینی، مجید آسایش نائینی
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: بازاریابی
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 17
قیمت (تومان): 6000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.